Hirdetés

2024. június 20., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)

Hozzászólások

(#22901) emvy válasza TayRol (#22899) üzenetére


emvy
nagyúr

A legutolso kanyar az 59-es vegallomasa elott, nemreg lett felujitva az aszfalt, tokeletes minosegu.

Szerk.: Nemetvolgyi es Erdi ut talalkozasa.

[ Szerkesztve ]

while (!sleep) sheep++;

(#22902) Topiccsendőr válasza [lAyCsI] (#22898) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

addig egyebet nemtok mondani, kérem kapcsojja ki a kamerát :D

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#22903) Topiccsendőr válasza TayRol (#22900) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

neeem annyira nem megy pengén, de igyekszem. A 3. húsz percre egész belejöttem, sokkal jobban ment mint előtte. Éreztem hogy simán lehetne gyorsabban is menni. Nagyon jó gumik vannak fent most.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#22904) TayRol válasza emvy (#22901) üzenetére


TayRol
veterán

jaa, vagom. azon a reszen ezek szerint regen jartam, akkor meg fel volt turva.:) en a masik vegenel vagyok.

(#22905) TayRol válasza Topiccsendőr (#22903) üzenetére


TayRol
veterán

azert rukvercben is korbemotoroznal engem, meg az MZ-vel is.
de remelem nem azzal voltal kinnt, es tartottad a Dukival a tempot... :U :D

[ Szerkesztve ]

(#22906) Integra válasza TayRol (#22905) üzenetére


Integra
titán

jut eszembe a sebesség kijelződ honnan szerváltad? van linked hozzá?:)
bár én most tanulom a fokozathoz tartózó fordulatszámot és sebesség fokozatot erősen..
3500nál 6ban 70-et megyek

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22907) TayRol válasza Integra (#22906) üzenetére


TayRol
veterán

nekem 3000-nel 6-ban 50-et mutat az ora.

ime a cuccos, de en nem innet, hanem AGO-tol vettem. ahogy latom, neked ez nem lesz jo, helyette ajanlom szinten AGO-nal a GPCronot. (szar flash az oldal, termekeknel ami nekem van az a Healtech/GiproWAtre, ami neked jo lehet az pedig a termekek/GPCrono. ez kicsit dragabb, cserebe univerzalis). :)

(#22908) emvy válasza TayRol (#22907) üzenetére


emvy
nagyúr

Bazz, azt hiszem meg sosem valtottam 100 alatt hatosba :), autopalya az egyetlen, ahol az 5-6-ot hasznalom. Tenyleg, miert jo 70-nel hatosba valtani? :)

while (!sleep) sheep++;

(#22909) TayRol válasza emvy (#22908) üzenetére


TayRol
veterán

jo, en sem surun megyek 6-ba 50-el, csak mondtam, hogy nekem ott annyi.:) egyebkent jo neha kruzolni, es akkor minel magasabb fordulaton szeretek gurulni minel halkabban.:)

DigitXT: jaja, az akart lenni. :D

[ Szerkesztve ]

(#22910) DigitXT válasza TayRol (#22909) üzenetére


DigitXT
félisten

Mármint minél alacsonyabb fordulaton.:D

(#22911) emvy válasza TayRol (#22909) üzenetére


emvy
nagyúr

Ja, az utcankban este en is harmas-negyesben megyek 30-al, jobb a bekesseg. :)

Mondjuk a CBF gyari kipuffja nagyon halk, szerintem.

while (!sleep) sheep++;

(#22912) Integra válasza TayRol (#22907) üzenetére


Integra
titán

tied jobban tetszik, annak a száma világít, nagyon jól leolvasható, ezen meg semmi..
meg az a villantósor rajta.. szóval egy picit gagyi feelinges az egész nekem:DDD
GP CRONO G01-A01 meg erről gugliban kb zéró info

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22913) Integra válasza emvy (#22908) üzenetére


Integra
titán

én simán megyek 70-nél hatosban, nem nyöszörög, könnyedén bírja, ha erősebben gyorsítani akarok, akkor persze visszadugok, de amúgy stabil nyugodt haladásra teljesen megfelel

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22914) emvy válasza Integra (#22913) üzenetére


emvy
nagyúr

Akko' gyonge a CBF, ugy latszik :)

Az van, hogy hatosban 70 az kb. 3500 ford / perc nalam. Az igazi ero 6000 korul jon meg, ergo ha varosban hatosban koszalok, azt nem erzem biztonsagosnak, mert nem tudok gyorsan kiugrani, ha arra van szukseg (gyorsan == fel masodperc alatt athuzni ket kocsi kozott, a kettot levaltas nem biztos, hogy belefer).

Egyebkent vegre rajottem, hogy lehet gyorsan felfele valtani, semmi kulonosebb trukkje nincs, csak megvan a gazelvetel-kuplung-valtas-kuplung ritmus, kb. 3 tizedmasodperc az egesz. Jo, mert az utasom sisakja nem koccan az enyemhez :)

while (!sleep) sheep++;

(#22915) TayRol válasza Integra (#22912) üzenetére


TayRol
veterán

elmeselem, en eloszor a GPCronot vettem meg (meg anno, a felnicsikkal egyutt), es amikor kibontottam otthon (posta hozta ki kulonbozo okok miatt) mar tettem is fel a netre, mert nem tettszett.:) szoval megertelek.
egyebkent ami nekem van, az egy magyar talalmany, meg kellene keresni a ceget, es megerdeklodni toluk.

lehet, hogy ok azok.(szerintem ide viszem a motort fekpadra).

GPCrono-t en is csak a honlapjukon talaltam meg (02 Modell/01 Racing/07 Gear Indicator), azt pedig Danger Bikes-nal vettem.

Emvy: lesz a valtas meg ennel is jobb. ;)
Nekem a blokk ugye 650-es, es elegge turasra hangolt - ezaltal nyomatekosabbra is - ezert van szerintem az alacsonyabb fordulatszamnal elert ugyanolyan sebesseg. (de valoszinu vegsebessegben ti nyernetek:)

ja, nekem az uj csimmamban sokkal-de sokkal konnyebb a felfele es a lefele valtas is. nemtudom, miert... (talan mert laposabb az orra?)

[ Szerkesztve ]

(#22916) jasszer


jasszer
senior tag

Télleg, vki okos elmagyarázhatná hogy van ez. Sok ismerősöm ész nélkül váltogat felfelé az autóval, 50-nel gurul ötösben, mert "akkor fogyaszt jól". Hülyeség hogy sztem a nyomatékcsúcs körül optimális a fogyó? :F

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#22917) TayRol válasza jasszer (#22916) üzenetére


TayRol
veterán

benne van az en kezikonyvemben is, hogy mi az idealis fordulatszam/sebesseg/fokozat arany, de nem tesz jot a blokknak tuti, ha ugy gurulsz vele, hogy eppem elbirja azt a sebesseget, de pl. onnet mar nem lehet gyorsitani, csak kettot visszavaltva.

nekem 4-5-ben 55-60-as sebessegnel kenyelmes a gurulas, onnet lehet barmit csinalni:)

(#22918) Integra válasza TayRol (#22915) üzenetére


Integra
titán

backlight kék, fekete számmal?! vicc.. hagyom a rákba, nem biztonságos, több idő megkeresni a fokozatot mint inkább dugni egyet hetediknek:DDD
sajnos a cég jelenleg nem jamaka barát:))

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22919) Integra válasza emvy (#22914) üzenetére


Integra
titán

én is még szokom, meg próbálgatom a váltást.
van amikor villámba megyek át és magam is meglepődöm milyen simán pakolgatom a fokozatokat, de ilyenkor mindig húzom is hozzá magas fordulaton. de autóban is ilyen vagyok, minél keményebben tolom az intit, annál jobban passzol az én stílusomhoz.
nyugis motorozásnál néha szenvedek egy-egy pillanatra, egyesből nullát dugok, aztán üresben bőgetek egyet, aztán kettes, szóval van mit még tanulni, de ez főleg a kettesre vonatkozik, azt hiszem nem vagyok elég határozott még a kettessel, mert az ürest is elég finoman lehet kapcsolni minden nehézség nélkül, jobban megkell határoznom az egyesből üresbe illetve egyesből ketesbe váltást. továbbá azt kell szoknom, hogy noha én azt mondom, hogy adott sebességhez kanyarnál adott fokozat, de annál mindig eggyel többet kellene visszaváltanom, hogy ideálisan tudjak kigyorsulni a kanyarból kijövet.
remélem sikerült úgy-ahogy érthetően megfogalmaznom:DDD

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22920) TayRol válasza Integra (#22918) üzenetére


TayRol
veterán

nem is lattam mukodes kozben, de ketsegtelen, hogy a mostani, amin a fokozat vilagit, jobban latszik.

hat akkor sajna nem tudok most jobbat ajanlani...
tenyleg nem yamaha barat, semmijuk sincs a hangvillasokhoz. :(

a valtasokba hamar belejossz, neha enis ureset valtok, mikor nyugisan kanyarodok ki pl. valahonnan, es nem vagyok eleg hatarozott. meg ugye magasabb fordulatnal konnyebben jonnek a fokozatok is.:)

tenyleg, kerdes a profiktol: en nem adok gazfroccsot visszavaltas elott, de igy is tokeletesen beveszi a fokozatokat. akkor nincs is ra szukseg, vagy azert nem art? :F

[ Szerkesztve ]

(#22921) #25954560 válasza Integra (#22919) üzenetére


#25954560
törölt tag

lehet h egy foggal lejjebb kene allitanod a valtokart.

mod: a fokozatkijelzo meg sztem teljesen felesleges. az elso idokben en is hianyoltam a cb400-rol, de aztan elmult. ha nincs beleepitve tiltas-kiszedes v valami 'hasznosabb' funkcio, akkor nyugodtan felejtsd el.

[ Szerkesztve ]

(#22922) TayRol válasza Integra (#22918) üzenetére


TayRol
veterán

figyima, mekkora a hatso dobozod es zavar-e a kilatasban? en most veszek egy 46 vagy 49 litereset es nemtudom, akadalyozni fog-e valamiben a fel es leszallason kivul.:)

&rew: enyemben bele van epitve, de nem amiatt vettem meg. nekem bevallt, lusta vagyok fejben tartani azota, hogy hol tartok.:)

[ Szerkesztve ]

(#22923) Integra válasza #25954560 (#22921) üzenetére


Integra
titán

enyémben még tuti nincsen, ez megy egyesben is tiltásig, old school:DDD

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22924) #25954560 válasza TayRol (#22922) üzenetére


#25954560
törölt tag

pont ezaz. nincs ra szukseg h tudd. ha gyorsitani akarsz es nem eleg furge akkor visszavaltasz, ha meg nem sietsz es nagyon porog, akkor meg fel.
motorfeknel meg siman vegigvaltogathatod 1-ig (pl lampahoz gurulasnal), de ott is megszokod idovel h kettesbol tudd uresbe tenni erzesre. neha en is valtanek fel egyet 5-bol, amikor messzire megyek 160 korul, mert jo lenne, ha nem porogne ~6000-et :)

mod: Integra, pont ezert irtam.

[ Szerkesztve ]

(#22925) Integra válasza TayRol (#22922) üzenetére


Integra
titán

shad sh42
semennyire sem zavar, nem is látom, csak akkor ha behúzom a könyökeim. néha megnézem, hogy ott van e biztosra és nem repült e le... :DDD
elég jóféle :K

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22926) TayRol válasza #25954560 (#22924) üzenetére


TayRol
veterán

vegul is jogos.:) nem fokozat fuggvenye, hogy mennyivel mesz, hanem sebesseg es fordulatszam.

Integra: akkor tegnap az oldaldobozod volt ferakva hatra? nem volt rossz darab. :) ezt neztem ki, olyan 50 korul van (egyebkent ez egy gyari Givi csak Suzuki logoval). oldaldobozt nem szeretnek, max. oldaltaskat. csak az meg a fenyezest barmolja el. :(

[ Szerkesztve ]

(#22927) Integra válasza TayRol (#22926) üzenetére


Integra
titán

igen, az volt fent :K
nagyon jó doboz, bár -számomra- egy rendkívül idegesítő tulajdonsága van. ha a fogantyú nincsen síkban, nem zárja a doboz fedelét és mikor viszed kézben lógatva, a fogantyú ráfeszül a doboz tetejére, és azért nem nyílik ki. addig, amíg szabályosan viszed, de ha valamiért elkezdesz malőrködni, akkor simán kinyílhat a fedele.. ez elég bosszantó.
amúgy viszont tényleg minőségi komoly darabok, akkoriban se voltak már olcsók, mikor beszerváltuk. csak valami akció volt és így 3 darab+tartókonzol egyszerre lett beszerezve.
mondjuk nekem azért bosszantó ez, mert a dobozt ugye mindig leveszem garázsban és felviszem lakásba és ott szenvedni a zsilipajtón át, aztán lift, aztán saját ajtóm.. :DDD

miért nem jó ha shad néven megy a dobozod? nem vacak, nem kell szégyellni:)
vagy suzi logós gyári a legolcsóbb?

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22928) TayRol válasza Integra (#22927) üzenetére


TayRol
veterán

anno en is neztem oket az Imetben, a legnagyobb, 55-os nagyon minosegi benyomast keltett.
meglatom mi lesz, bar a gyari eddig a legjobb arban levo, valoszinu az lesz. a gyari a legolcsobb, barmilyen hihetetlen. :K

Shadbol ez nagyon bejon. De nemtudom, a gyari suzuki tartora ezeket is fel lehet tenni?

(#22929) Integra válasza TayRol (#22928) üzenetére


Integra
titán

ha givi a gyári beszállító, akkor gyanítom a shad-ot kenheted a hajadra:DDD
ha shad-ban gondolkodsz mégis, akkor shad tartókonzolt kell rendelned hozzá, ami típus specifikus. de lehet önmagában, csak felsőt is rendelni, nem csak kompletten két oldaltartóval együtt.

asszem ma megyek szemüveg bótba és nézek egy kis keretet ami befér bukó alá, kénytelen vagyok. valamit amit nem sajnálok rommá használni. csak transition lencsés lesz, mert a plexit sem akarom nagyon cserélgetni

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22930) TayRol válasza Integra (#22929) üzenetére


TayRol
veterán

de elvileg barmilyen tartora ra lehet tenni nem, csak Shad platnit kell vennem hozza? ha nem, akkor szopoalarc, igy jartam... :DDD

(#22931) Integra válasza TayRol (#22930) üzenetére


Integra
titán

na ezt nem tudom, telefon felemel és imet felhív?:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22932) bajnokpityu válasza jasszer (#22916) üzenetére


bajnokpityu
félisten

igen,alapban a nyomatékcsúcson optimális az égése.de minél nagyobb a fordulat,annál nagyobb a belső veszteség.igy a fogyi optimum már alacsonyabban van.
swifttel próbálgattam.4500körül van nyomatékcsúcs,ekkor olyan 6.6körül evett.ha3000nél elváltom,akkor 6.1

eladó Kawasaki j300 robogó

(#22933) ALI_G válasza emvy (#22908) üzenetére


ALI_G
veterán

Én 65-nél már tolom fel 6-ba. Kevesebbet eszik, igaz ha pirosat kapok, akkor pakolni kell lefelé :D

emvy:
"Egyebkent vegre rajottem, hogy lehet gyorsan felfele valtani, semmi kulonosebb trukkje nincs"

Ja, semmi trükk nincs benne, csak gyorsan kell csinálni :)

[ Szerkesztve ]

(#22934) ALI_G válasza jasszer (#22916) üzenetére


ALI_G
veterán

Én is úgy tudom, hogy a maximális nyomatéknál fogyaszt a legjobban, de 5-ben az egy átlag autónál 160 km/h :) Városban necces. :D
Egyébként pedig a legmagasabb fokozatban kell tolni amit csak elbír.

(#22935) jasszer válasza Integra (#22929) üzenetére


jasszer
senior tag

Szvsz nézz utána hogy a plexi UV-szűrős-e, mert ha igen akkor lehet hogy fölös a transition lens. Meg vidd el a bukót, próbáld ki vele együtt, bár hülyének fognak nézni. :)

ALI_G / Bajnokpityu: Én is próbálgattam a GS-t, 4-5e között használva fél literrel többet nyel be, mint 6-7e között. 100 km/h óra fölött mondjuk úgysem érdemes kalkulálni, mert a menetszél mindennél jobban meghatározza a fogyót...

"Egyébként pedig a legmagasabb fokozatban kell tolni amit csak elbír."

Na, pont ez az amivel nem tudok egyet érteni. Persze egyenletes mozgásnál lehet benne ráció, de alacsony fordulatról gyorsítani sztem pazarlás. :)

[ Szerkesztve ]

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#22936) Integra válasza jasszer (#22935) üzenetére


Integra
titán

mondasz valamit, a plexire nem is gondoltam, köszi:)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22937) ALI_G válasza TayRol (#22920) üzenetére


ALI_G
veterán

Azért kell gázfröccsöt adni visszaváltásnál, hogy ne csússzon meg a kerék. De ez csak 10.00-es fordulatnál kell, szóval inkább pályán, vagy én pl hegyekben is szoktam, mert ha 8.000-ről visszaváltok egyet, akkor az olyan 11.000 / perc lesz, nem akarom feleslegesen koptatni a gumit, pedig olyan szépen csúszik :)
Ha lenne csúszókuplung a gépeden, akkor pakolhatnád vissza minden nélkül, bekuplungol amikor csúszna.

(#22938) jasszer válasza Integra (#22936) üzenetére


jasszer
senior tag

Mármint úgy értettem hogy a szemüveglencse is az UV-től durran be, ha meg szűri a plexi, na sz'al érted. :K

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#22939) TayRol válasza Integra (#22931) üzenetére


TayRol
veterán

next month. most nincs keret, addig meg nincs kedvem intezkedni.:)

jasszer: ha a plexi UV szuros, akkor nem sotetedik a lencse? jahogy az az UV altal sotetedik? :B oh, ma is megerte felkelnem, ezt nem tudtam.:D

ALI: aham, ertem. en most a varosban gondoltam, ott nincs igazan kedvem a lampahoz lassan odagurulva 6.-rol minden levaltasnal tolni egy kisfroccsot:)

[ Szerkesztve ]

(#22940) Integra válasza jasszer (#22938) üzenetére


Integra
titán

jaja, világos, csak nekem ez eszembe se jutott.
amúgy megkockáztatom, talán nem uv szűrős a plexim mivel ez a bukó is vagy 4 éves már.. meg nem is dupla, csak szimpla plexis, de a shoei-nál fényévekkel jobb és ez stabil is a kupak hátsó formázása miatt, nem dobálja a szél.
de arcnál ez se fog igazán

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22941) emvy


emvy
nagyúr

Sracok,

a Safety-Hungarynal elkezdtek a delutani tanfolyamokat, ma nyitottak meg, meg van par hely -- en majus 5-en megyek.

while (!sleep) sheep++;

(#22942) Integra válasza emvy (#22941) üzenetére


Integra
titán

éppen most jelentkeztem fél órája a május 21-22 délutáni tréningre :K
első szint, of korsz:DDD

május 5-6-ra nemtok menni, mert buzi powerbuilder tréningen ülök egész héten:(

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22943) emvy válasza Integra (#22942) üzenetére


emvy
nagyúr

En is elso szint, nyilvan. Mindenki odavan ezert a treningert egyebkent.

while (!sleep) sheep++;

(#22944) Integra válasza emvy (#22943) üzenetére


Integra
titán

kettesre majd ott jelentkezem helyben, ha megcsináltam az elsőt
várom én is, addig meg beletolok még 2e km-t a bringába:)

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22945) Kasza08


Kasza08
őstag

Emberek!
Jelentem, megvettük a következő generációs motoromat:) Ízelítőnek ennyi

(#22946) Integra válasza Kasza08 (#22945) üzenetére


Integra
titán

király, gratula:)
ésezmiez? nemtom megnézni, levannak tiltva a képfeltöltők cégben:DDD

Beau: neee, komoly?!:))

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22947) Beowulf_78 válasza Kasza08 (#22945) üzenetére


Beowulf_78
addikt

Grat! :C :C Szép darab! :K De azért csak óvatosan, ameddig össze nem szoktok. ;) Felső tartományokban igazi kis méregzsák... ;]

Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.

(#22948) Beowulf_78 válasza Integra (#22946) üzenetére


Beowulf_78
addikt

Pedálos Babetta. :DDD :DDD

Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.

(#22949) Kasza08 válasza Beowulf_78 (#22947) üzenetére


Kasza08
őstag

Hát ettől a babettától azért nem kell annyira félni:D
Köszi-köszi, vigyázok rá. Nem is adom senkinek, faternak is félve:) Egyelőre az utcánkban toltam, messzebbre nem engednek vele.
13k-t lepörgi simán:K

(#22950) TayRol válasza Kasza08 (#22945) üzenetére


TayRol
veterán

Gratula!

Aprilia RS 125! :)

Csak Hondaval lehet menni erre a tanfolyamra? Engem is erdekelne lehet...
A bevezeto szintu az milyen? Nekem is elso szint kellene? :F

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.