Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
A VVT-inél előfordul magas olajfogyasztás. Állítólag dieselből a 90 és110 lovas is kimegy a világból, egyszerű komplikációtól mentes konstrukciók. (nincs bonyolult magasnyomású üzemanyagrendszer és kettőstömegű lendkerék sem)
- A legjobb ha felhívod neduddki-t -
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
Korai peldanyoknal a dugokon keves/kicsi volt a lyuk, amin elfolyik az olaj, ezert az ott ragadt az egesterben, kokszot kepezve, ami szetbaszta a lehuzo gyurut. Ez csak nem bele valo (10w-40) olajjal jott elo, de sajnos ha mar egyszer eloallt, utana az 5w-30-at is eszi. Megoldas a gyuruk es a dugok csereje, ez olyan 200 ropis muvelet. Illetve az egett olaj szep lassan a katalizatort es a lambda szondat is hazavagja. Sajnos ez az igenytelen fillerbaszo magyar tulajok okan lett "tipushiba".
A Toyota viszont 7 evig vagy 180e km-ig gariban cserelte ezeket a fuzott blokkokat, tehat ha olyan vvti-t talasz, amiben garancialisan csereltek blokkot, azt nyugodtan. Ezt leszamitva ugyanis nagyon takarekos, kellemes motorok.
Igaz 4zz-re, 3zz-re es 1zz-re is. (1.4, 1.6, 1.8), kb. 2005 utan viszont mar csak a javitott szerias motort adtak ki (Corolla E12, Verso, Avensis, Celica).
A dizelekrol: a 2.0 D-4D-ben emlekeim szerint van kettos tomegu lendkerek, tehat ennyire nem egyszeru a helyzet. A 2000 koruli, elso szeriasokkal meg azert akadhat gond ott is. Ismet erosen szerepet jatszanak a magyar tulajok, elvegre ezek a motorok is "szeretik" a csempeszett/kamionbol leszivott, "minosegi" gazolajat.
Arrol mar nem is beszelve, hogy zommel varosi hasznalatra nem veszunk dizelt, mert soha nem eg ki, es lerakodik benne a korom, aztan szopas lesz az EGR-rel, szelepekkel, stb.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Lehet, csak a termosztátra kell nagyon figyelni. Nem egy drága alkatrész, de ha bedöglik (és felforr a víz), akkor vége a blokknak (könnyen deformálódik, ha túlmelegszik), és az nagyon drága játék.
De ha már 1AZ-FSE, tehát 2 literes benzines felmerül, akkor vegyél IS-t.
Az 1g-fe egy faék nagyságrendileg, viszont gyönyörűen szól, és nagyon kellemes vezetni. Futástól nem kell félni, világból kimennek.Ezt pl. lealkudni 1.3-1.4 közé, és uccuneki. Bajod nem nagyon lesz vele.hdman: van egy Lexusom és egy Toyotám, az eddig 4 punci, illetve van egy Mazdám, ami nem szerepel a képen, kéretik pótolni!
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
V.Stryker
nagyúr
Baz, pont a méretem vagy.
Hát szerviz drága...csak mert néztem ezeket én is magamnak...motor terén nincs gond vele, de a futómű nem a magyar utakra van...szóval nézz fel valamelyik webáruházra futómű alkatrész, esetleg kipufogó árakért.
Nem japán és a mi méretünk? Skoda Superb?
[ Szerkesztve ]
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
EQMontoya
veterán
181cm, 90+ kg vagyok, elférek benne.
Alkatrész: bontottan elég olcsó, mert nem nagyon kell. A bódéelemek valszeg neccesebbek, törni nem érdemes. Szilas járművajítónál pl. korrektek, illetve van még 1-2 Toyota szerelő, aki ért hozzá. Nem mint ha olajcseréken kívül nagyon kellene vele foglalkozni.
Ha a hátsó kerekesség és a hat hengeres hang vonz, akkor próbáld ki. Csak arra vigyázz, hogy utána az átlag autó egy unalmas, puritán szar, nem érdemes egy Octaviahoz hasonlítani. Pedig méretben kisebb.Szóval döntsd el először, hogy mit akarsz. Prémiumot (Lexus IS, 3-as BMW), vagy valami hétköznapi autót, ami picit kevesebbet fogyaszt, és akár picit tágasabb is, megvenni is olcsóbb, de a feeling jóval kevesebb lesz benne.
A fogyasztása nálam eddig 8.3-9.9 között változott, szóval annyira nem kell tőle félni. Ez vegyes, tehát BP-pálya-országút is van benne, és néha oda is lépek. A rohadt magas fogyasztás urban-legend, vagy olyan emberek írják, akik nem bírják megállni, hogy ne forgassák folyton a sor6-ot, mert gyönyörűen szól. Ez rendben is van, de hát nem lehet egyszerre baszni és szűznek is maradni.
Futóművel eleddig nem volt gondolom, de nem is nagyon hallottam panaszkodni rá senkit. Azért az elgondolkodtató szerintem, hogy a Szilas járműjavítónál (Toyota & Lexus szakszervíz) 3 embernek van ilyenje az ott dolgozók közül, szerintem nem lehet egy csődtömeg.
Ami drága, az a gumi a 17-es felnire. Az tényleg húzós, olyan 140e egy értelmes szett nyári. (Yokohama pl.) De ez igaz minden hasonló kategóriás autóra (BMW 3, C-klasse). Aki pedig drága autót tart, az ne a gumin fillérbasszon, hülyén néznek ki ezek Wanlival. A 16-os felnijére azért nem olyan drága, de nem is olyan szép.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
neduddki
nagyúr
HI!
csakakor ha 2005 majusa elott kentemntessel tankolta, v. kicserelte a kat-ot, v. utanni az oto
udv
neduddki
mod: #39986) EQMontoya legalabb a datumot jol tudok ha amr hujjeseget iraz az olajrul
olajrul: bof
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
HI!
itt a ave1 fl kornyeki dolog, dizel is megvan vhun azt is mekkeresem
ha az eleje es a evjarat nincs fedesben akkor a motor ccm a mervado, de vigyazz nem csak a vocvagenesek nem tugyak mijjen motorjuk van ez totoyanal is elofrodul:- (((udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
EQMontoya
veterán
Nagyon olyan erzesem van, hogy lovesed nincs, mit akarsz. Dontsd el, hogy:
-Mennyit menne evente:
Ha 20 alatt, akkor vegyel benzines.
Ha 20-25 kozott, akkor gondold at.
Ha meg tobbet, akkor vegyel dizelt.
-Mire kell? Kell-e kombi, jo-e a harom ajtos, stb?
-Mekkora a keret?
-Szempont-e a vezetesi elmeny, vagy A->B eszkoz kell?Ha ezek megvannak, akkor mar konnyebb. Mert az IS-406-Focus vonalon csapongani azert eleg nagy hatarozatlansagra vall.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
Milyen motorral szerelt a Superb II-tök?
Hűtővíz nem makrancoskodik? Nálunk azt csinálja, hogy hidegen max-on van, melegen meg bemegy minimum alá és sípol a fedélzeti comp. hogy kevés a hűtővíz. Cseréltem a kupakot (gondoltam lehet nem zár jól vagy el van repedve vagy vmi) de nem oldotta meg. Most túl van töltve hogy melegen se essen be a minimum alá de nem ez az igaz megoldás...
to all:
Megugrott az autólopások száma - vezess.hu
Bocs ha már volt...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
EQMontoya
veterán
Ez igy korrekt. Focunak jo futomuve van, a leiras alapjan ez Nalad szempont. E39-et en ebben a korban nem vennek. Jo auto, es tenyleg Nirvana, csak sajnos szarul raktak ossze. Muszakilag is vannak vele gondok, de a legfobb problema, hogy rohad, mint a szemet. Pedig az 525i Touring meg nekem is tetszene, de azert az elegge elborzaszt, hogy cimboramek 530D-jen a 3. csomiajto van, mert 2 mar lerohadt. '99-es autorol, ami garazsban all. Fater csillaggarazsos, '97-es, 300-e futott Mazdajan boven kevesebb a rozsda.
Az A-B kozlekedes kategoriaba bevennem a Mazda 626-ot, a benzinesek igencsak strababiroak, es a 2001 koruliekbol is kapsz szerintem egy guriga alatt. Akar osztrakoktol hozva is. Ugyanez igaz a 2002-ig gyartott Primerara, abbol is van 1.6 benzin, ami szerintem egesz takarekos is.
Az E46-IS200 pedig egy masik kategoria, amit szerintem probalj ki, aztan dontsd el, hogy kell-e. Fenntartani is dragabb lesz mindkettot, ne legyenek illuzioid. Nem a meghibasodasok okan, hanem pl. gumi, kfb, atiras, fogyasztas, ilyenek. Amugy megbizhatobbak, mint mondjuk egy 306. Viszont ennek a kategorianak 1.5M erosen az alja, '99 koruliekre tudsz lovoldozni mindkettobol, amik nem szethajtott szarok. E46-bol viszont a 318i pont azert nem szimpi, mert eleg minimalis a 320i felara, akkor meg legyen sorhat.
Az okolszabalyt gondolom, ismered: 30% maradjon zsebben. Barmit is veszel, atirasra, elso szervizre, varatlan hibakra kell.
Same rules apply!
-
neduddki
nagyúr
HI!
1 hagymar ezt a em mgefelelo lajat mert fellal a hata n a szor tole es lassan orditok is
2 fojmata az elsonek markaszerviz is boseggel rakott beel 10w40es olajat nem ez a gond ha rendesen cseretlek /multkor lineltem mit okos az elhanyagolas/
3 biztosan kerult bele 10ppm-es kentartalomnal nagyobb benzon bele es ezeknel a zz-nel ~30% a elhullasi arany
4 szeritnem a 7 evbe mar nem fer bele
5 hivad szerezz egy vin-t es irany vele a lekkozlebbi totoya szalonba
6 ex-Kiksiget kerd meg mondja el privatben a ozik uccai storitudv
neduddki
mod: Te nem felhasznalo vagy hanem mek .... ize:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
_NCT
őstag
Ezt elég nehéz lesz megmondani innen, mivel nincs egy épkézláb kép az autóról, csak ilyen gagyi minőségben lőtt, 1 perc alatt összecsapott valami.
Km az szerintem kamu, szervizkönyv ide vagy oda, a gyönyörű állapot meg khm....Nem itt kezdődik.
Ezt élőben kell megnézni,eldönteni. Mondjuk ha én keresnék autót, engem nem győzne meg képek alapján.
Szép a rendszámtáblája elől
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
nekem pontosan ezzel a dumaval akartak eladni egy autot, sot az utolso szervizig leinformalhato volt a szervizben es a muszaki vizsgaallomason is (!) a kilometer
azt a lenyegtelen tenyt nem kozoltek hogy az utolso par honapban, az utolso szervizlatogatas ota totalkarra tortek az autot
ha nem tudom meg veletlenul nem is mondom meg rola
-
-
DeFranco
nagyúr
Hogy egy örök klasszikust idézzek: bof bof
Ez a nagyon alap.
Ismerőst meg szerezni kell, nincs mese, egyedül nem megy ha nem értesz hozzá. Én sem értettem, teljesen 0-ról indultam, most sem értek hozzá, de volt két ember (innen a fórumról, de személyiségi okokból nem teszem közzé, hogy ki volt, bár nagyon szeretném nyilvánosan megköszönni amit megtettek értem, de nem akarok a nyakukba 23 érdeklődőt akasztani) aki rengeteget segített. Kell választani 1-2 típust és addig járni addig keccsölni, amíg nem találsz valakit, aki nem csak mondja, hogy ász, de ért is hozzá. Ez nekem eltartott egy bő fél évig.
Aztán meg kell nézni 100 hirdetést, közösen kiértékelni, kiszűrni, hogy mit láttok, mi a hiba hol van a csalás, és ami fennmaradt a szűrőn, oda kimenni közösen megnézni. Fogtok dobni három hátast, hogy milyen kotvány szarok vannak a piacon, de legalább meglátod, hogy mire kell nagyjából figyelni. De ehhez ember kell, ezt magadtól nem fogod meglátni, megtanulni, csak ha van valakid, akinek szeme van, meg füle van. Feltéve hogy még nem küldtek el a halálfa szárára a hülyeségeiddel.
Aztán ha találtok valamit, ami elfogadható, és jó áron is van, akkor azt elvinni egy jó szervízbe és lehetőleg tökig átnézetni, mellette meg ipari módon leinformálni mindenhonnan.
Többet én sem tudok, nekem is segítettek.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Ja azt is tedd hozzá, hogy üresen közel 1,4tonna . Úgy már azért nem túl acélos az egykori 155ló. 0-100 = 9,5s. Utazóautónak túl szűk belül az alkatrész is drága hozzá. És persze fogyaszt is szépen ahogy elnézem: [link]. Én sem vagyok hasra esve az IS-től akármilyen jól is van összerakva. Mondjuk egy hármas BMW-től sem. Abban sem férek el kényelmesen.
[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
-
EQMontoya
veterán
Szilas jarmujavito, Kistarcsa es Nagytarcsa hataran pl. korrekt. BP-rol nincs messze.
Amugy olyan sok dologra nem, tonkremenni nem nagyon szokott benne semmi. Azt nezd meg, hogy nem volt-e ropira torve. Ha csereltek rajta olajat, akkor nagy baja nem lehet.
Az E39-tol pedig tovabbra is ovva intenelek, joval tobbe lesz hosszu tavon, es egy rozsdaboglya, ugy rohad, mint egy Lada.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
Typhoon47
senior tag
-
őstag
Azt kellene eldöntenem, hogy most megér-e 0,5-1m Ft-ot (bár egy normális e46 inkább 2m, így nincs árdifferencia) egy kb 4-6 évvel fiatalabb autó (Leon, Mondeo, Accord) ami élményben kevesebbet ad mint egy e46, is200, stb, de 3-5 év múlva vélhetőleg könnyebb lesz eladni, talán kevesebb lesz a fenntartási költsége, kevesebb a futásteljesítménye. Vagy ugyanúgy nem egy élményautó, hasonló korban van és a célnak ugyan úgy megfelel pl. Mondeo, Civic sedan, Focus, de
-
EQMontoya
veterán
Nekem ez az auto gyanusan olcso. Itthon az ilyenek nagyobb futassal is 1.5 korul szoktak menni, illetve 3000-ert kint is csak lelakott fos van. Amugy sperr nincs. Az enyemben is ilyen fem valtogomb van, csak bor-alcantra az ules, meg van hozza ulesfutes es napfenyteto.
Same rules apply!
-
Integra
titán
fényszórók. jobb első újra lett cserélve valamikor. a másik oldalt valszeg eredeti, mert annyira megvan már kopva. biztos találnék rajta még fél tucat kifogásolni valót, de bevallom, tovább nem is néztem.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
EQMontoya
veterán
Tovabba az egesznek olyan lestrapalt erzese van. Nem tudom konkretan megmondani, hogy miert, de egy pelda: az enyemen abszolut nincs nyoma mattulasnak az azonos koru fenyszorokon, az tuti. Tovabba miert rakna valaki vasfelnit egy olyan kocsira, amit soha nem arultak alufelni nelkul? Gyanus. Azert ha megnezed a modildet, 4000 euro korul (tehat ennel boven dragabban) is eleg sokat futott peldanyokat talalsz.
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hihetetlenül erősnek ígérkezik az S25 Ultra
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- ASUS routerek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Napelem
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen