Hirdetés

2024. július 7., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#109712) Jim74


Jim74
nagyúr

Sziasztok!

Jelenleg egy dolgozói flottában vagyok két számmal a Yettelnél és szeretnék átmenni másik dolgozói flottába (mindkettőre jogosult vagyok, saját nevemen van mindkét szám), azonban az új flottában csak 1 lehet meglévő szám, a másiknak másik szolgáltatótól kell jönnie, vagy új szerződésnek kell lennie. Mindkét számomat meg szeretném tartani.
Azt megkérdeztem, hogy ha váltás előtt elhordozom a számomat másik szolgáltatóhoz és onnan hordozom vissza a másik flottába az járható út.
Azt szeretném megkérdezni, hogy a számhordozásra van-e valamilyen korlátozás, hogy a két hordozás között mennyi időnek kell eltelnie, vagy ha lezárult a hordozás, akkor rögtön indíthatom is a "visszahordozást"?
A számhordozás folyamata általában mennyi időt vesz igénybe? (Ez azért lenne lényeges, mert 30 napig él az igazolás, amit a munkáltatóm kiad a flottabelépéshez.)
Hol érdemes kezdeményezni a hordozást? Ahova hordoznék, vagy ahonnan hordoznék?
Érdemes előtte feltöltősbe átrakni a szerződést, hogy az ideiglenesen új szolgáltatónál ne legyen előfizetés, csak prepaid?

Köszönöm a segítséget :R.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.