- eBay-es kütyük kis pénzért
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Digitális Állampolgárság Program
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- leslieke farmerzsebe
-
LOGOUT.hu
A topikban minden törvénytelen módszer megvitatása tilos!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
tököm kivan a H&M-el...
Tisztelt H&M!
Mindenekelőtt tájékoztatom Önöket, hogy gyakori, visszatérő vásárlójuk vagyok, mind offline, mind pedig online, azaz a webshopból történő vásárlásokban is jártas vagyok.
2016. szeptember 12. napján rendeltem egy bézs zakót Önöktől (online only ajánlat, cikkszám: xxxxxxxxxxxxxx) xxxxxxxxxxxxxxx rendelési számon, 46-os méretben. Meg is érkezett 2016. szeptember 15. napján, 44-es méretben. Ezt azonnal jeleztem az Ügyfélszolgálat felé, ahol is nyilatkozták, cserére nincs lehetőség, vissza fogják utalni a vételárat, rendeljem meg újra, ha kell. Meg is rendeltem még aznap újra, 46-os méretben, xxxxxxxxxxxx rendelési számon, mai napon kiszállításra került, Önök újfent 44-es méretben küldték a 46-os rendelt helyett. Ezt megint jeleztem az Ügyfélszolgálaton, ahol is kértem, hogy panaszomat kezeljék panaszként. Az Önök ügyintéző kollégája, aki X néven mutatkozott be, előadta, hogy ha panaszügyintézést szeretnék, akkor írjam le. X-et tájékoztattam, hogy a Fgytv. 17/A.§ szerint a telefonon közölt panasz is panasz, azt a Fgytv. rendelkezései alapján kell kezelni.
Viszont az Ügyfélszolgálat ezen hiányossága késztetett arra, hogy leírjam a panaszomat.
Valamint az is kiemelkedően bosszantó, hogy Önök kétszer is hibásan teljesítettek (Ptk. 6:157.§). Igaz, hibás teljesítésnél lehetőségem lenne a terméke kicserélésére/javítására (Ptk.6:159.§), de az ÁSZF-et elfogadtam a vásárlással, felesleges belemenni, hogy az mennyire diszpozitív, vagy kogens, viszont az emeli a felháborodottságomat és csalódottságomat, hogy az Önök kétszeri hibás teljesítéséből eredően Önök használják a pénzemet! Persze szerződésszerű teljesítés nélkül.
Tisztelt H&M! Az Önök duplán hibás teljesítése, valamint nem túl ügyfélbarát hozzáállása, továbbá az Önökre is vonatkozó jogforrások miatt az elvárásom a következő: A Ptk. 6:47.§ alapján igényt tartok a jogosulatlanul használt pénzem után a jegybanki alapkamat megfizetésére is, az alábbiak szerint: az első rendelésem szerinti 12.900,- Ft összeg után 2016. szeptember 15. napjától a kifizetés napjáig, a második rendelésem szerinti 12.900,- Ft összeg után 2016. szeptember 20. napjától a kifizetés napjáig járó jegybanki alapkamat a tőkekövetelésemen felül. Fizetési számlaszámom itt megismételve: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxA Fgytv. 17/A. § (6) bek. alapján Önöknek 30 napjuk van érdemi válaszukat és vizsgálatuk eredményét megadni nekem. Tájékoztatom Önöket, hogy ha eltérnek ettől és előbb (15 napon belül) adna választ panaszomra, soronkívül teljesítik vissza a már megadott bankszámlámra a vételárat, továbbá Önök képesek és hajlandóan nekem a rendelt termékből rendelés (azaz szerződés) szerinti terméket küldeni, mint sérelemdíj, úgy eltekintek attól, hogy a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság felé közérdekű bejelentéssel éljek és fogyasztóvédelmi eljárást kezdeményezzek és egyéb fogyasztóvédelmi blogokon számoljak be egymást követő, rossz tapasztalataimról.
Mindezeken felül a szóbeli panaszomról készült, Fgytv. 17/A.§ (5) bek. szerinti jegyzőkönyvet elegendő email útján megküldeni részemre.
Várom megtisztelő, mihamarabbi válaszukat!
I humbly and respectfully decline™
Új hozzászólás Aktív témák
- 30th Anniversary Playstation Dualsense controller - garanciális
- Gamer Ryzen 3700X / 16GB DDR4 / RTX 3070 / 1TB SSD / 700W / GARANCIA / BESZÁMÍTÁS/
- Újszerű Apple Macbook Air 15,3" M3 8C CPU/10C GPU/16GB/256GB - (MC9G4MG/A) Éjfekete - 3 év garancia
- Apple iPhone 15 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S22 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest