- bambano: Bambanő háza tája
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Flashback: Építsünk PC-t akciós alkatrészekből, lassan. upd: 05.28
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GAI: Retro GPU-k mindörökké: a végleges koncepció, és a szereplők bemutatása
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- BITBOYS: Milyen bojlert vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
gekko84
csendes tag
válasz
SirRasor #113 üzenetére
Hozzáértő szerelő én vagyok, úgyhogy máshoz nem viszem, mert nem bízom más munkájában, ha magamnak rakom össze, akkor legalább tudom, hogy jó lesz, ráadásul anyagilag sem érné meg. Hát az biztos, hogy egy tanuló sosem fog olyat adni egy motornak, mint egy futár, így nagy igénybevételnek van kitéve, nap mint nap 200 km körül megyek - és hát nem bírják sajnos. sok futárral beszélek és mindegyiknek ugyanaz a véleménye, hogy a kis négyütemű japánokkal szinte sosincs baj. nemhiába már alig látni mz-ket, a japánokat szinte nem kell szerelni a kopó alkatrészeken kívül. én is át fogok ülni, ahogy tehetem.
-
gekko84
csendes tag
Én már évek óta használok nap mint nap ETZ-ket futárkodásra, volt már 125-ös is, 250-es is, most pedig egy 150-es van. Hát őszintén szólva egy ETZ addig jó, amíg megy, de sajnos rengeteg a gond velük, szinte örökké (hetente) szerelni kell valamit rajtuk, a főtengely, a hajtókar, a dugó és a henger max. 2 évet bír napi használat mellett, de ha kisipari utángyártott, még annyit se! A kisipari gagyi csapágyakkal se jobb a helyzet. Ami a kuplungot illeti, ha TS kuplungszerkezetet rak bele az ember, az valamivel tovább (sőt jóval tovább!) bírja mint a gyári ETZ, de sajnos mivel gyári nagyprimerlánckereket nem lehet kapni, azt így is sűrűn cserélni kell, mert megeszi a primerlánc az ócska kisipart. A megszakítós gyújtás sokkal jobban bírja mint az elektronikus és a régi gyári elektromechanikus feszültégszabályozó is nagyságrendekkel tovább bírja, mint az új elektronikus. Az olaj persze szinte mindig folyik valahol belőle, hacsak nem nyomom körbe mindenütt FBS-el a blokkot. 150-es létére nem megy rosszul, de a fogyasztás már egyáltalán nem baráti, főleg ha még az olajat is hozzávesszük, mert keverék ugyebár már nincs sehol. Szóval összességében egyáltalán nem éri meg az ETZ, én is csak azért kínlódok vele, mert nincs lóvé másra. Inkább egy négyütemű, kisfogyasztású 125-ös japánt ajánlanék mindenkinek, ami megbízható és 4-5-ször is többet elmegy mint az ETZ.
Üdvözlettel: egy gyakorlott ETZ-s futár
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- Energiaital topic
- Hunt: Showdown
- alza vélemények - tapasztalatok
- bambano: Bambanő háza tája
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- Programajánló: közeleg az idei Bacsis-tuning Retró Számítógép kiállítás
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nintendo Switch 2
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 6600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 42C4 - 42" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- AKCIÓ! HP USB C G5 Essential (5TW10AA) dokkoló hibátlan működéssel garanciával
- AKCIÓ! Google Pixel 9 Pro 5G 128GB 16GB mobiltelefon garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged