Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- AuraSync kibeszélő topic
- Digitális Állampolgárság Program
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz #24845312 #215055 üzenetére
Tavaly december óta van beállítva hirdetésfigyelő nekem Volvo S80-akra 2.4-es dízel motorral. Fél év alatt 2 olyan hirdetés került fel, amire reggel az értesítő email után már telefonáltam is volna, de mindkettő már aznap el lett adva, ráadásul esélyem sem volt, mert tőlem 250 km-re voltak.
Az összes többi hirdetés ami érkezik naponta az értesítésben ugyanaz a 10-20 autó. Néha felkerül még valami ami addig nem, többnyire már képekről is ramaty állapotban lévő, irreálisan magas áron. Amire képekről azt mondom, hogy kompromisszumokkal még jó lenne, azokról is JSZP lekérdezés után kiderül hogy felejtősek.Röviden: sok szar van a piacon magas áron. Szart pedig legfeljebb nagyon olcsón érdemes venni, máshogy nem.
Mindig megnézek más modelleket is, de pl a 10 éves Octaviákat 3.5 - 4 millió forintért nevetségesnek tartom. Van mivel járnom, nem létszükség a csere, úgyhogy ráérek. Egy erős korrekció ráférne a piacra, de gyanítom inkább csak stagnálás lesz, csökkenés nem, vagy csak minimális. Pláne amikor a jelenlegi magas alapkamatot elkezdik visszavágni, mert ez hosszú távon fenntarthatatlan, akkor szépen elszalad majd az Euró árfolyam 400 fölé megint.
Ingatlan ugyanez, itt mifelénk 75 millióról indulnak a 70-80 négyzetméteres kádárkockák, teljesen lelakott állapotban, van hogy nincs bent gáz vagy csatorna, és ha mesterekkel újítod fel akkor még 15-20 millió rámegy minimum. 95-ért már újépítésűt kapni. A fullra lelakott panellakások 950 ezer - 1 milliós négyzetméteráron vannak. Eskü nem értem, ki az anyám veszi meg ezeket ennyiért. Redditen olvasgatni a tapasztalatokat, hogy a 10%-os alku már simán benne van, de még úgy is erős túlzás amit kérnek érte.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
rbalint88
addikt
válasz #24845312 #214957 üzenetére
Kevesbe ugyesen tudtak tervezett elettartamra (nem avulasra!) gyartani, tobb volt a tartalek. Semmivel nem akartak tartosabb autokat gyartani, csak megfelelo technikai hatter nelkul nem tudtak, meddig lehet elvekonyitani a dolgokat
Egyebkent meg barmi elromolhat, ha epp atcsuszik a QC-n. Ettol meg nem irnam le feltetlen a tipust. -
krypton
senior tag
válasz #24845312 #214701 üzenetére
Szerintem a 20 éves technikát nem érdemes összehasonlítani az 5-10 évvel ezelőttiekkel. Én úgy gondolom hogy a régebbi rendszerek igénytelenebbek egyben megbízhatóbbak. Van családban/ismertségi körben 15-20 éves autó, vannak nyűgjeik, de jönnek-mennek, sose állnak le.
Még mindig ott tartok hogy C-Max és Meriva B párosban melyik autó az amelyiket jobb szívvel ajánlanátok? Szívó benzines 1.6 C-Max és 1.4T Meriva B lenne az összehasonlítás, méretben, fogyiban hasonlók.
-
AssAssynn
őstag
válasz #24845312 #212611 üzenetére
Igen, ez a másik, hogy rá lennék kényszerítve az only bank-ra, utána meg még én fizessek többet.
Biztos lehet csalni a kp-val, de ugyanúgy a bitcoinnal és bármi egyébbel is. Attól még, hogy valaki kp-t használ, nem lesz csaló.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
kisza25
félisten
válasz #24845312 #211076 üzenetére
Én ingatlanozok és igen, balatonon augusztus óta megállt a piac, Bp azért még megy, de visszaesés ott is van
Cappa72:
2013 i30 1,4,
2014 i30 cw 1,6,
2016 opel insignia 1,8
Az opelt most nézték meg 2hónap után, nem találtak hibát, de ugyanennyiért volt egy ugyanolyan, csak kevesebb méterrel, azt vették meg[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
-
-
Somatom
veterán
válasz #24845312 #191506 üzenetére
Nekem mondod? Anno (cirka 10 éve) a 4Runnerem (3000 V6) automatája eccercsak nem váltotta az overdrive -ot. Kérdeztem a hazai Toyota képviseletet, hogy szerintük melyik a legjobb szervíz az országban. Már nem emlékszem a nevére, de a 4 -es úton volt, Vecsés után. Ott megállapították, hogy váltóhiba, de nincs javítás, csak csere nyóccázé. Gondoltam, nem úgy van az. Irány a Bártfai, ahol megállapították, hogy a váltónak semmi baja, szerintük ez vmi váltóvezérlési probléma. Végül egy szigetszentmiklósi mágus egy hétig méricskélte (tényleg dolgozott rajta, láttam a kirobbantott kábelhegyeket) és 60 rugóért megállapította, hogy elromlott egy ötezer Forintos hőgomba, ami hideg motor jelet küldött és ezért a váltóvezérlés nem engedte az overdrive -ot.
Ennyit a márkaszervízről. Költői kérdés: mi lett volna, ha nyóccázé váltót cserélnek és ugyanúgy nincs overdrive?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
[CS]Blade2
addikt
-
8th
addikt
válasz #24845312 #189925 üzenetére
A hozzászólásából nekem az jött le, hogy valami olcsó első autót keres az illető. A nevében található évszámból pedig az hogy mindezt friss jogsihoz keresi. Aztán lehet, hogy tévedek.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
[CS]Blade2
addikt
válasz #24845312 #189927 üzenetére
Főleg, hogy már elvileg a 2017-es értékelés is más, mint az idei. A régiekkel pedig köszönő viszonyban sincs. Az én Focus-om elvileg 5 csillagos volt 2001-ben. Ma már biztos, hogy nem kapna ennyit, mert szempont, hogy magától megáll a gyalogos előtt, megáll a ráfutásos balesetet elkerülendő, vagy pl. pont jár arra, hogy be lehet korlátozni a sebességét.
Néztem jó pár videót és pár cikket a témában. Vannak azért itt olyanok, hogy pl. egy Nissan Note-ban nem sérült volna a nyaka az utasnak, egy X5-ös vagy milyen batár állatot néztem, ott meg igen. Egy 20-30cm-s oszlop egy Honda Jazz-t is kb. 20cm-t nyom be oldalról középen, és egy X5-öst is. Nagyon minimális az eltérés. Max annyi, hogy a BMW-nek a utolsó oldala jobban gyári marad, a Honda kicsit valszeg összehajlik kiflibe. A függönylégzsákok mindkét eseten megvédik az embert. Szerintem, mivel úgyis kuka a fél autó, így a BMW is totálkárosnak számít.
Van amiben van térdlégzsák meg apjaf..a, és mégis azt mutatja a teszt, hogy sérülne az utas. Hiába a 2,5 tonna, ha közben nincs jól megvalósítva a törés. Az sem jó, ha nem gyűrődik. Egyébként, ha megnézed, elölről a kicsinak és a nagynak is mindene mm-ekre összenyomódik, a motorig minden, de a motor nem jön be a utashoz. Hiába a kisebb zóna.Talán nem egy értéket kellene meghatározni, aminek meg kell felelni, vagy amire az adott évben már jár a 5 csillag, hanem addig tesztelni őket, amíg ki nem jön, hogy mikor halna meg benne az ember, vagy törne nyomorékká.
Viszont akkor könnyen eljutnánk a versenytechnikáig. Bukócsővel, 5 pontos övvel, és sisakkal köröket lehet verni szerintem a legnagyobb batár utcai autókra is. Egy rallyautóban 130-al feltekered a fára és kiszállsz. F1-ben 200 körül kell beleállni szemből a falba, hogy ne tudj magadtól kiszállni.Biztos, hogy van egy arany középút, mert egy régi kamionnal oldalra borulsz nagy tempóval, szinte biztos, hogy sérülsz.
Szerintem amiket látták, hallottál eset, ott az is számíthatott, hogy a nagy autó újabb volt és 12 légzsákos.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Ukrajnai háború
- iPhone topik
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Google Pixel topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Androidos fejegységek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest