Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #11147 üzenetére
Tudod te is hogy nem szeretem hogy sok km van a motorban. Különben is azért egy gyári hengernek sem egészséges ha már a második dugó van benne, és mondjuk a főtengő még gyári, akkor inkább komplett csere egy vas 70ccm-re, ami ugye megint pénz. Nem csak a blokkot nézem, ha sokat futott, többet koptak a fékek, teleszkópok, gumik, stb., és elég zsebbe nyúlós sztori kerekedhet ki belőle, nem egy-két példát tudok mondani. Azért magyarban elég kevés normális állapotú roxi van, hulladékot meg nem veszek. Tehát vagy van kevés km-t futott gyári motor, vagy részemről marad a mostani, ami kevés km-t futott, de már-már veterán motor.
Az Etz-m 24 éves és kevés hasonló állapotú motort látok, pláne ennyi idősen, de még fele idősen se gyakori. Tehát tessék, erről beszélek, nincs szétbarmolva, megölve mint a legtöbb itthon árult használt motor/robogó, és lassan 7000km-be forog az óra, és ez nem olaszból behozott, széfúrt, faragott, cserélt hengerű sz@r, de ezt sokan úgy sem értik meg:[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #11150 üzenetére
Te félreérted a dolgot. Nem a roxit szarozom, a többi olaszból behozott robogó/motor, aminek széthajtották a belét, vagy kókányul felújították ugyan olyan, ahogy te is leírtad. Én azért gyári hengerbe a 3. dugót már nem raknám be, főleg ha a gyári főtengelyt hagytad meg. Most ne az Etz-re térjünk ki, csak azért hoztam fel példaként, mert kevés ilyen állapotú motor van már akár mondjuk 5 évesen is, és rossz állapotúra már nem ülök át, és másnak sem ajánlom! Tehát nem szaroztam, vagyis azt szarozom, amit rosszul újítanak fel, vagy a hülye, barom gazdája nem törődik vele, én is felnőttem már arra a szintre, és szeretem a motorokat, talán csak a legtöbbnek a gazdáját nem hogy elbánt vele, és a kereskedők (manapság már magánemberek is) persze adják a szarukat is, csak vigyék.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
stufen2
tag
válasz bajnokpityu #11213 üzenetére
nem mondom hogy rossz a konstrukció, bár a roxnál biztos nem fapadosabb, de én fázok az első egy lengőkartól - de ettől még lehet jó, mert ha jó akkor meg érdemes vele foglalkozni, de én malagutti párti vagyok pontosabban jobban tecccccik
Ha nem írom oda a poszthoz, hogy a posztban szereplő dolog-dolgok eladásra kerülnek, akkor nem eladó-eladók.
-
stufen2
tag
válasz bajnokpityu #11219 üzenetére
nem feltétlenül stabilabb, egyrészt másrészt, másrészt nem vezetés harmadrészt egy roxot ne akarjunk össze hasonlítani amit ugye már 96 óta ugyanúgy gyártanak az areát meg abbahagyták valószinüleg azért mert nem annyira fasza, ültem már páron és a legjobb futóművel a terepes rally meg a bws rendelkezik ezekre a fos utakra
[ Szerkesztve ]
Ha nem írom oda a poszthoz, hogy a posztban szereplő dolog-dolgok eladásra kerülnek, akkor nem eladó-eladók.
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #11225 üzenetére
Háttő, igen.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
stufen2
tag
válasz bajnokpityu #11225 üzenetére
én személy szerint az aeroxban az első telókat utálom volt eddig 2 roxom és mindkettő kemény volt néha csak zörög csörög a szar utakon, bár nem is ide tervezték Magyarországra sztem, dh val meg főleg kényelmetlen fél óra után fáj a hátam
Ha nem írom oda a poszthoz, hogy a posztban szereplő dolog-dolgok eladásra kerülnek, akkor nem eladó-eladók.
-
stufen2
tag
válasz bajnokpityu #11229 üzenetére
az idomok csörögnek zörögnek a motoron, nem a villa, Kanizsán nagyon szarok az utak, így hogy meg van emelve a hátulja meg a kormány dh csak görnyedek a 186 magasságommal ezért kényelmetlen, meg előre kell hajolni a kormány miatt de szerintem lejjebb rakom a seggét mert tényleg kényelmetlen
Ha nem írom oda a poszthoz, hogy a posztban szereplő dolog-dolgok eladásra kerülnek, akkor nem eladó-eladók.
-
Tigi
őstag
válasz bajnokpityu #11236 üzenetére
Lehet, hogy spórolós vagyok meg szarrágó, de így is megvan mindenem sőt még gyűjtögetni is tudok.
Ha rühelled az ilyeneket akkor minimum a fél országot rühelled.
Azért kérdeztem mert ha kell állítani akkor természetesen lesz állítva csak nem olvastad el figyelmesen a hozzászólásomat.Elég lett volna annyit írnod, hogy igen kell.
Azért kössz.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
priti
addikt
válasz bajnokpityu #11236 üzenetére
Én meg a genyóláda magyar szerelőket utálom, hogy ha nem netezel előtte három napig, hogy hová vidd és odaviszed blikkre, oda ami épp a legközelebb van, (de bármivel) akkor rögtön "hagyd itt majd holnapra meg ikszedikére meglesz, mert ez meg az az alkatrész késik" duma, fizetsz érte és úgy beállították neked, hogy a jövő nyárra viheted teljes felújításra az egészet vagy épp a felét kilopják és beletesznek valami szart.
Aki egyszer belefut egy ilyenbe az már nem feltétlen érzi jobban magát attól, ha beállítják neki. Rengeteg rohadék van ebben az országban, ha van egy jó motorja ott ne hagyja sehol, ha nem ér rá inkább várja meg amíg elpusztúl és utána cseréljen motort. 250k az egész újonnan, elkezdik copatni valahol, hogy visszajárjon valami süket dumával, hogy "igen ezek a kymco-k 12000km után elkezdenek bla-bla-bla" simán közel annyiba kerül, mint ha beadná a régit amikor éppen megdöglik és kicsengeti a különbözetet, vesz egy újat a csába és újra bachat a szelephézagra meg a többire.Hardverlesen
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #11236 üzenetére
Hopp, szvsz ezt egy kissé elszemélyeskedted. Semmi baj nincs azzal, ha valaki idejön és normálisan kérdez. Én is főiskolás vagyok, soha nem vittem motort szervizbe, azaz ott spórolok ahol tudok.
Tigi
Biztosat nem tudok, hülyeséget meg nem akarok mondani. Holnap beszélek Egü-vel, ők forgalmaznak Kymco-t, megkérdezem milyen periódusban kell azt ellenőrizni.
priti érvei is teljesen helytállóak.
Nem egy tehetős barátom csinálja azt, h időpontra viszi a garanciális motort szervizre, s szépen végignézi ahogy megcsinálják a munkát.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
stufen2
tag
válasz bajnokpityu #11249 üzenetére
igazad van lehet az is, de ahogy tettem vele pár km-t mindig javult, tehát rakok bele egy keveset legyen 100-150 és akkor ha kell állítok rajta, csak már 6 hete nem voltam otthon...így meg nehéz
[ Szerkesztve ]
Ha nem írom oda a poszthoz, hogy a posztban szereplő dolog-dolgok eladásra kerülnek, akkor nem eladó-eladók.
-
stufen2
tag
válasz bajnokpityu #11277 üzenetére
mármint hova az oldalába? mire gondolsz? plexi nem kell van egy csomó bukó aminek nincs plexije, pl ott a csopperosok rohambilije egyik másik 30 rongy, csak annyi van meghatározva hogy bukó, és az lehet ejtőernyős ugróbukó is, csak azzal ha esel tuti megdöglesz
Ha nem írom oda a poszthoz, hogy a posztban szereplő dolog-dolgok eladásra kerülnek, akkor nem eladó-eladók.
-
stufen2
tag
válasz bajnokpityu #11281 üzenetére
megnézem, de hülye kérdés még sose kerestem elől vagy a farnál van?
Ha nem írom oda a poszthoz, hogy a posztban szereplő dolog-dolgok eladásra kerülnek, akkor nem eladó-eladók.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz bajnokpityu #11360 üzenetére
Értem és ez mennyire gond? Kell-e cserélni vagy majd meghal és akkor vagy ilyenkor mi a teendő?
Mondjuk csinál olyat, hogy menet közben van egy ilyen búgása a motornak, ami ilyen sinus görbésen búg. Meg ha jobbra döntöd, akkor olyan mintha leérne egy pillanatra a lábtartó...de nem ér le, hanem akkor belülről jön. Ezek gáz dolgok?
Nem igazán értek a robogókhoz.
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #11437 üzenetére
...őő, pont, h legálissal nem?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
dajani
tag
válasz bajnokpityu #11484 üzenetére
Akkor a felsoroltak közül, a fogyasztást figyelmen kívül hagyva, melyiket ajánlanád?
-
stufen2
tag
válasz bajnokpityu #11487 üzenetére
én annyit fűznék hozzá hogy az sr ditechtjei közül igen ritka a jó, én eddig csak problémással találkoztam, az egyikre emléxem haverom úgy adta el hogy 200on megette a gyertyát meg odaírta az adásvételire hogy semmilyen módon nem veszi vissza meg nem vállal felelősséget érte - 3 hét múlva hívta a gyerek hogy rotty kanizsán 3 szerelő plusz a boglári se tudott mit kezdeni vele,a másikat míg legózgatták és a végén alkatrésznek lett eladva mert a motor jó volt amihez meg vették ott meg az elektronika volt jó és összeházasították ,meg pláne hogy ha gond van az elektronikával akkor a dolog 60nál kezdődik, egy s6r/t 24est ami az egyik legjobb de + full szívórendszerrel membránnal mindennel ki lehet hozni 35-36ból (25+10)
[ Szerkesztve ]
Ha nem írom oda a poszthoz, hogy a posztban szereplő dolog-dolgok eladásra kerülnek, akkor nem eladó-eladók.
-
stufen2
tag
válasz bajnokpityu #11489 üzenetére
amit én mondok az eggyel előző karosszériások voltak az egyik tetsuya harada volt, de nekem roxom volt és másra nem is nézek rá
[ Szerkesztve ]
Ha nem írom oda a poszthoz, hogy a posztban szereplő dolog-dolgok eladásra kerülnek, akkor nem eladó-eladók.
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #11516 üzenetére
Jah, ez is lehet. Vannak különböző adalékanyagok, érdemes egy litert beleönteni, aztán elvileg az kipucolja.
..de ha nem ez a baj?! Borsos tud lenni.
Vagy erős alkualap, vagy másik motor után kell nézni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gergello
addikt
válasz bajnokpityu #11527 üzenetére
Én inkább az évjáratokkal vagyok bajban. Roxnál nem látom rajta, hogy ez most tényleg 2003-as vagy össze van legózva. Más motoroknál már elég jól felismerem.
-
cila1
aktív tag
válasz bajnokpityu #11578 üzenetére
és neked nem hal meg a dombokon?mert az enyém kínlódik egy kicsit.4-es görgővel nem pörög nagyon?
-
cila1
aktív tag
válasz bajnokpityu #11582 üzenetére
Tudom,hogy hol van az a emelkedő.Én Budakeszin lakom és sokat járok arra mert Diósdon lakik a haverom.
-
cila1
aktív tag
válasz bajnokpityu #11690 üzenetére
Hát igen.Vettem bele egy pirosat.Nekem negatív lett az eredmény.Ugyan úgy idul ahogy eddig csak a végsebességem csökkent.Eddig simán gyorsúlt 60-70-ig most meg 50-60 lett a vége.
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #11695 üzenetére
Ők alapvetően autóra szakosodnak, amelyik meg motorozott is valaha, az nagyköbcentiben utazik.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
cila1
aktív tag
válasz bajnokpityu #11694 üzenetére
Lehet,hogy ne jó rugót vettem bele.Az ami az enyémbe volt az 7 "girizdes" amit vettem bele az meg 5.Elég nehezen tudtam beletenni.Most láttam,hogy van a pirosból 5 illetve 7 "girizdes.Tehát nekem 7-es kell és akkor lehet,hogy jó lesz.Most lila szinű a rugó ami benne van.
-
Balupapa
senior tag
válasz bajnokpityu #11733 üzenetére
és ha már 50es? malaguti F12 vagy SR50? vagy van más jo alternativa ?_-=*WheelWhores*=-_
-
Dízeles
aktív tag
válasz bajnokpityu #11740 üzenetére
Üdv bajnokpityu
Kösz.Összerakom a mocit és délután elviszem szerelőhöz.
[ Szerkesztve ]
Ha a szüleidnek nincs gyereke, nagy valószínűséggel neked sem lesz.
-
Dízeles
aktív tag
válasz bajnokpityu #11742 üzenetére
Köszönöm az infót .
Az izzók nem szálltak el.Sajnos nincsenek műszereim az átvizsgáláshoz.Hétfőn viszem motor dokihoz.
Ha megoldódik a probléma megírom.Ha a szüleidnek nincs gyereke, nagy valószínűséggel neked sem lesz.
-
Jézus1969
tag
válasz bajnokpityu #11757 üzenetére
igen karbis és 50-es. igy is jól megy csak a gyári sport kipufogó van rajt és szerintem sok már nincs vissza neki. hegesztgetni nem igazán akarom és hátha kilyukad. még jobban
komolytalan gyerekek kiméljenek!!!
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #11795 üzenetére
noname67
Ahogy fentebb is írtam, keress használtat. 2JA, vagy milyen blokk van abban? Nyilván ahhoz megfelelőt, pár ezerért lehet venni, nyilván ha azzal is szar, akkor máshol van a hiba. ..azt meg el is tudod adni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #11856 üzenetére
..még mindig nem olyan egyértelmű a különbség, mint pl. a Runner-eknél, hiszen ott jóval nagyobb a blokk, illetve a légszűrő is, míg az Aeroxnál semmi feltűnő különbség nincs. Talán csak az orra, de azt meg sokan lecserélik az 50-es rácsosra.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
matyibalogh
csendes tag
válasz bajnokpityu #11861 üzenetére
tehát elég öreg az én LeoVinci-m
●A lányok röpiznek, a fiúk fociznak..A Férfiak pedig EDZŐTEREMBE járnak!●
-
b.bone
senior tag
válasz bajnokpityu #11870 üzenetére
Jup, így vagyok vele én is. Valószínűleg PCX lesz belőle.
Tavaszig csak összeszedem valahogy az árát.
Aztán majd kihúzom vele addig amíg nem lesz emberi áron kapható 3 kerekű, tetős (bukócsöves whatever) hybrid, ABS-el"guilty until proven innocent" - Artisjus
-
róbert gida
tag
válasz bajnokpityu #11890 üzenetére
Gondolom az áruk valahol tükrözi azt is ,hogy megbízható jó kis motorokról van szó és ezért is értéktartobb drágább mocik.Én is úgy láttam a neten,hogy nehéz 150 ből ilyen motort jót kapni ezért is választottam az Apriliat mert talán olcsóbb kategória .Megpróbálok egy paggio blokkost keresni vagy egy karburátorost ,semmikép nem tuningolt újrafestett és ha a kopó alkatrészeken kívűl minden mást cseréltek akkor az nem érdekel.Amúgy kösz a hsz-t.
Nyugalom ,a hosszú élet ritka ! Ne igyál bele a medve sörébe!
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #11898 üzenetére
Az az "alig" pontosan semmi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
.physX.
csendes tag
válasz bajnokpityu #11897 üzenetére
Csá!
A kuplungom zsírúj malossi fly. A karbit nem néztem még, az olaj alatt melyik olajat érted ?
Hajtómű ? -
DigitXT
nagyúr
válasz bajnokpityu #11940 üzenetére
A 250-es MP3-ról én is úgy olvastam, hogy meglepően sz*rul indul.
Mondjuk tényleg elég böszme kasztni, emiatt annyira nem tetszik*, de
ez a négykerekű tök jópofa. Természetesen ez sem lehet keskenyebb.*: meg úgy általában a Fuoco is bűn ronda szerintem, hiába 500-as.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #11940 üzenetére
Jaja, egyetértek.
Az tény, h nagyon durván elnyeli ez a futómű az úthibákat, viszont nekem nem nyerte el a bizalmam. Félre értés ne essék, nagy olasz fan vagyok, de tudom, h hajlamosak pontatlanságra, hanyagságra, szóval el tudom képzelni, h egyszerűen x ezer km után széthullik ez a futómű, és cserélni kell 1:1-be.
( Eddig mindkettő olasz motoromon kormánycsapágyat kellett cserélnem. - Ezt csak úgy zárójelbe a futómű kapcsán.)mod. egyébként én is kíváncsi volnék a vásárló közönségre, vajon kik vesznek ilyet? Mert ok, buli, de nekem annyi élvezet elég is lenne ezekből, h egyszer kipróbáljam 1 órára.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #11950 üzenetére
Ha az enyém annak számít, bármikor kiállok egy váltós nagymotor ellen. De komolyan... én kifejezetten élvezem. A Malossi variótól ugrik, mint a disznó, hang van, a sor nyílik, ki tudok lőni, stb stb. Nem érzem a hátrányát.
Mondjuk pl. a Burgman és társai más tészta, alacsonyabb, lomhább, nagyobb."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
nagyúr
válasz bajnokpityu #11950 üzenetére
Attól függ, mi számít nagynak. Mondjuk egy SilverWing, meg egy Burgman
szerintem sem valami jó választás, ha a sorok közt akar az ember tekerni...
Baszotthosszú/tengelytáv, nagy tömeg, széles kasztni: tényleg nem ideális.Viszont egy Jog-ra sem szívesen ülnék fel (van egy kollegám, aki azzal jár,
hát elég vicces, amikor egymás mellett parkolunk): ő pl. tutira jobban elfér
a sorok között, de biztosan nem gyorsul úgy, és nem megy annyit "végre",
mint a 180-as Maja, meg szvsz nem is lehet annyira kényelmes megülni...Illetve számomra egyszerűen ijesztően pici az a motor, nem érezném rajta
magam semennyire sem biztonságban. Van egy másik kollega egy 180-as
Runnerral, amin egy Leo Vince 4Road van hangtompító nélkül: na azzal úgy
elhúz a sorok között, ahogy akar, szerintem az is még a vállalható méret +
a brutál hang segít az autósoknak, hogy észrevegyék, és lehúzódjanak (van
aki persze látja, hogy mennél, de akkor sem, vagy de pláne lezár), de azért
a normálisabb többség inkább egy picit odébb megy, ha már úgyis dugózik,
legalább minket ne tartson fel. Ezeknek szoktam vészvillogóval köszöngetni.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #11953 üzenetére
Bocs, igaz.
Annyi pontosítás, h az 50-esekből is a normálisabb fajta. Pl. egy Yamaha Mint rendesen életveszélyes a maga 45kg-jával és 75 cm-es "marmagasságával". De egy tényleg jól beállított Aerox - ahogy a Te esetedben is - már jó alternatíva. Viszont, ha én pl. Bp.-n közlekednék, tuti, minimum 125 2t robogót vennék.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #11955 üzenetére
Persze, de nekem azok erőtlenek, bár említettem már párszor, h jól megtermett vagyok.
125ccm-ig a 2t az igazi, annó írtam is, h nagyon sajnálom, h megszűnt a maxi 2t Runner-ek gyártása. Kíváncsi lennék, h ma mit tudna egy 180-as 2t.
Egyébként ezt passzolom, utána kellene keresni, h egyiknek-másiknak mennyi a tengelytávolsága, de szerintem ha a Runner hosszabb is, max 1-2 cm, ami abszolút nem érezhető.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #11959 üzenetére
Hát ez az, h minden mást figyelembe véve szvsz teljesen elhanyagolható.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
nagyúr
válasz bajnokpityu #11959 üzenetére
Én ennyire nem értek hozzá. Sosem mértem fordulókört, meg ilyeneket.
Egész más szempontok szerint választottam robogót, ahogy runner 125
írta egy Runner 180 biztos jobban megy, meg sportosabb, stb. Csak abba
még egy zárt bukó sem fér be, nemhogy egy ForceField Pro L2 + a kabát."Kocamotorosként" elégedett vagyok a Majával, de ettől függetlenül tetszik
az a négykerekű csodabogár is, noha nem valószínű, hogy valaha vennék.
A saját motoromról tudok csak "elsőkézből" tapasztalatokat mondani.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #11962 üzenetére
Muhahha , nem nehéz, tán az előző gazdi orral falhoz vágta"?
..hát jah, sajnos főleg az Aerox-okat a fiatalok hajtják, akik könnyen el is dobják.Egyébként egy teleszkópemelő is segít a fordulékonyságán, bár tény, h kiemeli a motor seggét, de csökken a tengelytávolság is - ezt csak, mint alternatíva említem.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #11964 üzenetére
Ez is nyilvánvaló. De kb. centinként van rajta furat, szóval egész kényelmesen eltalálható az ideális pont.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #11972 üzenetére
13? Akrva, az kemény hallod.
..azt én is elfelejtettem, h motoroknál sokkal nagyobb mértékben csuklófüggő a fogyasztás, mint pl autóknál láb.
Ha húzod neki akkor tényleg nagy mértékben többet tud enni az átlagnál."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #11993 üzenetére
Karbis a CBR-ed?
Az enyém ugye injektoros, saját maga beállítja a benya-levegő arányát, így sportcső után nem szükséges hangolás. És érezhető a különbség.
Viszont váltós - főleg karbis -motoroknál mindenképpen utánakell hangolni a motort, motoros topikban jó páran írták már."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
nagyúr
válasz bajnokpityu #11995 üzenetére
legjobb eset,hogy nem változik semmi
Na ez legalább megvan nekem is. Mondjuk hangyafasznyit jobbnak
érzem a gázreakciót, és hasonlóan (picit) a gyorsulást is. Aztán lehet,
hogy ez a durva hang placebo hatása. De 15 LE-ből biztos nem dobott
el 3-at. Más kérdés, hogy egy 7 éves motorban megvan-e még a 15.
Lényeg a lényeg, hogy így sokkal inkább észrevesznek, mint lopakodó
üzemmódban a gyári kipuffal: nekem ez volt a célom, ez be is jött.
(Bár apukám mondogatja, hogy ez nagyon hangos*, aztán azért fog a
rendőr b*szogatni, de simán vannak ilyen hangerejű nagyobb motorok
a városban, pl. chopperek, supermotok. Jó: robogóban nem jellemző.)*: szerk: de mondjuk amúgy sem olyan nagy motoros-fan, amikor épp
azt meséltem el, hogy milyen gondom van éppen a motorral, az volt a
reakciója, hogy "miért nem járok inkább busszal". Na ez no comment.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #11995 üzenetére
Az enyémnél viszont tuti így van.
Komolyan, a gyári dobom simán van vagy 15kg, de lehet több is. Tele van lamellákkal, katalizátorral... Alig érezni, h valamit kipufog, akkor szerinted egy nyitottabb cső, amiből jobban áramlik a kipufogógáz nem könnyíti a motor dolgát?
A sor 4 eket nem ismerem, eleve ott más a helyzet a hengerszámot tekintve, és a kipufogás útját (hosszát) is tekintve.
A 2t motornak valóban kell a kötelező fojtás, de egy 4t-nek sokkal kisebb mértékben.
Persze ezért lehet az, h szinkron nélkül Persu gépe bukott 3 lovat a gyári teljesítményből. De azt is vegyük figyelembe, h a sportmotorok gyári csöve, meg van tervezve. Mármint teljesítmény szempontjából. Míg egy nagyrobogón az elsődleges a hang, minél halkabb legyen. A teljesítménybe meg kb tojnak bele."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen