Hirdetés
Aktív témák
-
Integra
titán
válasz TayRol #23410 üzenetére
szerintem tök mindegy melyikre mész.
az első szintek azonosak kell legyenek.
nekem a hondás azért jobb, mert nem a saját vasam dobom el, ha lúzer vagyok és ezzel el is dőlt a történet számomra.
jelenlegBoci, Ali, írjátok már le hogy mi volt az első két szint részletes feladata.
megtaláltam a safety hungary első két napjának is az anyagát neten, össze tudnánk hasonlítani[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
válasz Integra #23411 üzenetére
Hát annyira már nem emlékszem.
Amin mi voltunk az ingyenes volt és válogatva voltak az első és második szintről, ergo nem fullos, mert 1 nap alatt nyomtuk le a 2 naposat. na de ingyen
Szerintem ugyanannyit ér a dolog mint a hondás, árban is elég hasonló.A Dodor félén először volt egy közel órás oktatás padban, de ebben volt dumálgatás is, kis bemutatkozás, összemelegedés. Oktató marha jó fej Élőben dodor is normális, csak a kamera teszi ezt vele.
Szóval ez után kimentünk a pályára ami egy hatalmas aszfalt placc ahol a rendőrök is tanulnak. Felmérte a Feri bá, hogy ki mennyire van tisztába a saját gépével. Egy negyed óráig ahogy mondtuk is a klippben körözgettünk úgy hogy először balkéz elengedve, aztán jobb kéz, aztán felálltunk a motoron, egy kéz elenged, másik kéz elenged, mindezt 15 km/h-nál. Kicsit bólyáztunk is így, hogy nem fogtuk rendesen a kormányt, fékezni nem lehetett, csak gázt tudtuk kezelni, aztán még álló helyzetben asszem volt olyan is, hogy egy lábon kellett állni és egy kézzel fogtuk a kormányt Ez volt talán a vége. Ekkor elkezdte felállítani a bójákat.
Első szlalom volt, szimpla. Itt elmagyarázta, hogy miért kell hátsó fékesen kanyarodni, illetve, hogy mi értelme van, meg "ahova nézel, oda mész"-t is próbálta belénk verni. Szóval 2-esben szimplán szlalomoztunk, 3-4 után mindenkinek pöpecül ment, ami kb. annyit takar, hogy szépen nézzen ki kívülről, hogy nagy ívben szlalomoztunk.
Aztán jött a rendőr kör ami a videón is van amikor karcolta az aszfaltot. Volt egy bólyasor amit először mindenki kívülről, majd belülről is megpróbáltuk. Nagyjából ment mindnekinek aztán bebökte, hogy ez nem a rendőrkör, hanem volt egy még kisebb kör legbelül. Na az már csak asszem 2 embernek ment, akkor is csak 1-2 kör. Nekem sikerült 2x2 kört megtennem benne Nagy szám volt szerintem, mert rohadt kicsi volt az a kör. Ott az volt a lényeg megint, hogy hova kell nézni (kör középpontjába) és kifelé kell hajolni mert 5 km/h-val lehetett menni.
Majd a 3. olyan volt, hogy megint szlalom, de szűkülő, pont úgy kialakítva, hogy 3-as sebességből olyan 30-40-nel mentünk, majd az uccsó 4-5 bólya kezdett nagyon szűkülni, ott fék nélkül motorfékkel lassítottunk 20 km/h kb. vagy még jobban és vissza kellett váltani kettesbe. Na ez is ment mindenkinek egy 4-5 próba után, ja és a végén volt egy 8-ashoz felállítva még bólyasor. Az volt a nehéz igazán mert ott elég szűk volt a 8-as és át kell helyezni a nézésedet egyik kör középpontjáról a másik kör középpontjára, de meg volt jelölve bójával azt hiszem. Itt két 8-ast kellett tenni a szlalom után. Ez nem ment már mindenkinek pöpecül.
Itt mentünk el kajálni a teccsóba ahova dodor rögtön egy keréken indult el Boci meg ment utána sztem ő is keréken. Kajálás közben jókat dumáltunk. visszafelé majdnem megszopattam magam, mert már túlságosan ment a lassú kanyarodás és a tesco parkolójában túldöntöttem és megcsúszott az első kerekem mert hideg volt a gumi Meg is lepődtem, hogy mennyit fejlődtem hirtelen és milyen biztonság érzetet adott, hogy meddig dönthető még lassan is a masina. Fantasztikus volt Persze dobbantottam egyet jobb lábbal, hogy ne heverjek le az aszfaltra.
-itt jegyezném meg, hogy a feri mondta az elején, ha mindenki követi az utasításait, akkor senki nem fog elesni. Úgy is lett egyébként.
Mikor visszaértünk volt még 2 gyakorlat, de csak az egyikre emlékszem.
Fel volt állítva bólyázni egy Görög Omega betű, ott 4x kellett váltani néző pontot és mindkét irányba megtanultuk. Ez se volt olyan könnyű, de talán végül ment mindenkinek.
Ez után visszamentünk még dumálni a szobába amit láttatok, sztorizás volt, meg mondta dodor, hogy rajta keresztül tudunk olcsóbban cuccokhoz hozzájutni, mert mindenhol van kapcsolata és hogy bátran hívjuk is telefonon meg minden. Korrekt volt ő is.Boci mik voltak még?
mod: jó hosszú nap volt mint látható, reggel 9-től vagy 8-tól egészen délután 4-fél5ig toltuk.
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz TayRol #23416 üzenetére
Ott van a felvételen is a szürke ruhás csávó. 50 éves elmúlt, majdnem friss jogsival jött és pöpecül tolta ő is.
Egyébként nyilván ha alád rakják a vasat, meg ruhát is? akkor könnyebben bevállalsz mindent, de itt én se féltem egy cseppet se, pedig hidd el én se akarom eldobni, bár van rajta bukógomba, szólva ilyen sebességnél nem sérült volna a gépem.
kéne még a két kerékre is már gomba.
Következő héten csütörtök kecskemét ring valaki?! Ez után mehet euroring is akciós napon[ Szerkesztve ]
-
veterán
Olyan kellen mint a Pusztító c. filmben. A gép érzékeli a borulást/karambolt, és csumára telefújta az utasteret polisztirol habbal Ilyen kéne motorra is, egy nagy kockává állna össze a hab Nem, a gömb nem jó, mert sokáig gurulnál
TV2 híradót nézte valaki?
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Boci_83
őstag
válasz TayRol #23409 üzenetére
Nincs összehasonlítási alapom, mert csak ezen voltam. Egy biztos hogy jó, és volt ott egy srác aki volt a Safety Hungary-on is, őket is dicsérte, de azt mondta hogy Feri mutatott olyanokat amiket ott nem. Most nincs időm nagyon részletezni miket csináltunk, meg ez egy összevont 1 napos volt, 1-2es szint egyszerre, mivel mi voltunk a "próbabábuk" Az volt az első oktatásuk. Azért is volt az az első.
Ali: A 3. szint legalább olyan hasznos volt mint az első.
**********
-
Prof01
veterán
Volt ma innen vki Taszári Gyorsuláson?
Nagyon sok motoros volt most kint. Csorgathattam rájuk a nyálam.[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Boci_83
őstag
Korrekt. Én már én le sem bírtam volna írni ilyen részletességgel...
Más. Kiszedtem az aksimat, és gáz van. Olyanra van puffadva mint egy focilabda. Mértem rajta töltést 14.6V Ezért túltölti a gépet. Holnap megkeresem a fesz.szabályzót, úgy néz ki hogy cserés, és az akksim is valszeg kuka lesz. Hátsó gumi is kell rá, igy most sajnos zsebbenyúlós lesz ez nekem...
**********
-
Jodanovich
aktív tag
nah ki volt kunmadarason? én most értem haza kecskemétre
Life is Short... Ride Hard!!!
-
Boci_83
őstag
Nagy bordás fesszabályzót hol érdemes keresni? Ezek az után gyártott "erősített" cuccok jók lehetnek? Valakinek tapasztalata?
**********
-
Integra
titán
sikerült ma összeakadnom egy 135i-vel, igazi suttyó gyökér volt, svácji rendszámmal (lehet, hogy magyar volt..).
se index, se tükör, csak tolta az autókat, pöffeszkedett a köcsög a béjemvében..
megyek mögötte, hogy na akkor nyomjad öcsém (mert én mennék, de nem merek, a cikkcakkos barom miatt, engem is majdnem a villamos sínpadkára küldött mert úgy gondolta, hogy lámpánál még elém befékez), de annyira már nem ment a szekér.
hihetetlen hogy csak ilyen autóban ülnek az igazi idióták, mindenki más tud normálisan vezetni, de ezek az übervágenes suttyók elképesztő nagy barmok..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#25954560
törölt tag
mission impossible: completed
megvan a vas. kell is meg ra kolteni (gumak, karbiszinkron(?)), de fain a pici. persu, mint os-zxr-es mar meg is nezte es elegedett az eredmennyel Parom meg rettenet boldogmod: Integra, ez tipikus. sajnos nagyon soxor talalkozni ilyennel. es ezeken meg az sem segit, ha korbegurulod nyolcszor h jojjon mar ra mekkora birka. a legtobb idegbajos lesz tole.
mod2: jah, a kepek meg az elado kepei, majd rakok fel sajatokat uj gumakkal, szep helyen
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz #25954560 #23429 üzenetére
na! gratulálok!
áááá, nem gurultam körbe, az ilyen faszt inkább hagyni kell elmenni, amíg tökig nyomta a gázt és azt hitte gyorsul, rágyorsítottam és lefékeztem, ezt kb 3x, aztán hagytam hogy belefusson remélhetőleg valami traffiba, én meg lehúzódtam szépen jobb sávba és hazadöcögtem
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
lehet hogy karistolunk egyet még ma visegrád felé.
melyik útvonalon érdemes a legegyszerűbben menni valami kis körút szerűséggel?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
veterán
válasz Integra #23434 üzenetére
Szentendrénél le balra a főútról. Ki is van írva, hogy Visegrád asszem. Na arra, az jó út
&rew:
Grat szervízzel miként áll a vas?Boci_83:
Van valami tatabányai srác, vfr-club-on fennt van a telszáma. Kérdezd meg, állítólag örök darab fesszabikat gyárt otthon.
mod:
itt van ni:
Mecseki Zsolt villamosmérnök, Tatabánya, Nyárfa u.14. (TESCO mögött), Tel.: 34/302463, ill. 20/9189743[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
SzalaiG
addikt
Mindenki gurul?
-
Integra
titán
igen, rájöttem hogy szentendre után van, sima ügy volt, jót gurultunk, nem volt nagy forgalom, kivéve most, befelé
hehe, ma megvolt életelm első porschéja. szegény csávó, hogy kivolt akadva, ott ült a nője is mellette
mondjuk szeretnék én zsírúj fehér porschéban nyomorogni....[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Gaboman
nagyúr
-
zsoltee10
addikt
válasz Integra #23439 üzenetére
múltkor mentem pestre, pályán, és mögöttem egy rettenetes lapos autó jött, mondom ez tisztára olyan, mint egy új Ford GT. és az volt vazze. előztem egy autót, és kényelmesen mentem el mellett, ez meg villogott, hogy ne szüttyögjek. na mondom gyere vazze. 2 kilóig jó voltam, aztán egyrészt nálam elfogyott a kraft, másrészt volt forgalom, meg a jogsim is hiányozna, ezért kiálltam, és 2 kilóról az még gyorsult tovább. durva.
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen