Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- eBay-es kütyük kis pénzért
- AuraSync kibeszélő topic
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Digitális Állampolgárság Program
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz batai15 #220304 üzenetére
+eWro, + bandus:
Részemről úgy ideális a történet, ha fel van frissítve + kitakarítva a motor, üzemanyagrendszer és a fontosabb alkatrészek amik jelentőséggel bírnak egy ilyen tuningnál. Tapasztalatból megírt program olyan amilyen, még két egyforma motorfűrészt sem láttam nem hogy két egyforma 'jóval' bonyolultabb autót, mint rendszert magát. Motorgyárat nézem akkor pl egy első szimmering és egy hátsó szimmering szivárgás terén egy nap nincs két egyforma értékpárral rendelkező. Így még szép és elvárt az egyedi program írása, akár optimalizálásra akár + teljesítményre nézve. Írja meg a szaki úgy a szekeret, hogy az egyedileg legyen annak a tulajdonságaihoz alakítva. Emellett persze lássa a szaki, ha nem lehet tuningolni mivel nem megfelelő az autó állapota erre a tevékenységre!
-
tboldi
nagyúr
válasz batai15 #220304 üzenetére
Mondjuk a LA-chipnél ugyan előre megírt cuccot töltöttek fel a MiTóra, de a procedúra után egy logolt kört mentek vele, és amikor minden rendben találtatott, kérték, hogy én is próbáljam ki, és csak ezután kellett fizetnem.
Mérés is volt, először egytengelyes padon, de bemorcizott az autó, mert a hátsó kerekek nem forogtak, nem érkezett jel a hátsó ABS-jeladóktól, így nem engedte kapcsolni a dynamic módot sem, ezzel együtt a turbónyomás is maradt limitált (nyomásgörbe gyári dokumentációból, A a normál, B a dynamic mód). Aztán váltottak egy Insoric nevű kütyüre, amivel az utcán lehet mérni, úgy már megvolt a +25 paci és +60 nyúlmókus.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hecht GG 950 aggregátorok
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest