Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  OS, alkalmazások  »  Milyen program, ami...? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 02:14:01

LOGOUT.hu

Ajánlott ingyenes Windows programok
Androidos kérdéssel irány az Android alkalmazások topik!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#33601) Kezdő vagyok válasza ollie (#33600) üzenetére


Kezdő vagyok
őstag

Erre gondoltam:
[link]

(#33602) ollie válasza Kezdő vagyok (#33601) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Én is.

***

(#33603) Troy.


Troy.
addikt

Hello!

Van egy egyszerű, noname billentyűzetem. Keresek egy olyan programot, amivel be tudom állítani, hogy egy adott billentyűzet kombináció lenyomására létrehozzon valami változást. Hangszóró némítása, számítógép kikapcsolása, ilyesmi.

Ötlet? :)

.

(#33604) brd válasza Troy. (#33603) üzenetére


brd
nagyúr

AutoHotkey. De ha nehezen megy az angol, vagy nem annyira érted a logikát, vért fogsz isálni, mire mindent beállítasz. ;) (Kérdezz nyugodtan a topicban, válaszolok, ha erre járok.)

The only real valuable thing is intuition.

(#33605) gyulank válasza bluemirage (#33598) üzenetére


gyulank
addikt