- Digitális Állampolgárság Program
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Android másképp: Lineage OS és társai
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- CPU-im eddig
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Intel® Core™ i9 14900K Raptor Lake-S Refresh CPU/Processor UV/DC (Optimalizálás)
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zeus_2k14 #135183 üzenetére
Nagyon nehez kerdes, mert mindennek annyi az ara, amennyiert megveszik. Tehat a piacon be tudod loni, hogy mennyiert vannak fenn a hasonlo allapotu motorok, aztan nagyjabol kitalalod az arat. Ha nem jon senki, akkor tul nagyok voltak az elvarasaid, lejjebb kell menned az arral.
Es igy egy hsz alapjan nem lehet beloni, hogy azon a motoron mi rossz, mi jo, milyen minosegu alkatreszekkel van osszerakva. A tokeletes allapot arat jobban be tudod loni, es itt szokott keveredes lenni. Altalaban eladasnal az emberek szeme elott a piac legdragabb motorja szerepel, ami eleg torz arszabasokat tud eredmenyezni egy lelakott motor eseteben is. Az, hogy vmi a piacon van egy bizonyos osszegert, az nem biztos, hogy annyiert vevot talal. Ezert ezzel is ovatosan bannek.Szoval a munkat neked kellene elvegezned, menj fel hirdetesi oldalakra, es nezd meg az arakat.
Explosión de dos tiempos
-
palfitom
félisten
válasz zeus_2k14 #135183 üzenetére
Egyik ismerősöm tavaly adott el gyári fényezésű, jó állapotú, "elvileg működőképes" (sok éve nem volt indítva, tehát némileg lutri), 60-as évekbeli Simsont 50.000 Ft-ért.
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
dellfanboy
őstag
-
Shin Chen
tag
válasz zeus_2k14 #120593 üzenetére
Másfél tipp a ruha és kiegészítő vásárlással kapcsolatban:
Ha van időd, kezdj el nézelődni internetes boltokban, de inkább szánj időt a személyes keresésre (főleg a próbára!) is, tapasztalatom szerint ritka az a felszerelés amit 'látatlanba' érdemes kinézni aztán hipp-hopp megvenni. Akciók is mindig lesznek, ha idén már nem szeretnél/tudsz motorra ülni érdemes lehet megvárni az újévi vagy tavaszi akciókat is.
Vannak akik szeretik az egyedi összeállításokat, színkombinációkat, ha ezek közül magadra ismersz, akkor a saját ízlésed szerint úgy is megtalálod azokat a darabokat amik passzolnak egymáshoz és a motorhoz. (A motor öltöztet és nem a ruhához veszel motort, vagy tévedek? )
A minőségről csak annyit, hogy az árcímke nem mindig megbízható.
(pl vettem clover savana 2 kabátot 80 ért, minőségben ok, csúszásnál is megvédett, de egy ugyan olyan Adrenaline kabát 'csak' 40k + nadrág 40k, így jobban kijöttem volna anyagilag és minőségben sem maradok el. Tanulópénz.)"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
zgospel
őstag
válasz zeus_2k14 #120593 üzenetére
Szia,
A Kawáról nem sokat tudok, viszont ilyen korú motoroknál én nem feltétlen a km óra állását nézném. Mármint ha visszatekerik neked 25 ezerre akkor nyugodtabb vagy, mintha 60 ezret mutatna? Lassan már közhely, de fontosabb, hogy megfelelően karban volt-e tartva, mint az hogy mennyi km van benne. Legalábbis ennél a kategóriánál. Meg nagy általánosságban fogalmazva.Az árhoz nem tudok hozzászólni, te tudod hogy neked mennyit ér meg. A használt motorok ára a korosodás ellenére is eléggé megugrott az elmúlt években.
Motort mikor érdemes megvenni?
Mindegy, nem láttam érdemi árkülönbséget az elmúlt években. Amikor megtaláltad azt ami tetszik és számodra a tuti vétel, akkor szerintem évszaktól függetlenül menj és vedd meg.Ruha:
Miért csak ez a két márka került szóba?
Fontosabb kérdés, hogy mennyit szánsz rá. Meg azért vannak még más szempontok.
Általában a nagy márkák magasabb anyagminőséget, biztonságot és kidolgozottságot adnak, mint pl a Mugen, de nem feltétlen egyenesen arányos az elköltött plusz pénz a termékben kapott extrákkal. Menj el, próbáld fel őket, nézd meg hogy mik a különbségek. Van azért még pár másik márka is a piacon. Én személy szerint a Shoxos bőrruhákat elfelejteném, az olcsóbb ruháiknál sokkal jobban megéri a Mugen, a drága Macna ruháik pedig Dainese/Alpinestars árban mozognak, viszont a szintjüket nem érik el.Sisak:
Muszáj felpróbálni, mert a gyártók között, sőt még márkán belül típusok között is vannak/lehetnek eltérések a fejformában. Simán lehet hogy kinéztél egy sisakot ami valójában egyik méretben sem lesz jó a fejedre.Mikor érdemes venni?
Ősszel és kora-télen vannak a legnagyobb akciók általában a motoros felszerelésekre. Néha akadnak még február-március környékén, de inkább a szezon végefele szokták kiszórni a kifutó cuccokat. Pl ilyen Black Fridayek alkalmával Dainese vagy Alpinestars cuccokra 25-30%-os kedvezmények már elég számottevőek tudnak lenni, pláne egy komplett szett esetében. Viszont azzal érdemes számolni, hogy ilyenkor már nincs készleten minden típusból minden méret, a rendelős holmikra pedig nem vonatkoznak a kedvezmények.Mi ajánlott még?
Motoros füldugó. Pláne mivel csupasz motort tervezel venni. Hiába mondják hogy így csendes ez a sisak meg úgy csendes a másik sisak, egyik sem lesz jó füldugó nélkül.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Madwe
nagyúr
válasz zeus_2k14 #120593 üzenetére
Motoros ruhákra offszezon gyakran vannak akciók kb az összes boltban (motostarban is pl, ha már alpinestar)
Motorok ára nem tudom mennyire esik le offszezon, a kínálat valamennyire tuti bővül, kereslet pedig csökken, uh jobban tudsz talán válogatni. Viszont valamennyit meg buksz a mindenféle díjakon, ameddig nem is hazsnálod[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz zeus_2k14 #118189 üzenetére
Az jó, mert akkor már ültél valamennyit pár motoron és van összehasonlítási alapod. Nekem ha minden jól megy, most jön majd a forgalom része, eddig csak rutin volt, ybr125, gs500, fz6, de utóbbin gurulva egyértelműen beláttam, hogy első motornak nem szeretnék 100 lóerős 200+ kg-os gépet.
-
nagyúr
válasz zeus_2k14 #118182 üzenetére
Szia! Nekem is idén kattant el az agyam, május végén iratkoztam be A korlátlanra, mindenféle motoros tapasztalat nélkül. Én az 500-as kategóriában nézelődök, Honda CB/CBF500, Kawasaki ER-5, Suzuki GS500. GS500-on ültem eddig a 3 közül, szerintem kezdőként ezek is meglepően erősek. Ha 1 milláig nézel motort akkor számolj úgy másfelet, mire minden belefér ami kell.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zeus_2k14 #115536 üzenetére
Leginkabb behozottnak allnek neki, mert amit 20-30 evig mo-on hasznaltak, azok siralmas allapotban vannak.
Cx500 a legjobb erre a celra. Illetve leg-olajos japan sornegyek.m, virago, es tr1. Ezek a legegyszerubben atalakithatok, a tobbihez tobb fantazia, ido es penz kell, de ugyanolyan szep a vegeredmeny.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zeus_2k14 #115525 üzenetére
Egyhengereseknel barmelyik RFVC blokkos honda egyhengeres, meg az endurok is, dominator pl. suzukitol az xf 650 es tarsai, yamahanal sr 250, 500, srx600
2 hengereseknel CX500, GL500 nagy favorit. Bmw regi boxerei, a Virago 1100, 920, 750, , esetleg tr1, elso generacios 600, 750 monster, de akar st2, ss bol, ezek a leggyakoribb atepitesek.
3 hengereseknel bmw k sorozat sorharom
4 hengereseknel bmw k sornegy, japan legolajos sornegyek cb750, xjr750, gs750Explosión de dos tiempos
-
dellfanboy
őstag
válasz zeus_2k14 #115525 üzenetére
igazsag szerint ha magadnak epited, olyan blokk-ot valassz ami bejon hangra. altalaban ezek regi leg/olaj huteses blokkok, karbantartas mellett eleg jol birjak a strapat. en cx 500-at faragnek at
ha ujban gondolkodsz, yamahanal van xsr szeria, esetleg husq vit/swarzplein, azok szerintem nemrosszak. esetles suzi sv
foleg az xsr900, yamaha racing yellow-ban az nalam bakancslistas gepeladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Geresics
addikt
válasz zeus_2k14 #104256 üzenetére
Az Aprilia Pegaso-t melegen tudom ajánlani, de nem a régi Rotax blokkost, hanem a 2005 utániakat, azokban már az a blokk van, mint a Yamaha XT660 szériában!
Ezen kívül jó választás még van bőven, pl GS500, és társai!
Sajnos az MT03-ról nincs semmi tapasztalatom...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz zeus_2k14 #104258 üzenetére
Régebbi egyhengeres szerintem nagyon biztos alapokon van elvégre az XT-ből jön a blokk, több motor épül arra az alapra, az újabb Pegasso de még azt hiszem a Derbi Mulhacén is.
Az újabbik az valami kéthengeres 300-as, azt nem ismerem.
De egészen biztos megéri elkölteni ~1 millát + járúlékos költségek egy 3-4 évre tervezett motorra?The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz zeus_2k14 #104256 üzenetére
Helyedben biztos néznék egyet a GS,ER5,CB500 trióból (utóbbi kettő fojtva lesz jó de öntik őket befelé németből 25kw-os forgalmival). "Igénytelenek" vagyis alapvető törödés mellett, még kétszer megkerülik európát (szinte biztos, hogy 1x már megtették), a kereted feléből már kapsz nagyon szépeket, ha tetszik a műanyag tenger (szerintem ronda...) ott a GS500F is.
Túra vonalon is lesz fojtva nem egy, két rotaxos -> BMW F650, Pegaso 650
Ha jó állapotú jó dög a Cagiva Canyon 500 is de nem ajánlos, mivel nagyon copo hozzá az alkatrész.
Valamivel újabb és az első szekciót erősíti a CBF500 is, mivel szeretik mint oktató motort ebből se kihívás találni 48 lovasat.
Öregek de jó szerkezetek az Xj600-asok is ezekből se ritka a 25kw-os de ez meg a kora miatt foglalkozós lesz.
Régebbi 600-as Ducati Monster is van kereten belül, ezek is rendszeresen vannak fojtva, és a feszszabot leszámítva jó gépek, évfolyam társam lassan 3 éve teker egyet és nincs panasza. Ezeket se nehéz tovább adni.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz zeus_2k14 #104253 üzenetére
Egy olcsóbb, öregebb de elnyűhettelen tucat motor nem lenne jobb? (sor2 500-asok)
Ennyiért így tuti nem vennék motort A2-höz. Egyszerűen nem éri meg, akkora forral fogsz később túladni rajta és venni egy nagyobbat.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz zeus_2k14 #104247 üzenetére
Szerintem nincs olyan kényelmetlen vas amivel 2 napot itthon +- környező országok ne lehessen bevállani, értsd nem akarod bejárni a fogarasokat, de kényelemsen áttudsz menni akár utassal. Emiatt kérdeztem csak.
Ismerős DRZ-vel bevállalta a horvát partot, fájt a valaga de a tank mérete jobban zavarta.Bogyóék azt hiszem két kis 125-össel is bevállalták a székelyek vidékét.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz zeus_2k14 #104247 üzenetére
Ha egy picikét tudsz bővíteni a kereten, akkor egy 2013 utáni Honda CB500F vagy X is jó választás lenne. Ezek pont az A2-höz lettek tervezve.
Nekem X-em volt, imádtam.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz zeus_2k14 #104244 üzenetére
" ( bár azzal egy a baj, hogy nem igen lehet túrázgatni )"
Ez azért tág. Mi a túra? A balaton vagy az Alpok? Nem mindegy.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
-
Geresics
addikt
válasz zeus_2k14 #104183 üzenetére
Igen, saját videó
A motor amúgy mint láthatod elég sok mindenre alkalmas!
Autópályán is mentünk vele napokat, de tudni kell, hogy az egyhengeres vasak nagyon nem szeretik, még az ilyen modernek sem! Ha egész napos autópálya a program, akkor legyen nálad olaj! Soha máskor nem ette nekem az olajat, de pályán bizony igen! De nem csak nekem, hanem a Yamaha XT660 fórumon konkrétan mindenkinek! Nem arra való, na! Persze, ha normál használatban motorozol (közút, szerpentin, nagy tempójú előzések, vagy akár versenypálya), akkor nincs ilyen gond, mert sok a terhelésváltás, vagy mifene...
A Balaton-karika nem minősül egész napos autópályának! Én a 6-800km/nap pályán távnál tapasztaltam először...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz zeus_2k14 #104167 üzenetére
Ha minél hamarabb akarsz motorozni akkor ne a különbözetet számolgasd, hanem minél hamarabb tedd le az A2-t A különbözeti vizsga az 11 órából áll amiből 3 elméleti, de az elméleti vizsgád 2 évig érvényes úgyhogy az neked ki is maradna.
MT-03-ból melyik szériát nézted konkrétan? Mert 2006 környékén 660 köbcentis egyhengeres volt ezen a néven, az új pedig 320 köbcentis kéthengeres.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
julius75
aktív tag
válasz zeus_2k14 #104172 üzenetére
Tavasszal csináltam, korom szerint lehetett volna, de nem akartam korlátlant. A2-t kezdtem, megvolt a kresz, majd ismerősök nyaggatására kérvényeztem a korlátlant. 3ezer volt az illeték, a suliban pedig 29 körül fizettem még pluszban.
Ahol én jártam, nem keztünk kisebb motorral. Sőt, volt olyan, aki A2-t csinált, és azt a 600-as Hornetet hajtotta amit én.
2 éven belül nem kell kresz vizsgát tenni, de órákat kell venni és persze van forgalmi vizsga is. Én nem várnék a helyedben, leraknám a korlátozottat, és motoroznék. Igazából egy forgalmi vizsga ára amivel többe kerül, ha két lépcsőben csinálod. -
HSM
félisten
válasz zeus_2k14 #104169 üzenetére
Én B kategória + pár év robogózás után egyből A-t csináltam.
Persze, ha van rá keret, és lehetőség, nyilván jobb a fokozatosság.(#104170) Micsurin: Nálam is így volt. Először mindenki 125-re ült egy alkalomra, aztán ha már normálisan ment 250, és utána harmadik alkalomtól volt rendes A-s motort.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz zeus_2k14 #104169 üzenetére
Szűzen nem fognak a nagyra ültetni, még A2-ön is voltak akiket a kis CG125-tel tekertettek. Legalábbis 2 éve mikor én tettem.
Egyébként valami CBF600 vagy hasónszörűvel fognak oktatni, ha nem hergeled nem öl meg.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
válasz zeus_2k14 #104167 üzenetére
Nézd meg az árakat valamelyik autós iskola honalpján.
Nyilvánvaló, h az A2 olcsóbb valamivel, mint a nagy A és az is biztos, h a különbözeti vizsga költségével többre jössz ki, mintha rögtön A-t csinálsz, ellenben A2-vel korábban lesz legalább kategóriára korlátozott jogsid.
Noh meg persze addig legalább lesz rutin, tapasztalat, én megcsinálnám a helyedben az A2-t, annó én is így csináltam. 14 évesen smkp. aztán asszem 16 A. korl. és 1 évre rá A.
Jah és különbözeti vizsgánál is van minden. KRESZ, gyakorlat, városi, bár már a tköm tudja h mit szüntettek meg, pl nem tudom van-e még rutin (mintha autónál már nem lenne, bár a motort passzolom, de akkor ugyanazokat végig kellett csinálni, csak az elsősegély vizsga kivételével, de úgy tudom már az sincs)..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok