Hirdetés

2024. június 23., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)

Hozzászólások

(#22351) Prof01


Prof01
veterán

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem, hogy A1-et vagy A korlátozott jogsit lenne értelme letennem?
19 éves múltam, nyáron szeretnék egy 125ös mocit.
Árban majdnem megegyezik mindkettő és 2 év múlva ugyanúgy letehetem majd az A korlátlant.
Szerintetek melyik lenne jobb választás?
Ha esetleg vennék egy 400-ast később, akkor azt lehet korlátozottal vezetni vhogy?
Mert ahogy elnéztem elég hülye feltételekkel lehet használni. A korlátozottnál 25KW és 0,16KW/Kg arányig vezethető, ami azt jelenti, ha jól értem, hogy egy 130kg-os, 30le-s NSR 125-öst nem is vezethetek? Én értem félre vagy ők nem veszik észre, hogy kissé elavult ez a korlátozás, mert nem a 80-as években járunk? :U

Köszönöm előre is a válasz(oka)t! :R

[ Szerkesztve ]

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

(#22352) DigitXT válasza Prof01 (#22351) üzenetére


DigitXT
félisten

A kategóriák teljesen el vannak cseszve az oktatóm* szerint is.:))
*: egyelőre csak elméleti, mert a rutinpályára még nem jutottam el.:D

(#22353) jasszer válasza Prof01 (#22351) üzenetére


jasszer
senior tag

Ha árban uaz, akkor természetesen "Ak". Így kipróbálhatod a haverok gépeit is, meg könnyen átülhetsz erősebb motorra. Nekem pl. "Ak" van a GS500-hoz, egyelőre se a jogsit, se a motort nem akarom lecserélni...

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#22354) Prof01 válasza jasszer (#22353) üzenetére


Prof01
veterán

És a tiéd belefér ebbe a 25KW és 0,16KW/Kg korlátozásba, vagy kevesebb van beírva a forgalmiba? Mert a 30Le körüli 125-ösöknél 9-10kw-t íratnak a forgalmiba, az A1 11kw-os korlátja miatt, és akkor nincs vele probléma. :U

[ Szerkesztve ]

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

(#22355) jasszer válasza Prof01 (#22354) üzenetére


jasszer
senior tag

Gyárilag 25kW, az arány olyan 0,13 körüli. Más kérdés hogy kiszedte belőle a fojtást a korábbi tulaj...

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#22356) Integra válasza TayRol (#22344) üzenetére


Integra
titán

:DDD
nálam tuti nem kell, félidom van:)
végre megvan a protektorom, most este már abban jöttem visszafelé!
piszkosul jó, csak dícsérni tudom. viszont a bőrkabátot ráhúzni még gyakorolni kell, szép hadművelet:DDD
ezúton is hálás köszönet a Balázsnak, hogy este kijött találkozni velünk hogy átvegyük a motyót!!!! :R

amit viszont nem értek, hogy ma mit össze szenvedtem a váltóval felfelé... egyszerűen nem értem mi a túróst bénáztam. lefelé gyönyörűen vált vissza, de felfelé, néha olyan volt mintha elszállt volna. aztán újra próbáltam más pozícióban picit és azonnal kattant felfelé is. nem tudom eldönteni, hogy most én vagyok a béna, vagy valami nem stimmel a kuplungommal?

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22357) Prof01 válasza jasszer (#22355) üzenetére


Prof01
veterán

Aha, értem. Csak azért kérdeztem, mert nekem 125 után ZXR 400 a kiszemelt moci, és azok 45kw körüliek. Meg lehet valahogy oldani, hogy az vezethető legyen Ak.-val? :U

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

(#22358) emvy válasza Integra (#22356) üzenetére


emvy
nagyúr

Valszeg fele-fele :), itt is kell a gyakorlat. Es van olyan, hogy 'beakad' a valto, tehat ujra kell kuplungolni ahhoz, hogy bevegye a fokozatot.

Multkor valami b*zira beegtem, Szentendrei ut, elorecsorgok, elol ket nagydarab fazon FZ6-okon (asszem), autok elol idegesen alldogalnak a pirosnal. Sarga, kuplung elenged, kb. 10000-ig elporgettem, valahogy kedvem volt temposan indulni, kettes...akarommondani nullas, nagygaz, konnyezik a motor, fejem eg, autok kozben kozelednek, puff, kettes, porget, aztan valahogy sikerult harmas helyett megint nullast :D Na jo, ez meg tenyleg az elso egy-ket napban volt... mindekozben a nyugodtan elindulo ket FZ6 siman elment mellettem, en meg tiltason forgattam nullasban a motort hatvannal :D

[ Szerkesztve ]

while (!sleep) sheep++;

(#22359) jasszer válasza emvy (#22358) üzenetére


jasszer
senior tag

Az a jó ha ilyenkor gondolkodás nélkül rárúgsz mégegyet, és ugyan esik vissza a fordulat, de még elég magas ahhoz hogy katapultáljon alólad a motor. :DDD

Prof01: Gondolom "okosba" megoldható, de sztem keress inkább olyan motort ami már ilyen. Nekem is jó lett volna fojtással együtt is a GS...

[ Szerkesztve ]

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#22360) Integra válasza emvy (#22358) üzenetére


Integra
titán

haha, ez kis baki:))

azért elég zavaró volt, na mindegy, nyomom tovább, gyakolrok ezerrel:) direkt városban megyek, hogy minél többet kapcsolgassak, de azért lefőtt a kávé egy pillanatra az alkotáson, hogy kettesben jövök haza, mert elszáll a váltóm:(
pedig nem hinném hogy baja van.
egy rántással ugorhatok akár két fokozatot?

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22361) Picco válasza Gaboman (#22329) üzenetére


Picco
addikt

ezzel is beszeltem, holnap megveszi tole valaki, ma ment pestre megmutatni a fickonak es holnap at is veszi az illeto :)

a factory valami gyonyoruseges volt, karcmentes, abszolute szalonallapot.
se labtarton-valton-feken sem sehol nem latszott rajta a hasznaltsag legaprobb jele sem. :)

**Escape from Tarkov EOD account elado!** It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo

(#22362) Prof01 válasza jasszer (#22359) üzenetére


Prof01
veterán

Köszi szépen a válaszokat! :R Akkor Ak. lesz valszeg. :K
GS annyira nem tetszik, nem jönnek be a naked-ek, inkább a gyorsaságinál maradok. :)

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

(#22363) jasszer válasza Prof01 (#22362) üzenetére


jasszer
senior tag

Csak arra céloztam, hogy nekem fojtással együtt is jó lett volna a motor, persze nincs ellenemre hogy kivették már belőle. ;) (és persze nem ez álmaim motorja)

Apokalipszis? Ezeknek?!

(#22364) bajnokpityu válasza Prof01 (#22357) üzenetére


bajnokpityu
félisten

egy ideje nem,mert teljesitmény után adózol,és adóügyi vonzatai is vannak.ma már csak elvileg oldható meg,gyakorlatilag nem.

tayrol:menj inkább boltba,hamarabb összejöhet,mint hogy látom/látod a CBRt.

[ Szerkesztve ]

eladó Kawasaki j300 robogó

(#22365) Prof01 válasza bajnokpityu (#22364) üzenetére


Prof01
veterán

De nem elég nekik az ami a forgalmiba van? Külön leellenőrzik ők is? Nem teljesen értem. :U

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

(#22366) TayRol válasza Integra (#22356) üzenetére


TayRol
veterán

ja, felidommal ilyen veszely nem fenyeget. :)

nagyon kivancsi vagyok arra a protektorra, Emvy is dicserte meg te is, rossz nem lehet.
nekem is kicsit maceras volt a gericprotektort felvenni a borkabi ala eloszor, hiszen maga a kabat sem jott fel konnyen, nemhogy ala a proti.:)

nagyon sok fugg attol, hogy hogy all a labad. ami az egyik pozicioban nehezkes, az a masikban termeszetes. de persze a motor is lehetett aznap makacs.:)

en egy rantassal nem tudok kettot felfele valtani, hanem pl. kuplung be, aztan fel majd megint fel.

emvy: en a Lanchidon voltam igy: csorogtam, aztan meg kellett allnom, utana indulnek a sorok kozott, huuuuzom neki, de uresben volt. sajna akkor meg ijedtsegemben kis reccsenessel berugtam sebessegbe, oszt go. :B de szerintem mindenkinek vannak hasonloan nem ego tapasztalatai.:)

bajnokpityu: azt mondod?:) kik forgalmazzak?

[ Szerkesztve ]

(#22367) [lAyCsI]


[lAyCsI]
addikt

Tegnap gyilkos precizitással felvasaltuk a fóliát a 2 deknire,
még1x hatalmas köszönet érte Persunak hogy munkaidőben is fogadott :D
ma v. holnap reggel összecsavarozom és felszerelem a szettet, úgyhogy
holnap mér abban fogok pompázni :o

akkor a holnapi nappal kapcsolatban marad minden a megbeszéltek szerint?

[ Szerkesztve ]

-= No way back from Here =-

(#22368) ALI_G válasza Preda (#22349) üzenetére


ALI_G
veterán

Dini nem tudom jön-e, még nem szülte meg :)
Egyáltalán jön valakinek a barátnője? Mert neki úgy elég unalmas lesz :D
Én ásványvizet, esőruhát viszek, meg abba rakom a papírokat is.

(#22369) ALI_G válasza emvy (#22358) üzenetére


ALI_G
veterán

ügyes :) Tipikusan ilyen helyzetben találja meg az ember az ürest amikor kapkod, mert ha rendesen felhúzod azt a kart és erősen, akkor tutkó beveszi. Ha csak felpöccintem, nekem is van hogy kidobja üresbe 4-5-6 között is akár.

(#22370) Preda válasza ALI_G (#22368) üzenetére


Preda
aktív tag

Aha akkor én semmit nem viszek ülés alá elfér a víz. Cordúrára meg hova esőruha :D.

Nekem üresbe már jó rég nem sikerült rakni a gépet csak elején. Múltkor viszont Cochy VTR jét 200 nál beraktam valami üresbe fene tudja hányadik között pedig határozottan feltoltam az tuti.

(#22371) ALI_G válasza [lAyCsI] (#22367) üzenetére


ALI_G
veterán

(#22372) Integra válasza ALI_G (#22368) üzenetére


Integra
titán

papír, pénz, magam.
még tanktáskát se vinnék, ha nem muszáj, hátsó dobozt meg pláne nem viszek:)
tényleg, hátsó doboz hány kmh-ig biztonságos?!

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22373) [lAyCsI] válasza ALI_G (#22371) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

jó időnk lesz :K

-= No way back from Here =-

(#22374) [lAyCsI] válasza Integra (#22372) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

én azért viszek egy fehér plexit is hátha ránksötétedik hazafelé :U

-= No way back from Here =-

(#22375) emvy válasza ALI_G (#22369) üzenetére


emvy
nagyúr

En meg sosem talaltam ureset a normal 1-2 fokozat kozottin kivul..

while (!sleep) sheep++;

(#22376) emvy válasza Integra (#22372) üzenetére


emvy
nagyúr

130 van a dobozra irva.

while (!sleep) sheep++;

(#22377) Integra válasza emvy (#22376) üzenetére


Integra
titán

az autópályán gáz. meg amúgy is. :DDD

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22378) Integra válasza [lAyCsI] (#22374) üzenetére


Integra
titán

az jó:) én szopok továbbra is a szemüveges történetemmel..

plexiről jut eszembe, hol lehet kapni uvex-hez plexit?
van egy boss air tech sityakja fateromnak, meglepném egy új plexivel, hogy újra használja..

ja igen, és ami még kelleni fog, egy lefúrható rögzítő szem a garázsba autó mögé oszlophoz, hogy a bringa kerekét oda láncoljam.
ötletek erre????

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22379) TayRol válasza [lAyCsI] (#22367) üzenetére


TayRol
veterán

na, kivancsi vagyok, milyen lett. :)

most szeretnek venni hatso dobozt tartostul, asszony megparancsolta, mert csak igy tudom munkaba vinni, munkabol hozni.:)
ez a kovetkezo projekt.

aztan kepeket tessek am lovoldozni!

(#22380) emvy válasza Integra (#22377) üzenetére


emvy
nagyúr

Hat nem tudom, autopalyan sem nagyon megyek 140 fole, egyreszt traffipax, masreszt kenyelmetlen a szel miatt. Ja, es alig eri a szel, mert a tested kitakarja.

while (!sleep) sheep++;

(#22381) TayRol válasza emvy (#22380) üzenetére


TayRol
veterán

en parszor mentem haza Zegre palyan, megfogadtam, soha tobbet.

(#22382) Gaboman válasza Picco (#22361) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Ha szereted a Supermoto stílust is akkor érdemes lenne LC4-nek is utánakérdezni.
Az biztos hogy sokkal nagyobb élményben lenne részed egy ilyen motoron ülve mint az előző kettő felsorolton.
Szervízigénye sem nagy 5000km olajcsere,mellette,erős,nyomatékos blokk,jó futómű,és nem is kényelmetlen motor.
A hangjától meg össze is csinálnád magad,az a két Akrapovic cső csodákra képes raja.

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#22383) Integra válasza Gaboman (#22382) üzenetére


Integra
titán

anyuka kemény a háttérben:DDD

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22384) emvy válasza TayRol (#22381) üzenetére


emvy
nagyúr

Ja, en is oda mentem nemreg. Visszafele mar az eszaki-parton jottem, az kul. :)

while (!sleep) sheep++;

(#22385) TayRol válasza emvy (#22384) üzenetére


TayRol
veterán

En most a delin, de legkozelebbi alkalomtol mar csak az eszaki. Az sokkal latvanyosabb. :)

Integra: o a hardcore user. :)

(#22386) Integra


Integra
titán

hirtelen ezeket találtam..

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22387) TayRol válasza Integra (#22386) üzenetére


TayRol
veterán

garazsba?

(#22388) Integra válasza TayRol (#22387) üzenetére


Integra
titán

aha
vagy vehetek egy bazi nagy láncot, amivel az oszlopot is átérem...
ez esetben milyen láncot ajánlanátok?
lehet hogy olcsóbb lenne, mint egy lezáró szemet venni meg egy kisebb láncot. meg engedélyt se kéne kérnem a lefúrásához

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22389) TayRol válasza Integra (#22388) üzenetére


TayRol
veterán

csak ABUS. Meretet tekintve legalabb 140 centiset vegyel, 100 es 120 keves lesz. csak azt cipelni magaddal jo moka:)
en riasztos tarcsafekzarat szeretnek venni, de most, hogy lett garazs, kicsit halasztodik a dolog.

csak tudod, ezeknel a komoly lancoknal a gyenge lancszem az, amihez kotod. en lancot vennek a helyedben.

[ Szerkesztve ]

(#22390) Gaboman válasza Integra (#22383) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Őt adják hozzá extraként ajándékba! :D

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#22391) Integra válasza TayRol (#22389) üzenetére


Integra
titán

mármint abus márkájú láncot?
a 140 mit jelent? 140cm hosszú? vagy a szem legyen 140mm-es? nem vágom:)
nem akarom szállítani, ez csak arra kellene, hogy garázsban le legyen zárva

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22392) TayRol válasza Integra (#22391) üzenetére


TayRol
veterán

abus markaju, 140 centimeter. legalabbis Motoroazisban nekem ezt mondtak. Illetve ok a lanccal egybekotott tarcsafekzarat ajanlottak, ami 50 ezer korul volt. :(

en valoszinu hozok otthonrol valami jo lancot, faternak lakatos a szakmaja, meg kovacsoltvasakkal is dolgozik, a szomszed meg cnc-s meg esztergalyos, szoval valamit szerzek toluk. :)

mod: a lancszemeket pedig ugy osztalyozzak (mondjuk ezaltal az egesz lancot), hogy mennyi ideig birja a fagyasztast, milyen hamar lehet elvagni (a jobbaknal 30 perc azthiszem), etc...

[ Szerkesztve ]

(#22393) Integra válasza TayRol (#22392) üzenetére


Integra
titán

huhh, ez a tárcsazár sem olcsó mulatság... :Y
valami kelleni fog. és mellettem egy 1200gs bömbi áll, szóval sanszosabb, hogy az enyém vinnék el hamarabb:DDD
de valamit kikell találnom. hiába van bekamerázva a bejárat, etc.. tegnap olvastam egy cetlit az ajtón, hogy utóbbi időben megint megpróbáltak pár biciklit ellopni.. :(

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22394) ALI_G


ALI_G
veterán

Hogy a 'icsába, elmentem megnézni a gerincprotektort (progrip 5500) és elhoztam, hogy felpróbálom a ruhával. És nem jó :( Mivel szélesebb a protektor része, a ruhám pedig nagyon passzos így felvéve még kevesebb hely van a ruhában, kb 2 kg-ot hízok és kizárt hogy betudjam cipzározni :(
valakinek kell névértéken 50-es probiker ruha? :) 52-esre cserélném.

(#22395) TayRol válasza Integra (#22393) üzenetére


TayRol
veterán

mellettem egy ilyen all feketeben, meg egy kinai csopper. :D
szerinted melyikkel kezdenek? :)
en tarcsafekzar mellet vagyok, es a hatso fekre, mert akkor nincs az legalabb, hogy az elejet felemelik, es kitoljak.
de a lanc ugyanolyan jo, csak en cipelnem magammal a zarat, es hat azert ez konnyebb.

ALI: nevetni fogsz, dobozban nekem a 49 literes gyari Suzuki doboz a legolcsobb, tartot meg szinten gyarit szeretnek, mert az tettszik.
Egyebkent keress ra neten, hogy Givishop, ott akciosan van jopar cucc. :)

[ Szerkesztve ]

(#22396) ALI_G válasza TayRol (#22379) üzenetére


ALI_G
veterán

Nekem is kellene, ha tudsz valami olcsót, szólj, linkelj, sikíts :)

(#22397) Integra válasza TayRol (#22395) üzenetére


Integra
titán

erre gondoltál amúgy?
ennek lehet vinni külön a riasztós bigyóját.
tulajdonképpen ez az amit te is linkeltél, csak lánccal, nem?
nekem lehet hogy ez a 120centis lánc kevés lesz:(
amúgy mindig az jut az eszembe, hogy mi van ha eltörik a tárcsát és eltolják úgy?

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#22398) ALI_G válasza Integra (#22383) üzenetére


ALI_G
veterán

A 3. képen meg van 1 mázsa homok :)) a háttérben. De a mama repsect.

(#22399) TayRol válasza Integra (#22397) üzenetére


TayRol
veterán

pontosan.
es ez volt akcioban 37-ert, ugyan azzal a riasztos tarcsafekzarral, es leveheto. csak a lanc szvsz rovid lenne.

(#22400) Beowulf_78 válasza Integra (#22391) üzenetére


Beowulf_78
addikt

20-25k feletti ABUS láncok érnek valamit. 20-50k ig mozog a skálán. ABUS a legjobb ez nem is vitás. Meg akartam venni a legjobbat...de lebeszéltem magam róla miután látam egy rendelhető eszközt a neten, amiről vidó is készült...az 50k ABUS láncot 1p alatt vágta el. Persze stopperolva. Erővágó volt, ami nem fér be a kabát alá. Nem hinném hogy sokaknak lenne ilyen itt Magyarországon, de azért jobb az óvatosság. Vettem egy 25k láncot még kb 3-4 éve, és 1x sem baszkurálták, pedig évekig az utcán állt a gixxer (éjjel is). ;) Ezzel a példával csak annyit akartam mondani, nincs elvihetetlen motor, és tökéletes védelem. Nekem talán az országban az egyik legkomolyabb motorrisztóm van (pager vezérlés 800m hatótáv). E mellé van féktárcsazár, és van ABUS lánc. Persze így is elvihető, de így inkább azt mondják "hagyjuk ezt a faszba nem éri meg". Ez a cél, hogy ne érje meg nekik ezzel foglalkozni. Tovább fognak állni, és azt fogják elvinni amin csak egy árva kormányzár van. Esetleg még az se mert a tulaj szarik rá, vagy elfelejtette rátenni (ilyen is van).
Szóval az ABUS erre jó...2 dologgal nyírható szét az ABUS. Ezzel a nagy erővágóval aminek a "csápjai" 1m hosszúak, és a másik az elektromos flex. A drágábbak (25k felett) sav és fagyasztás álló ötvözetből vannak, tehát elvileg szétroncsolhatatlan.
Ami a lényeg: KERÜLJÉTEK a MÉLYGARÁZSOKAT! Ugyanis a tolvajok ezeket szeretik a legjobban.
Még akkor is kerüljétek ha őrség van. Inkább álljatok meg az utcán. Vittek már el Yamaha FJR-t mélygarázsból, ami ABUS lánccal volt kikötve..ott van lehetőség elektromos flex használatra, utcán viszont nem igazán. Minnél forgalamasabb helyen álltok meg, annál nagyobb rizikó pepecselni a védelmekkel. ;)

Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.