- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- Wiz Khalifa: Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz
venember83 #3301 üzenetére
ha akarod
-
dragonfx
veterán
válasz
venember83 #3055 üzenetére
ez kopasz kigyúrt maffizoknak való nem normál embernek, és nem csak az ára miatt...nekem sem kéne...nagy dög...hiába megy mint az állat nekem inkább az ára.
Igen az alfáknak angyon szép a karosszériája....még a 166ot is belevenném.... -
bobsys
veterán
válasz
venember83 #3023 üzenetére
na én ezt csináltam végig tavaly összel, azt hittem néha hogy az ideg szétb@sz
ahogy nálatok megy, úgy kéne nálunk is
, de vicc ez az ország, itt az ügyfél, az adófizető le van szarva szopjon csak -
bobsys
veterán
válasz
venember83 #3018 üzenetére
az hogy ez úgy működik:
összetörnek, papírokat kitöltitek
elmész egy márkaszervízbe, megbeszéltek egy időpontot amikor kijön a másik fél biztosítójával szerződésben álló kárszakértő
kijön, fényképez, felveszi a kárfelmérő lapot, beikszeli a dolgokat mi sérült, milyen autó, milyen állapotban van
vársz pár hónapot amíg a másik fél biztosítója elfogadja a kárfelmérőt és bízol benne hogy elismeri a felelősséget nem kezd el kötekedni
ezután hív a szervíz, hogy akkor nagy kegyesen megcsinálják
megkapod a számlát és ezek után FIZETSZ valamennyit, mert az autódat avultatják
ez azt jelenti, hogy mivel új alkatrészt építenek egy használt autóban és ezáltal nő az autó értéke (persze, persze nem nő, hanem csökken mert törött autó lesz ezután) a beépített alkatrészek és a munkadíj x százalékát fizeti a biztosító a többit neked kell (ez anno nálam 30% lett volna)
avultatni nemtudom hány éve kortól szoktak, de 6éves autót már tuti
eközben semmilyen kártérítési kötelezettséged nem lehet, ha mozgásképtelenné törték akkor veszel buszbérletet vagy bérelsz autót, de semmilyen ellenszolgáltatást nem kapsz
bérautót max. a tényleges javítás idejére fizetik
ha esetleg ezzel az autóval keresed a kenyered hát így jártál -
lajafix
addikt
válasz
venember83 #2610 üzenetére
Akkor ott biztos jótékonysági intézmények az olajcégek. Van valami ábra az utóbbi 2 év román benzináráról? Az időszakos olajáremelkedést hogy küszöbölik ki?
-
Rick4
félisten
válasz
venember83 #2610 üzenetére
épp egy hete romániában 124ért mérték....nem is olyan régen változott, ( bár tény, hogy nem nagy mértékben, tavaly ősszel még 126 volt) mert az új lei miatt kissé varázsoltak az árakkal....anno 98ban még 80ftért adták...
-
Aprósólyom
addikt
válasz
venember83 #2597 üzenetére
A Hondák nem szarok, ha beszéltél volna már független szervizesekkel, vagy ismernéd a megbízhatósági statisztikákat, akkor tudnád. Az, hogy szlalomversenyen eltörik egy integra féltengelye, pedig lehet tök normális, ha nem valami megerősített változat. Ugyanis egy ilyen erős elsőkerekes járgányt durván ráncigálni jobbra balrra erős gyorsítások közepette, nem csoda ha eltörik. Ennyit azért illik tudni, aki szeret vadulni. Hátsóval lehet. Da hajtott kormányzott kereket erős gyorsítás közben tekergetni...
-
Integra
titán
válasz
venember83 #2597 üzenetére
nem értem még ezt az olcsó riposztot..
vagyis értem, szánalmas meg minden, de mégis csak kíváncsi vagyok a válaszára -
Dumb
senior tag
válasz
venember83 #2451 üzenetére
Valahogy ebben az autóban nekem elmegy az egész fabetét (a kárpithoz megy vhogy), egyébként alu párti vagyok. Élvezetesebb a kézi, de egy 2 órás pesti vánszorgásban én sokszor automata után fohászkodom
A 106-osunk kopott kuplungja vmitől sokkal keményebb egy EVO 9-esénél, és nagyon ''vékonyan'' fog már
Az autó Svájcban van, tehát még egyszer ennyit rá lehet számolni, Nemigazországi használat esetén
[Szerkesztve] -
SaNyEe
aktív tag
válasz
venember83 #2341 üzenetére
közben rákerestem, ő is tudta mit akarok kérdezni.
De ő külföldön tankol ha jól tom... (persze attól még tudhatja, hogy idehaza mennyibe van az LPG. -
Füge007
senior tag
válasz
venember83 #2331 üzenetére
Akkor a benzinesek is szétesnek 150 ezernél, végülis az sem üzlet.
Ezentúl 50000 Km után majd lecserélik a kocsikat.
-
Integra
titán
válasz
venember83 #2316 üzenetére
nehéz kérdés
de komolyan...
filozófiában talán egyedül csak a bmw-vel szimpatizálok.
amúgy meg semmivel sem.
de azért van pár autó ami nekem is tetszik.
szinte mindent megkapunk amit az importőrök kiadnak tesztelésre, így van alkalmam arra hogy megnézzem és picit teszteljem a gépeket más márkáktól is.
elképesztőek a különbségek. de komolyan.
amit az újságírók leírnak az faszság az esetek 805ban -
TexT-BoY
addikt
válasz
venember83 #2316 üzenetére
a jelenlegi hondákat ugyan ugy szapulja mint a más autókat.. pl most itt van a typ-r civic hátsó felfüggesztése.. asszed oda van érte? Hidd el jobban átlátja az autópiacot mint bárki ezen a forumon.. /természetesen kivétel erőssiti a sazbályt/
-
Integra
titán
válasz
venember83 #2283 üzenetére
végig próbáltam az sti kivételével a subaru palettát, és megmondom őszintén, nekem csalódás volt....
már csak az sti hiányzik, de az eddigi tapasztalataim alapján azt hiszem hogy nem fogok hátast dobni az sti-től sem. -
N1
tag
válasz
venember83 #2261 üzenetére
Hát, annyiban tényleg komolyan, hogy nem tudom, mi a különbség a fúziós és a sima atomerőmű között. Egyáltalán van?
-
Integra
titán
válasz
venember83 #2205 üzenetére
kevered a szezont a fazonnal, de ne menjünk ebbe bele.
-
Dumb
senior tag
válasz
venember83 #2226 üzenetére
Bocs, átsiklottam afelett.
Én úgy tudtam a Prius 3-4 l-t fogyaszt városban, mert 50 alatt akksiról megy, ha fel van töltődve. Egy modern kis dízel meg inkább 6-ot vagy többet városban, szerintem. -
Dr. Ernő
tag
válasz
venember83 #2198 üzenetére
''1 kicsi diesel joval kevesebbet fogyaszt, ergo kevesbe szennyezi a kornyezetet.''
Ezt az állítást mire alapozod? Lehet hogy a diesel keveset fogyaszt viszont azt általa kibocsátott szennyezőanyag sokkal veszélyesebb (konkrétan rákkeltő hatású lehet) mint a benzinesek esetén és ezen a részecskeszűrő sem segít sokat. A diesel motorok elterjedését személy szerint rendkívül káros folyamatnak tartom. Nem a nagy fogyasztás a probléma hanem károsanyagkibocsátás.
2005-ben több mint 44 millió autót adtak el a világon. Tegyük fel, hogy csupán 150g/km CO2 kibocsátást produkálnak átlagban. Akkor összesen 44 millió * 150g = 6600 tonna CO2 kibocsátás csupán egyetlen kilométer alatt!!( És ugye nem ennyi jármű fut a világon.) -
Dumb
senior tag
válasz
venember83 #2220 üzenetére
Szerinted inkább az S, mint a Prius? Az ''S'' mégis 2-3-szor annyi Co2-t nyom ki a levegőbe, vagy az mindegy?
-
dabadab
titán
válasz
venember83 #2198 üzenetére
''Lasd Toyota Prius''
A Prius elsosorban az amerikai es a japan piacra keszult, ahol gyakorlatilag nincsenek dizel szemelyautok (es - legalabbis az USA-ban - a kutakon sem szokott megfelelo minosegu gazolaj lenni).
''eloallitas szempontjabol) melyik auto a kornyezetkimelobb, a Prius vagy a Merci S osztaly? Mondjam meg a valaszt, vagy rajossz magadtol?''
Azert lenne egy nagyobb osszegem arra, hogy tudni te sem tudodA Priusnal az a rakat NiMH akksi az, ami megnyomhatja a merleget, de igazabol nem ismerem annyira a gyartasi folyamatokat, hogy barmi biztosat mondhassak (es akkor meg szo sem esett a kulonfele szennyezodesek osszehasonlitasanak majdhogynem lehetetlen voltarol).
-
N1
tag
válasz
venember83 #2205 üzenetére
Én meg nem szavazok többet, amíg olyan nem lesz, akire érdemes.. Ahhoz pedig nagy csodának kell történnie
-
Dumb
senior tag
válasz
venember83 #2198 üzenetére
Ez a 118 d attól még jóval 'kímélőbb mint egy M6 vagy 750i, erről beszélnek sztem.
-
dabadab
titán
válasz
venember83 #2183 üzenetére
''Most nem azert, de 1 motorbeinditas nem eget el kozel sem tokeletesen legalabb annyi, de joval tobb uzemanyagot, mintha tegyuk fel par masodpercig megy a motor alapjaraton?''
Most nem azert, de szerinted a BMW motortervezo mernokei hulyek?
Egyebkent eros a gyanum, hogy ha az akksi vmi miatt tulzottan lemerulne, akkor nem allitja le a motort (az autokat szoktak tesztelni sarkkori korulmenyek kozott is).
[Szerkesztve] -
dragonfx
veterán
válasz
venember83 #2089 üzenetére
Én elsőre egy muzeális értékű díszdobozba csomagolt, 2. világháborús gránátra gondoltam, aminek beégett a kanóca de nem robbant fel, ezért nem látszik.
-
viharhozo
addikt
válasz
venember83 #2074 üzenetére
Namost, ez megint nem logikus.
Ha mindenki dizelt szeretne venni, akkor a dizel arat erdemes lenne egy gondolatnyival a benzines fole beloni, mert igy is megvennek.
-
viharhozo
addikt
válasz
venember83 #2070 üzenetére
Ooo, ize. Ha egy adott marka adott modellrol beszelunk, akkor annak az arazasaba nyilvan belekalkulaljak a marka presztizset, ezt nem vitatom. De ugyanazon modell ketfele motorizaltsagu valtozata kozott miert lenne ilyen jellegu kulonbseg? Raadasul ugy, h az elvileg olcsobban elkeszithetot adjak dragabban. Ebben mi a logika?
-
Dr. Ernő
tag
válasz
venember83 #2035 üzenetére
Ha automata váltóval lenne itt az eredmény, tehát D-ben 80-120, akkor teljesen más eredmény jönne ki, elsősorban a benzines hozna sokat. Hogy jön ide az automata? Úgy, hogy amikor 80-nál nyomnánk egy padlót, akkor az automata úgy kapcsolná a megfelelő fokozatot, hogy a legnagyobb gyorsulást érhesse el az autó mindkét motorváltozatnál.
A kézi váltónál a 4. ben ''lefixált'' fokozatban erre ugye nincs lehetőség. Most az van, hogy a diesel pont elkapja a nyomatékmaxot és elhúz, a benzines meg pórul járt.
Itt egy rugalmassági példa D-ben (2002es autók):
Automata Avensis 2.4 163LE, 230Nm 80-120 >> 5.8s
Automata C270 CDI 177LE, 425Nm 80-120 >> 6.3s
Ha ezt kéziváltóval mérnénk (pl 4.ben) az Avensis lemaradna mint a borravaló.
Szóval ezért nem objektív.
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
válasz
venember83 #1897 üzenetére
Nem
, de nem rossz
, egyszerű IT TeamLeader
, semmi más!
-
Füge007
senior tag
válasz
venember83 #1897 üzenetére
Netán gépjárműtechnikus.
-
Rick4
félisten
válasz
venember83 #1859 üzenetére
az újfajta computeres gázrendszerek (szekvenciálisnak is hívják) elég fejlettek, egyrészt minden hengernél van egy befecskendezőszelep, ez másodpercenként 50szer tud nyitni és zárni, tehát elég korrekt módon be tudják állítani, hogy melyik dugóállásnál mennyi gáz jusson az égéstérbe, természetesen ezt teljes mértékben összehangolva a lambda szonda, az ecu meg minden más szenzor értékeivel. számítógépes programmal programozzák, ez kiegészíti a benzines autó elektronikáját, ezzel lesz majdnem tökéletes, ezekkel a rendszerekkel 2-5% közé teszik a többletfogyasztász gázból, az meg elhanyagolható mértékű...ami jó ebben, hogy a program ténylegesen annak az autónak a paramétereihez lesz blőve, minden tekintetben a legjobb értékek lesznek beállítva.
én azt mondom, egy nagy köbcentis benzines, és gázt bele, ennél jobb alternatíva nemigen van, olcsón veszed, olcsón jársz vele, évek múltán úgysem ér annyit, amennyit kellene, közben meg nem kell vacakolnod sem adagolóval, sem turbóval, de még más dízeles marhasággal sem...de ez az én privát véleményem...most épp a bálnamerciket nézegetem ( beleülve meg én leszek a Málna Berci
) 2 milláért elég komoly gépeket adnak, 5000es V8as moci, gázzal lazán a minden igényt kielégítő kategória, kedvező fogyasztással, egy fabia áráért....
[Szerkesztve] -
bambano
titán
válasz
venember83 #1824 üzenetére
A gázbefecskendező rendszereket a gázos beszerelő műhelyekben be tudják állítani, hogy hogyan menjen. Bizonyos határok között tudják szabályozni, hogy takarékos vagy erős legyen. A modern gázcuccoknál alapértelmezésben nincs látványos különbség a motorerőben, ezt az alapértelmezést lehet eltolni erre vagy arra.
A gáz előnye lehet még, hogy nem kell porlasztani, jobban elegyedik a levegővel, mint a benzin. Ettől elvben lehet jobb az égés, amitől lehet jobb a teljesítmény érzet vagy a valós teljesítmény is. -
Rick4
félisten
válasz
venember83 #1855 üzenetére
az biztos, hogy a mai normális autókban van intelligens elektronika, a kopogásérzékelő, belövi a gyújtást, meg mindent, és szinte semmi gond sincs a gázzal...
-
Rick4
félisten
válasz
venember83 #1824 üzenetére
ne probald elhitetni velem....nem próbálok én semmit sem elhitetni....már kérdezni sem szabad? én már a 3. gázos autómat nyúzom, ebből a legkisebb 1.8as volt, de 2.8as, és most egy 3.1es van. nem érzem nyomatékosabbnak a gépemet, de biztos azért van, mert nem bosch elektronika nyomja neki a kakaót...
-
dragonfx
veterán
válasz
venember83 #1848 üzenetére
Persze mert egy tróger köcsög.
Ettől függetlenül is az m3 marad a legjobb autó
szatocs:
persze nem vesz figyelembe egyértelmű, de ennyivel is lehet......ha akar!!!...de mondjuk ki akar egy olyna autóban úgy vezetni...igaz ki tudja....ha épp nyuogdt perceiben vana driver
[Szerkesztve] -
Füge007
senior tag
válasz
venember83 #1828 üzenetére
Én egy Alfa 155 Q4 benzin gázost vezettem jópárszor, a hegymentről nem tudok beszélni az Alföldön lakom, meg ez az autó elég combos gép alapban 192 Le, nyomatékértékét nem ismerem, tehát a nyomatékát annyira nem tudom elemezni, viszont a gyorsulása benzinnel jobb volt az biztos. Mondjuk ebbe az is beleszólhatott hogy a turbónyomása benzin égéstermékre volt kalibrálva.
Most én a közösnyomócsöves dieselre esküszöm, előnyei kis fordulaton leadott nagy forgatónyomaték, és az igen kedvező fogyasztás. -
Gyuri27
félisten
válasz
venember83 #1824 üzenetére
[Szerkesztve] -
Gyuri27
félisten
válasz
venember83 #1824 üzenetére
Lesz ilyen fábiából is. Árat nem tudok.
Aki félre érti az ne írjon ide.
[Szerkesztve] -
Rick4
félisten
válasz
venember83 #1819 üzenetére
miért lenne a gázos autó nyomatékosabb? pörögni is ugyanúgy pörög....vagy ha nem, ott valami bibi van a beállításokkal...
-
#16741888
törölt tag
válasz
venember83 #1819 üzenetére
Hlnap elmegyek lefoglalózni, sajna most értem ma haza a munkából és már nem értem oda, utoljára kipróbálom meg átnézem, aztán meglássuk.
Tegnap kicsit beparáztam mert a vezess.hun tesztelték azt írták 98as benzin kell bele, az kizáró ok lett volna, de az insider doksi alapján 95 kell bele, inkább nekik hiszek.
-
Dr. Ernő
tag
válasz
venember83 #1742 üzenetére
A korábbiakra visszaemlékezve, egy sportos karakterű (váltó, futómű, motor), de napi szinten is jól használható autót keres. Ezek alapján szerintem egy BMW lenne megfelelő 320 - 328 vagy 520 - 528 tartományban.
-
N1
tag
válasz
venember83 #1745 üzenetére
Sok múlik a váltón.
Egy példa. Az itthon előállított egyenesfogazású tolókeres 20-25%-ot visz el, egy profi ''nagy'' cégnél gyártott tizet. A szériakocsikban valószínűleg nincs ekkora különbség, de csak nem ugyanolyan mind.. -
szatocs
őstag
válasz
venember83 #1745 üzenetére
Ok, ezt csak a súly/LE arányra írtam...
Abban én is egyet értek, hogy ha az az autó lenne élete értelme, hát akkor alapos körültekintés után nosza rajta. -
TexT-BoY
addikt
válasz
venember83 #1456 üzenetére
változó a hondánál is hogy mit bir...
Volt egy 87-es japán belpiacos 2gen 152!!!!!loerő, nagyon rohadt már, de 470.000km volt a motorban, de amikor szét szedtük eladáskor (illetve bontáskor) még alap méretes volt a motor. Ment , nem evett sokat ha ugy akartad, az jó volt.
A másik 91-es Prelude 3gen ELVILEG 270.000km-nél tart, és bár alapméretes mégis szét kelett szednünk , igaz saját hibából ( tuning után /közbe pár dolgot nem ugy erőssitettünk meg ahogy kelett volna--> csapágyak elolvadtak) Szóval motor szét, és ha már lud legyen kövér kapott egy honolást, redős dugókat /azaz VTI dugo ha ugy jobban tetszik/, verseny csapágyakat. IMHO: [link]
A lényeg hogy a honda motort nagyon tud, de gondolni kell a ffutomü, kaszni párosra is.. A linken láthatod a 87es preludot, nem kicsit rohadt.....
Mellesleg van most egy B20A7-es Prelude, 5kilóra van kiirva, 2 hpreludos srác épitette, direkt eladásra..[link]
CRX-et venni meg szerintem halál. Elég egyszer nem figyelni odalépés közbe.. és rosszabul jössz ki mint a swiftböl. Ha valaki száguldozni akar akkor szerintem csak prelude/Civic VTI, netán a Type R sorozat valamely tagja. Megjegyzem egy V-tec 125lo is elég szépen megy.. nem hiszem hogy az kevés lenne jópár embernek. -
dragonfx
veterán
válasz
venember83 #1456 üzenetére
Hát igen egyes autóknak ez próbléma, xar lehet
A bmw 300e-ig bírja -
Rick4
félisten
válasz
venember83 #1461 üzenetére
szerinted milyen eladó az, aki beírja, hogy szelepfedél tömítés is cserélve lett???? ennyi erővel írhatná, hogy ha nem alkuszol az árból, grátisz kék ablakspricni teletöltött ablakmosó tartállyal... miért nem azt írja, hogy hibátlan, átvizsgált motor, csak fontosabb lenne, nem? mert van alu pedál, meg váltógomb....kissé vicces a gyerek...
neked az ilyen hirdetésben mi lenne fontos?
[Szerkesztve] -
Rick4
félisten
válasz
venember83 #1456 üzenetére
ne aggódj, 245nél csak a szelepfedél tömítés van előírva, azt meg korrekten kicserélte a tulaj....
be is írta...jóhogynemmá: bogarak a szélvédőn, meg ilyenek...
-
t1
veterán
válasz
venember83 #1456 üzenetére
hát ha rendesen lelkisimeretesen sportosan tették bele akkor már nem sokat
hátja a CRX-et azért tettem be mert nekem ő a szerelmem és nem tudom kihagyni -
dragonfx
veterán
válasz
venember83 #1409 üzenetére
Ez az mindne autó féleg bmw lesz
Amugy nem is tudom asszem tána renualtba van 1.6os turbós 150 lovas bmw-vel közösen kifejlesztett moci. -
fokukac
nagyúr
válasz
venember83 #1403 üzenetére
hát, ha szerinted ez az astra szép...
-
dragonfx
veterán
válasz
venember83 #1364 üzenetére
A teljesítmény ok, de ez egy elméleti sík.
Utcán hosszűtávon használhatatlan, az ugy meg milyne 4kerekű is??..mert biztos nem autó, vagyis az én szememben nem.
Meg milyne undormány már az eleje, meg mocitető alatt is rendetlenség, alúl is sehol semmi króm vagy miegymás szép alaktérsz.
Ez egy hulladék. Inkább legyen az autó csak 280 ló amennyi az alapon de stílusosan jól nézzen ki. -
Dumb
senior tag
válasz
venember83 #1358 üzenetére
Néha igen, megtisztelem az elemeket
A Pözsi majd 2008 végén kezd el xarakodni, vagy 100.000 km után -
bambano
titán
válasz
venember83 #1171 üzenetére
Azért morálisan elítélhető vagyok, hogyha nem sajnálom, hogy kicsit lehúzták a biztosítót (ha így történt). De az vesse rám az első követ, aki nem sokallja a biztosítási díjat és a biztosítók nyerességét. Az értelme egyébként annyi lenne, hogyha nagy kárt okozol, akkor nem kell hirtelen súlyos milliókat kirántani a zsebből, hanem pár év alatt fizeted vissza.
Lennox: hmm. nem tudtam, hogy céges kötelezőn nincs bonusmalus. Ha tényleg nincs, akkor visszavonom, amit a témában írtam -
bambano
titán
válasz
venember83 #1165 üzenetére
Lehet, hogy morálisan elítélhető vagyok, de ha a biztosító fizette volna az egész menetet, befogtam volna a számat. De a biztosító csak kikölcsönzi a javítás árát, majd a bonus/mauls kategória rontásán keresztül behajtja az illető cégtől az egészet kamatostul mindenestül. A sittszállító fizeti ki azt a szélvédőt és én ezt nem tartom helyesnek.
-
T 1000
aktív tag
válasz
venember83 #1141 üzenetére
11 éves 2000 köbcentis benzines gép, szerintem mielőtt megveszed, érdeklődj egy kicsit a fogyasztása után, nézz a neten egy kötelezőt, és még számold rá a súlyadót is.....Én eleve tartok az ilyen hifis, mélynyomós verdától, biztos nem kímélték...
-
Rick4
félisten
válasz
venember83 #1048 üzenetére
azért megnéztem volna a dákódat a belsőben 180-190-nel....
az már 130nál a saját nevét sem tudta kimondani...dááááá...ddddáááááá....dddááááá.....
-
venember83
nagyúr
válasz
venember83 #1048 üzenetére
csere, ugy ertettem, h a csere se volt 2 ojro.
PumPi: ha megzakkan a lambda-szonda akkor is produkalhat ilyen marhasagokat. -
bambano
titán
válasz
venember83 #1030 üzenetére
Lehet... sírni tudok, mikor octavia 1.4-et meg bora 1.4-et látok... ráadásul octaviahoz néha van szerencsém, ha a taxis diszpécser olyat küldd...
-
Rick4
félisten
válasz
venember83 #1003 üzenetére
azért a clio ehhez képest lekváros fánk....az egy sportos autócska, ez meg egy vadállat...
-
Rick4
félisten
válasz
venember83 #877 üzenetére
oksa értem én, 2db ilyen áll az udvaron....csak a másfél- két millával van bajom.....
annyiért kettőt is vehet hibátlant...majd jól tudja vele vontatni a lerobbant galaxykat...én is elgondolkodtam egy renault grand espace-n, de inkább jobb nekem az öreg vas....pöccre indul, sosem hagy ott...
-
Rick4
félisten
válasz
venember83 #867 üzenetére
nekem mondjuk nincs bajom az opellel, volt már egy két jó dobása, túl sok rosszat nem hallani róluk...nem olyan rossz gépek azok..marketing meg mindenhol van....az ő feladatuk, hogy a bolhából elefántot csináljanak, majd 3-4évente átfessék, és átnevezzék...
-
KrAt
veterán
válasz
venember83 #870 üzenetére
Én kérek elnézést
19-én majd kicsi sárkányunk szlalomozhat a sok Ecotec között (lesz ott pár, meg 8V is)
peterkeT: pedig még privit is küldtem neked a 19-ével kapcsolatban
[Szerkesztve] -
Rick4
félisten
válasz
venember83 #865 üzenetére
ja, mondjuk van valami, hogy egy csatornában jobban áramlik a levegő ugyanakkora vákuumnál, ezáltal jobban keveredik, meg örvénylik....de twinportként miért kell ezt ekkora számkánt előadni.....pont olyan, mint az ecotec....semmi másról nem szól, csak egy egr szelepről... (angolul EGR, németül AGR)
-
parandroid
félisten
válasz
venember83 #849 üzenetére
Hehe, nem én írtam, csak kopiztam. Nem ismerem az Ecotec motorokat, de 105LE-höz általában 7 liter körüli fogyasztást hozok ki kisvárosi használattal, ami teljesen elfogadható egy ekkora autótól.
p -
Rick4
félisten
válasz
venember83 #805 üzenetére
létezett:
de lesz új is:
ha minden igaz...
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
válasz
venember83 #727 üzenetére
Lattam par percet belole...
Toltom az ezelottit, ugyanis azt sikerult teljesen elszalasztani
-
Integra
titán
válasz
venember83 #681 üzenetére
passz
szerintem most hirtelen ez a legpofásabb a dugó autók között -
hobizoli
nagyúr
válasz
venember83 #539 üzenetére
Uldozesi mania?
Van meg par hasonlo video azokon Peugeot, Ford stb szerepel sot, ugy emlexem Peugeot tobbon is.
hobizoli -
Dr. Ernő
tag
válasz
venember83 #539 üzenetére
A videón csak az egyik autó Honda a háromból.
-
Integra
titán
válasz
venember83 #403 üzenetére
eladják sportgépnek, aztán nem az.
ennyi
alattam már megállt egy az autópályán. trailer lett belőle meg motorcsere.
agyrém olajfogasztás, benzinfogyasztás, magas fenntartási költségek.
hogy szép? szupjektív. nem ronda, inkább ezt mondom.
de az rx7-hez képest sehol sincsen semmilyen téren.
visszasírom a régi jdm gépeket..
[Szerkesztve] -
dabadab
titán
válasz
venember83 #10 üzenetére
''Kicsi auto kell, bar jo lenne a hatsokerekhajtas''
126P? -
sowi
őstag
válasz
venember83 #3 üzenetére
a boxerek sokat fogyasztanak meg nehezen lehet hozzaferni ha javitani kell, 1.6 ts azert nem art a kasztnihoz hogy menjen is valamennyire
-
Dr. Ernő
tag
válasz
venember83 #3 üzenetére
A régi 155-ösök is marha jól néznek ki.
[link]
Amúgy gyakori a 145-nél a túlzott olaj-benzinfogyasztás ill a motorelektronikai probléma.
[Szerkesztve] -
dragonfx
veterán
válasz
venember83 #3 üzenetére
Mi aza 3F szabály???
Fast for forious??? -
hobizoli
nagyúr
válasz
venember83 #3 üzenetére
2.0TS QV
hobizoli
Aktív témák
- Clair Obscur: Expedition 33 teszt
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen SSD-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Motoros topic
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- YouTube
- HDD vs SSD: Ki nyer 2025-ben? – Tech Percek #4
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Autós topik
- További aktív témák...
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad 40AS USB-C docking station (akár 3x4K felbontás)
- Új monitor állvány - csak össze lett szerelve
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Kimaxolt verzió! - 100 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i9-13905H, RTX 4070, 1TB SSD, 64GB
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest