Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- AuraSync kibeszélő topic
- Digitális Állampolgárság Program
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Coporno
aktív tag
válasz imyourfriend #214518 üzenetére
Köszi a tippet, de pont az lenne a lényeg, hogy a vásárlást és a fenntartást is jóval olcsóbban megússzam egy Mercihez képest. 2010 körüli 308 1.6 HDi-k, i30/Ceed 16 CRDi-k, Corolla 1.4 D4-D-k és hasonlók vannak terítéken, de akár egy karosszéria- és motormérettel lejjebb is szóba jöhet bármi. A nagy kérdés az, hogy volt-e akkoriban olyan alacsonyabb kategóriájú/presztízsű autó, amelyikben a Mercihez közelít a tempomat okossága.
-
Coporno
aktív tag
Sziasztok! A 2005-ös SLK-m lecserélésén gondolkodom, de a tempomatja nagyon hozzám nőtt. Lejtőn fékez, akár a kuplung kinyomása közben is, és sebességváltás után is tartja a beállított tempót. Plusz limiter is van, amivel szintén működik a fékezgetős mutatvány. Dimbes-dombos vidéken ingázom, tele traffival, így nagyon tudom értékelni.
Viszont szükségem lenne egy praktikusabb és kisebb fogyasztású autóra, kb. 10-15 éves korosztályban gondolkozom. Akkoriban mely márkák/típusok tudtak hasonlót a német prémium alatt? -
Coporno
aktív tag
válasz molnarpeter #213662 üzenetére
Eddig egyértelműen ez a nyerő.
Az megvan, hogy némelyik R171-es SLK A-oszlopán gyárilag van tetőcsomagtartó előkészítés? Vagy ott az épp hahun is hirdetett, vonóhorgos NB. Vannak csodák, na.A Mazda 3-as tipp tetszik, köszi érte #TOTTInak. A márka adott, a forma zseniális, bár a lőrésablakok riasztanak picit.
Egyébként nekem a Giulia volt a titkos befutó, ott érzem még, hogy az autóbuzi lélek is simogatva van. Igazán rosszat nem sikerült előtúrnom a 2.2-es dízelről se, persze a Skyactivnak könnyebben szavazok bizalmat.
-
Coporno
aktív tag
válasz BigBlackDog #213657 üzenetére
Sejtem, bár eddig távol álltak tőlem az újabb autók, nem vagyok képben, hol tartunk most reálisan, és mivel néhány benzinestől is hallok mostanában 4-5 literekről, ezért nem vetettem el élből. De én is érzem, hogy ez inkább a dízel felé visz.
-
Coporno
aktív tag
Sziasztok! A szívem kis kihagyás után szeretne visszatérni az MX-5 vonalra NA és NB után egy ND-vel, és élvezni a lecsapott tetős roadster szabadságérzetét, szívdöglesztő vonalait, hátsókerékhajtását, könnyed mozgását, mesés váltóját, étvágytalan, mégis élettel teli motorját, élményautóhoz mérten alacsony fenntartását és remek értéktartását.
Az eszem már egészen más autót rajzol körbe (bár a vége felé már az előző bekezdésbe is belekavart). A napi 2x30 km munkába járás mellé néha 1200 km-es utak is jönnek egy huzamban, utóbbinál örülnék, ha 130-as utazóval 5-össel kezdődne a fogyasztás, és legalább valamennyire pihentető is lenne a 10-11 órás út. Kettőnél többen férjenek be, és csomagtérből is legyen legalább 300 liter. Hogy dízel vagy benzin, mindegy, de a nyugati utak miatt minimum az Euro5-höz ragaszkodnék.
Az eszem mindent szeretne megkapni, a szívem beéri a vágyai közül a legtöbbel, ami 20-22.000 euróba még belefér (persze nem baj, ha nem maxolom ki).
Tudnátok adni pár tippet, amivel kiegészíthetem (vagy megerősíthetem) a jelenleg egyetlen potenciális típusból álló listámat? Motor-váltó-évjárat ajánlásokat is örömmel fogadok. Köszönöm.
(A kétautós felállás élményautó + kisétkű utazós kombóval most sajnos több okból sem opció.)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Irodai forgó szék - Kékeszöld Delight (Beliani) Eladó!
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest