Hirdetés
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- leslieke farmerzsebe
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #150344 üzenetére
Igen, de emelle a forgasponttol tavolabb nagyobb amplitudoval tudja rangatni a nagyobb suly, nagyobb erokarral a kocsi hatuljat. Ha a kocsi hatulja nem konnyul el vmilyen okbol kifolyolag, attol meg az erohatasok nagyobbak lesznek a suly helyzete miatt, ami miatt tovabbra is fennall a helyzet, hogy nem annyira stabil a rendszer, mintha a suly kozelebb lenne a forgasponthoz.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #150341 üzenetére
De nem a tengely elkonnyules miatt csapkod az utanfuto, hanem a forgaspont tavolsaga es a suly nagysaga miatt.
Motorra nem lehet atultetni a peldat, mivel mar ures oldaldobozok kormanyszitalast okoznak, amiknek nem kellene nagy galibat okozniuk, de megis az ujabb motorokon mar az oldaldobozok is uszoagyazasban vannak, hogy megszuntessek ezt a jelenseget.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #150337 üzenetére
minel tavolabb raksz hatra akar kisebb sulyt egy motorra, az azonnal hajlamosabb lesz a kormanycsapkodasra. Akar minimalis suly eseten is. Egesz pontosan milyen forgaspontok es erokarok miatt, milyen geometeia valtozas mellett, azt pontosan nem tudom. Ez szimplan elmelet nelkuli tapasztalat.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #150335 üzenetére
A 80 kg os utas nincs annyira tavol a tomegkozepponttol, mint egy topcase
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #150324 üzenetére
A platni sokkal tobbet elbir, mint ami rajta van, de ezzel insrabilla teszed a motorodat, tehat csapkodni fog a kormany. Ezert van ilyen kis suly rairva.
Teljesen agyonbassza a vezethetoseget, sot akar veszelyesse is teheti a motorodat.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #150299 üzenetére
Nem kell feltetlen parhuzamosnak lennie az uszonak a karbi aljaval, itt konkret szamokra van szukseg.
Az is lehet, h nem zar be teljesen a szivato, ekkor minden ugy van elallitva, hogy mukodjon (tehat akkor tul szegenyen fog jarni, ha ez a hiba, es el lesz haritva), de dugulas is lehet a karbiban.l a dusito rendszernel. Tunek nem kell rajta lennie. Bovdenholtjatekot ellenorizd, h van-e.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #150284 üzenetére
Nekem ez dusito rendszer hibanak tunik.
Ha javasolhatom, vakon ne valtoztassatok meg semmit a rendszerben. Random uszoszintemeles, ugy, hogy a gyari erteket nem tudjuk-ezzel csak bementek az erdőbe.Sztm a szivato nem mukodik vmi miatt
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #150289 üzenetére
A kuplungkar holtjatekan nem lehet megallapitani a kuplung kopasat, mivel azt ossze-vissza lehet allitani. A kuplung allapotanak megallapitasahoz szet kell szedni a kuplungot, es lemerni a lamellak vastagsagat.
A lancfeszesseget az eloirt feszessegre kell beallitani, ha az 5 centi, hiaba tunik lazanak, az a jo. Ha te ezt szemre, adat nelkul allitottad el, nezz utana, mi a helyes feszesseg ertek, es ellenorizd le, mert tonkreteszed vele a motort.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz A Zéé #150269 üzenetére
Ez valaszeg igy jott ki a gyarbol.
Hogy ekkorat usson, a lanckerek tarto ontvenyben levo csapagynak ferden kell az ontvenyben lennie.
Ezt osszehuzod a hatso kerektengellyel, talan 100N felett. Itt nem eldeformalodott, ennek eleve rossznak kellett lennie, amennyiben minden alkatresz a helyen van.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tomgabor #150263 üzenetére
Mert biztonsagosabbnak erzik, ha maguk keverik be a benzinbe az olajat.
Ez egy tevhit, ami abbol fakad, hogy a 2T motort nagyon konnyu rosszul osszerakni, (illetve nagyon draga lenne sokszor teljesen szakszeruen megjavitani, amire sosincs penz) bekarburalni es ezaltaltal dugattyu szorulast okozni. Ezt mindig az olajpumpaval kotik ossze, hogy az nem mukodott, holott 99,9% ban a motor lett szakszerutlenul szerelve.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #150248 üzenetére
Fektavon az elso kerek biztos nem pattog el.
Elso korben hatalmas energiat a tekintethorozasba raknek. Az a legfontosabb, ha az normalisan megy, lehet a felso testtel kezdeni, utana az also testettel.
A legfontosabb, hogy hova nezel. Ha ez megvan, a tempo jon vele. Yt videokat talan talalsz, h profi versenyzok mit szoktak nezni a palyan. Nagyon hasznos.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #150226 üzenetére
Le szoktam vagni rola. Hasznalhatsz sima alu vagy rez alatetet, de a meghuzasi nyomatek azokat is durvan szettrancsirozza, jobban, mint a roppanot. (Illetve nem is jo megfogalmazas, inkabb ugy mondanam, a sima tomitoalatet puhabb valahogy) Meghuzasnal a nem gyari alatettel olyan erzes, mintha a csavar megfolyna. De semmi gond nincs azokkal sem.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #150222 üzenetére
Ha a csavermenet meg van bántva, akkor a teknő alumenete a gyengebb. Szoval a teknovel is kellene vmit kezdeni, nem eleg a csavar. Ujrafurni+ helicoil. Ha egyaltalan van elég falvastagsag erre, vagy egyaltalan olyan helyen van, ahol ez kivitelezheto. Amennyiben a menetet ugy cseszted meg, hogy meghuztad a csavart.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #150218 üzenetére
Nem tudok errol a jelensegrol, csak tulhuzasnal megy szet a menet.
En egyedul azert csereltem leeresztocsavart valaha, mert a japanokon nincs magnes. Akkor mar vettem egy titant, magnessel. Bar valoszinuleg semmi szukseg a magnesre, azert jo, mert latom rajta, mennyire vagtam haza a valtot.
Ha az elozo olajcsere utan kisse elhirtelenkedtem a kuplung nelkuli valtast, azonnal megjelennek rajta a vekony, tűszerű vasdarabok.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #150199 üzenetére
Nehany objektiv eszrevetel:
A gyari adat sztm azert tud elterni a valosan merttol, mert van egy oriasi kulturalis kulonbseg europahoz kepest.A japan kulturaban nem hangoskodsz, nem huligankodsz az utcan a motoroddal egy kover elindulassal, mert elszegyelled magad, ha ilyet csinalsz japankent.
A dl pedig nem erre lett gyartva, valoszinuleg a tesztpilota kiengedi a kulpungot olyan fordulatszamon, ahol nincs nyomatekcsucs, es szepen engedi, hogy a motor elporogjon. Tehat akar itt, a topikban is jobban valthatnak, es indulhatnak az emberek, mint a tesztpilotak, akiknek teljesen mindegy ez az ertek- mivel nem sportmotorrol van szo.
Tehat egy motorral- amennyiben azt akarod merni, hogyan gyorsul fel a leghamarabb 100 ig- a nyomatekcsucson kell tartanod a fordulatot, es ott csusztatva szétégetni a kuplungot. Szerintem lehetne sokkal jobbat is rajtolni egy dl-el, normalis testhelyzettel, es rajttechnikaval csak nem kell sajnalni annyira a motort. En szemely szerint minden motornal visszavaltok minusz 3ig, meg az R1 et is, hogy gyorsuljon normalisan. De valoban extrem.
Hogy ki mit szokott az utcan csinalni, az nagyon osszekeverné ezt a vitat, de onnan indultunk, hogy melyik motor tud hamarabb 100 on lenni. Ha vmi fakezu van az egyiken, azt szerintem nem erdemes beleszamolni, de az utcai szokasokat is furcsa figyelembe venni.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #150183 üzenetére
Nem is igazan a gumi tapadasa, hanem hogy hanyattbsz.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #150175 üzenetére
De, nyugodtan bele lehet pofazni, a forum lenyege a fact check. Azzal lesz mindenki tobb. A koritest le lehet hamozni olvasasnal.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #150135 üzenetére
Lehet neha fennakad az uszo a karbiban, es tulfolyik.
Hanem gyakran jon elo, nem kell vele foglalkozni.kriszti21
Annyira nem veszes, a kuplung munkahenger bent van a kislanckerek fedelben, de nem kell teljesen szetszedni.
Illetve hatul ha meghuzod a lancot, latod rajta, mennyire van elhasznalodva, a kislanckereket nem szukseges megnezni.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #150131 üzenetére
De ezt igy szoktak mashol is csinalni, kivagnak a regi szivacsbol, es egy masfajta szivacsot ragasztanak a tetejere, ami puhabb, nem? En legalabbis igy tudom, de vilagositsatok fel, hol a hiba. Hogy csak egy masik reteg van rarakva, es nincs kivagva a regi szivacsbol?
Egy lancszett kb 20e kmt megy el. Ha ennyire tudod elhuzni, az meg jo, de a szakaszossag az nem.
Tehat amig nem lobog nagyon, addig rajta lehet hagyni.
8000 alatt 3x huzni azt soknak talalom.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #150095 üzenetére
Egy injektoros motornal nincs szimpla dugulas. Sosem gyertya, vagy valami egyszeru, 2 utemu etz gondja van egy ilyen bonyolultsagu motornak.
Talan vizes benzin, ahol a viz a kornyezet paratartalmatol kerul a benzinbe, peldaul utcan tarolastol. De ehhez honapok kellenek.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #150080 üzenetére
Hat a tema volt mas.
Magnezium felnirol volt szo, h a pvm, marchesini, es az oz magnezium felniei illegalisak utcara, hacsak nem kulon utcai motorra lettek csinalva mint pl a panigale-ra, performance kiegeszitokent.
Erre elkezdtunk a te felnidrol beszelgetni, hogy az is pvm, de ugyanolyan jo, mint az utcai.
Ami szerintem tovabbra is erzekenyebb, mint egy utcai ontott, epp ezert volt javitva a tied is.
Lenyeg a lenyeg, ha lecsereled vmi sportosabb felnire, az szarabb lesz ha ilyen utakon hasznalod. Ennyit akartam mondani.a lupo-n is magnezium felni volt ha autokartyazni akarunk, akkor most te jossz megint, rakj ra valamit.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #150064 üzenetére
A felni nem ugyanaz a kategoria, de ez nem magnezium felni, hanem kovacsolt alu.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #150061 üzenetére
Jo, de a full illegal titan rendszerre is azt mondtad, h gyarilag az van rajta.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #150056 üzenetére
Ketlem, h gyarilag pvm, de a triumphokat annyira nem ismerem.
A pvm nek inabb a kovacsoltalu felniei a legnepszerubbek, igy a legnagyobb a valasztek ezekbol. nagyon ritka es draga a magnezium. Illetve valszeg nem veletlen, h a tied is javitva volt.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
A magnezium nem kozutra valo, hamarabb tortenik vele ez egy katyunal, tehat azt nem ajanlanam ilyen szar utakra. Sokkal erzekenyebb, mint egy nehez, ontott felni.
(A pvm, oz, marchesini nem is road legal, a marchesini is csak akkor, ha vmi ducati sajatja)Tulkepp egy enduro/supermoto kellene ilyen hasznalatra ahol ilyen katyuba bele lehet menni. (Szoval magyarorszag egesz teruletere inkabb motort cserelnek )
A karbon az rugalmas, azon nem latod hogy mi tortent vele, az egyszer felrobban, ha mar sokat kapott. Szerencses esetben a repedes miatt leereszt a gumi, es erzekeled, hogy baj van vele.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #150037 üzenetére
En ezt ertem, de a gyarto szerint ez kuka. Akarcsak az alu váz. Ha egyszer elestel vele, es elment, meg lehet javitani, de hogy olyan lesz-e mint elotte? Nem tudhatod. (Ez itt a gond, amellett a tulajdonsagai) a kristalyszerkezete megvaltozik igy a csillapitasi tulajdonsagai/rugalmassaga, ha pl megmelegited, az alakitasnal/javitasnal.
Ez termeszetesen egy atlag embernek a javithato kategoria, mert arra jo, hogy A-bol B-be eljuss.
Es nem eletszeru eldobni egy vazat/felnit de ezek az alkatreszek papiron nem javithatoak, nem veletlenul.en sem szivesen vasarolnek olyan motort, aminek a felnije javitva volt, de nem tudok rola.
Foleg nem ha 280- al az autobahnon megyek vele.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Ez kuka. (Biztos vki kigorgozi, de ilyet nem szokas javitani elmeletileg)
De be kellene jelenteni a katyut, es megprobalni kifizetettni az ut uzemeltetojevel a felnit.
Egesz pontosan nem tudom mit kell csinalni, rendort hivni es lejegyzokonyvezni? Eloszor megkerdeznek mindenkepp egy kozlekedesi ugyvedet, h mi a teendo. Keszulj fel. Utana kardozni kell a rendorrel, mert a toke tele lesz, hogy nincs szemelyi serules, es egy ilyen ugyert ki van hivva.
Emlekeim szerint manapsag egy sima ontott felni 400e kornyeken van. Tehat en beleallnek az ugybe felkeszulten.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz atomanti19 #149938 üzenetére
Nem fixek, tobb valtozatuk van. "Fogasléc" olajrasegites nelkul, itt csak egy rugo van, ami kiljebb tolja a feszitot, nem a rugo tart ellen, hanem a fog. ahogy nyulik a lanc, ugy arreb ugrik egy fogat, csak egy iranyban mozog, visszafele reteszelodik.
Van a manapsag japanokban elterjedt olajrasegiteses, ahol egy rugo egy menetesszárt tol ki, visszafele ugyancsak nem tudod visszatolni, fokozatmentes-mivel menettel oldjak meg. Ez az ami olajnyomas nelkul csorog valamilyen rejtelyes okbol. Atugrani nem tud, eleve ugy csinaljak meg a szelepfedelet, hogy egy muanyag darab a ket veztengelyfogaskerek kozott nem engedi, hogy a lanc feljebb menjen a fogaknal, igy elmozduljon, arrebb ugorjon, hiaba laza. Ha laza, csak csorog, de atugrani nem fog.
A fix csavar megoldja, jobban, mint az automata, csak manapsag a vezlanc is meg tud nyulni asszimetrikusan. Azt hiaba huzod meg barmivel is, vagy szettrancsirozza a vezermulanc sineket, vagy laza lesz. Vagy mindketto egyszerre, de az nem halkul el soha.
Nem a lanc sebessegetol fugg, hogy mennyire kell fesziteni, vagyis ez nem feladata a feszitonek.Fix csavarral is be tudod allitani normalisan a lancot, anelkul h a vezlancfeszito sint elkoptassa.
Ez csak azert automata, mert korulmenyes a legtobb modellnel utanahuzni, es nem engetheti meg a gyarto, hogy egy eves szerviznel kipakoljak a motort egy valag penzert, hogy be legyen allitva a vezlanc feszessege.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz kriszti21 #149936 üzenetére
Ha eléred, be lehet vetni, de konnyen tulfeszitheto vele a lanc.
Ilyenkor az olajtekno tele lesz muanyagdarabokkal, ami a vezlanc sinekrol jott le, es tele lesz vele az egesz blokk.
Tehat kellene erteni hozza, es eleg kenyelmetlen. Verseny hasznalathoz javasolnam, utcara nem.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #149928 üzenetére
Ez sajnos nem csak ennek a motornak a sajatossaga, hanem majdnem minden mai motornak.
Bmw, kawa, yamaha, mindenhol elofordul, a kawanal visszahivas is volt, keves sikerrel. Ugyanugy csorog tovabb.
Sztm nem az olajnyomas felepulesevel van baj, hiszen eleve egy rugo van a feszitoben, aminek a feladata lenne, hogy olajnyomas nelkul is feszitve legyen a lanc+egy menet, amit visszafele nem lehet nyomni. a feszito szar. En inkabb ugy mondanam 100 motorbol 1 nel nem jon elo.
Ennek ellenere biztosan jo motor, atugrani a lanc nem tud, akkor marpedig ez ilyen. Grat hozza.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
A kuplung, konstrukcio miatt azert lehet kemeny, mert eros kuplungrugok vannak a kuplungban, pl nagy teljesitmeny miatt. (Alacsony teljesitmenynel nagyobb esellyel lesz puha a kuplung) Ezt a gyartok egy ék mechanizmussal szoktak kivaltani, tehat egy forditott anti-hopping elvvel, ahol gaz hatasara a kuplung osszezar, hogy ne neked kelljen a kezierot beletenned a rendszerbe. Ennek a hatulutoje, hogyha huligankodni akarsz egy ilyen kulungos motorral, (vagy joizut motorozni) nem tudsz nagyobb fordulattal elindulni, mert a kuplung varatlanul osszezar, es adagolhatatlan lesz, ekkor egykerekezni fogsz ugy, hogy nem akartal.
Tehat a kemeny kuplungnak is van ertelme, es letjogosultsaga, amennyiben a konstrukciobol fakad, nem pedig muszaki hibabol.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #149913 üzenetére
mindketto jol felkrta mar magat, amikor a felvetel elkezdodott. az elozmenyek nincsenek rajta sajnos. A yaris eleg kis kovetesi tavolsaggal haladni szeretett volna, tehat nyomasztotta az elotte haladot, az elotte halado indokolatlanul belefekezett, ami buncselekmeny. Nem satuzott, de fekezett, indokolatlanul.
A yaris ezutan egyszeruen ki akarta kerulni, idegbol, fek nelkul, de a robogo a holtterben volt, ezt kesobb eszrevette, osszeszarta magat, hogy megis van valaki melette, ezert bepanikolt es fek+eleg éles iranyvaltas lett belole. Ebbol lett a baleset, mert benezte a robogost.Ha csak az egyik otthon hagyja az egojat a vezetes elott, ez nem tortenik meg. Tehat mindketten faszok voltak, de az indokolatlan fekezes, az akkor is a royal flush itt.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
A jovo heti hetvegi program megvan, nyakcsapagy csere a megbizhato japppánon. Igazabol amiota megvettem nem volt időm (kedvem) ranezni.
Szoval 39e km nel mar rottyon volt.
Megnezzuk ezutan imbolyog-e 200 felett.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #149873 üzenetére
Ha kanyarodni akarsz tanulni, sudelfeld tokeletes hely erre. Ha mar a hulyegyerekek hazamentek, vagy amig nincsenek kint.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #149866 üzenetére
Ezt ifj Tóth János mondta. Nagyon sokszor.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #149813 üzenetére
Csak ha szabalyosan kozlekedsz, es szabalytalanul ulsz a motoron.
A csuklojat az embernek nem kellene a csutkakormanynak terhelnie, sehol, plane egy vfr en.
Tartania kell magat az embernek.En R1 el tobbszor repultem münchen-budapestet, a szelvedelme jobb, mint a vfrnek, igy a szel nem igazan tamaszt engem.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #149810 üzenetére
Igen, a vfr-re aki azt mereszeli mondani, hogy kenyelmetlen, meg egyaltalan azt, hogy csutkakormanyos, az a motorozas nagyon kis spektrumat latta eddig. emelle el kellene kezdenie mozogni valamit.
Rengeteg ilyen velemennyel talalkozok, hogy tul sportos a vfr. A VFR...[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz atomanti19 #149770 üzenetére
Ha joval nagyobb ero kell, akkor az erokar megvaltozott, azt en altalaban nem szeretem, de ha jonak erzed, akkor jo.
Gombszemekbe mindegy mit teszel. A kek loctite jo, en olyan tipusoknal, ahol tudom, hogy nem razodik ki, mar nem hasznalok ragasztot, feleslegesnek erzem.
De vannak olyan utan gyartott cnc esztergalt labtartoszettek, ahol mindent le kell ragasztani, mert kirazodik.Ha szogben van a valtokar rudja, akkor termeszetesen feloldalas terheles lesz, de ezt ki kell mozognia a dekliben a csapagyazasnak.
Engem inkabb az zavarna, hogy plusz ero megy el erre, es nagyobb erovel kell mukodtetni a kart.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz atomanti19 #149765 üzenetére
En nem tennek ra semmit, ezekre nem nagyon van gumikopeny.
A ducatikon nincs egyaltalan vedve, elobb lesz hajtokaros (nem azert mert ducati ). Nalam 95e km nel lotyog, de nem zavaroan, sosem volt vedve semmitol.Valtokart lehet hegeszteni, amennyiben az anyaga olyan.
Fekkart soha, meg akkor sem, ha jol nez ki a varrat. Egyszeruen barmi tortenhet, es azt nem engedheti meg maganak az ember.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #149752 üzenetére
Igen, ha Bayrischzellnel nem kanyarodsz Kufstein fele, jobbra, akkor oda jutsz ki. Kufstein fele is jo az ut, nemreg raktak le az aszfaltot, de a szerpentin az kisse fura, feher aszfalt, neha vas csatornafedo a nyomvonalon, de jokat lehet arra is motorozni.
Esetleg Brannenburg felol is megkozelitheted, a masik vegerol Südelfeldet.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #149742 üzenetére
Bayrischzell es Tatzelwurm kozott a szerpentint nezd meg, csak lehetoleg ne hetvegen, vagy ha igen, akkor jo koran.
Az lenne a Südelfeld, ami nagyot megy instan es tiktokon.
Onnan pedig tovabb Samerbergnek.
De ha voltal Bayrischzellnel, akkor valoszinuleg ott kellett, hogy legyel.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #149736 üzenetére
Nalunk, Samerbergnel ugyanez a nyuglodes kezdodik epp.
Meg nincs lezaras, de fontolgatjak. Vasarnap voltam arra, egy vollidiot egy sc59 essel az en savomban elozott egy autot, belathatatlan kanyarban. Ha ott tempot megyek televerem. Szerencsere a mindennapos loti-futi ducatival voltam epp, nem az r1 el, szoval megusztam a dolgot egy nagyobb fekezessel.
En biztos vagyok benne, hogy le fogjak zarni.
Es nem tudok hisztizni emiatt, mert ami ott megy hetvegen, az brutalis. Amig egy parkoloban megpihentem neztem a kulturat: kb 30 motoros, egyik epp csavarozza le a rendszamat, egy ktm supermoto egykerekkel tavozik, a masik teljesen kiherelt kipufogoval baszatja, lapjaval aki csak tudja. Eddig az osszes ismerosom aki itt elesett, azt vagy helikopterrel vittek, vagy korhaz lett a vege leszakadt vádlival, es eltort kulccsonttal. Nulla helyed van elesni.Ezek a sracok pedig rakjak fel az instára a konyéken fordulos videokat, ami miatt akar 300km rol is ide jonnek a motorosok, emiatt hatalmas forgalom van. Ami nem a fő baj. A baj az, hogy ezek 18-20 eves hulyek, akik videokat csinalnak, es nem arra figyelnek, hogy van-e tapadas, hanem arra, hogy jol nezzenek ki tiktokon.
Es agyatlan modjara mennek, mert ugye ez a kor amikor a mindenkepp ossze kell merned a peniszedet a tobbiekkel, es meg nagyobb a megfelelesi kenyszered, mint amikor a szemelyiseged mar konszolidalt.Koszonom social media, megegy dolog ami el lett bszva.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Revit eclipse textil kabatot hasznalok, teljesen ki lehet venni a belest, akkor akar 30 fok felett is hasznalhato, ellenben sokat nem ved. Kb 50km/h val elestem vele, kilyukadt azonnal a konyoke, de semmi bajom nem lett, elvegezte feladatat, a protektorok nagyjabol a helyukon maradtak, kulon gerincprotektort vettem bele, az nagyon tetszik.
igazabol ki kellene dobni, mert megegy esest nem birna el. Nagyon jol szellozik beles nelkul, 30 fok feletti nyaralast el sem tudok mar barmilyen borben kepzelni ezek utan.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz draco31 #149688 üzenetére
A 710 mehet utcara, a legjobb fullszint, pumpás olajzashoz is jo a viszkozitasa, azt nem mondanam, h verseny, az a castrol A747, motul 800, elf HTX 909.
Ezek annyira viszkózusak, h tilos pumpas olajzashoz hasznalni.
Summa summarum, a 710 a legjobb ezesetben.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Khaosz55 #149654 üzenetére
Elofeszitessel- tehat a gyuruvel- nem feszesebb lesz a telo, hanem magasabban lesz az eleje a motornak. Inkabb az olaj mennyiseget novelnem, de nem az elofeszitest.
Normalis rugot kellene belerakni, nem progresszivet. a legfontosabb, h a sulyodhoz valot, linearisat. Az mt07 villaja nagyon buta, a legfontosabb, hogy a rugoero jo legyen, a tobbi dologgal nem nagyon tudsz mihez kezdeni. A surubb olajjal csak lassabban fog mozogni, ami valahol jo lesz, valahol meg egyaltalan nem.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #149653 üzenetére
Amikor kanyarban vagy, a rugok osszeulnek, igy hamarabb er le minden, mint ahogy azt latod statikusan, allo helyzetben.
A turaenduro az a multistrada lehet, tapasztalatom alapjan nem a kozepsztender er le, hanem eleg hamar a labtarto. Hacsak nem valami osregi ds 1000 vagy 1100 rol van szo, annal nem tudom, az annyira ritka, oreg, hogy alig talalkozok vele.
Ducati temahoz: az en st2 esem, ami a vfr konkurenciaja lenne (azonos evjarat es zsáner a vfr el) nem er le a kozepsztender, sot. S22 eseket probaltam ki szerpentinen, es farmerben voltam, nem elore kitervelt kulonoskepp kegyetlen allatkodas lett a vege, annyira, h leert a terdem a motoros farmerben, es kevesebb, mint 1 cm volt a kipufogoig, kofferes setuppal (a ducatinal a koffertarto miatt lejjebb kell hajtanod a kipufogokat, de feljebb allithatod, ha nincs rajta koffer)
A vfr el ilyet eleve nem merek (mertem) megcsinalni, annyira puha mindene, meg himbilimbi. 200 felett az a motor nem akart egyenesen menni, hanem szitalt. Egyenesben. bar egy normalis gumit majd arra is rarakok, ( ugye a road van rajta) aztan biztos jobb lesz mindene, es jobban lehet erezni...
Illetve az egyetlen csalas, h a ducati hatso rugojat lecsereltem a sulyomhoz valo öhlinsre. Csak a rugot.Mint lathatod, elfogult vagyok ducati iranyban, mert a blokkja egy szar a vfrhez kepest, de annyival jobban motorozhato, hogy a kulonbseg miatt felhaboritonak tartom, hogy a vfr-t kihoztak ilyen futomu-fék setuppal.
Talan az 1100xx ben ugyanaz a villa van ahogy neztem. Ertem hogy a japanok nagyon rend es szabalyszereto emberek, es mindenhol 50km/h val mennek, de europaban az emberek mltorozni is szeretnenek, es nem 65kg osak vasaggyal egyutt.Bukogombat nem javaslok, a vazat fogja azonnal eltolni, vagy ha beleakad vmibe, akkor kitepi. Ami kakucson hatvanyozottan megtortenhet.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #149647 üzenetére
Nagyon ritka az a motor, ahol allitani tudod a labtartot, 90' sport-tura kategoriaban ez elkepzelhetetlen.
A vfr nel a kozepsztender levetele sztm ajanlott lenne Kakucs elott.
Illetve beruhaznek pot fek es valtokarba. Utangyartott nagyon olcso, a vfr ulese alatt nagy a hely, be lehet pakolni ezeket.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #149630 üzenetére
Nappal a refi hasznalata a 2000 es evek divatja volt, az osszes sportmotoros azert hasznalta, hogy "eszrevegyek" oket, mert nem tudtak osszekapcsolni a gyorshajtassal az esetlegesen elsobbseg meg nem adasat. Azt hittek nem latjak oket, holott a sebesseguket nem mertek fel jol, amit amugy sem lehet, ha plusz gyorshajtasz, akkor meg plane nem.
Ez olyan, mint akkortajt a szőkített haj, es a rave/jungle zene. Rohadtul extrem, de kevesbe tesz jot. De a szokas velunk maradt, mint ahogy abbol az idobol Dodor is.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #149508 üzenetére
Nem a te hsz edre ertettem, hanem hogy beepitettek egy olajhálót a hfejbe, ami biztosan olajzas miatt tortent, csak altalanossagban fura, hogy akar 15e km alatt ennyire elkopjon. A csapagyaknal mindenesetre van olaj.
Hat abban bizik a ktm sztm hogy gari idon kivul lesz a legtobbje
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #149505 üzenetére
Hmm.
Ez inkabb anyaghiba gyanus. Az egyik butyok jo, a csapagyazas nincs beragodva, a masik butyok teljesen elkopva... ilyet olajjal nem tudsz csinalni.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zsírkrétamen #149498 üzenetére
Minol gondolod, hogy ez volt a motorod problemaja?
Elektromos problemak es gyorsvaltoval kapcsolatos jelensegek voltak, amit ide leirtal.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #149499 üzenetére
A 2000 bar nem azt jelenti, hogy az egesterben a gyuruknel akkora nyomasa van a tuzeloanyagnak, vagy annak a kozeleben lenne egyaltalan. az azert olyan nagy, hogy minel kisebb cseppekre porlassza.
Sajnos a motorokat nem lehet autokkal osszehasonlitani, es sztereotipizalni.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zoli bácsi #149492 üzenetére
Autonal a palyazas akkor nem gyilkolja, ha alacsony fordulattal van hasznalva.
A sok hideginditashoz kepest jobb, ha egyfolytaban tesz meg nagyobb tavokat, de ha 180-al teszi meg ugyanazokat a tavokat egy ignis, az ugyanolyan rossz, hiaba autopalyan tette meg.
Ha az ignist porgetned, mint egy motort, az is enné az olajat.
Teljesen mas stilusban motorozol, mint azok, akik azt mondjak, csipegeti az olajat a motorjuk.Szelsosegnek tudnam a 2008 as cbr 1000 rr t mondani 1.2 l/1k km olajfogyasztassal porgetes eseten. Futasteljesitmenytol fuggetlenul. Az olajeves nem arul el semmit a muszaki allapotarol egy motornak.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #149487 üzenetére
En ugy jarnek el, hogy amikor bejelentkeznek eves szervizre, plusz mondanam, hogy gyengult a motor, es nezzek meg, mi van vele.
A hibat jelezted, erre ra kell nezniuk. Ha erintett a motorod, akkor gariban kellene mindent intezni.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #149484 üzenetére
Neztem egy videot, ahol eleg jol osszeszedtek a problemat.
Gari idon belul uj hengerfejet kapsz, mas veztengellyel, es valtoztatott hengerfejjel, plusz olajháló van a hengerfejben (szuronek nem lehet nevezni) ebbol azt kovetkeztetnem, h egy olajfurat el tud tomodni, plusz a veztengely anyaga sem volt eleg kemeny.
A legnagyobb károk a butykoknel vannak, ott nem olajnyomassal kensz, hanem szoroolajzassal, ha olajnyomas problema van, a veztengely csapagyazas hal meg, nem a butyok sztm, mivel a kemeny veztengely, puha aluminiumban van, amit olajnyomassal es aramlassal kell elvalasztanod egymastol. Amennyiben ez nincs meg, az beáll.Erdekes mindenesetre. Lesz melo a ktm nel a szervizben. Meg idopont. Na az nem nagyon
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #149480 üzenetére
Mi az a nagyon keves km a 790-890 blokknal?
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zoli bácsi #149467 üzenetére
Peldaul en a haverommal. egy ferfias, a hires tankerhajogyarto ezer kobcentis csupaszmotorjan voltunk kenytelenek, en egy bőrkombiban, ő is vmi ilyesmi szexi gunyaban. Annyit szerpentineztunk, hogy kifogyott a benzin az R1 bol, es a benzinkut elott 15km re megallt.
Szoval ölelkeztünk a kovetkezo benzinkutig, ahol a szemetesbol vettem ki egy 1l es asvanyvizespalackot, amit megtankoltunk, es olelkezve megint visszamentunk az R1 hez. Kesobb vettem eszre, hogy egesz uton a kipufogon tartottam a labam, nem az utaslabtarton.
Abban a borkombiban, es azzal a fos puma v2 csizmaval semmit nem ereztem, akar a dunai vasmuvek kohojan is tarthattam volna fel oraig a labam.
De ha bzik lettunk volna, ugye a hanyatlo nyugaton nem nagyon sugnanak ossze a hatunk mogott, mert a lenyeg, hogy az ember kiegyensulyozott, es boldog legyen.En az voltam azzal az egy liter benzinnel mar visszafele.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #149455 üzenetére
Az a porszivocso must have egy 90 es evek motorjanal
A slabside 1.1 meg a 750 gsxr nekem most nagyon slager.
Akar 1.2 regi banditbol is meg lehet csinalni, mint a felso peldanal.Kakucson ugy sincs nagy air ram
200 felett hoz vmit.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Viktor8. #149454 üzenetére
Az a 80g eleg sok, 25g tokeletesen fűzött kerékhez. porgesd meg allvanyon a kereket, hogy mekkorat ut a felni, ott biztos van benne utes. Eleve a fuzott kerekek nem futnak az esetek tobbsegeben egyenesen, illetve eves szervizen a kulloket utan kellene huzni.
Mivel gumiztad? Sima szerelovassal?Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #149443 üzenetére
Hat egy szep osszeg ha az ember szakszeruen meg akar csinalni egy ilyen kis motort. Gyakorlatilag restauracio mar, mert ezek vintage 125 osok. Ezert kell nagyon-nagyon olcson venni.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #149435 üzenetére
A kosar be van verodve, ezekbe a melyedesekbe beleakadnak a lamellak, es nem tud szetkapcsolni rendesen.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #149429 üzenetére
Zaszloshajokban hasznalnak csak titan hajtorudat, annyira nem szokvanyos a mai napig. Egy erdekes pelda ahol problemas a hajtorudcsapagy: yamahanal manapsag az mt10 ben acel, az r1 ben, vagy az rn32 tol felfele titan van. anyagtol fuggetlenul mindketto beszarik ha meg van nagyon hajtva, es nincs lehutve rendesen levezeto korrel.
Elotte, az elso CP blokkban az RN22-ben acel hajtorud van, tulkepp 2015 tol van titan tomeggyartasban, elotte nem tudnek mondani motort, ahol gyarilag titant hasznaltak volna. Talan valami traktor v2 sp vagy R vagy sps ducatiban volt Pankl gyarilag, v2 reven manapsag nevetseges loero, rohadt dragan.
Nalam a titan inkabb pluszpont, kisebb a suly, maga a hajtorud alakjan latod, hogy sokkal tobbet bir, mint az az olcso, vekonyka acel. A titanhoz kepest viccesen nez ki.
OEM Acél az RN22 bol:
OEM titán RN32 tol felfele:
Verseny Carillo titán:Egyebkent tavaly vettem megegy CP r1 blokkot, alkatresz potlasnak, palyan hasznaltak, 20e km, a tulaj arra lett figyelmes, hogy nagyon hangos lett a blokk, de azert meg lejott vele a palyarol.
A hajtorud csapagy 1 hengernel kezdetben annyira nagy volt, hogy a dugattyu a hengerfejbe belevert, ennek egyertelmu nyomai voltak (ez volt a nagy hang) majd kiszereles utan nem tudtam megmozditani, leszerelni a hajtorudat, gyakorlatilag dorzshegesztessel ra lett hegesztve a fotengelyre. A fotengely csapja lila, a sonkaig jon a szinezodes, tehat az pirosan izzott amikor forgott 10e felett. Az a kövér fotengely szem izzott... (Hogy erzekeltessem a jelenseget, a szelepek szarahoz a szeleptanyert dorzshegesztessel rakjak fel, es az a szelep meg van mozgatva rendesen 13 000 nel, szoval az tart)
Azt hiszem az a blokk nehany fordulatra volt a kikonyoklestol. Mindenesetre a szetszereles utan nem sok tokeletes alkatreszt talaltam. meg mukodne minden, de le van utve a valto, a pl. A titan szivoszelepek ernek vmit, de a hengerfejjel is foglalkozni kellene, hogy a dugattyu nyomat eltuntessem... mindez 20e km utan.
Az elozo blokkot ugyancsak 20e km el, utcarol vettem ugyanannyiert, es meg a hengerfal honolasa is melyebb, egyszeruen mindenen latszik, hogy kisebb terhelest kapott, ugyanolyan futasteljesitmennyel.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #149414 üzenetére
Nem sok koze van az anyagahoz, altalaban csapagy miatt konyokol ki, nem a hajtorud miatt.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Magyarorszagi motor, nyilvan a km allas egyaltalan nem stimmel. Nem kicsi a terheles, de ez motorfeken tortent, fordulaton, nem nyelgazon.
Nem tunik csapagymegforgasnak, es ezaltal besulesnek hanem mintha lelazult volna egy hajtorudanya, vagy ilyesmi, de ezt latatlanban mondom, lehet hatalmas hulyeseg. Amig nincs szetbontva addig ugye tipp.Olaj tipusa teljesen mindegy. 7000 et forgott a motor. Ott barmit felpumpalsz, az a csapagyon at fog menni, akar vizet is rakhatsz bele, el fogja valasztani a ket elvalasztando alkatreszt egymastol, es kenni fogja.
Akkoriban kihegyezettnek szamitott, de kis tulzassal mondhatni inkabb a szivocsatornak alakjaban/szelepeken kompresszio viszonyban fejlodtek az utobbi Idoben, nem a tobbi alkatresz kihegyezeseben, tehat egy mai zaszloshajohoz kepest annyira nincs kihegyezve.
Sokat forgo motor az ilyen. 50e km utan minden nap ajandek.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #149394 üzenetére
Ismeteltem mondom, 2T nel nincs baj a 7.5 os kompresszioval.
Ez egy statikus ertek, amit a kipufogo eleve megtold.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz kriszti21 #149389 üzenetére
2es es 3as kozott oszinten megmondom fogalmam sincs, sztm teljesen mindegy. Egyszoval: nem tudom
Lehet, h a radialisnal a fekkar erokarja mas, ezert jobb lett a nagyobb dugattyu ellenere.
Mint mondtam, kulon-kulon nezni nem erdemes a fek elemeket.Igen, kisebb dugattyuval nagyobb lesz az ut, de kisebb erot kell kifejteni ugyanolyan fekhatashoz.
16 os brembo radialis a regebbi r1 r6 okon van, viszonylag olcson beszerezheto, 16 nal nagyobbak a modernebb ducatikon vannak. Illetve nemreg vettem nissint r1 rn65 rol 50€ ert, mert a tulaj hasznalat nelkul lecserelte vmi masra, mivel azonnal palyara atepitette a motorjat.
Allapotot latni, felujitszett viszonylag olcso. En mindig hasznaltban gondolkodok feknel, annyi penzt nem akarok kiadni egy uj fofekhengerre, amennyibe egy rcs kerul, de ha olyat vettel, es jol mukodik, akkor az ugy jo, semmi kivetnivalo nincs ebben.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- LG LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Steam Deck
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- World of Tanks - MMO
- Windows 11
- Szólánc.
- További aktív témák...
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Xiaomi Yimmy H10 porszivó
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest