Hirdetés
- Send to qBittorrent (with SavePaths): Egy apró Firefox kiegészítő qBittorrenthez
- Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája – egy Ikea-horror igaz története
- -TongFang- Medion Erazer Beast 16 X1 - induló teszt így kora délután..."CB R23"
- Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- A Magyar Néphadsereg emlékére
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- Ketogén étrend
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- [K2]: AnyDesk átverés
Új hozzászólás Aktív témák
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
válasz
Komplikato
#82
üzenetére
Uhh, koszi, vartam mar.
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
Mafia: The Old Country | OPTIMIZATION GUIDE
Egyebkent 5.4.4-en fut de eleg eselyes, hogy 5.5-bol is athoztak dolgokat. -
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
Az UE5 github repo-t nezegetve lehet latni, hogy a nanite ray tracing-gel is foglalkoznak, hogy ray tracing alatt is ugy mukodjon a nanite, ahogy a tobbi teruleten. Legutoljara a nanite streaming-et adtak hozza.
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
Livestream 1, Day 3 | Unreal Fest 2025 - YouTube
10:00 AM - 11:00 AM ET | Building a Data-Driven Interior Configurator Using Lumen and Nanite
11:45 AM - 12:45 PM ET | World's First UE5 Vehicle Navigation: Pioneering Vector Tiles
2:00 PM - 3:00 PM ET | Collabs, Commissions, and Creating: Tom Jank’s UEFN Survival GuideLivestream 2, Day 3 | Unreal Fest 2025
10:00 AM - 11:00 AM ET | Chaos Cloth for AAA Games
11:45 AM - 12:45 PM ET | Cinematic Transitions and Scalable Timelines in The Witcher 4 Unreal Engine 5 Tech Demo
2:00 PM - 3:00 PM ET | Ciri's Horse: Full Muscle and Fat Simulation in Real Time in The Witcher 4 Unreal Engine 5 Tech DemoLivestream 3, Day 3 | Unreal Fest 2025
10:00 AM - 11:00 AM ET | Future-Proofing Fashion: Unlocking the Power of Substance 3D and Unreal Engine
11:45 AM - 12:45 PM ET | Technical Artist's Guide to Profiling in Unreal Engine
2:00 PM - 3:00 PM ET | Creating the ‘Otherworld’ of SILENT HILL 2 -
T.Peter
őstag
Livestream 1, Day 2 | Unreal Fest 2025
9:00 AM - 10:00 AM ET | Physics Gameplay in UEFN
10:30 AM - 11:30 AM ET | Procedural Urban Environments in PCG
11:45 AM - 12:45 PM ET | New Techniques for Building UI in UEFN
2:00 PM - 3:00 PM ET | Fortnite Meets Arm ASR: Unlocking Mobile Graphics with Temporal Upscaling
3:30 PM - 4:30 PM ET | The Great Hitch Hunt: Tracking Down Every Frame Drop
4:45 PM - 5:45 PM ET | Procedural Worlds by McLaren: Automotive Visualization with PCG ContentLivestream 2, Day 2 | Unreal Fest 2025
9:00 AM - 10:00 AM ET | The Road to 60 fps in The Witcher 4 Unreal Engine 5 Tech Demo
10:30 AM - 11:30 AM ET | Subculture Rendering and Calculations in Mongil: Star Dive
11:45 AM - 12:45 PM ET | Unreal Animation Framework in The Witcher 4 Unreal Engine 5 Tech Demo
2:00 PM - 3:00 PM ET | Avowed: A GPU Technical Retrospective
3:30 PM - 4:30 PM ET | Realistic and Lightweight Baked Water Simulations for Games
4:45 PM - 5:45 PM ET | Powering Up Your Projects With Scene Graph and VerseLivestream 3, Day 2 | Unreal Fest 2025
9:00 AM - 10:00 AM ET | Crafting Larger-than-Life Personas with Metahumans & AI Tools
10:30 AM - 11:30 AM ET | Rigging for Animators in Unreal Engine
11:45 AM - 12:45 PM ET | Creating Shorts and Cinematics as a Solo Creator
2:00 PM - 3:00 PM ET | State of Virtual Production
3:30 PM - 4:30 PM ET | 25 Ways To Stylize a Project in Unreal Engine
4:45 PM - 5:45 PM ET | Real-Time Audiovisual Mechanics: An Epic Chat with deadmau5 -
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
Optimized MetaHumans and Cloth Workflows in Talisman | Unreal Fest Gold Coast 2024
Advanced Rendering and Debugging Tips for Unreal Engine 5 | Unreal Fest Gold Coast 2024
Advanced Blueprinting Techniques in Unreal Engine | Unreal Fest Gold Coast 2024
Advanced Niagara VFX: Fluids, Simulation Stages, and More! | Unreal Fest Gold Coast 2024
How to Benefit from Multithreading in Your Unreal Engine Projects | Unreal Fest Gold Coast 2024
Virtualize Everything: Polygons, Shadows, and Textures, Oh My! | Unreal Fest Gold Coast 2024
Where We’re Going, We Need Roads: The Tech Art of Rocket Racing | Unreal Fest Gold Coast 2024
You’re Probably Lighting Wrong: Physically Based Lighting in UE5 | Unreal Fest Gold Coast 2024
TSR, Nanite, Lumen, VSM: UE5 Graphics Features Insights from Japan | Unreal Fest Gold Coast 2024
Tips and Tricks for Chaos Destruction | Unreal Fest Gold Coast 2024 -
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
válasz
MasterDeeJay
#43
üzenetére
Utanaolvastam, masnak is jott elo ez a problema, olyan kartyaval is amivel amugy megy, pl 6900xt, szoval itt a hatterben lehet barmi, az is, amit mondasz, hogy a te integraltad nem tamogat valamit, vagy szimplan driver problema, esetleg windows frissites hianya, stb. Probald meg lepesenkent kiszurni.
-
T.Peter
őstag
válasz
MasterDeeJay
#41
üzenetére
Szerintem a stalker 2 topikban probalkozz, ott talan tudnanak segiteni.
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
válasz
Komplikato
#34
üzenetére
"Translucent materials are added as a lumen card so they can receive diffuse global illumination when using Hit Lighting for Reflections with Lumen."
5.4-tol: [link]A megalights nem veletlenul experimental meg. Lehet directional light a jelenetben, csak nem fogja a megalights figyelembe venni. Az eddigi megoldassal lesz kiszamolva, vsm-mel.
A mozgas kozbeni arnyek megjelenitese nagyon zajos, azon meg dolgozniuk kell. -
T.Peter
őstag
UE5 console help segit kicsit:
r.MegaLights.EnableForProject:
Whether to use MegaLights by default, but this can still be overridden by Post Process Volumes, or disabled per-light. MegaLights uses stochastic sampling to render many shadow casting lights efficiently, with a consistent low GPU cost. MegaLights requires Hardware Ray Tracing, and does not support Directional Lights. Experimental feature.
r.MegaLights.DefaultShadowMethod:
The default shadowing method for MegaLights, unless over-ridden on the light component.
0: Ray Tracing (Recommended). Accurate, scalable shadows.
1: Virtual Shadow Maps. Less accuate and scalable but can be preferable in some cases with low detail ray tracing geometry. -
T.Peter
őstag
válasz
Komplikato
#31
üzenetére
"Ahogy várható volt, most már a skeleton mesh, azaz az animálható "élő erő" is nanite-ból lehet. Most már 100% nanite alapú játékokat lehet majd fejleszteni."
Skeletal mesh es meg nem 100% nanite alapu. A translucency meg nem tamogatott, de dolgoznak rajta, plusz a niagara particle system sem tamogatja a nanite-ot.A Lumen marad, a MegaLights kiegesziti. A lumen gi es reflections, ez direct lighting es shadows. Itt a kerdes az, hogy a virtual shadow maps feature hogy valtozik emiatt.
A Lumen-nel kapcsolatban megoldottak, hogy a hwrt gyorsabb legyen, igy mar lehet hasznalni 60 fps mode-hoz is.
Itt van a roadmap:
UNREAL ENGINE 5.5 - Unreal Engine Public Roadmap | Product RoadmapItt pedig a mai livestream ahol tobbet mondanak el bejelentett feature-okrol:
Unreal Fest Seattle 2024 | Livestream 1, Day 15.5 preview forum:
Unreal Engine 5.5 Preview - General / Announcements - Epic Developer Community Forums -
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
Akinek nem tetszik a sok post process effect, itt a leiras, hogy hogyan kapcsoljuk ki:
Hellblade II Gets First Mods to Play in VR or Remove Black Bars, Chromatic Aberration, Film Grain and More (wccftech.com)
Az anti aliasing sort erdemes nem bemasolni, jobb, ha elerheto marad. Sokkal elesebb es tisztabb a vegeredmeny termeszetesen, plusz 16:9-ben latunk mindent. Mas kerdes, hogy az fps nagyon megszenvedi. -
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
-
T.Peter
őstag
Infok es erdekessegek az UE alapu jatekokrol es az engine-rol.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Drasztikusan lassíthatja a játékokat egyes VGA-kon a Windows 11 új frissítése
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Szinte a semmiből robbanna be az 1,4 nm-es eljárásával a Rapidus
- Robotporszívók
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Filmgyűjtés
- LEGO klub
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Windows 11
- További aktív témák...
- Eladó Samsung 24" Full HD LED monitor (S24C450B)
- 2013 Late 27 iMac - 1TB HDD i5 core4 24GB RAM 2GB GTX
- Bomba ár! Toshiba Portege R930 - i5-3GEN I 4GB I 320GB I DVDRW I 13,3" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Toshiba Portege X30-E - i5-8250U I 8GB I 256SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Toshiba Satellite Pro A40-D - i5-7200U I 8GB I 256SSD I 14" HD I Cam I W11 I Garancia!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3317, 100% Akksi
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Xiaomi 14T 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciaval
- Honor 400 Lite / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

