a fenntebb linkelt Tenere pl. (de a szepseget ne nezd, az nem lesz az ilyen kategoriaju motoroknal)
csak azt nem irtad le, hogy mennyi hengert szeretnel?
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [M0ng00se:] Northwood vs Prescott + tuning: a tesztek
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
TayRol
veterán
Gaboman
nagyúr
átlagosnál hosszabb rugóút mellett nem túl magas súlypont (eleve paradox)
Bármelyik Supermoto tudja ezt,mert a súlypont annyira alul van hogy szinte alig érzed a gépet.
max. 200 kiló
Még a legnehezebbek is 160-170kg között vannak.
legalább 600-as blokk
SM610,LC4 640,625SMC,XR650,
szélvédelem
120-130 tempóig elviselhetőek,ennél gyorsabban meg minek menni.
emberi fogyasztás
A legtöbb 4-6L között eszik ezekből a nagy cm3 SM gépekből mivel nem kell őket pörgetni,nyomatékból mennek.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
jasszer
senior tag
Xr650 -> nincs szélvédelem.
Tenere -> még ez állna legközelebb az igazsághoz, de ránézésre ennek is magasan van a súlypontja, a hengerek száma annyira nem is számítana...
SM -> nincs szélvédelem.
Azért el tudok képzelni sok olyan helyzetet amikor 120-130-nál gyorsabban szeretnék menni, még ha nem is mindig szabályos.
MOD: Meg 10 fok alatt is sokat segít(ene) a szélvédelem.
[ Szerkesztve ]
Apokalipszis? Ezeknek?!
TayRol
veterán
a hosszu rugout vs. alacsony sulypont lesz a hiba forrasa
akkor itt van meg par Multistrada, Pegaso, Mana GT
[ Szerkesztve ]
Integra
titán
tényleg..
nem baj, elpusztíthatatlan, csak pár utcai gumi kell rá
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
jasszer
senior tag
Jaja, ahogy írtam is gyak. paradoxon, főleg kiegészítve a többi feltétellel. Úgy tűnik még nem alkották meg a számomra ideális közlekedésre és szabadidőre egyaránt alkalmas motort.
Apokalipszis? Ezeknek?!
Integra
titán
vazze ez a duki streetfighter de durván néz ki
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
TayRol
veterán
Ne is mond. Itt is van par info rola.
De gyakorlatilag barmelyik Dukit elfogadnam, barmikor.
Integra
titán
5 milkóért fapados verzió, simán jöhet
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Gaboman
nagyúr
Lehet velük menni gyorsabban is csak akkor már rá kell hajolni.
Én is mentem vele huzamosabb távon keresztül 140-150 között.
Integra:Az XR650 azért szervízigényesebb mint a felsoroltak bármelyike.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Integra
titán
ezt meg hol hallottad?
urban legendekkel nem foglalkozom, maradok inkább az egyik legjobb honda szerelőnél és 2 xr650-nél tapasztalatból. szóval csak amit saját szememmel látok
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
jasszer
senior tag
A két Aprilia egész kecsesnek tűnik, aztán persze lehet hogy csak optikai csalódás, de mintha nem ülnének olyan magasan mint egy DL.
Apokalipszis? Ezeknek?!
Gaboman
nagyúr
Alapból a olajcsere 2000-2500km történik nála,a többinél 5000km írnak elő.
Már ez is éves szinten sok + kiadás.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Integra
titán
ok
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
[lAyCsI]
addikt
városi rohangálásra tuti én is DRZ-t vennék, de kizárólag E-set...
-= No way back from Here =-
Chieftec
őstag
Csaoo
600RR 03 on most cserelik majd a szimeringeket teloba. Szervizkonyv azt irja 531ccm olaj kelle bele. Ez most egy vagy ket telora vonatkozik??
[lAyCsI]
addikt
budapesten olyat már nem találsz
egyik kedvenc példám a Kapy út, ami a főútvonal ami átmegy a Rózsa-dombon,
hát én amióta arra járok az is csak évrőlévre egyre szarabb... mindkét beveztő részét
felújítátták, de a nagy része uolyan fostaliga
-= No way back from Here =-
[lAyCsI]
addikt
hurka
meg túl szépségesnek sem mondható
-= No way back from Here =-
[lAyCsI]
addikt
és a túrázással mi lesz kollega?
-= No way back from Here =-
[lAyCsI]
addikt
valszeg száranként értendő a dolog,
de valszeg feltűnne ha fele annyit töltenél száranként bele és alig kotyogna valami nyál benne
-= No way back from Here =-
TayRol
veterán
viszonylag sokat mozgok del-budan, de sirhatnek az utakon.
jovan, nem egy hardcore a Tenere, de Jasszernek jo lenne
Chieftec
őstag
Jaja csak nemakarom feleslegesen megvenni.
száranként
durcás lenne, ha 2.5 deci olaj menne egy akkora villaszárba
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Tőle lehetne venni "vezetéstechnikai" órát nyami
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
ALI_G
veterán
nem vagyok tisztában a kerületekkel, de budán vannak jó utak, főleg rózsadombon. Minőségük rendben van, mintha friss lett volna még tavaly, csak van forgalom.
ALI_G
veterán
ettől nem csak vennék órát, hanem adnék is
ALI_G
veterán
Gaboman
nagyúr
Hát ha egyszerre nem 300km akar menni vele akkor nagyon semmi gondja nem fakad belőle,főleg a LC4 640 nyergében.
Az enyém már keményebb azon nincs olyan komfort,ott már ég a seggem ennyi egyfolytában tekerés után.
Valójában nem is arra találták ki de 150km keresztül ez is elfogadható kényelmet biztosít.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Gaboman
nagyúr
Hú de nagyon állatul néz ki,bejön a masinka de nagyon,de ez sem egy túrázó motor lesz az tuti.
Itt meg a nyakam állna be 100km után.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
TayRol
veterán
de jo ez a bula
ALI: sajna egyre kevesebb Budan is.
A keppel az a gond, hogy nyitva az ajto, es barki ellophatja a moccot.
Gaboman
nagyúr
Én tőle nem vezetéstechnikai órát szeretnék venni,pajzánórákat jobban szeretném.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Nem az én vasam áll ott gumicserére ítéltetve úgy, hogy te fizeted
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
DigitXT
félisten
Beugrottam a Honda Dreambe, és megvetem a Pro L2-t.
M-es méret lett nekem jó. Mindjárt fel is avattam: jó lesz ez!
Holnap következő karika a rutinpályán, kíváncsi leszek, most
milyen mocival. A robiba már beleraktam ~450 km-t.
TayRol
veterán
zsiiir, gratula, remelem jo lesz!
ALI_G
veterán
mire lecserélték nekem a két gumit, addigra 3 autóval végeztek ami ugye 3*4=12 kerék. És 3500-at fizettem az 1-1,5 óráért.
Ybron
senior tag
hello.
Van egy Piaggio Piaggio NRG POWER DD 50 motorunk. Nem nagyon használom, csak néha haverral elmegyünk ide oda.
Az a gondom vele hogy felfeléket nem nagyon bírja.(Bükk hegység lábánál lakok, sok a domb és hegy) haveromnak egy Gilera Runner 50 van. Ő úgy megy el mellettem a hegyen mintha állnék. Míg ő megy felfelé 50km/h én max 39km/h. Néha annyira drasztikusan belassul hogy azt hisze megáll velem. Súlyunk azonos 65kg ami nem hiszem hogy túl sok lenne neki. Most ugye abban különbözik a robogónk hogy neki más a futóműve ás vet kevlár szíjat ami jobban tapad. Meg is kérdeztem vagy is elmeséltem akinél vettük hogy miért megy ilyen lassan fel a hegyre és ő ugyan ezeket sorolta. Ennyit számít egy futómű és egy szíj.
Ja meg haver mindig 100 tankol. Gondolom az is dob egy kicsit rajta, de szerintem fogyasztásban főleg. Mert a miénk nagyon zabálja az üzemanyagot. Gyorsulása helyből ugyan olyan. Végsebesség talán enyém gyorsabb, bár lehet ez a testhelyzetem miatt van mert jobban be bírok hajolni. Meredek emelkedőkön(15%) is felbírok haverral menni ha nem hosszabb 200m nél.
De nem csak ez a gond többször is voltak gondok a motorral. Pl mentünk egyszer olyan 80km/h val és egyszer csak mintha hirtelen fékeztem volna a motor belassult ami elég érdekes volt főleg egy kanyarba. így nem tűnik nagy dolognak de többször csinálta egymás után és volt hogy majdnem estem egyet. Gumikor ne is beszéljünk az nem tudom milyen márkájú, de estem már miatta plusz kanyarban ha tempósabban megyek csúszkál.
Gyertyát most cseréltem mert le volt törve egy darab. Amit valószínűleg alapból rossz volt.
Ja meg néha felfelékbe rázódik a kormány mikor már erőlködik.
Megkérdőjelezem valójában akitől vettük a motort a hozzáértését is mert ahányszor elvittük hozzá átnézni soha nem lett jobb. Alapjárat mindig sz*r önindítóval hidegen indítani nem is lehet szinte. Kérdeztem eladót mennyiért adná a gyertyát, mondta hogy 1900ft, ne ezt megvettem másik motoros boltban 600ft. Most vittem hétfőn megint motor hogy nézze át mert lejár a 2 éves garanciája lassan és írta hogy 14300ft lesz. Kérdem én mit fizessek mikor garanciális ? Én nem kértem semmit hogy cseréljen ki. Vagy ha még is ki kellett cserélni miért nem hívott fel hogy ennyi meg ennyi kérem e ?
Haveromnak is voltak érdekes dolgok már a motorral egyszer mikor jöttünk haza olyan hangot adott ki mintha leszakadt volna valami a kipufogójában rikácsolt "köhécselt" menni alig bírt. Szóval valójában nem tudom eldönteni pont kifogtuk a seria hibás fajtát, vagy ccak mi vagyunk akik nem megfelelően használjuk, vagy ennyire értene hozzá az eladó vagy mégsem ilyen jók az olasz motorok ?
Én anno szépen bejárattam a motort úgy hogy fojtás volt rajta. 50 nél gyorsabban nem is mentem vele még ki nem szedtem az összes fojtást és akkor se volt kínozva. Szépen néha sportosan van használva. Leginkább nővérem használja aki nem igen megy 50 gyorsabban.Az esés meg nem volt olyan vele hogy össze vissza tört. Megkarcolódott egy kicsit meg letört a kipufogónál a lábvédő. Kb 20km/h val vettem be egy kanyart felfelé amit gyorsabban is be lehetett volna venni simán és kicsúszott. És esés előtt is ugyan azok a hibák voltak mint most, azóta semmi változás. Szóval nem nagyon értem, de lehet azért van mert nem értek a motorokhoz
Szóval várom a véleményeket
(#23638) FABRICIUSZ válasza ALI_G (#23636) üzenetére
- Privát
- 2009-05-05 21:00:52
FABRICIUSZ
tag
FULL-GAS Szekszárd első - hátsó csere, 13 és fél perc és 3000 Ft
FABRICIUSZ
(#23639) bajnokpityu válasza Ybron (#23637) üzenetére
- Privát
- 2009-05-05 21:12:59
bajnokpityu
félisten
csomó marhaságból ki lehetett venni pár megoldható problémát is.felejtsd el a jelenlegi szerelőd, és keress hozzáértőt.ne vegyél magad semmi alkatrészt,ahogy olvasom nem nagyon értesz hozzá.ne szekálásnak vedd,inkább véleménynek.
eladó Kawasaki j300 robogó
(#23640) bajnokpityu válasza ALI_G (#23628) üzenetére
- Privát
- 2009-05-05 21:14:33
bajnokpityu
félisten
pl hol a hátsó felni?
eladó Kawasaki j300 robogó
(#23641) Topiccsendőr válasza Ybron (#23637) üzenetére
- Privát
- 2009-05-05 21:20:55
Topiccsendőr
addikt
Leírásod alapján a te végsebességed azért nagyobb, mert nehezebbek a görgők a robogódban. Ezért nem megy hegynek felfelé annyira, mint a Runner. A többi meg karbulálási probléma. Koszos légszűrőtől kezdve kis fúvókáig annyi minden lehet. A fúvókát kicserélted, miután kiszedted a távtartót a variónál?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
ALI_G
veterán
lol, macaun ilyen is van: [link], persut benevezzük?
(#23643) Ybron válasza bajnokpityu (#23639) üzenetére
- Privát
- 2009-05-05 21:33:52
Ybron
senior tag
Semmi gond. Nem is írtam hogy értek hozzá. Csak nagyjából vázoltam a helyzetet, hogy majd ti ezek alapján kioktassatok segítsetek hogy mit nem tudok mit kell tudni stb, de a te segítséged alapján te sem tűnsz akkora szakinak. Mert akkor írhattál volna kb annyi t mint #23641) persuader , de nem vedd te se "szekálásnak". Mindenki másban jó és lehet van amiben én tudnék segítséget nyújtani neked, talán részletesebben is mint te tetted.
a fúvókát nem cseréltem ki persuader.
(#23644) Topiccsendőr válasza Ybron (#23643) üzenetére
- Privát
- 2009-05-05 21:40:42
Topiccsendőr
addikt
akkor nem vetted ki a fojtásokat rendesen és be sem állítottad.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#23645) Topiccsendőr válasza ALI_G (#23642) üzenetére
- Privát
- 2009-05-05 21:43:18
Topiccsendőr
addikt
áh engem már nem, ellopták.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#23646) Ybron válasza Topiccsendőr (#23644) üzenetére
- Privát
- 2009-05-05 21:44:15
Ybron
senior tag
De én nem is írtam hogy kivetem a fojtásokat.
Azt ha jól emlékszem 1000km veszik ki. Ez megtörtént. Szakember megcsinálta. Hogy a beállította e az már más kérdés... Mert ő hogy idézzem "hangra állítom be, a motor hangjából tudok következtetni, hallom mit mond" be a motorokat mert a füle egy precíziós műszer
(#23647) Topiccsendőr válasza Ybron (#23646) üzenetére
- Privát
- 2009-05-05 21:50:38
Topiccsendőr
addikt
be kell lőni a variót, az ellentartó rugót, meg a kuplungvisszahúzó rugót, és akkor folyamatosan tud gyorsulni. A futóműnek semmi köze ehhez. A varió röpsúlyai, az ékszíj szélessége, a rugók erőssége határozza meg a gyorsulásod és a végsebességet. Vidd el egy normális szerelőhöz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#23648) Ybron válasza Topiccsendőr (#23647) üzenetére
- Privát
- 2009-05-05 21:56:16
Ybron
senior tag
Jaja az lesz. Köszönöm a segítségedet
(#23649) ALI_G válasza Topiccsendőr (#23645) üzenetére
- Privát
- 2009-05-05 22:12:17
ALI_G
veterán
he? nem is mondtad. a geci banda...
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Xbox series X+2kontroller+akku
- Samsung G9 Super Ultrawide Gamer monitor! 49"/5120x1440/240hz/1ms/G-sync-Freesync/HDR1000/Beszámítás
- ThinkPad 10.gen.core i5(8x4,2Ghz) FullHd IPS,Vil.bill.8GBDDR4,512GB SSD,Jó akku
- Slim Lenovo,15,6"HD,Intel Silver n5000,4mag!4x2,7Ghz,8GB DDR4 RAM,SSD,jó akku,jó állapot
- Asus játékra is,7.gen.A9 (3,6Ghz),R5+AMD 8500m 2GB videokártyák, 8GB DDR4 RAM,SSD,jó akku,jó állapot