Tegnap voltam karikázni vmi 250-es Hondával a rutinpályán... Hát valahogy az elején történő "ismerkedj csak a motorral itt a parkolóban" részt jobban szerettem...
Amúgy elég durva motorfékje van egy ilyen mocinak, és hol van ez még az 500/600 ccm-es gépektől fogalmam sincs, hogy milyenen fogok tanulni): 1-esben csak finoman csúsztatott kuplunggal lehet lassú haladásból (!) szépen megindulni.
Anélkül akármilyen finom gázzal próbálkoztam, mindig "ugrott" egy kicsit. Amúgy önmagában barátságos* mocinak tűnt, viszont azokhoz képest, amikkel eddigi pályafutásom alatt mentem elég erősnek is...
Legközelebb jövő hét szerdán megyek...
Gondolom akkor már valami nagyobb gépen. Amúgy az 1-es pályán a lassú haladással voltak gondok, kettesen meg a nyolcas jobb felével, de azért ment az jól.
Gyakorolni kell, csak ahhoz meg gép kell. Ja, hogy erről
szól az oktatás? Mondjuk oktatás eddig nemigen volt, nem tudom, hogy mire számítsak: azért ez másképp megy, mint az autónál... *Kivéve a fék, mert a hátsó mintha ott se lett volna, az elsőt meg nem lehetett érezni, szinte nem volt útja a fékkarnak. Ennek ellenére mindig megálltam frankón a két vonal közt, csak nagyon szokatlan volt az "adagolása". (Lehet, hogy néha meg is csúszott a kerék közvetlen a megállás előtt, nem tudom, mondjuk az vizsgán nem lenne jó, meg úgy általában sehol sem, de mint mondottam volt, legközelebb másik moci, annak lehet, hogy "érezhetőbb" lesz a fékje.) Szerk: mindenesetre elég fura volt utána visszaülni az 50-es robogóra, de azon az index jobban tetszik.
[ Szerkesztve ]