Hirdetés

2024. június 17., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)

Hozzászólások

(#23251) ALI_G


ALI_G
veterán

hol tudom megnézni, hogy melyik kategóriás jogsimmal mit vezethetek? nincs kresz könyvem.
szorry, google a barátom: [link]

[ Szerkesztve ]

(#23252) Integra válasza [lAyCsI] (#23238) üzenetére


Integra
titán

hát..
a mostani ezres fazert fényévekkel veri, az kukába való vagy pályára jobb esetben.
gáz a yamaha is:(

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#23253) Integra válasza Topiccsendőr (#23240) üzenetére


Integra
titán

igen, ez jöhetne nekem is így ahogy van :K

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#23254) zsoltee10 válasza ALI_G (#23247) üzenetére


zsoltee10
addikt

vazzzzeeeeeeeeeee :DDD :N :W

na izé, ha lesz közös gurulás, amin ott leszek, akkor majd mehettek a mocival egy tesztkört, vagy cserélünk egy darabon, vagy mittudomén. :)

(#23255) emvy válasza jasszer (#23248) üzenetére


emvy
nagyúr

Kovetkezo motorom remelhetoleg VFR800 VTEC lesz, vagy eseteg fejidomos CB1300. :)

De remelhetoleg a CBF-el meg sok idot egyutt toltunk.

while (!sleep) sheep++;

(#23256) emvy


emvy
nagyúr

Kollegak, akkor a majus 23-i hetvege kinek elfogadhato?

while (!sleep) sheep++;

(#23257) Integra válasza emvy (#23255) üzenetére


Integra
titán

csakis cb1300s :K
nálam legalábbis ő a befutó, piros-fehérben:)

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#23258) jasszer válasza emvy (#23256) üzenetére


jasszer
senior tag

Nekem egyelőre jó, két dolog üthet be:
- 25 év után távozik egy kolléga, búcsúbulit lehet hogy ekkorra szervezik
- nem lesz kész addig a vas

Motorválasztásról annyit, hogy én is szívesen váltanék vifferre, de mivel elsősorban közlekedni használom a motoromat az első szempont a fogyasztás, ez pedig már alapból üti a négyhengereseket. :(

ALI_G: Hát ege, faukettő szépségei.

Zsoltee: Köszi, sztem a túra egy részére átnyergelnék majd a tiédre ha addig kibírod a GS-en...

[ Szerkesztve ]

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#23259) .mf


.mf
veterán

Ma (azaz tegnap) nekikezdtem a motorjogsi-tanfolyamnak (már sok-sok év távlatából is meg iq-ból, semmi tanulás nélkül 9 hibapontosra, azaz éppen elfogadhatóra meg tudtam írni a tesztet :DDD úgyhogy evvel a részével csak nem lesznek gondok), szóval remélem hamarosan igzai motorosként üdvözölhettek :)

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#23260) bajnokpityu válasza netboy (#23243) üzenetére


bajnokpityu
félisten

hát ez egy olasznál,franciánál talán még igaz is,de sorolhatnám a 300+-os suzukikat.akiknek világéletében padlón volt a pedál.

a Zsoltee által jelzett értékek is erősen használva értendők.szvsz amugy a 600asok ennél sokkal többet birnak.még a GSXRek is.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#23261) Gaboman válasza netboy (#23243) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Én is azt mondom hogy egy jó 1000-es 4hengeres 200 ezret simán elmegy.
Volt egy tag ő is 1000 géppel rendelkezett,180 volt neki benne de még a blokkhoz hozzá nem nyúltak.
A 400,600 as gépek is elmennek egy közel 100 ezret.
Amik hamarabb szervizigényesek azok az 1 hengeres motorok,40-70 ezer amit kb bírnak megbontás nélkül.
És itt a nem kihegyezett gépekre gondolok,azok sokkal kevesebbet mennek el 10-15-öt kb.

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#23262) netboy válasza Gaboman (#23261) üzenetére


netboy
senior tag

köszönöm a válaszokat!

és az egy hengeres 250ccm-es robogok? hova tartoznak?

akkor ha egy cbf600at szeretnék venni és van benne 38000km akkor az nem sok?

(#23263) emvy válasza netboy (#23262) üzenetére


emvy
nagyúr

Attol fugg, hogy hasznaltak. 38000 km alatt egy-ket csuszast, ilyesmit biztos kapott, de az nem feltetlen baj. A CBF600 nem az a tipikus palyagep, szoval valoszinuleg nem jarattak uveghangon.

A km-allas tehat elfogadhato, igazabol a kerdes, hogy rendesen szervizeltek-e.

Mas: 1 perc alatt felszereltem az uj fekkart, Biker-worldben vettem tegnap zaraskor, 4000 penz. A labfeket szerintem vissza lehet majd hajlitani, de egyelore hagyom, mert kezzel + fogoval nem megy (ergo eleg eros), es igy is labra all.

while (!sleep) sheep++;

(#23264) TayRol válasza emvy (#23255) üzenetére


TayRol
veterán

hat hallod, enis pont e ketto kozott vagyok, eppen tegnap nezegettem oket, es lattam vfr-t feherben - hajj, az a legszebb - vagy fejidom nelkuli cb1300 abs piros-feher (bar ugye ez csak 5 sebesseges).:)

akartam is irni Tuzinek, mert ugy hallottam, hogy az ujabb vfr-ek nem annyira jok, mint a '99-'01 kornyekiek, de nekem azok meg kulsore nem tettszenek.
a cb 1300 nekem az etalon, kizarolag fejidom nelkul, de mire addig eljutok, kivehetnek belole a szivatot meg az 5-os valtot.:)

ALI: OMG!:D

[ Szerkesztve ]

(#23265) #25954560 válasza TayRol (#23264) üzenetére


#25954560
törölt tag

nemtom mi ez a para az 5sebesseges valtoval :)
egyszeruen jo hozza, passzol, el van talalva. akkor meg minek valtoztatni? gyakorlatilag egy haromsebesseges is eleg lenne :D 1- indulo fokozat, 2 - city, 3 - sieting :DDD
a lenyeg h az utolso fokozat jo hosszu legyen, a rendelkezesre allo nyomatek miatt ugyis szinte a teljes fordulatszam-tartomanyban jol hasznalhato. a hatfokozatuak sztem versenysportgepnel hasznosak h azt a szuk fordulatszam-tartomanyt, ahol a teljesitmenymaximum kozeleben lehetsz folyamatosan tudd hasznalni, de pl a cb1300-on mi ertelme lenne? hiszen az r6 130-nal porog 6000-et 6.-ban, az fzr1000 meg 160-nal 5.-ben. akkor meg?

(#23266) ALI_G


ALI_G
veterán

Látom osztatlan sikert aratott a Suzukis csaj aki részegeden már Yamahát is eladna :D
Természetesen a csaj csak dizájn volt :) Viszont ha a másik Hollo-s csaj is részeg lett volna, akkor ittam volna egy két italocskát :D

Ami a lábtartón van csavar, a lefelé néző amit nem tudom hogy hívnak, az tényleg csak akkor ér már le amikor a tapadás a végét járja? Éjjel olyan abszurdot álmodtam, hogy eger-gyöngyös szakaszon kívülről szikrázó lábtartóval előzök egy CBR600-at valami állati tempóval :DD.

A lábtartót mibe fáj lecserélni merev lábtartóra?

(#23267) bajnokpityu válasza emvy (#23263) üzenetére


bajnokpityu
félisten

nemtom mennyire görbült el,de tapasztalat azt mutatja,hogy az alupedál,ha komolyan elgörbül,el fog törni visszahajlitásnál.okosok azt mondják melegités sem segitene,olyan anyagból vannak.
kicsi hajlatot nekem sikerült visszahajlítanom,de biztonság kedvéért vettem egy ujat.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#23268) ALI_G válasza bajnokpityu (#23267) üzenetére


ALI_G
veterán

MZ-n elgörbült kuplungot nem tudtuk visszahajlítani, az is alumíniumból volt. :) Mocsok masszív volt, pedig fater nem egy gyenge kötésű ember :D Arrébb rakja a trabit meg kispolát ha kell :D

(#23269) TayRol válasza #25954560 (#23265) üzenetére


TayRol
veterán

nem mentem meg vele sajnos, de nyomatek alapjan eleg lenne akar 2 is.:D
azert lennek kivancsi, hogy 5-ben mennyit forog 90-nel, 130-nal, etc.

lehet hogy igazad van, es 130-nal 1500-at forog.:D

nemtudom miert van 6 sebesseges valto maniam, lehet, hogy akkor rovidebbek lennenek a fokozatok es kicsit sportosabb a valtasi erzet, bar az meg nem illene a gephez.

mindegy, kell a motor, azonnal :DDD

mod: VFR-bol ez kellene, de egy turasabb kormany felrakasaval kezdenem, multkor ultem rajta, nekem a gyari tul sportos volt.

[ Szerkesztve ]

(#23270) emvy válasza bajnokpityu (#23267) üzenetére


emvy
nagyúr

Hat, a vege gorbult el:

Szoval az a resz, ami a fek vegen van a talpad alatt, kb. 35-40 fokban hatrafele hajlott. Ergo meg lehet rajta lepkedni, de nem idealis. Viszont ilyet csak gyariban lehet venni, mint megtudtam.

(Nem talaltam jobb kepet hirtelen, a kepfeltolto oldalak nekem nem mennek.)

[ Szerkesztve ]

while (!sleep) sheep++;

(#23271) emvy válasza TayRol (#23269) üzenetére


emvy
nagyúr

En epp a csutkakormanyt hianyolom a CBF-bol.

while (!sleep) sheep++;

(#23272) TayRol válasza emvy (#23271) üzenetére


TayRol
veterán

nekem ott 3 perc alatt megfajdul a csuklom. majd cserelunk akkor.:)

(#23273) bajnokpityu válasza ALI_G (#23268) üzenetére


bajnokpityu
félisten

én nem a szerkezet ellenállásáról beszélek,hanem a ridegtörésről.nyilván mi is satuval próbálkoztunk mindkét esetben.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#23274) [lAyCsI] válasza Integra (#23252) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

sztem nekem is régebbi kéne :U

-= No way back from Here =-

(#23275) [lAyCsI] válasza emvy (#23256) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

térjünk még vissza pár nappal előtte a dologra,
sztem lehet hogy nekem is jo lehet a dolog...

-= No way back from Here =-

(#23276) emvy válasza TayRol (#23272) üzenetére


emvy
nagyúr

Volt mar, hogy egy nap 300 km folott voltam bringan, na ott zsibbad a csuklo igazan...

while (!sleep) sheep++;

(#23277) TayRol válasza emvy (#23276) üzenetére


TayRol
veterán

nem sokat ultem rajta, de nekem nem jott be. :(

mod: vfr-en?

[ Szerkesztve ]

(#23278) emvy válasza TayRol (#23277) üzenetére


emvy
nagyúr

Nem, rendes kerekparon, labbalhajtos, tudod. :)

while (!sleep) sheep++;

(#23279) TayRol válasza emvy (#23278) üzenetére


TayRol
veterán

:DDD

nem, elsore a cbf-edre gondoltam. :)

(#23280) emvy válasza TayRol (#23279) üzenetére


emvy
nagyúr

Azert motoron 300 km nem a vilag vege :) Bringan az jo 10 ora.

while (!sleep) sheep++;

(#23281) TayRol válasza emvy (#23280) üzenetére


TayRol
veterán

jaa, ertem. nekem 200 km utan a hatsom zsibbadt, nem a kezem.:)

(#23282) Topiccsendőr válasza zsoltee10 (#23244) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Az a baj, hogy a sportgépeknél nálunk nagyon divatos, hogy szalonból veszel újszerű motort, akkor abban van jónéhány versenykilóméter is. Csak ezt elfelejtik megmondani.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#23283) Kasza08


Kasza08
őstag

Srácok!
A közeletekben, motoros boltban, nincs véletlen Aprilia RS 125 Extremához kuplungbovden?:F
Leszakadt róla az a makk (karnál), vettem rá ilyen csavarozhatót, megcinkeltük, de azért jobb a tisztesség. Nem szeretem az ilyen cigánymunkákat. Ha körbe tudnátok érdeklődni, nagyon megköszönném!:R

(#23284) Kasza08


Kasza08
őstag

Van 3 db eladó tankpadom, akit érdekel!
kép

A nagy: 2500.- /db
A kicsi 2000.-

(#23285) TayRol


TayRol
veterán

Nehezitett vizsga Angliaban. Nemsemmi!

[ Szerkesztve ]

(#23286) Tüzi válasza zsoltee10 (#23254) üzenetére

motort, autót, nőt kölcsön... soha... ;)

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#23287) Tüzi válasza TayRol (#23264) üzenetére

Hát igen... Fogaskerék powa, de ha tudsz, akkor 00-01-eset vegyél, abban van HECS, azaz fejlesztett katalizátor, cirka fél lötyivel leviszi a fogyasztást. Meg abban van HISS is.

Amit eddig látok gyenge pontot a vfr-ben, az a CBS miatti, bal első féknyeregnél lévő konzolnál, a nyomásérzékelős olajos szelep gumikarmantyújának elöregedése. Szép mondat :)) Szóval nekem onnan szivárog kicsit az olaj. Nem feltűnő, de engem zavar, szóval az javítva lesz.
Eddig kb ennyi a hibalistám. Ja, meg ebben is kiégett egy gyári műszerfalizzó :)

Más:
11dikén megyek műszakira, onnantól mobil vagyok (remélhetőleg) bármifélre gurulásra.

mod:
Ezekkel a vtec-es vifferekkel sincs baj amúgy. Valami hablatyolnak, hogy drága a szelepállítás, meg vezérlés utánállítás, de én nem tudom. Nekem ilyen nyűgöm nincs :)
Amúgy a VFR-ekben fogaskerekes vezélés van, a többi viffer meg olyan, mint a guminő p.na nélkül... Pont a lényeg nincs benne :)

[ Szerkesztve ]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#23288) TayRol válasza Tüzi (#23287) üzenetére


TayRol
veterán

de nekem azok nem tettszenek. :) nekem mar az `uj` lampas kell, a szogeletesebb. :)

utolso mondatod nem ertem, melyik nem fogaskerekes... :U :)

a vegen marad a cb1300, az egyszerubb sokkal.:) (de majd csak jopar ev mulva)

[ Szerkesztve ]

(#23289) emvy válasza TayRol (#23288) üzenetére


emvy
nagyúr

A VTEC mar nem fogaskerekes.

while (!sleep) sheep++;

(#23290) TayRol válasza emvy (#23289) üzenetére


TayRol
veterán

...es elmondjatok, miert jobb a fogaskerekes? :B

(#23291) emvy válasza TayRol (#23290) üzenetére


emvy
nagyúr

1, Mert nem kell vezermulancot cserelni, gyakorlatilag orokeletu a vezerles
2, Cool sivito hangja van :)

while (!sleep) sheep++;

(#23292) Tüzi válasza emvy (#23291) üzenetére

150ezer km múlva is ott fog nyitni-zárni a szelep ahol kell neki. Ahogy a gyárban kitalálták. Jó, persze, a láncos blokk könnyebb két kilóval, cserébe lehet vele bohóckodni a szervízben.
Aztán a fogaskerekeket szépen megölték a reklámmal. "Sokkal csendesebb lett a motor" "2 kilóval kevesebbet nyom a blokk, micsoda előrelépés!" etc...
Marketing powa...
Csak megjegyzem, hogy a Desmoban is fogaskerekes vezérlés van :)

más:
Az ilyen vörös csontbarom állatot miért nem viszik börtönbe gyűlöletbeszéd címszó alatt? Ezzel a hergeléssel közvetve veszélyezteti a közlekedés biztonságát, növeli az amúgy is tetemes szakadékot az itthoni autós-motoros társadalom között, ráadásul sérülékeny mivoltunkból következően még akár halált is előidézhet.
Az tuti, ha idén egyszer is elütnek, vagy leszorítanak/elfekszem/cserbenhagynak ergo károm keletkezik, én ezt a barmot is feljelentem, mint közvetve a baleset kiváltóját. De a főszerkesztőt is, aki átengedi az ilyet a szűrőn.
Jóidő.

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#23293) TayRol válasza Tüzi (#23292) üzenetére


TayRol
veterán

Hat mindegy, ha nekem egyszer lesz, akkor a `gagyi` lesz, mert nekem csak az uj tettszik.
De lehet, hogy annyira oreg leszek mar, hogy kardanos bringam lesz.:)

(#23294) ALI_G válasza TayRol (#23285) üzenetére


ALI_G
veterán

tudtok most ingyenes képzésről?

(#23295) TayRol válasza ALI_G (#23294) üzenetére


TayRol
veterán

en nem, pedig nem artana. tobbiek?

(#23296) [lAyCsI] válasza ALI_G (#23294) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

látom mindenképp Talma nyomdokaiba akartok lépni ezzel a sok tanfolyással:)

-= No way back from Here =-

(#23297) emvy válasza Tüzi (#23292) üzenetére


emvy
nagyúr

Mielott elarulom a megfejtest, megjegyeznem, hogy Uj Peter, a cikk iroja regi motoros, a szo szoros ertelmeben. Kicsit meg fejtegesd. :)

while (!sleep) sheep++;

(#23298) emvy válasza emvy (#23297) üzenetére


emvy
nagyúr

Latom, h a cikket is kommentelted, sajnos ez melleloves :(

while (!sleep) sheep++;

(#23299) Topiccsendőr válasza Tüzi (#23292) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Aha fogasszíjas.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#23300) SzalaiG válasza TayRol (#23269) üzenetére


SzalaiG
addikt

A CB 1300 nekem is nagy álmom, de sajna idén már nem lesz benne a tesztkaravánban... :(

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.