azért nagy pénzt szakít ezzel a forcefield is, ügyesek
mondjuk én nem véletlen vettem forcefield név alatt, ezzel rá lehet ülni bármelyik vasra
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
azért nagy pénzt szakít ezzel a forcefield is, ügyesek
mondjuk én nem véletlen vettem forcefield név alatt, ezzel rá lehet ülni bármelyik vasra
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Azért az alapjáratos haladásokkal vigyázzál... Alig van olajnyomás, ellenben hő termelődik, cucc forog, kitolja olajat, félnedves kenés, stb.
inkább halad 3ezer felett
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Conti road attackot bátran ajánlom. Haver is most tette cbr 600F-re, nem győzi dícsérni.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Ha már gerincprotektorok: ez ér is bármit, vagy csak "dísz"?
A hivatalos oldal szerint ez csak "reinforcing padding", és van
egy zseb utólag belerakható protektornak. Ez amúgy így van,
csak az sem éri végig az egész hátat, mint az amúgy tipikus
teknőspáncélok ("inner pocket for back protector"). Tippek?
(Holnap első nap a rutinpályán. Állítólag 250-essel kezdek.)
[ Szerkesztve ]
rutinpalyara, 250-esre jo, amugy semmit sem er. habszivacs, mint a polifoam. egesz jo aron vannak komoly gerincprotektorok, nem tudom mekkora kell, de ALI is arult itt valamit merethiba miatt asszem...
De az csak a kezdés. (Korlátlant csinálok.) Amúgy gondoltam...
De sebaj, még ez a két cucc hiányzik: gerincproti, ill. egy rendes nadrág*.
Ez a Forcefield tényleg überfasza? Kabát alá bepakolva nem zavar?
Bár ahogy rákerestem, úgy néz ki, tényleg jó cucc! A 28K a sztenderd
ára? Illetve könnyen beszerezhető, vagy csak rendelésre?
*: ezt elvileg tudom, hogy milyen lesz, csak még nem akartam venni, mert
első körben volt egy 100K-s limit, másodsorban meg szeretnék fogyni egy
kicsit, és ami most jó lenne gatya, reményeim szerint később bő lenne.
(Ezért egyelőre farmerban tekergek - egy 50-es robival... De minden más
cucc "fullos", meg is jegyezték már, hogy korrektül be vagyok öltözve, robin
nem szoktak, én meg mondom: naná, megyek nagymotorra, így evidens.)
Szerk #23207: oké, hol vegyem? (Keresgélek a neten amúgy, csak
gondoltam, Ti már jobban benne vagytok, és kapásból van Bp-i tippekek.)
[ Szerkesztve ]
semmire nem jó. max arra, hogy fals önbizalmat ébressz magadban.
pro l2-t vegyél ha jót és tartósat szeretnél.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Nem is az a fo problema, hogy puha, hanem hogy elcsuszik.
while (!sleep) sheep++;
Vagy pro l2-t vegyel, vagy a komplett inget, csak az 63 ezerbe kerul.
Pesten megkaphato a Yamahaworld-nel vagy a Honda Dream-nel pl.
Emvy: nemtudom, mennyire mozog, en egybol kivettem a kabatombol.
már nincsen 63.000-ért, az új már 80.500-ba kerül.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Ez a bordó-fekete Fézer nekem is nagyon bejövős...
talán egy ilyenre el is cserélném Bandit
-= No way back from Here =-
hát..
ha 1-2 év múlva találnék belőle egy szép állapotút én is gondolkodóba esnék asszem..
mai napig az egyik legjobb all rounder, sokkal többet tud, mint az új és megbízhatóbb is.
súlyra meg ugyanaz mint a mostanim. viszont nem kell leforgatni, húz szépen alulról.
meg szép bringa, masszív, van benne anyag.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Köszi!
Rákérdezek majd.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
az iggen, kicsit felemeltek az arat.
Igen nekem van egy mérethibás gerincprotektorom, ez a páncél féle. Nagy rám, de nem tudom lecserélni, mert amit megvennék helyette az meg nem fér el a kabátomban, túl széles a protektor része...Egyelőre maradnia kell.
Na, sikerult elcsusznom a Muveszetek Palotaja mogotti poros, 90%-os, szuk kanyarban.
Kb. 2-3 metert csuszott a motor, fekkarom tort el, meg a valtokar hajlott el, mas komolyabb gond nincs (1-2 vekony karc a kipuffon es egy nagyon apro az idomon, na meg a konyokomon egy kicsi, a dzseki jo szolgalatot tett).
Fekkart szerelni mennyire bonyolult? A Honda szervizben a gyari fekkar nagyon draga lenne, de vehetek utangyartottat is, es felraknam otthon.
while (!sleep) sheep++;
Teljes inget nem vennék mivel a kabátomban amúgy
normális protektorok vannak. (Alkar/könyék + váll.)
Ez a Honda Dream még útba is esik hazafelé, majd
megnézem: köszi a tippeket. (Amúgy szerintem
nekem nem lehet kivenni ezeket a szivacsokat, bár
önmagában az, hogy kívül benne van, még nem árt.)
Szerk2emvy: jajj. #23219: még az a jó.
[ Szerkesztve ]
ó bázze! sokat fosok én is, hogy befigyel egy fika
[ Szerkesztve ]
Nincs para, vegul is komolyabb baja semminek nem tortent, ez benne van a pakliban.
while (!sleep) sheep++;
és mi volt pontosan?
mod: de egyébként most a CBF-fel voltál, vagy az apriliával?
[ Szerkesztve ]
Tiszta por a kanyar, es tulsagosan bedoltem. Tegnap jottem ra, hogy mennyire szuk kanyarokat lehet venni, ha athelyezed a testsulyodat, es ezen a poros uton sok volt -- persze nem veletlenul 'probalkoztam', nem jott szembe semmi, lassan is mentem, szoval probaltam kitapasztalni, hogy is megy ez. Valszeg jovo heten ugyis jol elmagyarazzak a Safety-Hungary treningen, de inkabb ilyen korulmenyek kozott akarom megtapasztalni a helyzeteket, mint forgalomban.
Ja, es az a vicces, hogy a motor egyenesen elore csuszott az uton, szoval amikor eldoltem, akkor mar egyenesben volt a jarmu
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
CBF.
Szerk.: fosni nem kell, figyelni kell, meg tudni, hol a hatar En ugy vagyok vele, hogy ez az elso nagymotorom, inkabb legyen par kis sebessegu elcsuszas, ahol megtanulom, hol a hatar, minthogy egyenesben toljam neki ezerrel evekig, aztan egyszer egy komolyabb szituacioban ne tudjam, hogy mit lehet es mit nem.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
ujj, jobbulast, vigyazz magadra! arrafele vannak olyan utak, amin alig megy valami, es a dunaparton barom hamar poros lesz. meg szerencse, hogy nem esett nagyobb bajod!
mod: azert nagyon ne vaganykodj, vagy legalabb vard meg a Safety tanfolyamot es csak utana.
[ Szerkesztve ]
Jah, epitkeznek ott is.
while (!sleep) sheep++;
vazze De nem városban poros, olajos, koszos aszfalton kell gyakorolni, mert ott ilyenek történhetnek Persze jobb ilyen lassan, ahol senkinek semminek nem lesz baja, de inkább tartogasd a mély döntéseket pályára, vagy valami vadonatúj aszfaltcsíkra, ahol nem a por lesz a negatív tényező.
Menjetek el safty-hungaryhoz, biztos jó lesz és hasznos!
De aztán tekerjetek bele pár ezer km-t még a mocikba, és ha van késztetés, nyomás kicsi kanyargós pályára mint kakucsring vagy kecskemétring, ahol 80-nal lapon lehet kanyarodni némelyik kanyarban és tutira nem fogsz elnyalni még akkor sem, mert király az aszfalt.
Majd jön persu oktatni
akkor jo lesz neked a `sima` gerincproti is.
Honda Dream-et ajanlom, jo arcok, bar itt a forumon a tobbiek a Yamahanal vettek a cuccost, csak ugye az a varos masik fele.
ja, nekem is utba esik hazafele, mindig nezem, milyen ujdonsagok vannak kitolva a szalon ele.
áááááááááááááááááááááááááááááááá
a lényeg, hogy neked nem lett bajod!!
protektorod vizsgázott?
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
én teljeset vettem, a kabátban lévőket meg kidobáltam, vicc kategória.
jobban is fognak az újak és a kabát csak rátesz, mert rászorít, de semmi se csúszik még véletlenül se el
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
A város másik feléhez meg közel dolgozom.
en meg kozel lakom
A terdproti fogott valamit (az Acerbis), dzseki + a testpancel volt rajtam, az FF konyok+vall nem. A dzseki azert elcsuszott, szoval egy kis horzsolas van a konyokomon, de semmi vesz.
Ja, a kesztyu teljesen jol mukodott. azon is csusztam egy kicsit.
Viszont tenyleg barmikor tortenhet ilyen, most nincs rajtam dzseki, akkor heteket szivok a sebekkel, szoval mindig fel kell oltozni...
while (!sleep) sheep++;
Munkahelyet kéne cserélnünk.
hat lehetseges.
emvy: szerencsesen megusztad hala istennek.
[ Szerkesztve ]
vazze, hálistennek nem lett bajod. mikor meglátom az ilyen poros, murvás történeteket, mindig nagyon vissza veszek a tempóból és lehetőség szerint igyekszem minél egyenesebben átmenni rajta.
de hogy hajlott el a váltókar és a fékkar egyszerre? másik oldalon van
Jaja, f@ssagot mondtam, a ket fekkar hajlott el
while (!sleep) sheep++;
azér, akkor nem csak pár karc lenne az idomon, hanem a tank, a fejidom is új formát kellett volna öltsön.
Jah. Bazz, azert a bukocso kiraly. Egy karc nincs a blokkon (se).
while (!sleep) sheep++;
7 alatt abban sincs sok élet...R1 blokk
de legalább lehet komótosan túrázgatni is vele,
ha haladni is szeretnél akkor ki kell nyomni a szemét nincs mese...
ezt a kis apróságot leszámítva viszont tényleg marha jó a gép
-= No way back from Here =-
vegyél utángyártottat,
egy csavar ki-be és kész
a vasadnak meg jobbulást
-= No way back from Here =-
(#23241) TayRol válasza Topiccsendőr (#23240) üzenetére
Azert ezzel bevillannek egy H.Ringes nyiltnapra
Ma majdnem elcsaptak a Roosevelt teren. Jovok le a Lanchidrol, megyek az Akademia utca fele, ugyebar ket sav kanyarodik arra. Csordogalok ki egy autoval egyutt, en voltam jobb oldalon, amikor a Deak ter felol a Jozsef Attilan kanyarodik egy Berlingo vagy 80-nal, es nem sokon mult, hogy elvitte a hatso felemet.
Es az a poen, hogy miutan elfert a kocsi eppen mogottem, azonnal satufeket nyomott, mert a dugo vege ott volt. Kellett sietni, es engem majdnem elcsapni...
Szoval tessek vigyazni magatokra!!
Egy kérdésem lenne!
Benziines autoknál olyan 200000km-nél mondjuk azt hogy na már ebbe sok van, akkor kezd már nagyon odalaenni a kocsi...
Motoroknál, robogóknál, robogó maxoknál mi lehet ez az érték?
egyrészt sztem 200e nél még egy autó nincs széthullva, de motoroknál is nagyon eltérő.
robogók: 10(keeway)-30ekm(japán cucc )
250-es sor4 motorok: 50ekm
400-as sor4 70-80+ ekm akár
600-asok elmennek 80-100ekm-t szerintem, legalábbis a maiak, és amelyek nincsenek kihegyezve. egy gixxer biztos nem megy el 100ekm-t komolyabb hozzá nyúlás nélkül.
1000+ gépek: örökélet plusz egy nap. a BMW sor4 vasai elmennek akár 300ekm-t is...
de ezek annyira képlékeny dolgok, a nagyobb literteljesítmény miatt a motorok érzékenyebbek a használatra is. meg lehet ölni egy 600-ast 15ekm alatt is, láttam ilyet. de ha kíméled, elmegy akár 150000-et is. nekem azt mondogatja a szervizes csóka, hogy ha ilyen kíméletesen használom, nálam tuti elmegy 150ekm-t.
[ Szerkesztve ]
Kovács Niki mikor indult a gp125-ben? Nem találom az eredményeknél...
Nem hiszem, hogy világ életemben végig a kis hornetet fogom nyúzni, de ajánlom, hogy elmenjen gond nélkül 100.000 km-t, mert különben a honda seggébe durrantok valami nuke-ot
Jelenleg semmi pénzért semmire nem cserélném (na jó, ez így ebben a formában nem igaz tuono-ra ingyen cserélném monsterre csak azért nem, mert a nagyobb tesót is gyengének tartom, mindezt mondom most, amikor csak pár motort "próbáltam" ki, tied azért elvinném egy körre ).
Affranc, én is Zsoltee gépére pályázok. Még mindig az SV650S és az Er-6f között vergődök mint lehetséges következő motor (majd ha egyszer lesz pénzem), jó lenne élőben kipróbálni őket...
Apokalipszis? Ezeknek?!
egyiket se vezettem, de úgy tudom az SV harapós jószág Nagyon szeretik a gazdájuk, csak egy dolgot hoztak fel mindig negatívumnak, hosszútávon kényelmetlen. V2 vibrál + ülés nem a legjobb.
[ Szerkesztve ]