Így nem jutunk semmire, kötöd az ebet a karóhoz. Inkább azt mondom, hogy a két motor között a fogyasztáskülönbség elenyésző ahhoz, hogy milyen menetteljesítményt kapsz egy 250-estől.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Így nem jutunk semmire, kötöd az ebet a karóhoz. Inkább azt mondom, hogy a két motor között a fogyasztáskülönbség elenyésző ahhoz, hogy milyen menetteljesítményt kapsz egy 250-estől.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Naja, mindenáron azt akarom kihozni, hogy valamelyik nagyonkeveset fogyaszt Viszont abban is van valami, hogy végülis majdnem ugyanannyiért árulják a 250-eseket mint a 125-ösöket, szóval akkor már csak megéri jobban a nagyobb, csak reménykedek mellette olyan munkám legyen, hogy tankolni is tudjam
Make Love not war!
igen. a négyütemű ötvenesek azok nagyonkeveset fogyasztanak. Az ETZ-k meg nem. Ez a biztos.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Jójó tudom most mire gondolsz, nem így akartam mondani
Közben ahogy nézegettem a moccokat, egyre nyilvánvalóbbá válik, hogy nem ETZ kéne. 250-es tud a legjobban menni, ~21 LE és bekajál 5-8 litert. Ugyanakkor egy 125-ös Yamaha DT elvan 4-6 literrel, nem kerül vészesen többe és 27 LE. Ráadásul enduro lévén még igénytelen és strapabíró is. Nah asszem végleg leteszek az ETZ-kről.
Thx a helpet mindenkinek
Make Love not war!
Na vááááááárjáá.
Ne legyünk naivak. Az ETZ versenykörülmények között eszik 8-at és 17 lóerő. 21 ló a 251-es. A DT 125 meg kb 15 lóerő. Hiába írkálják oda a 27 lovat. Ki kell nyitni, hogy huszonkörül legyen, de akkor ha meghajtod 10 litert is meg tudsz vele etetni, mert pörög, mint az állat.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Ajj power szelepet nem kalkuláltam bele Bár az még mindig olyan, hogy keveset fogyaszt ha nem használom és inkább alacsony fordulaton tartom és akkor még mindig benne van az, ha néha száguldozni szeretnék, akkor menni is tud a kicsike (bár azt mondják akkor nagyon kormoz meg teleköpi olajjal a kipuffot minden 2T ha alacsony fordulaton használjuk. 4üteműkkel nem tudom mi van. Legjobb volna egy 125-ös 4 ütemű, csak azok meg drágák)
Make Love not war!
Power szelep? Az arra jó, hogy alacsony fordulaton is nyomatékos legyen. Azt nem kell kalkulálnod semmihez. Nagyon alacsony fordulaton akarsz mindent üzemeltetni... Ezt nem értem. Jah igen, a kipuffot el is felejtetem. Ha nem normálisan használod akkor hamar tele lesz és pl az ETZ kipuffot nem is tudod kiégetni, mert a hangtompító lamellák egyből elégnek. Nem a legalacsonyabb fordulat a leghatékonyabb, legtakarékosabb. Alacsony fordulaton üzemeltetni nem kifizetődő. Alacsony fordulaton nem ideális semmi. Az égés, a hengertöltés, semmi az égvilágon. A legnagyobb nyomatékhoz tartozó fordulatszám környékén üzemeltesd a motort, mert akkor a legideálisabbak ezek. Azonkívűl egy DT 125-öt ne hasonlíts össze egy ETZ vel mert nem ugyanaz az árkategória.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Power szelep ~7000 RPM-től nyit.
Alacsony fordulat=5000-7000 RPM
DT tényleg több, de annyival nem. 251-es ETZ 80-100k, a DT meg 120-150k Évjárat kb. ugyanaz
Make Love not war!
A power szelep folyamatosan nyit. Talán a tökig kinyitott állapotát lehet fordszámhoz kötni.
Azok a DT-k rendszámozatlan totálillegál szétgányolt kotványok. Amit az életbe nem raksz forgalomba. Egy értelemes 25-ös dété kb 200-250 000 arra télleg nem kell költeni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Hát nemtom nekem így mondták, hogy ~7000 fölött kezd nyitni. (legalábbis régi motoroknál..nameg mechanikus, szóval elektronikus meg lehet totál máshogy megy)
Am. meg szerencse kérdése mennyiért milyen motort fog ki az ember, mert 250-ért is lehet hulladékot kapni. NSR-eknek meg a zöme 150k körül mozog és mind rendszámos és széthajtott, de azért lehet van kivétel sajnos egyedül csak a blokkot nem tudom széthúzni egy esetleges motorvásárlásnál, szóval lehet inkább érdemes a legolcsóbb lepusztultat megvenni, mert aztán egy totál felújításnál tuti jó dolgokat fog kapni és sok-sok évig jó lesz. Igaz úgy talán még 250-nél is drágábbra jön ki, de végtére még mindig jobb, mint 250-ért egy pöpec gép kívülről, aminek isten tudja hogy áll éppen a motorja.
Make Love not war!
vákuumos meg szervós van.
Mindegy. Totál nulláról felhozni egy kotvány motort mindig ráfizetés. És a munkaóráidat még nem is számoltad. A végére ott kötsz ki, hogy mindent megcsináltál, minden oké benne, de van aegy elöl-hátul dobfékes dt-d háromszorannyi pénzből. Utána biztos használhatod egy ideig, de eladni a büdös életbe nem fogod normális áron. A motort meg azért nagyjából be lehet lőni, hogy milyen az állapota, mennyire zörög, mennyire van elkopva a kulung, mennyire olajos a kipuff... A 150e NSR-ek a Svájcból meg olaszból behozott papírnélküli kategória.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Én már évek óta használok nap mint nap ETZ-ket futárkodásra, volt már 125-ös is, 250-es is, most pedig egy 150-es van. Hát őszintén szólva egy ETZ addig jó, amíg megy, de sajnos rengeteg a gond velük, szinte örökké (hetente) szerelni kell valamit rajtuk, a főtengely, a hajtókar, a dugó és a henger max. 2 évet bír napi használat mellett, de ha kisipari utángyártott, még annyit se! A kisipari gagyi csapágyakkal se jobb a helyzet. Ami a kuplungot illeti, ha TS kuplungszerkezetet rak bele az ember, az valamivel tovább (sőt jóval tovább!) bírja mint a gyári ETZ, de sajnos mivel gyári nagyprimerlánckereket nem lehet kapni, azt így is sűrűn cserélni kell, mert megeszi a primerlánc az ócska kisipart. A megszakítós gyújtás sokkal jobban bírja mint az elektronikus és a régi gyári elektromechanikus feszültégszabályozó is nagyságrendekkel tovább bírja, mint az új elektronikus. Az olaj persze szinte mindig folyik valahol belőle, hacsak nem nyomom körbe mindenütt FBS-el a blokkot. 150-es létére nem megy rosszul, de a fogyasztás már egyáltalán nem baráti, főleg ha még az olajat is hozzávesszük, mert keverék ugyebár már nincs sehol. Szóval összességében egyáltalán nem éri meg az ETZ, én is csak azért kínlódok vele, mert nincs lóvé másra. Inkább egy négyütemű, kisfogyasztású 125-ös japánt ajánlanék mindenkinek, ami megbízható és 4-5-ször is többet elmegy mint az ETZ.
Üdvözlettel: egy gyakorlott ETZ-s futár
Hozzáértő szerelőhöz vitted már? Úgy hallottam csak azokkal van gond, amiket rosszul raknak össze. Kisipari cuccok meg nemtom...van most egy tanuló 125-ös ETZ, szerdán megkérdezem az oktatót milyen bajok szoktak vele lenni, de valamiért az az érzésem áradni fog róla, mert a minimális fenntartásra és strapabíróságra megy.
Make Love not war!
Hozzáértő szerelő én vagyok, úgyhogy máshoz nem viszem, mert nem bízom más munkájában, ha magamnak rakom össze, akkor legalább tudom, hogy jó lesz, ráadásul anyagilag sem érné meg. Hát az biztos, hogy egy tanuló sosem fog olyat adni egy motornak, mint egy futár, így nagy igénybevételnek van kitéve, nap mint nap 200 km körül megyek - és hát nem bírják sajnos. sok futárral beszélek és mindegyiknek ugyanaz a véleménye, hogy a kis négyütemű japánokkal szinte sosincs baj. nemhiába már alig látni mz-ket, a japánokat szinte nem kell szerelni a kopó alkatrészeken kívül. én is át fogok ülni, ahogy tehetem.
Na akkor szerintem gyűjtök még egy Honda CG-re és hagyom az MZ-ket a fenébe. Ígyis drága a benzin, nem akarom még +szerelési költséggel is terhelni az egészet.
Make Love not war!
Üdv mindenkinek!
87 óta párat már hajtottam. MZ az MZ ,ETZ az ETZ,mind JÓ.
Kinek ez kinek az.Nekem egy JÓ motor.
Hét 5-6 napján használom, eső, hó, jég, napsütés mindegy neki, megy.
Én még bízok benne.
Csak egy kérdés! Hányféle motort láttál, ónos esőben vagy télen az utakon?
A japán 20 éves sokatt használt motorokkal is megvan ugyanezz amint az mz-kel.
A legnagyobb bibi a nem megfelelő szerelési szakértelem és a nagyon rossz minőségű alkatrészek.Érdekess mig nem érik el a gyári alkatrészek a kopásérték határátt addig a szervizeken kivűl nincs gond velűk ,mihelyst belenyúlnak hetente szerelheted.
Fogyasztást 125 -ös etz nél 2,3--3,5 liter között álapit meg a gyártó.
250 nél 3,5-5 litert. A kis 125 össel a 3 litert megvolt 250 nél a 4-5 l de ha töviggáznál képes volt 7-8 litert bekajálni.
Én is inkább valami kis 125 ős vagy 250es négy ütemü mocitt vennék de max 8 évesett ,kevés -km errel de ezekk már joval drágábakk.
A világ egy játszótér, és ezt tudod, amikor gyerek vagy, de valahogy idővel mindenki elfelejti.
Jok voltak a TZK.sot most is jok!!!!!!!!Nekem tavaj volt egy 150nesem egy nyugati csoda nem csinal amit Aragyoska.25ért vettem belekerult még 70be és az összes milios gépet megfingattam a dobogókői uton söt a városban is.Ugy gyorsult konnyitett dugóval és fötengellyel mint a rakéta.Az elsőtelőból levagattam és nem patogott az eleje 100környékén,ja Golyos csapágy helyett gorgöketkapott Aranyoska 4szer nagyobb a terhelhetösége.A tügörgok helyett sikló csapágyak voltak.Bármeik SKF boltban beszerezhetöek.Egyépként 12 ezerig mért az feletronikus fordulatszam mérö. 135km/o a vege egyenes utón (szélcsendben).Fogyasztasa?nem tudom én napi 2/3000 ert tankolok .Futarvagyok."gyengeje van.Az eggyik a kuplung lanc.Azt állandoan eltépte.meg a gyujtas.Bár állitolag lada vezérmulánc stapabirobb kicsit.Nem tudom.Lejárt a muszakija es valami reg meghalt faszi neven volt nem tudtam átiratni.A masik a maimotorokhoz nem lehet hasonlitani mert egy 20éves tervezés.A maigépek jok.(még)De a vanvan stb nem hiszem megélnek ennyi idöt.1éves vanvanról ovatoshasznalatnal ugy napi (200Km) utan lepörgött a primmer lehajtas a gyujtas behatlt.Szóval mindörökké MZ.
gekko84 Hali Szedes le a hengerböll 2mm-t Igazizsd Hozzá a hengerfejet.A gyujtast persze 2mm elkeltolni mert ugye hamarabb éri el a dugó a holt pontott.Igy ha em téptem A kis Tznek akkor 3liter.És ha dobszra egy jó rezot.Már 2000 tól huz a kávádaráló.Ja nem petitól kell venni a Zichiból mert amit nala vettem minden szar volt.A bowdenek max egy napot birtak ki.A kuplungom szét hullot.A nála vásarolt fékbetétekkel lezuztam egy rendör autott.Esöben nem fogtak.1 hónapig voltam kórhazban a moci kukua lett.A régi Szent endrei uton van egy bolt Csillaghegynél.Ök a tutik.Kéz zsakot 2rugoval olcsobbat vettem náluk.Bowdent olyat adnak TZ-hez mint az ujjam.Amit petinél vettem az talán meg bicigre is keves lenne.Egyszer Peti faszajo bowdenje miadt Kuplung nélkul vergodtemhaza gyorböl.
oké, hogy forevör tézé, de egy VanVan túléli az fix. A VanVan egyhengeres blokkja sem egy mai darab, ráadásul azt még fejlesztették is hébe hóba, nem úgy mint a tézét. Szóval nincs értelme egy TW hez, VanVan hoz, de még egy postás SR hez sem hasonlítani. Ezek mind kiforrottabb, technikailag jobb motorok.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
ezt most nem értem... Attól miért lesz megbízhatóbb, kisebb fogyasztású, ha két milliméterrel kisebb lesz a lökete?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Szerintem meg nincs strapabíró motor, csak kímélő gazda. Nem?
Make Love not war!
Egy japán egyhengeres az örök élet. Aki ezt egy tézéről mondja... ééérted.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Anyagra válogatja. 1hengeres 125ös japcsi és ETZ mennyit bír?
50 ccm-nél tudom, hogy simson henger kb 10.000 km
50 ccm japcsi NSR max 17.000 km, csak simson max 8000-el, NSR meg 12000-el pörög. Azért nem mind1.
Make Love not war!
Naphosszatt tudnám mondani neked, nem kiragadott példákat az ETZ-kről. Pl. MZ túrára egy szervizautó szokott menni a srácokkal, telepakolva alkatrészekkel. ETZ nél motorja válogatja, hogy mennyit bír ki. A csapágyazásra ráköltesz vagy 30 000 et, akkor is ott van a kisipari dugó ami nem bír szerintem 10 000 feletti kilóméterteljesítményt. Vagy a taiwani hajtókar is gyenge pont. Szóval manapság nem lehet hozzá kapni értelmes alkatrészeket, ezért nem lehet összerakni egy normális ETZ-t. Elég furcsán hangzik, aki ezek után azt állítja, hogy jobb a japcsiknál ez a motor. Mennyit kapartam egy DDR hajtókar után... És milyen drága volt használtan is. Én kb 200 000 ből hoztam ki a fullgenerálos etz-met, amit kettőből raktam össze. Mindent kicseréltem rajta, a főfékhengertől kezdve a láncig, SKF csapágyak, fúrás, könnyített kuplung ésatöbbi, jah egy csomó kedvezményemet kihasználtam, szóval olcsón volt egy csomó dolog. Ennyiből lehet egy értelmes motort kihozni egy gányolt tézéből. Meggondolandó, hogy inkább japcsit vegyen az ember. És még így is vannak apró nyűgjei néha a megszakítóval, ami echte made in germany. Szóval azé ésszel. Nem kell misztifikálni egy öreg szocimotort.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Én három napja vettem egy 251 es ETZ t, elötte volt egy 125 ös ETZ m, amivel meg voltam elégedve, persze kellett szerelni de nekem csak apróságokat kellett cserélgetni, illetve én 10000 km után felujjítottam mert le lett harcolva. Azért választottam az ETZ t mert olcsó és könnyen szerelhető, és mert szerintem egy 20 éves japán motorral hasonló bajok vannak mint egy ETZ vel csak macerás alkatrészeket szerezni meg szerelni. De ETZ t is csak annak ajánlom aki szereti a motort mert másképp nem lehet
"És így jöttek rá hogy a föld banánalakú....."
Most szerdán lesz a forgalmi vizsgám, úgyhogy már nagyon aktuális egy 125-ös ETZ, úgyhogy egy picit tudnátok segíteni abban, hogy ha elmegyek megnézni egyet, akkor mire érdemes figyelni, hogy ne verjenenk át?
Make Love not war!
Cső! Túl nagy szakértő nem vagyok, de általánosságban szerintem ezekre érdemes figyelni:
- külsőre rendben legyen, ne legyen dróttal felkötve a kipuffogó vagy hasonló gányolás
- nincs-e valahol újrahegesztve a váz
- hidegen is normálisan indítható legyen
-legyen normális alapjárat (erőteljes, de ne túl magas fordulatú)
- fékek jól, adagolhatóan fogjanak
- a blokk ne eressze az olajat, üzemmeleg motornál papírtörlővel vagy zsepivel töröld végig a blokk alját párszor, akkor már meglátod hogy van-e nagyobb szivárgás
- csavarok feje ne legyen elnyírva sehol
- ne jöjjön rendellenes hang belőle
- indexek, lámpák működjenek
- sebesség és fordulatszámmérő működjön
- menni kell vele pár kört, hogy veszi-e normálisan a fokozatokat, jól gyorsul-e
Meg ami még nagyon fontos, hogyha az eladó elkezd nyomni ilyesmi dumát. hogy :" jajj hát igen van ez icipici gond, de csak azért nem csináltam meg mert nem volt még időm, meg így is tökéletes, meg amúgyis csak 200ft lenne megcsinálni blabalbalbla....." , na ilyenkor általában érdemes elfelejteni az egészet, mert valszeg valami sumákolás van. Persze ha értesz hozzá, vagy van veled valaki aki ért hozzá, és tényleg nem nagy dolog megcsinálni, akkor meg lehet venni attól, de ilyenkor meg alkudj ahogy csak tudsz
Thx, ezeket megjegyzem!
Make Love not war!
Amiket leírtál az összes MZ re jellemző tulajdonság. Elnyírt csavaraok, olajfolyás, stb.
Egy japó motornál ezek hibák, de egy huszonéves szocimotornál... Teljességgel természetes, és nem végzetes hibák.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Egy hozzáértővel menj el, mert 99 százaléka szarrá van gányolva ezeknek a gépeknek. És még egy szaki is nehezen igazodik ki, hogy mi a rossz, mi a jó.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Mintha már írtam volna egyszer ide, de ezek szerint lehet akkor járok a legjobban, ha megveszem a legolcsóbbat 25-30k-ért és felújíttatom egy megbízható szerelővel, mert akkor tuti minden rendben lesz vele.
Azért az eléggé elkeserítő, hogy az emberek mennyire nem becsülik meg a motorukat, még ha csak egy 125-250 ccm-es járgányról van is szó
Make Love not war!
Hi. Főnök, bocs, ha kötekedek, de az mtz, az egy orosz gyártmányú traktor. Amire te gondolsz az az mz etz, ami egy motorkerékpár. Általában csak Mznek hívják.
C805
4 évvel ez előtti hszre válaszoltál
<tRucKdriFteR>
Sziasztok!
Van egy AMD XP 2000+ számítógépem kompletten ELCSERÉLNÉM 150-es ETZ-re akár papírok nélkül is, de üzemképes legyen. Egyébként Nekem ETZ-m van. Akárki akármit mond, elnyűhetetlen moci. Persze, ha kihajtod a lelkét ezt is meg lehet ölni. De az enyém 21 éves. Pöccre indul és húz rendesen. Majdnem mint új korában. Szimmeringeket fogok cserélni, mert itt-ott már ereszt, és szerintem a gyári csapágyakat sem ártana kicserélni, de még mindig kiválló motor. A mostani motorok hol lesznek 21 év múlva? ....ha csak nem költöd rájuk a gatyádat is... Egy teljes motorgenerál kevesebbe kerül az MZ-n, mint egy újabb motor kipufogója... És 3 literes max. fogyasztással járok...de akkor már húzom rendesen...
Már nincs meg a gép, de az MZ-m még mindig fasza...
ÁÁÁÁ jó topic!
Nekem is volt egy piros Etz 150-em. Első "nagy" motorom. A1 el motoroztam vele, soha nem állított meg a rendőr. Olyan mintha nem is lett volna rá jogsim. Kicsit csúszott a kuplungja mikor megvettem, tettem bele egy TS kuplungot. Azzal nagyon baba lett!
Van valahol róla képem is, majd keresek.
**********
Neked mennyit evett 100-on és mennyi volt az utazója?
Make Love not war!
Én mindíg annyit mentem vele amit bírt. Egy gáz volt rajta, csutka gáz. Sokat evett. 5-5,5 körül rémlik.
**********
Szegény MZ-k itt azt megkapták pár embertől a mocskolást szépen! Nekem van egy 250 etz-m 7 éve, lementem vele már pár 10ezret. Kapot tőlem már sokmindent estem vele, megragadt alattam (azóta se bontottam meg a blokkját és már 15000km benne van és megy még mindíg szépen), stb. de sehol nem hagyott ott.
Akik sok negatív véleménnyel vannak az MZ-l vegyenek BMW-t azzal talán nem lesz (nem is lesz olcsó az is tuti)!
Akármilyen motorom is lesz az életemben sose fogom eladni az MZ-et. Egyszer kell jól összerakni és nincs azzal sok probléma. Persze ha gyilkolásza az ember akkor hamar szétesik, de melyik gép nem.
Szóval nem olyan vészes motor ez mint ahogy azt sokan állítják!
[ Szerkesztve ]
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
Nekem is van ETZ-125-ösöm. Sajnos többet szereltem mit terveztem ,de jó vele menni.
Ne azért vegyetek mz-t mert strapabíró hanem mert tetszik és kell az igaz 2ütem feeling.
Mellesleg olvastam itt sok baromságot. Hozzátenném sajnát tapasztalatokat.
Fogyasztás az eég rugalamas igazából 3 -és 5liter között sikerült fogyasztani vele, tempótól függően. Egyszeméllyel 5be 70nel el lehet vele mocizgati 3literrel de 100-100körül 5főlé is csúszhat 2személlyel(90en is elég szembeszéllel)
Motorikusan több gyenge pontja is van de legfökképp a gyujtást emelném ki ,ha töltés elmegy a gagyát is rámegy mire kicserélsz rajta mindent,mert hiába méred ki, az valamitől elment és nem adja fel egy fesszab cserénél,kell hozzá állórész meg ilyen apróságok
"Null" kilóméteresre varátzsoltam, bejáratás után hármomnegyed gáz és padlóközött ,úgymont "powerszelep" hatás jött ki 1-2-3fokozatba olykor 4esben is.
Meghökkentő bukó nélkül megtud könnyeztetni. Sajons sokáig magas fordulaton használata 5700-5900 elolvasztotta a szénkefetartót,ezálltal szintén a töltés szűnik meg ,de sebaj erős a 4amperos akksi.
Rövide ennyi. szeretni kell ,de messzire nem menny vele.
"Ha ez a nap nem a barátod volt, akkor valószínűleg a tanárod volt!"
Eddíg csak egy ember mondta ezt nekem kb 8éve az ofőm " az nem emzé hanem emcet"
Nem hittem volna hogy valaki még terjeszti az igét
"Ha ez a nap nem a barátod volt, akkor valószínűleg a tanárod volt!"
Emzé az biza! Hejj a régi szép idők. Nekem is volt 125, 150 és 250-es is. A 150-es volt a legjobb, kék színben vettem. Megsíklapoltam a hengerfejet rajta, olyan jól sikerült hogy ette a főtengely csapágyakat, mert mindig szétverte
A 250-es is jó volt, de annak se rendszáma, semmi se volt, tajgára használtuk, motorozni
Mellesleg akinek kell van egy fullos kasztnim 30K-ért ,
Me egy blokkom Léptetővilla hibával 20K ért.
"Ha ez a nap nem a barátod volt, akkor valószínűleg a tanárod volt!"
Nekem egy 150-es ETZ-m van a Simson Sr mellett! Én egy öreg bácsitól vetttem 6000km-el! Most se több van bennne, mert nem nagyon használom, de tényleg szép állapotú, megkímélt motor. Most egy MZ 125 SX-et kellene szerezni, az új "MZ nemzedékből".
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Nekem is volt SR4-2 1970es ,kapott egy 60as hengert egy jól behangolt karbit, 16os fogaskereket,hátulra kis 275ös virslit aztán elment 75km/h-val!!!
"Ha ez a nap nem a barátod volt, akkor valószínűleg a tanárod volt!"
Hát én már eladtam a kis Simson, Kedden . Hiányzik .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
én is eladtam úgy 5 éve meg volt egy S51E-m is azt is úgy 4éve.
Most egy et 125 váltót javítok aki tud tippet adni az rjon,mert van egy kis gondom.
forognia kell az ETZ váltó vezető henger-ben lévő 4 tengely közül 2nek? mert elforog és lehet ezért nem tudja a tengejen lévő váltó kapcsoló lemezkapcsolni.
Aki tud ebben valamit az dobjon egy pm et.
"Ha ez a nap nem a barátod volt, akkor valószínűleg a tanárod volt!"
Szegény kis Simsonok , de az enyim legalább jó helyre került . Én nem nagyon értek az ETZ-hez , mert még életemben nem javítottam , sohase kellett , bár 6700km-el .
"A pokol nem hely, hanem állapot"