Hirdetés
Aktív témák
-
Integra
titán
válasz TayRol #22950 üzenetére
ők adják hozzá a motort, jobb ha azt dobod el mint a szuzid, szóval ne bánd..
teljesen jó lesz az a cbf500
csak az elsővel kezdheted, kettesre nem mehetsz ha nicsen meg az egyes. meg szerintem jó lesz neked is az egyes, szamárlétra ilyen, vágod
gyere 21-22-re ha tudsz, még van 3 hely talán, én már a szabit is jóváhagyattammod: jaja, meg asszem szerkót is, hogy azt karcold össze végszükség esetén
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TayRol
nagyúr
válasz Integra #22951 üzenetére
es akkor megyek az en motorommal, es ott atulok a masikra?
en arra gondoltam, hogy a bevezetore megyek egyes helyett, nem a kettesre
mod: jelentkeztem, de meg meglatom, lehet melo lesz...
mod2: akkor 23-an szombaton mar valoszinu valamennyire tudok majd motorozni, mehetunk talira
[ Szerkesztve ]
-
Boci_83
őstag
Jah voltak kemény srácok. Rengetegen voltak.
Mi ugyebár a délutáni közúti kategóriában mentünk, ez eléggé vegyes volt, voltak ott is akik ugy mentek el mellettem mintha tolatnék, de volt olyan is aki még jobban kacsázott és kóricált össze vissza mint én.
Összegezve nagyon elfáradtam, és mára rendes izomláz lett a combomban.
A 3x 25 percből talán az első 25 percben voltam a legjobb magamhoz képest. Ekkor még friss voltam. Itt mindjárt a 2. vagy 3. körben a célegyenes előtti balosban le is ért a koptatóm egy kicsit, ezen meg is lepődtem, ezek elég jó körök voltak magamhoz képest.
Majd ahogy lejöttünk jöttek az infók hogy mindjárt vagy 2-3 emberke elpirított abban a 25 percben.
Igy indultam neki a második 25 percnek. Mindaddig nem is fordult meg bennem hogy én lehetek a következő, de amikor az első kört tettem meg a célegyenesre ráfordító kanyarba mikor már állítottam fel egyenesbe a motort húztam másodikban egy kövéret. Messze nem volt még meleg a gumi mint ahogy kellett volna, és kitört a segge a motornak, szerencsére egyből visszavettem a gázon, így megúsztam a perecelést, de úgy beszitált hogy még abból is simán esés lehetett volna, azt követően mondani sem kell hogy elég lassú körök következtek, meg kellett emészteni a dolgot. Sőt a továbbiakra is kihatott, ahogy fáradtam annál jobban vettem vissza.
A harmadik 25 percre vacilláltam is hogy feltegyem-e a kamerát, nem is akartam, de a többiek mondták akikkel voltunk hogy miért nem teszem fel. Na jó feltettem.
Első kör megint parás volt. 4es kanyarba mászott a picsája, ugye ismét a hideg gumi volt az oka, ismét baromira lassú kör, ki is jöttem a boxutcába hogy megnézzem mi van, nem e defekt vagy akármi, de semmi gond nem volt.
Megint vissza majd gyakorlatilag lemotoroztam a maradék időt. Hozzá kell tennem hogy az üzemanyag lámpám kb a 3. körben bevilágított. Nézegettem, és biztam benne hogy elég lesz az. Hát nem. Nem lett elég. A leintés előtt kb 3 perccel megállt a motor. Ki a pálya mellé a bukótérbe.
Sárgazászló egyből, mellettem a pályán lassan el a motorosok, és mindenki engem nézett hogy mi a fuck van. Ugyebár gondolom mindenki azt hitte hogy elestem. Kis idő múlva jött a pályabíró srác, majd mondta hogy fél perc van és leintik a kört, majd jönnek értem és bevisznek a boxutcába kocsival. Igy is volt. leszedtük a motort a kocsiról kimentünk benzinért, és go haza. Dióhéjban ennyi.Videót visszanézve nem sok közöm volt a dolgokhoz, talán egy kört megpróbálok kivágni belőle és azt felteszem ha van rá igény, ha nincs akkor nem nagyon van mivel dicsekedni. De még sem időm, sem kedvem nem volt konvertálni.
Itt vannak a képek ugye, Persu is fent van sokszor.
Összességébe jó volt nagyon!**********
-
Gaboman
nagyúr
Juhú megjöttem a géppel,kész van rajta az új cső!
Kegyetlen jó lett vele pedig még hozzá sem lett állítva a karbi.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Integra
titán
itt húzza emberünk
cimborámról nem találtam fotót, szerencsére a lába egyben van, nem törött[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Gaboman
nagyúr
Annyi szép képet tettetek fel ma,én is idepofátlankodhatok az enyémmel?
Pont ma csináltam egy képet róla amikor megjöttem vele legfrissebb alkotásom.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Beowulf_78
addikt
válasz TayRol #22968 üzenetére
Volt olyan ismerős akinek a sípcsontját megcsavarva félcipőben hosszanti irányban törte ketté a supermoto..persze volt csizmája, csak éppen cipőben nyomta.
Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
-
TayRol
nagyúr
válasz Beowulf_78 #22970 üzenetére
nagybatyam pont ilyen miatt hagyta abba a profi kezilabdat: letapadt a laba (beallos volt), es hossziranyban eltort a labszarcsontja.
ezert kell mindig beoltozni a motorozashoz!Integra: akkor toljuk majd a Safety-Tanfolyamot? (remelem odaerek)
[ Szerkesztve ]
-
Beowulf_78
addikt
válasz TayRol #22972 üzenetére
Supermoto-hoz mindenképp. Sportmotornál, túramotornál ilyen letapadós dolog nincs.
Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
-
Integra
titán
goldwing szakszerű használata
nemtom mit mondjak, kérem kapcsojja ki......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Gaboman
nagyúr
Nem én vagyok a mocin,havernak adtam oda hogy kipróbálja a masinát,nekem van hozzá ruhám meg cipőm is.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Beowulf_78
addikt
válasz Integra #22980 üzenetére
88LE...pffff. Vazze. nem lesz egy aszfaltszaggató gép. Vicc ez a 16 milla.
Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz TayRol #22966 üzenetére
Hát én alig láttam néhány képet, az is még az első húsz percről. Ott még csak nézegettem az íveket, a harmadikban raktam le a térdemet, addig elég fosul mentem. Nem nagyon előzgettem, csak beálltam valaki mögé és mentem. Mindig a végéről indultam, hogy nehogy telibeverjenek
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Beowulf_78 #22984 üzenetére
Egy hengerből azért elég derekas kihozni ennyit.
Explosión de dos tiempos
-
Beowulf_78
addikt
válasz Topiccsendőr #22989 üzenetére
Persze, azzal nincs is gond. Csak ez a 88LE/16 guriga hibádzik...az ár/teljesítmény aránya nem túl jó.
Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
-
TayRol
nagyúr
válasz Topiccsendőr #22987 üzenetére
nezd meg a kepeket, jol toltad.
a te helyedbe en is a vegere alltam volna, fo a biztonsag. -
Gaboman
nagyúr
válasz Beowulf_78 #22990 üzenetére
Az lehet hogy az ár túl drága de a 88LE/112kg azért eléggé derék dolog.
Főleg hogy 1hengeres és ez még iszonyat nyomatékkal párosul,azért kipróbálnék egy ilyen gépet,persze meg én sem venném.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
bajnokpityu
félisten
válasz Beowulf_78 #22990 üzenetére
mióta mérvadó a lóerő/ár?oké,egy ezres gixerest biztosan ez mozgat.akkor K1-1000a tuti befutó.vagy most már a K5 is.
én pont leszarom hogy egy motor hány lovas,ha élmény vele közlekedni.szerintem a minimális súly irányában érdemes élvezetes motort keresni.most akkor a 4lóerő/180e Ft az borzalmas biznisz volt szerinted?
eladó topping dac
-
bajnokpityu
félisten
válasz Beowulf_78 #22984 üzenetére
88ló sztem nagyon is sok.sőt,örülnék,ha fele teljesitményű gépet tökéletesen ki tudnám motorozni.és én nem a 260 nyélen tökegyenesen-re gondolok.
eladó topping dac
-
.mf
veterán
válasz Gaboman #22993 üzenetére
Deréknak derék, főleg a majd' 600 köbcentihez az a tömeg; viszont ahhoz az a teljesítmény már nem akkora nagy szám...
Hogy is voltak Talma új motorjának specifikációi? 250cm3, 100kg, 110LE? Tudom, az még ennél is sokkkkal drágább, na de azok ám a durva számok (mármint ha jól rémlenek)*óriási ásítás* deálmosvagyok... ma van a szakdoga-leadási határidő
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Gaboman
nagyúr
válasz bajnokpityu #22995 üzenetére
Nálad az igazság csak én finomabban fogalmaztam meg a dolgokat.
Nem csak az számít hány lovas egy gép hanem a hozzá járó súly az igazán mérvadó.
Meg a hozzá tartozó fordulattartomány hogy mikor hol adja le a teljesítményt,ez is nagyon fontos szempont.mf:Persze az még durvább csak itt meg a nyomaték amire még kíváncsi lennék.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Gaboman
nagyúr
Ez olyan dolog hogy hiába papíron erősebb az én motoromnál egy CFB600N ami ugye 78LE/10000 fordulatszámon,de mellette 215kg megtankolva.
Az én motorom 60LE fölött van kicsivel de csak kb 145kg teletankolva.
Lámpától indulás 160km/h-ig esélytelen ellenem vagy akár 100-ról legnagyobb fokozatban gázra is. A lényeg a súly/LE/fordulattartomány arányban mit hoz egy gép.Én ezért nem azt szokom csak nézni hogy hú ha ez 110LE mert meglátom mellette a tömeget is és már nem is olyan vidám a helyzet.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Aktív témák
Hirdetés
- Sigma 150-600mm Sports objektív ( Nikon ) -Újszerű-
- MICROSOFT SURFACE LAPTOP 2 - MEGKÍMÉLT ÁLLAPOTBAN (ajándék tok + USB hub)
- Újszerű Asus TUF F15 FX506HE - 15,6"FHD IPS 144Hz - i5-11400H - 8GB -512GB - RTX 3050 Ti - 2 év gar
- AMD Ryzen 7 5700X3D 3.0GHz (96MB Cache, up to 4.1GHz) OEM AM4 Processzor!
- Samsung Galaxy Buds 2 Pro, vadonatúj, bontatlan, 2026.03.07.-ig garis
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest