Hirdetés
Aktív témák
-
Prof01
veterán
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem, hogy A1-et vagy A korlátozott jogsit lenne értelme letennem?
19 éves múltam, nyáron szeretnék egy 125ös mocit.
Árban majdnem megegyezik mindkettő és 2 év múlva ugyanúgy letehetem majd az A korlátlant.
Szerintetek melyik lenne jobb választás?
Ha esetleg vennék egy 400-ast később, akkor azt lehet korlátozottal vezetni vhogy?
Mert ahogy elnéztem elég hülye feltételekkel lehet használni. A korlátozottnál 25KW és 0,16KW/Kg arányig vezethető, ami azt jelenti, ha jól értem, hogy egy 130kg-os, 30le-s NSR 125-öst nem is vezethetek? Én értem félre vagy ők nem veszik észre, hogy kissé elavult ez a korlátozás, mert nem a 80-as években járunk?Köszönöm előre is a válasz(oka)t!
[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
válasz jasszer #22353 üzenetére
És a tiéd belefér ebbe a 25KW és 0,16KW/Kg korlátozásba, vagy kevesebb van beírva a forgalmiba? Mert a 30Le körüli 125-ösöknél 9-10kw-t íratnak a forgalmiba, az A1 11kw-os korlátja miatt, és akkor nincs vele probléma.
[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Integra
titán
válasz TayRol #22344 üzenetére
nálam tuti nem kell, félidom van
végre megvan a protektorom, most este már abban jöttem visszafelé!
piszkosul jó, csak dícsérni tudom. viszont a bőrkabátot ráhúzni még gyakorolni kell, szép hadművelet
ezúton is hálás köszönet a Balázsnak, hogy este kijött találkozni velünk hogy átvegyük a motyót!!!!amit viszont nem értek, hogy ma mit össze szenvedtem a váltóval felfelé... egyszerűen nem értem mi a túróst bénáztam. lefelé gyönyörűen vált vissza, de felfelé, néha olyan volt mintha elszállt volna. aztán újra próbáltam más pozícióban picit és azonnal kattant felfelé is. nem tudom eldönteni, hogy most én vagyok a béna, vagy valami nem stimmel a kuplungommal?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
félisten
válasz Integra #22356 üzenetére
Valszeg fele-fele , itt is kell a gyakorlat. Es van olyan, hogy 'beakad' a valto, tehat ujra kell kuplungolni ahhoz, hogy bevegye a fokozatot.
Multkor valami b*zira beegtem, Szentendrei ut, elorecsorgok, elol ket nagydarab fazon FZ6-okon (asszem), autok elol idegesen alldogalnak a pirosnal. Sarga, kuplung elenged, kb. 10000-ig elporgettem, valahogy kedvem volt temposan indulni, kettes...akarommondani nullas, nagygaz, konnyezik a motor, fejem eg, autok kozben kozelednek, puff, kettes, porget, aztan valahogy sikerult harmas helyett megint nullast Na jo, ez meg tenyleg az elso egy-ket napban volt... mindekozben a nyugodtan elindulo ket FZ6 siman elment mellettem, en meg tiltason forgattam nullasban a motort hatvannal
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
jasszer
őstag
Az a jó ha ilyenkor gondolkodás nélkül rárúgsz mégegyet, és ugyan esik vissza a fordulat, de még elég magas ahhoz hogy katapultáljon alólad a motor.
Prof01: Gondolom "okosba" megoldható, de sztem keress inkább olyan motort ami már ilyen. Nekem is jó lett volna fojtással együtt is a GS...
[ Szerkesztve ]
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
Integra
titán
haha, ez kis baki
azért elég zavaró volt, na mindegy, nyomom tovább, gyakolrok ezerrel direkt városban megyek, hogy minél többet kapcsolgassak, de azért lefőtt a kávé egy pillanatra az alkotáson, hogy kettesben jövök haza, mert elszáll a váltóm
pedig nem hinném hogy baja van.
egy rántással ugorhatok akár két fokozatot?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Picco
addikt
válasz Gaboman #22329 üzenetére
ezzel is beszeltem, holnap megveszi tole valaki, ma ment pestre megmutatni a fickonak es holnap at is veszi az illeto
a factory valami gyonyoruseges volt, karcmentes, abszolute szalonallapot.
se labtarton-valton-feken sem sehol nem latszott rajta a hasznaltsag legaprobb jele sem.**Escape from Tarkov EOD account elado!** It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo
-
Prof01
veterán
válasz bajnokpityu #22364 üzenetére
De nem elég nekik az ami a forgalmiba van? Külön leellenőrzik ők is? Nem teljesen értem.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
TayRol
nagyúr
válasz Integra #22356 üzenetére
ja, felidommal ilyen veszely nem fenyeget.
nagyon kivancsi vagyok arra a protektorra, Emvy is dicserte meg te is, rossz nem lehet.
nekem is kicsit maceras volt a gericprotektort felvenni a borkabi ala eloszor, hiszen maga a kabat sem jott fel konnyen, nemhogy ala a proti.nagyon sok fugg attol, hogy hogy all a labad. ami az egyik pozicioban nehezkes, az a masikban termeszetes. de persze a motor is lehetett aznap makacs.
en egy rantassal nem tudok kettot felfele valtani, hanem pl. kuplung be, aztan fel majd megint fel.
emvy: en a Lanchidon voltam igy: csorogtam, aztan meg kellett allnom, utana indulnek a sorok kozott, huuuuzom neki, de uresben volt. sajna akkor meg ijedtsegemben kis reccsenessel berugtam sebessegbe, oszt go. de szerintem mindenkinek vannak hasonloan nem ego tapasztalatai.
bajnokpityu: azt mondod? kik forgalmazzak?
[ Szerkesztve ]
-
[lAyCsI]
addikt
Tegnap gyilkos precizitással felvasaltuk a fóliát a 2 deknire,
még1x hatalmas köszönet érte Persunak hogy munkaidőben is fogadott
ma v. holnap reggel összecsavarozom és felszerelem a szettet, úgyhogy
holnap mér abban fogok pompázniakkor a holnapi nappal kapcsolatban marad minden a megbeszéltek szerint?
[ Szerkesztve ]
-= No way back from Here =-
-
Preda
aktív tag
Aha akkor én semmit nem viszek ülés alá elfér a víz. Cordúrára meg hova esőruha .
Nekem üresbe már jó rég nem sikerült rakni a gépet csak elején. Múltkor viszont Cochy VTR jét 200 nál beraktam valami üresbe fene tudja hányadik között pedig határozottan feltoltam az tuti.
-
Integra
titán
válasz [lAyCsI] #22374 üzenetére
az jó én szopok továbbra is a szemüveges történetemmel..
plexiről jut eszembe, hol lehet kapni uvex-hez plexit?
van egy boss air tech sityakja fateromnak, meglepném egy új plexivel, hogy újra használja..ja igen, és ami még kelleni fog, egy lefúrható rögzítő szem a garázsba autó mögé oszlophoz, hogy a bringa kerekét oda láncoljam.
ötletek erre????[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Gaboman
nagyúr
Ha szereted a Supermoto stílust is akkor érdemes lenne LC4-nek is utánakérdezni.
Az biztos hogy sokkal nagyobb élményben lenne részed egy ilyen motoron ülve mint az előző kettő felsorolton.
Szervízigénye sem nagy 5000km olajcsere,mellette,erős,nyomatékos blokk,jó futómű,és nem is kényelmetlen motor.
A hangjától meg össze is csinálnád magad,az a két Akrapovic cső csodákra képes raja.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Integra
titán
hirtelen ezeket találtam..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz TayRol #22387 üzenetére
aha
vagy vehetek egy bazi nagy láncot, amivel az oszlopot is átérem...
ez esetben milyen láncot ajánlanátok?
lehet hogy olcsóbb lenne, mint egy lezáró szemet venni meg egy kisebb láncot. meg engedélyt se kéne kérnem a lefúrásához[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TayRol
nagyúr
válasz Integra #22388 üzenetére
csak ABUS. Meretet tekintve legalabb 140 centiset vegyel, 100 es 120 keves lesz. csak azt cipelni magaddal jo moka
en riasztos tarcsafekzarat szeretnek venni, de most, hogy lett garazs, kicsit halasztodik a dolog.csak tudod, ezeknel a komoly lancoknal a gyenge lancszem az, amihez kotod. en lancot vennek a helyedben.
[ Szerkesztve ]
-
-
TayRol
nagyúr
válasz Integra #22391 üzenetére
abus markaju, 140 centimeter. legalabbis Motoroazisban nekem ezt mondtak. Illetve ok a lanccal egybekotott tarcsafekzarat ajanlottak, ami 50 ezer korul volt.
en valoszinu hozok otthonrol valami jo lancot, faternak lakatos a szakmaja, meg kovacsoltvasakkal is dolgozik, a szomszed meg cnc-s meg esztergalyos, szoval valamit szerzek toluk.
mod: a lancszemeket pedig ugy osztalyozzak (mondjuk ezaltal az egesz lancot), hogy mennyi ideig birja a fagyasztast, milyen hamar lehet elvagni (a jobbaknal 30 perc azthiszem), etc...
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz TayRol #22392 üzenetére
huhh, ez a tárcsazár sem olcsó mulatság...
valami kelleni fog. és mellettem egy 1200gs bömbi áll, szóval sanszosabb, hogy az enyém vinnék el hamarabb
de valamit kikell találnom. hiába van bekamerázva a bejárat, etc.. tegnap olvastam egy cetlit az ajtón, hogy utóbbi időben megint megpróbáltak pár biciklit ellopni.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
Hogy a 'icsába, elmentem megnézni a gerincprotektort (progrip 5500) és elhoztam, hogy felpróbálom a ruhával. És nem jó Mivel szélesebb a protektor része, a ruhám pedig nagyon passzos így felvéve még kevesebb hely van a ruhában, kb 2 kg-ot hízok és kizárt hogy betudjam cipzározni
valakinek kell névértéken 50-es probiker ruha? 52-esre cserélném. -
TayRol
nagyúr
válasz Integra #22393 üzenetére
mellettem egy ilyen all feketeben, meg egy kinai csopper.
szerinted melyikkel kezdenek?
en tarcsafekzar mellet vagyok, es a hatso fekre, mert akkor nincs az legalabb, hogy az elejet felemelik, es kitoljak.
de a lanc ugyanolyan jo, csak en cipelnem magammal a zarat, es hat azert ez konnyebb.ALI: nevetni fogsz, dobozban nekem a 49 literes gyari Suzuki doboz a legolcsobb, tartot meg szinten gyarit szeretnek, mert az tettszik.
Egyebkent keress ra neten, hogy Givishop, ott akciosan van jopar cucc.[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz TayRol #22395 üzenetére
erre gondoltál amúgy?
ennek lehet vinni külön a riasztós bigyóját.
tulajdonképpen ez az amit te is linkeltél, csak lánccal, nem?
nekem lehet hogy ez a 120centis lánc kevés lesz
amúgy mindig az jut az eszembe, hogy mi van ha eltörik a tárcsát és eltolják úgy?[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Beowulf_78
addikt
válasz Integra #22391 üzenetére
20-25k feletti ABUS láncok érnek valamit. 20-50k ig mozog a skálán. ABUS a legjobb ez nem is vitás. Meg akartam venni a legjobbat...de lebeszéltem magam róla miután látam egy rendelhető eszközt a neten, amiről vidó is készült...az 50k ABUS láncot 1p alatt vágta el. Persze stopperolva. Erővágó volt, ami nem fér be a kabát alá. Nem hinném hogy sokaknak lenne ilyen itt Magyarországon, de azért jobb az óvatosság. Vettem egy 25k láncot még kb 3-4 éve, és 1x sem baszkurálták, pedig évekig az utcán állt a gixxer (éjjel is). Ezzel a példával csak annyit akartam mondani, nincs elvihetetlen motor, és tökéletes védelem. Nekem talán az országban az egyik legkomolyabb motorrisztóm van (pager vezérlés 800m hatótáv). E mellé van féktárcsazár, és van ABUS lánc. Persze így is elvihető, de így inkább azt mondják "hagyjuk ezt a faszba nem éri meg". Ez a cél, hogy ne érje meg nekik ezzel foglalkozni. Tovább fognak állni, és azt fogják elvinni amin csak egy árva kormányzár van. Esetleg még az se mert a tulaj szarik rá, vagy elfelejtette rátenni (ilyen is van).
Szóval az ABUS erre jó...2 dologgal nyírható szét az ABUS. Ezzel a nagy erővágóval aminek a "csápjai" 1m hosszúak, és a másik az elektromos flex. A drágábbak (25k felett) sav és fagyasztás álló ötvözetből vannak, tehát elvileg szétroncsolhatatlan.
Ami a lényeg: KERÜLJÉTEK a MÉLYGARÁZSOKAT! Ugyanis a tolvajok ezeket szeretik a legjobban.
Még akkor is kerüljétek ha őrség van. Inkább álljatok meg az utcán. Vittek már el Yamaha FJR-t mélygarázsból, ami ABUS lánccal volt kikötve..ott van lehetőség elektromos flex használatra, utcán viszont nem igazán. Minnél forgalamasabb helyen álltok meg, annál nagyobb rizikó pepecselni a védelmekkel.Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
Aktív témák
Hirdetés
- Sigma 150-600mm Sports objektív ( Nikon ) -Újszerű-
- MICROSOFT SURFACE LAPTOP 2 - MEGKÍMÉLT ÁLLAPOTBAN (ajándék tok + USB hub)
- Újszerű Asus TUF F15 FX506HE - 15,6"FHD IPS 144Hz - i5-11400H - 8GB -512GB - RTX 3050 Ti - 2 év gar
- AMD Ryzen 7 5700X3D 3.0GHz (96MB Cache, up to 4.1GHz) OEM AM4 Processzor!
- Samsung Galaxy Buds 2 Pro, vadonatúj, bontatlan, 2026.03.07.-ig garis
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest