- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Kalandor: Elhunyt I. Ferenc pápa
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
Nezd, amiket ervkent irsz, egyreszt elmagyarazni sem tudod, illetve egy nagyon szuk reteggel valo kapcsolatodra (rokon) hivatkozva tenykent kozolsz nem tenyeket.
De legalabb vmi tanulmanyt, vagy akarmit felhoznal, legkevesebb elmagyarazni el tudnad, milyen aspektusbol tud pozitiv lenni, legalabb egy kis tenyszeruseget bele tudnal vinni ebbe a vitaba, es nem azt, hogy ez koztudott (ugy, hogy en nem is koztudtam, pedig eleg sok mindent ismerek a motorozas vilagaban). Igy valoban kar vitatkozni. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
#48584626 #151167 üzenetére
Hogy arra is hasznaljak, azt latom, de motorral a bol b be kozlekedni financialisan nem magyarazhato, emelle veszelyesebb es megazol/fazol rajta. Fajlagosan minden alkatresz dragabb, a legalapvetobb kopo fogyok is, es a fogyasztasa sem tud annyival alacsonyabb lenni - ha egyaltalan alacsonyabb- egy autonal.
Mivel nem probaltam, ezert nem mondok velemenyt a kuplung nelkuli valtorol, en arra reagaltam, h a valtas figyelmet vonna el a vezetotol.
-
Topiccsendőr
addikt
Ezt en is ugy latom, ha a valtas figyelmet von el, vagy az a figyelem pluszkent jelentkezik, ami a valto nelkuli hasznalat soran fel tud szabadulni, az azt jelenti, hogy a pilota nem sajatitotta el a motorvezetest. Bullshitnek nem mondanam, es autoval nem jo osszehasonlitani, mert egy autoval egyszeruen szopas a dugoban 1-ures-1-uresbe valtogatni, a motor alapvetoen egy szabadidos eszkoz, amit jo esetben nem a-bol b-be kozlekedesre hasznalnak az emberek.
A valtoval, valtassal olyan vezetesi technikakat alkalmazhatsz pluszban, orommotorozas eseteben, hogy nem ugy beszelbek rola, mint egy negativum. Emelle kuplungcsusztatassal patikamerlegen tudsz olyan dolgokat adagolni, hogy hogyan viselkedjen alattad a motor. Varosi kornyezet eseteben termeszetesen ezeknek nincs ertelmuk. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bardi #151110 üzenetére
Amennyiben visszavaltas utan volt, fekkel egyutt, akkor rev match-el kikuszobolheto. Azert pattog, mert a motorfek tul nagy hirtelen.
Sztm rev match lesz a megoldas. Ha kenyelmetlen revmatchelni, akkor a kuplungot kell csusztatni, tehat nem azonnal rabszni, hanem fogasponton tartani, hadd csusszon. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #150924 üzenetére
Valoszinuleg alkohol tartalmu tisztitoszer megeszi a plexit. Eloszor a plexi szelen es a furatok menten kezd repedni.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #150917 üzenetére
Csak ha alacsony fordulaton csinalod a kuplung nelkuli valtast, akkor birja sokaig. Ha magas fordulaton rendszeresen, az joval kartekonyabb, es sokkal kevesebb a hibazasi lehetoseg.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
vlevi #150908 üzenetére
A hondanak az e-clutch kuplungol, de igen, a klasszikus gyorsvalto a gyujtast szakitja, de... akkor, abban a pillanatban szakitja meg, amikor elkezded nyomni a valtokart. Mig gyorsvalto nelkul te kezded el nyomni labbal a valtokart, elveszed a gazt, majd felvaltasz, es megint gazt adsz. Sokkal hosszabb ideig terheled a valtovillat, es ha nagyobb fordulaton nem tudod normalisan betenni, akkor leutod a kapcsolokerék fogait es ablakait.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bacus #150894 üzenetére
Motoroknal van egy tengelyre razart es egy tengelyen szabadon forgo fogaskerek. Altalaban azzal fixalod, hogy az egyik, razart fogaskereket betolod a masik, tengelyen szabadon futo fogaskerekbe, igy lesz razarva a tengelyre, csak az a fogaskerekpar, amire epp szukseg van. a valto nem tudna mukodni, ha minden egyszerre lenne razarva.
Amennyiben a fogak nem tudnak a kapcsolokerek ablakaiba belemenni, mert all a valto, ekkor van a jelenseg, hogy nem lehet sebessegbe berakni. Ilyenkor meg kell mozgatni a hatso kereket, hogy az ablakok szabadda valjanak. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bardi #150882 üzenetére
A corsa amugy sem vizes gumi, leginkabb palyagumi.
Palyagumival nem lehet mellenyulni, akar ilyen idosen se. Turagumit biztosan nem vennek, amelyik oreg, csak autopalyazasra, vagy varoson beluli kozlekedesre, orommotorozas nelkul.
De nezd meg a kepeket, elol is le van fektetve majdnem teljesen, ilyet csak terdhuzogatassal tudsz csinalni. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Zsírkrétamen #150866 üzenetére
50kg kulonbseget nem tudsz allitani egy rugostagon.
Ahhoz magat a rugot kellene kicserelni.
amit allitani tudsz, az a rugoelofeszites, ami egyaltalan nem egyelo a rugo erejevel. Azt ilyen sulykulonbsegnel hiaba tekergeted, nincs a sulyodra allitva.
A road4 biztosan nem egy jo gumi, de az esetleirasban a nem koherens reszekre felhivom a figyelmet.
Sztm vezetesi hibat ne egy masik gumival orvosolj. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bardi #150853 üzenetére
Igen. (Bar a ducatin nem hogy a labtarto, de a kozepsztender sem er le temponal) raadasul az elso gumin sem maradt sok erintetlen felulet. Ez egy kisse meglepett, h mennyire jol viselkedett, nem akartam vele nagyon tempot menni. haza kellett labon jutnom.
de nagyon jot lehetett vele motorozni, es meg volt benne tartalek. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
7Sony7 #150848 üzenetére
Most epp egy 10 eves rosso corsa van a ducatimon.
Van egy haverom, amelyik szivrohamot kap allandoan ha a gumi egy kicsit is oreg. o peldaul teljes mertekben elutasitja a hasznalt gumikat (is). Ha van ra penz, ezzel nincs semmi baj. en nagyon sokfajta gumit kiprobaltam igy.
Sot, volt mar kukacolt hatso gumim is, azzal sem volt bajom, de ezt senkinek nem javaslom. Volt rajta meg tobb mint 5mm, nem fogom kidobni, amugy is sokat megyek motorral.Szoval ilyen a 10 eves, haverom szerint eletveszelyes gumi
Ha nagyon gyorsan kellene vele korbeerni, korrekordra- az ellen nem véd.
De amugy flottul lehet kozlekedni vele.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #150823 üzenetére
Na pontosan ilyen hszekre gondoltam, amikor irtam, h kisse tulzasba estek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Zsírkrétamen #150820 üzenetére
Epp ezt kritizalom. Egyaltalan nem elhanyagolhato 50 kg kulonbseg nagygazra milyen geometria valtozast okoz, ezzel pedig mekkora tapadastobbletet tudsz vele szerezni.
Pl ha neked a kozponti rugostagod rugojat a te 50 kg-odhoz tartozo rugora cserelnenk le, teljesen mas lenne a vegeredmeny. A road4 biztosan szar, de itt a topicban olyan velemenyeket olvasok, mintha jégen motorozna tobb ember. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Zsírkrétamen #150812 üzenetére
Azert az ilyesfajta osszehasonlitas nem igazan egzakt.
Ugyanolyan gazzal es tempoval? A parod ugyanolyan nehez mint te? Ha 20e kmt raksz egy gumiba, ott a gumi hatarat sosem ered el, csak ha (nem akarok bunko lenni, ne ertsd felre) vastag user errorral fordulsz ki egy feher aszfaltos utra.
Nem akarok allast foglalni barmilyen gumi mellett/ellen, de ezek az adatok, amiket az elmeny melle irsz, egyaltalan nem koherens az elmennyel, amit leirsz, es ez velemenyem szerint kisse felrevezeto. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
3800+ #150808 üzenetére
Nemtom mit kell nezni, de 9000 nel villog vmi, ez ezres sornegy, ez ilyen.
miert ilyen szar utakon probalgatod? Esetleg kakucs, vagy vmi normalis palyan kiprobalhatod magad es a motort, de a magyar kozutak alapvetoen szarok.
Megneztem a dodor esest is egyebkent. A hatso kerek csuszasnal nem hagy semmifele nyomot. Egy normalis utfeluleten feketet huzna maga utan. akarmilyen szar a gumi. -
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
3800+ #150799 üzenetére
Inkabb kezded megszokni a motort. Ekkora kulonbseg nincs az uj es kopott allapot kozott, illetve kisse lelkesen irod le, hogy hogyan viselkedik a gumi.
Termeszetesen egy makroerdesseg szempontjabol szarra kopott utfeluleten, vagy egy kisse koszos feluleten a feneke maszni fog kigyorsitasnal, de ez meg nem vadlo, lehet ugy erzed, de kivulrol ez kb alig latszik.
(bocs de leirasod alapjan egyesben inditasz egy powerslide-ot, kettooo... haaaarom, es meg mindig keresztbe mesz nyelen. Khm-khm.)
Egyszeruen batrabb vagy a motorral, ezek az elmenyek inkabb szar utak miatt vannak. Botrany szar utak. Supermoto kell oda. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #150785 üzenetére
Egyebkent en is ezt tapasztaltam. Van kulonbseg, de nem akkora.
De a felhasznalas nalam extrem, mivel en megyek mindig boven 200 felett. Nekem mindegyik ugyanolyan hangos. Egy jo ideje munkavedelmi fuldugot hasznalok, nekem az bevalt teljes mertekben. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
dellfanboy #150765 üzenetére
Ezt vagy 10-15 eve egy amcsi ficko kezdte a tail of the dragon-on a kedvenc reszem a crocs papucsos robogos, de az amcsik meg faszabbul esnek el ott, mint a kanyarfotonal barki. Ezek kepesek megsemmisiteni a motorjukat egy csomoszor csak azert mert rossz fele neznek.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
vendingo #150745 üzenetére
A motul sajat honlapjan az 5100 hoz api sp-t ir, ami a kozbetlenbefecs turbos automotorokhoz hozott teljesitmenyszint, tehat az alacsony fordulaton turboval megfujt motoroknal a detonaciot hivatott megakadalyozni. Valoszinusitem ez a teljesitmenyszint eliras, mivel erre motoroknal nem kell adalekolni olajat, mivel ez a problema nem all fenn.
Masik forrasbol api sm-jon fel. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bardi #150742 üzenetére
Gondolom mas a valtoattetel, es jobban kijon nehany tipusnal. De fogalmam sincs, mert ahany motor, annyi valtozat.
a regi ducatim ugyanigy rangat 3000 ig, de egy sv650x kb alapjarattol kinozhato, furcsa mod. A ducati desmo v4 ese is viszonylag jo alul, az olyan 2000 rol mar hasznalhato, tehat alacsonyabb fordulatrol, mint a vfr, vagy a crossplane sor4. Bar annak twinpulse a gyujtassorrendje, tehat megint mas. Nem tudom a miertjet. -
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
HermannG #150691 üzenetére
Oem partsrol nem akarsz rendelni gyari kipufogot, az boven felmillio forint felett lenne egy japan belpiacos motorhoz, ha egy 30 eves motorhoz kapni lehetne egyaltalan.
Megnezed a sajat motorod. Valszeg 4 csavarral van felfogatva a vegdob. Neked nagy valoszinuseg szerint csak vegdob kell.
De mit varsz a topictol? Ezt neked kell megkeresned, mi nem tudjuk rarakni, megkeresni a termeket.
Neked kell utananezned a sajat motorodat megismerned, energiat fektetni bele. Idot tolteni vele. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
User_2 #150650 üzenetére
A legszurodobozba vissza tud puffanni, de szegeny keverek eseten. monsterben es a gs500 ban is, hideg allapotban, de ez nem karositja sem a karburatort, sem a dusito rendszert. Altalaban szegeny keverek eseten puffan bele, nem dusnal.
Befecskendezos motoroknal is szegeny keverek eseten all fenn ez a jelenseg. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
d@vee #150646 üzenetére
Rakodik, ez a feature benne, es ha tul sokat hasznalod, akkor akar csapagyszorulast is okozhat. (Nem tudom ehhez mennyi ido kell) Egy oldtimeres yt csatornan lattam, h szetszedtek a blokkot es a hajtorudcsapagy mar szorult. Ami leginkabb kotyogni szokott, nem pedig bedagadni.
Emelle api SL olaj. Megcsak nem is kulonleges -
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
7Sony7 #150636 üzenetére
Egy lenyeges dolog meg:
Meg kellene tudni, hogy mitol all le a motor 1 be rakasnal.
Ha az eloirt, 10w40 es olajat rakod bele, es elmulik a jelenseg (tehat szivato nelkul), akkor megvan.Ha szivatoval rakod 1 be, nem 1200 as fordulaton, hanem a szivato miatt emelt fordulaton, akar 1800 fordulaton, az sem tesz jot a valtonak, es minel magasabb a fordulat, annal nehezebb lesz 1 be rakni. Tehat vagy a suru olaj miatt nem old a kuplung hideg allapotban, vagy vmi mas. Az eloirt olajjal remelhetoleg elmulik a jelenseg.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
7Sony7 #150630 üzenetére
Jo. Kovetkezo. Olajmarkanak semmi koze nincs az olaj minosegehez. Tehat ha azt mondod: kiprobalom az eneost. Ez semmit nem jelent. Eneosnak melyik olajat?
ha azt mondod, 10w40 es api sn jaso ma- az jellemzi a tulajdonsagait.Egyebkent a gs500 nak eleg nagy az olajfogyasztasa, erre figyelj oda. Lehet azert lett 50 es olaj belerakva, mert vki azt hitte, ez hiba. De ez a blokk ilyen.
A napokban szedtem szet megint egyet, 40e km utan 0.01mm a hengerekben, a gyuruvegek 0.3mm, boven az eloirt ertekeken belul, ennek ellenere oda kell figyelni az olajra mindig. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
7Sony7 #150624 üzenetére
A 20w50 a leheto legolcsobb olaj.
Ha sebessegbe rakod es leall, akkor valoszinuleg egyaltalan nem hasznalsz szivatot, ami egy karburatoros motornal, hideg allapotban szukseges, vagy a karburator teljesen el van allitva.
A 10w a hidegoldali viszkozitas, tehat vagy a szivattyuzhatosagi hatarhomersekletet, vagy a 40fokon mert folyossagot mutatja.
A gs 500 ba egyebkent 10w40 et ir elo a gyarto. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #150599 üzenetére
Miert keveritek az autokkal a motorokat, az autokat ne hozzatok ide. Ne almat a kortehez hasonlitsatok.
es miert gondoljatok, hogy egy olajszuro ugyanolyan hatast tud kivaltani, mintha nem cserelnel olajat?Ebben a temaban nincs ennyi, hogy ennyit beszeljunk errol.
Azt sem ertem, hogy mondjuk egy repedt hengert siman hidegrazas nelkul bent lehet hagyni egy motorban, de olajszurocsere nelkuli olajcsere az mar necces. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #150595 üzenetére
2-3 eves hasznalt olajat rakok hasznalt szurovel 65e km tol a motoromba. Most 95e km van benne. Teljesen hidegen hagy ez a kerdes. Felesleges szemet termeles, felesleges penz kidobas.
Ha ez van eloirva, nem csinalsz vele bajt. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
GTVili #150557 üzenetére
Vkitol hallottam, hogy yamaha 5 szelepest csiszolt be, es utana azonnal leszakadtak, mert nem birtak, mivel 3 szivoszelep van, azok is kicsik. Nem tudom mennyi az igazsagtartalma, de ennyi maradt meg bennem. Nem titanszelep volt, hanem csiszolhato acel.
A beverodest a szeleprol nem nagy munka elcsiszolni, van erre egy kis koszoru, a nagy es kis szelepekhez ugyanazt lehet hasznalni, befektetni ebbe nem kell. A szelepuleket marni, ahhoz draga szerszam kell, (epp most nezegettem ebayen ~1500€ egy 30 eves Hunger) de az esetek nagy reszeben eleg becsiszolni a szelepet, az ulekkel nem kell semmit csinalni, szoval nem ertem, barmilyen jol nez ki az ulek, azonnal marni akarja a gepmuhely?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
HermannG #150556 üzenetére
Semmi konkretumot nem lehet mondani, vedd figyelembe, hogy beirtal egy forumba idegen embereknek.
En csak a tapasztalataimbol imdulok ki. ez egy belpiacos japan 400 as. Ezek nem millios erteku motorok, inkabb tobb szazezer, amit eleg hamar elersz, ha egy szakember csinal valamit, belpiacos alkatreszek araval. Ha itt kompresszio hiany van, az nem kis hiba. Nem csak elkoszolodott valami. Meg lehet csinalni parasztba, olcson, nem szakszeruen, de azt ne egy jo szakembertol vard, mert az normalisan meg akarja csinalni, ami rengeteg penz lesz.
Ezek ilyen idosen eleg lerugott motorok, ha valamit elkezdesz bontani, mindenhol talalsz valamit, amit mar ki kellene cserelni, vagy vmi kokanysag van.Termeszetesen ha egy megvigyazott, eredeti fenyezesu, gyari allapotban levo zxr400 asrol beszelunk, akkor a helyzet teljesen mas. En nem lattam a motort. Semmit nem tudok az egeszrol, de van egy olyan erzesem, hogy nem az utobbi kategoriarol beszelunk.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
HermannG #150551 üzenetére
Egy 30 eves sportmotorban a szelep az valszeg szarrá be van verodve. A topic valoban segitsegnyujtasra van, de szetszedni nem tudjuk a motort. Addig pedig minden csak talalgatas.
Ha normalis szakemberhez vinnéd, egy ilyesmi hengerfej munka sztm az egesz motor araba kerulne.
Emlekeim szerint a szelepeket ezeknel a kiskobos sportmotoromnal nem lehet becsiszolni, annyira nincs rajta semmilyen plusz. (Ebben nem vagyok biztos.)
Tehat uj szelep. Utana lehetne raterni a hengerre, ami a zxr nel sima huvely. De ilyen idosen magyarorszagi multtal valszeg ~100e km utan plusszos dugo kellene bele. Nem egy darab.
Ha szakemberhez viszed, az nem fogja neked ugy osszerakni, hogy tegyuk vissza ezt-meg azt, jo lesz az meg ugy. Ezert valoszinusitem, hogy anyagi totalkar. -
Topiccsendőr
addikt
Protektoros motoros farmerben fel lehet jelenleg menni kakucsra?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
csongi #150496 üzenetére
Nem az ar magas, hanem a magyar fizetesek alacsonyak. ezt tekintsd ugy, hogy svajcban magas a fizetesed, emelle az arszinvonal is baromi magas, olyan arszinvonal, ami magyar szemmel, magyar berekhez viszonyitva rablasnak tunik. (Japanban gyartott termekeknel ez jellemzo, emelle ez egy oem alkatresz)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Viiktor1989 #150495 üzenetére
En probaltam mindegyiket, streetfighter v2/v4s.
A v2 nekem 1000 ccm japan 180 lovas sor4 utan gyengenek tunt, futomu-fek jo. Sor4 utan razni fog. Egyebkent nem olyan hegyes a nyomatekgorbe, alul jobban megy, mint egy 4 hengeres, felul nincs akkora hatbarugas, de szepen megy. Vezethetosegre nem lesz panasz.
A v4s nekem szemely szerint tul hangos. Egyszeruen a gyari kipufogo zavar. A twinpulse gyujtassorrend nem annyira szep, mint az aprilia v4 vagy a crossplane hang, de ez izles kerdese. A gyorsvalto visszafele nem jol mukodik (blipper) a kuplung nem annyira szepen adagolhato, a fek nagyon kis erovel mukodtetheto, futomu tokeletes, hatul 200/60 as gumival akar palyan is lehet menni gyari allapotban. Ez is kisse rangatosabb egy sor4 hez kepest, olyan 3000 tol nincs semmi gond, de itt van hatbarugas felul, es nagyon-nagyon sokaig elforog. Mintha sosem lenne vege, vagy nem lenne leszabalyzas. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Viiktor1989 #150490 üzenetére
Mire vagy kivancsi?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
dellfanboy #150420 üzenetére
Egy felni ne legyen uj koraban szar.
Ennek fenn kellett volna akadnia a QC-n
Ez mar uj koraban is ilyen volt, ilyet nem tudsz csinalni egy ontvennyel a hasznalattal. Sztm ez gaz meg egy 10 eves motoron is. Nem egy katyuba hajtott bele, hanem valszeg ez mindig is ilyen volt. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
A Zéé #150416 üzenetére
a problema ezzel, h a lanckerek tarto ontvenynel a csapagyat jobban terheli, az ido elott mindig tonkre fog menni.
A lanckerek oldalat kicsit jobban koptatja a lanc, illetve egy kicsit novekszik a surlodasi veszteseg, de elheto. A csapagyat gyakrabban kell ellenorizni. Minden gumicserenel. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Topiccsendőr #150402 üzenetére
De nem, meg az sem stimmel, mert akkor nem tudod atszurni a tengelyt a csapagyon, ha ferde.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
A Zéé #150401 üzenetére
Megneztem a videot megegyszer, maga a szimmering is kovalyog a tavtarton.
Ha tovig bent van minden a gumihardiban, ilyen nem lehet. Csak ha valahol nem megy be a gumihardiba rendesen, de az azzal jar, hogy a csapagy az osszehuzasnal terhelve lesz oldaliranyban, mivel a kozepgyuru nem fekszik fel a kovetkezo tavtartora, tehat a csapagy hamar tonkre dog menni. (Ezt irtad is, hogy zsir nelkul zorog a csapagy) -
Topiccsendőr
addikt
válasz
A Zéé #150397 üzenetére
Annak nem szabad ennyire kovalyognia. Raadasul az egeszet lehuzod a kerktengellyel, tehat nem tud ferde lenni, mert osszehuzod. Nem hianyzik vmi alkatresz onnan?
A menesztoket szilikonozd be, hogy konnyebben ossze tudd rakni. Ha a menesztokbe ferden megy bele a fogaskerek tarto ontveny, akkor is ilyesmi jelenseg van, de hogy ennyire ferde legyen a csapagynak is ferden kell allnia a fogaskerek tarto ontvenyben. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
7Sony7 #150373 üzenetére
nem is az a baj, ha oreg vmi, inkabb, hogy nagyon rossz allapotban levo peldanyokhoz juthatsz hozza. A ketto kozul en talan az ntv-re szavaznek.
A gpz nel hatvanyozott vezermutengelykopas es himba kopas van, amiket vehetsz azokban km van boven, biztosan pittinges a veztengely mar.Az ntv nel benzinpumpa, fesszab, generator, es kihajtotengely borda gondok lehetnek. Azt hiszem kisebb a kockazat.
Hogy melyik milyen motor? Sztm ebben a kategoriaban a lefingott alkatreszek miatt mar nincs szamottevo kulonbseg a hengerelrendezesen kivul. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
macilaci78 #150344 üzenetére
Igen, de emelle a forgasponttol tavolabb nagyobb amplitudoval tudja rangatni a nagyobb suly, nagyobb erokarral a kocsi hatuljat. Ha a kocsi hatulja nem konnyul el vmilyen okbol kifolyolag, attol meg az erohatasok nagyobbak lesznek a suly helyzete miatt, ami miatt tovabbra is fennall a helyzet, hogy nem annyira stabil a rendszer, mintha a suly kozelebb lenne a forgasponthoz.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
macilaci78 #150341 üzenetére
De nem a tengely elkonnyules miatt csapkod az utanfuto, hanem a forgaspont tavolsaga es a suly nagysaga miatt.
Motorra nem lehet atultetni a peldat, mivel mar ures oldaldobozok kormanyszitalast okoznak, amiknek nem kellene nagy galibat okozniuk, de megis az ujabb motorokon mar az oldaldobozok is uszoagyazasban vannak, hogy megszuntessek ezt a jelenseget.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
macilaci78 #150337 üzenetére
minel tavolabb raksz hatra akar kisebb sulyt egy motorra, az azonnal hajlamosabb lesz a kormanycsapkodasra. Akar minimalis suly eseten is. Egesz pontosan milyen forgaspontok es erokarok miatt, milyen geometeia valtozas mellett, azt pontosan nem tudom. Ez szimplan elmelet nelkuli tapasztalat.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
macilaci78 #150335 üzenetére
A 80 kg os utas nincs annyira tavol a tomegkozepponttol, mint egy topcase
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #150299 üzenetére
Nem kell feltetlen parhuzamosnak lennie az uszonak a karbi aljaval, itt konkret szamokra van szukseg.
Az is lehet, h nem zar be teljesen a szivato, ekkor minden ugy van elallitva, hogy mukodjon (tehat akkor tul szegenyen fog jarni, ha ez a hiba, es el lesz haritva), de dugulas is lehet a karbiban.l a dusito rendszernel. Tunek nem kell rajta lennie. Bovdenholtjatekot ellenorizd, h van-e.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #150284 üzenetére
Nekem ez dusito rendszer hibanak tunik.
Ha javasolhatom, vakon ne valtoztassatok meg semmit a rendszerben. Random uszoszintemeles, ugy, hogy a gyari erteket nem tudjuk-ezzel csak bementek az erdőbe.Sztm a szivato nem mukodik vmi miatt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
vendingo #150289 üzenetére
A kuplungkar holtjatekan nem lehet megallapitani a kuplung kopasat, mivel azt ossze-vissza lehet allitani. A kuplung allapotanak megallapitasahoz szet kell szedni a kuplungot, es lemerni a lamellak vastagsagat.
A lancfeszesseget az eloirt feszessegre kell beallitani, ha az 5 centi, hiaba tunik lazanak, az a jo. Ha te ezt szemre, adat nelkul allitottad el, nezz utana, mi a helyes feszesseg ertek, es ellenorizd le, mert tonkreteszed vele a motort.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
A Zéé #150269 üzenetére
Ez valaszeg igy jott ki a gyarbol.
Hogy ekkorat usson, a lanckerek tarto ontvenyben levo csapagynak ferden kell az ontvenyben lennie.
Ezt osszehuzod a hatso kerektengellyel, talan 100N felett. Itt nem eldeformalodott, ennek eleve rossznak kellett lennie, amennyiben minden alkatresz a helyen van. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
tomgabor #150263 üzenetére
Mert biztonsagosabbnak erzik, ha maguk keverik be a benzinbe az olajat.
Ez egy tevhit, ami abbol fakad, hogy a 2T motort nagyon konnyu rosszul osszerakni, (illetve nagyon draga lenne sokszor teljesen szakszeruen megjavitani, amire sosincs penz) bekarburalni es ezaltaltal dugattyu szorulast okozni. Ezt mindig az olajpumpaval kotik ossze, hogy az nem mukodott, holott 99,9% ban a motor lett szakszerutlenul szerelve.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest