Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bambano: Bambanő háza tája
- bacsis: Gyere el a 10. BRSZK-ra!
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
Üdv!
Idén elképzelhető, hogy néhányszor autópályára kell vinnem a 251-est. Két kérdésem adódott ezzel kapcsolatban.
1.) Szerintetek a tartós 120-as tempót hogy viseli a gép? Hajtotta már valamelyikőtök ennyivel? Az érdekelne, hogy tartósan mentetek-e ennyit.
(Tudom, hogy 130km/h a megengedett maximális sebesség a pályán, de annyit nem megy a motorom.
)
5500RPM-nél van a teljesítménymaximum, efölé pörgetni nem sok értelme van, de ha ennyin tartom, nem dől ki alólam? Simsonnal állandóan 6-7000 körül mentem, Ő nem panaszkodott.2.) Az autópályadíjakkal hadilábon állok. Én abban a hitben voltam, hogy most már csak a megyematricák vannak 5.000 forint / év / megye áron, de itt találtam egy táblázatot, ami némiképp mást mutat. Gondolom ránk a D1M vonatkozik...szóval hogy is van ez?
-
hevizms
addikt
válasz
csabyka666 #1898 üzenetére
Érdemes megmérni.Jó ötlet.
-
válasz
hevizms #1895 üzenetére
Olvasom olvasom, de nekem se megy a fejembe. Van töltés, de mégsincs. Töltőfesz rendben, akksi mégis merül
Lehet írtátok már, de én néznék egy áramfelvételt lekapcsolt motor esetében. Annyi az egész, hogy nulla állásba rakod a gyújtáskapcsolót (tehát motor leállít, és nincs gyújtáson), az egyik sarut leveszed, a multiméternél átkötöd a vezetéket árammérő módba, és át is állítod persze a műszert (legnagyobb áramon kezdd, 10A megfelel), és bekötöd sorba az akksi és a levett saru közé. Ha nem mutat semmit, lejjebb teszed a méréshatárt. Ha csak egy kis áram is folyik, akkor valami leszívja állásában az akksidat.
Persze itt jön a kérdés, hogy akkor ha van töltés, miért nem tölti vissza? Szóval ugyanezt a procedúrát csináld meg gyújtás mellett is, 10A-ről indítva. Nem tudom, mekkora áramnak kell folynia, de szerintem az 1A-t nem érheti el, ha csak gyújtáson van a motor (tehát se helyzetjelző, se tompított, csak gyújtás). Ha ezt megmérted, mondd el az eredményt, és megmérem én is az enyémen. Ha a tiéd fogyasztása arányaiban sokkal nagyobb, mint az enyémé, akkor valahova elmegy az az áram...
-
hevizms
addikt
válasz
sdavic01 #1879 üzenetére
A féklámpád meg nagy valószínűséggel azért világit gyújtás nélkül,mert bár nehezen kivehető,de ha az a vezeték amit jelöltem a nyíllal(tőlünk számolva a legutolsó vezeték),az a féklámpa pozitvja(magyarul az a hátsó lámpához megy),akkor azt dugd át a képen tőlünk számitott 2-ik biztositékhoz és jó lesz.
-
hevizms
addikt
válasz
Retro DJ #1894 üzenetére
Nagyon furmányos ez a hiba.
A feszmérő szerint van töltése.
A töltésvisszajelző gyújtáson nem alszik el,de a feszmérő 14,2V-t mutat,ha rákapcsolja a világitást akkor meg elalszik a visszajelző.
Nagyon érthetetlen számomra és tökre logikátlan.
Ja és közben meg lemerül az új akku 14,2V töltés mellett -
hevizms
addikt
válasz
Retro DJ #1892 üzenetére
Te ezt honnan tudod?Láttad a motorját?
Azt én is tudom hogy össze kell hogy legyen kötve(hisz írtam is),de itt most pont hibákat keresünk és az ott elég fura hogy az egyik zöld/piros a másik meg zöld.
De az is lehet hogy ott is zöld/piros csak a vezeték pont úgy van fordulva hogy zöldnek látszik.Na meg ugye az sem gond ha rendesen össze van kötve hogy különböző színű,csak ugye pont ez nem látszik a képen hogy mi a helyzet vele.
Ráadásul pont ezzel van a probléma(legalábbis az egyik),szóval mindent egyértelműen tisztázni kell. -
teko99
tag
ja oké így 4 sör utánn már nemjól értékelek,látom már miről kérdezed.
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
sdavic01 #1884 üzenetére
Így van 2A, a fogyasztókhoz pedig 4A. Mondjuk 4 helyett 6 még nem olyan nagy probléma, de 2 helyett 16, már tud rombolni.
16 A biztosíték mellett egyből a gerjesztő áramkört kellene megvizsgálni. Lehúzni a generátorról a DF ponton lévő zöld/kék vezetéket és ellenállás mérésben (200ohm) megmérni a testet és a bakelit szigetelőn lévő DF pontot. Akkor jó, ha 4-6 ohm között van.
-
Retro DJ
aktív tag
válasz
sdavic01 #1879 üzenetére
Amit így meg tudtam állapítani, hogy már javították a gyújtásod, szép bordó a gép, bizonyára valami 125/150, a lámpafejben a kokányolás borzasztó, nem jó értékű biztosító van a gerjesztő körben.
De egy kivétellel ezeknek nincs köze a hibához (annak az egynek sem biztos!).
-
sisu2
aktív tag
-
-
Francia91
veterán
válasz
csabyka666 #1876 üzenetére
En pl a 251-esemmel megyek ki Erdelybe augusztusban 6 napra. Oda azert kell cucc
Csak a faluig 650 km az ut, ahol leszek
5-en megyunk ki motorral Erdelybe, a szallas ismerosomnel lesz odakint Sepsibükszádon, az udvarukon satrat verunk. Na most ugyebar vinni kell a satrat, par flakon olaj sem art majd a tankolasokhoz (nekem, mert csak en leszek MZ-s), alapveto szerszamkeszlet, par gyertya a biztonsag kedveert, defekt esetere kerekszerelo keszlet, nehany jo belso tartalekba. Es ezekre a ruhak, kis kaja odaig, stb...
Egybol nem eleg a hatizsak
Persze, ha csak megyek ide-oda, nekem is csak egy hatizsakom van, de kintre az sovany lenne -
-
Francia91
veterán
válasz
csabyka666 #1873 üzenetére
Hidd el, ha nekifogsz olyan 2-3000 km-nek, akkor szukseg van a dobozokra
-
-
Hm, csak engem nem hoznak lázba ezek a dobozok?
Végülis vannak egész pofás darabok, de nem tervezem a vásárlást.
Igaz, én nem voltam még túrázni...lehet megváltozna a véleményem. -
hevizms
addikt
válasz
Retro DJ #1865 üzenetére
Persze hogy jó.Tudom én azt.
De én nem ez helyett akarok,hanem az Etz-re.Ez marad a /1-en.
Csak nincs kedvem nekiállni még egy gyártásának.
Úgyhogy jó áron vennék inkább egy gyárit.
Nekem az a 15000 nem jó ár amit az olx-en találni.Amúgy ismerem a srácot és egy picit engedett is nekem a múltkor,de még nem találkoztunk össze elképzelésben.
Kb 10000 a max amit én szánok ilyenre. -
Francia91
veterán
válasz
Retro DJ #1867 üzenetére
Annyira nem kell vadászni, van éppen kettő is OLX-en, de ez jobbnak tűnik
-
Francia91
veterán
válasz
hevizms #1864 üzenetére
15k-ért most van egy eladó Krauser K1 (eredeti), de akkor már megvolt ez. Meg nem akartam megbontani és kitenni az irányjelzőt a csomagtartóra
Majd jövőre lehetséges, hogy beszerzek egy eredeti műanyag Krausert, és nekifogok normálisan megcsinálni.
Csak most semmi időm nincs
A hosszú távú megoldás az lesz, hogy egy eredeti Krauser és kitenni rá az irányjelzőket. Szerencsére kb akármikor tudok szerezni eredeti Krausert 6 hónapon belül -
hevizms
addikt
válasz
Francia91 #1862 üzenetére
Nekem sincs eredetim,nekem is csak ilyen van most,ezt fogom én is használni egyelőre a készülő Etz-n,amíg nem találok gyárit.
Sajnos nem lehet kapni külön zárlemezt,úgy kell legyártani majd,meg kell köszörülni az első részét hogy rendesen befeküdjön a doboz,szóval van macera vele rendesen.
A /1-emre savállóból készitettem tartót,ha ez nem válik be és nem is jutok hozzá gyárihoz,akkor gyártok megint abból. -
hevizms
addikt
válasz
sdavic01 #1858 üzenetére
Sosem lehet tudni.Több szem többet lát.
Mondanám még a gyújtáskapcsolót is alulról,de ahhoz elég szar hozzáférni,talán elég lesz a többi is.Azt még nem is kérdezte senki itt,hogy ezen a töltésvisszajelző és akkumerülésen kívül más minden rendesen működik elektromosan?
Indexelés,világitás,duda stb -
hevizms
addikt
válasz
sdavic01 #1852 üzenetére
Nem is lehet változás hisz ott mindegy melyikben van.Összeköttetésben van egymással a 2 szélső csatlakozópont.
Meg az a szürke az amúgy is a helyzetjelző vezetéke,szóval nincs köze a töltéshez.Viszont az látszik hogy még gyári a vezetékelésed.
Ha gondolod csinálj még pár fotót a fontosabb helyekről,akkor esetleg meglátjuk hogy hol van a bibi.
Ezekre gondolok elsősorban:
fordulatszámmérő vezetékelése
fesszabályzó
generátor
lámpafej belüklről úgy hogy rendesen látszódjon a bal illetve jobb oldali vezetékösszekötő -
sdavic01
tag
Sziasztok.
Ma megnéztem a kábelezést és csak egy kábelt láttam "nem a helyén"..
Az egyes a kettesbe volt dugva átdugtam de semmi változás nem volt
Új hozzászólás Aktív témák
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- AKCIÓ! Apple Macbook Air 13" M3 2024 24GB RAM 1TB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Dell Precision 5560, 5550, 3561 i7, 10-11. gen. Nvidia 4k Touch, gar
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest