Aktív témák

  • ALI_G

    veterán

    válasz Integra #39293 üzenetére

    Persze azt tudom, hogy elkönnyül fékezéskor a hátsó kerék (gyorsításkor meg az első).
    De akkor se fogom fel, hogy miért pattog, csúszás helyett, ha blokkolni akar. Nekem a hátsó futóművön nem sokat lehet állítani, csak az előfeszítést, 7 fokozatban, most a 2-esben van, gyárilag is itt volt. 7-es a legpuhább.
    Hátsóféket én is használok kanyarban (persze óvatosan). Egyszer megértették velem Fiedor Feriék, azóta nem szoktam le erről.

    .mf: sajnos nem sok mozgásterem van az ülésen kanyar előtt, meg ez már az N+1. dolog lenne amit csináljak ;] Persze ha a hátsó ülésről tudnék kanyarodni, akkor jobb lenne a súlyelosztásunk :) Sajnos ezen a gépen nem lehet csavargatni mindenhol.
    Ideális esetben a 3-ban leírtak szerint fékezek, de vagy nem elég "puhán" kezelem a kezelendő szerveket, vagy valami még kimaradt. Mindig progresszíven fékezek, így az első kerék szépen kilapul ahogy adagolom a fékerőt. A hátsónál szerintem ez fikánnyi, hisz minden teher előre megy, de stabilabbnak érzem a gépet ha előbb a hátsó féket húzom, ezért is nem akarok erről leszokni. Viszont ha kihagytam a folyamatból a hátsó féket, akkor nem pattogott, de nem is éreztem magam biztonságban.

Aktív témák

Hirdetés