- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Fogadj örökbe egy szervert, avagy hogyan építsünk otthoni labot II. (Avagy miért
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Intel® Core™ i9 14900K Raptor Lake-S Refresh CPU/Processor UV/DC (Optimalizálás)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- TOTP generátor PHP-ra
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz xtevo #154175 üzenetére
Ha benzines kell akkor Bravo 1.4 Tjet. Nem kombi ugyan, de a kategóriához mértek nagy a csomagtartója.
Esetleg egy Avensis 1.8/2.0 vagy Astra H 1.6/1.8Viszont évi 20k-nál érdemes lehet elgondolkozni dízelen. Alacsony költségű a Kia Ceed 1.6 ill a testvérmodell Hyundai I30 is.
Vagy ami kicsit költségesebb de még mindig elég gazdaságosan üzemeltethető az Astra H 1.7 esetleg egy Seat Altea 1.9PD (bár a PD-nek borzasztó hangja van szerintem de van akit nem zavar) -
lenko
aktív tag
válasz xtevo #154175 üzenetére
Elvileg ez már elektromos gázpedálos így lehet (20-30e kb.), de azért kérdezz utána a tempomatszerelés.hu-n.
Soft mod=chip tuning (voltam itt 2x bátran ajánlom, ebből egyszer ugyanezzel az 1.6 motorral), azzal nem fog 7.5-8l-nél többet kérni átlagban(Persze ha nem csak 100% városban mész araszolva), és kapsz néhány+lóerőt (7-8), valamint alcsonyabbról fog húzni, nem kell szétforgatni. (Motornak nem lesz semmi baja)
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz xtevo #154171 üzenetére
Legalább comfortline kell, de inkább highline. (Igaz bontottan kapni hozzá gyári sport ülést+ bőr kormányt jobbat, ami megvan kb. 100-120k-ból mínusz pár 10e amit kiárulsz belőle.)
A motor megbízható, egy soft modd-al használhatóbbá válik 50e-ből.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz xtevo #153528 üzenetére
A motorja megbízható, elvileg van szervízkönyv, meg kell nézni milyen időközönként cserélték az olajat.
Ha 30e km, akkor már 250e-nél ez nem túl jó....(állítólagos pálya ide vagy oda)
Egyébként családi autóhoz gyenge ez a motor. Megpakolva bőven 1500kg felett lesz.
Én nem adnék érte ennyit, max 1.6M-t. Beletekersz 100e km-t mondjuk 5-6év alatt. 1M-t se fogsz kapni érte.
A felszereltség is az alap kb. Próbálj nézni felszereltebbet, esetleg 2.0CR-elUgyan nem egy ár, de inkább ez...
skoda_octavia_combi_1.8_t_fsi_elegance_dsg[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
#94529552
törölt tag
válasz xtevo #153506 üzenetére
Szerintem lenko derékfájós, és csak a spéci üléseket szereti. Az Ambiente-ben talán nem is az alap ülések vannak, de ez csak tipp. Más meg a Fabia ülést szidja, nekem több 100 km-es úton se volt egyikkel se gondom, és nem csak egy alkalom volt. Persze egy dupla deréktámaszos masszírozós francia fotel jobb lenne, nem mondom. Ülj bele amelyik tetszik, és menj vele egy hosszabb utat, ha lehet.
-
Szada85
aktív tag
válasz xtevo #152897 üzenetére
Szia,
Pár hónapja vettem én is GTS-t, picit nagyobb (3.2) motorral.
Én azt gondolom, hogy - a számok eredetíségének kérdését megkerülve -, a két autó közötti cirka 26 Ezer Km nem akkora differencia, cserébe jobban felszerelt a többet futott.
Azt, hogy neked mely extrák fontosak neked kell tudni. szerintem a Xenon is hasznos, az ülésfütés is jól tud esni az ember hátsójának, valamint a parkradar is jó szolgálatot tud tenni attól függetlenül, hogy szerintem elég jól átlátható az autó.
Emiatt nálam valószínü a jobban felszerelt élvezne elönyt.
A plüss ülésszett pedig könnyen kicserélhetö/kicseréltethetö félbörre / börre, C Vectra/Signum csoportokban olyan 40-60 Ezer Ft között komplett belsöket szoktak hírdetni ajtóborítással, mindennel.Amit szerintem érdemes lehet megnézni ( igazából apróságok ugyan, de tudják bosszantani az embert ), az egyrészt a klímavezérlö középsö gombjának kontakthibája ( ezt megnyomva jutsz a klíma menübe - hova fújjon/automatikusan fújjon, illetve a klímakompresszor használatot ki-bekapcsolni ), elö szokott fordulni, hogy idövel nem reagál a nyomkodásra, nem drága javítani persze, de jó tudni, ha gondja van, illetve a CIM modul ( amolyan központi kommunikációs egység, a kormánykerék mögött van, ehhez csatlakozik az index/ablaktörlö kar ) szokott elöbb-utóbb rakoncátlankodni a Vectrákban, szerencsére ez is javítható, normális összegböl.
Ennek gyanúja lehet, ha az ablaktörlö picit rapszodikusan müködik ( szakaszosban folyamatosan töröl, és nem áll meg, lefele nyomva a kart nem egyet töröl, hanem folyamatos módba vált, tempomatot magátol eldobja, hasonlók ).
De ahogy írtam is, ezek tényleg csak bosszantó apróságok, és egészen olcsón javíthatók, a Fb-os Vectra csoportban nagyon jó közösség van, illetve hamar megtalálja az ember azokat akik ezek javításával foglalkoznak. Ezt leszámítva egy kellemesen tágas, kényelmes, megbízható autó szerintem.
-
válasz xtevo #152897 üzenetére
"Amúgy felszereltség-megbízhatóság tekintetében jó ez a GTS változat"
Ha valóban az akkor igen és nem csak úgy odaírják.
Mint sok Opel esetében előszeretettel használják a Cosmo-Elegance stb..
Közben meg csak mezei Essential vagy Enjoy.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
veterán
válasz xtevo #152897 üzenetére
A 2 GTS közül a küllős kerekűben van xenon, a másikban pedig felbőr ülés. Nekem spec a küllős kerekű jobban tetszik, de élőben is látni kell őket. A felbőrös oldalsó pillangója kopott, az ülőrészen nem, ha utóbbi cserélve volt, akkor a km gyanús. A másik szépen egyben van a fotó alapján.
Magyarországon 2 verzióban forgalmazták a GTS-t, a simában nem volt felbőr, se xenon; a GTS Elelgance-ban volt. Mindkettő autó import. A GTS eleve jól felszerelt - Opel és 13-14 éves autó szinten. Az 1.8 nem erős, de nem is túlbonyolított motor. Arra készülj fel, hogy a GTS alatt sportfutómű van, rossz úton nagyon ráz.#152899) rbalint88: szvsz mindkettőben gyári a kormány bőre, a küllős kerekűé egész jó, de 7 óránál, az illesztésnél picit kopott, a másiké nem látszik jól a fotón. Ha vigyáztak rá, egy korabeli Opel bőrkormánya 200 k km-nél is elég patent.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz xtevo #152895 üzenetére
Minden kereskedessel vigyazni kell
Ha nem kell tobbszaz km-t utazni ertuk, mindenkepp nezd meg oket. Ha csak c vectrat lehetne venni, biztos gts-t vennek. Annak legalabb mutattak formatervezot, szedannak es kombinak kevesbe. A ketto kozul a magasabb futasu szimpatikusabb / hitelesebb nekem. Bar a kormany ujraborozottnek tunik, lehet az opelnel gyarilag is igy van visszahajtva a bor az illeszteseknel. Opelbubusok ezt jobban tudjak, majd megmondjak. -
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz xtevo #152547 üzenetére
AAA Autótól én nem vennék (olvass néhány véleményt róluk, ha eddig még nem tetted volna meg). Miért pont ezt szúrtad ki egyébként? Ha esetleg az állapotához képest alacsony ár miatt, akkor azért gondold át, hogy vajon miért nem adják drágábban/miért nem vitték még el, ha olyan jó?
-
vzsryl
nagyúr
válasz xtevo #152547 üzenetére
Jó a C Vectra, és a benzines 1.8-asa legalább olyan megbízható, mint a T25 1.8, sőt... De szvsz. csúnyábban öregszik, és kevésbé tartós, mint a T25. Ha ilyen facelift-es Vectra-t nézel, akkor az már vetekszik a korai évjáratos T25-tel.
Azt javaslom, hogy próbáld ki őket, a T25 valóban nem ad semmilyen élményt, ebben egy fokkal jobb az Opel, de a kategóriában a Mondeo a legjobb ilyen szempontból.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
xtevo
őstag
válasz xtevo #152262 üzenetére
Nézegettünk, olvasgattunk közben, és megtetszett az Opel Vectra C. Ez (is) jó, vagy jobb választás, mint a Toyota Avensis T25?
Melyiket érdemes?
1.9 CDTI motor vagy 1.8 sima benzin?
Felszereltség tekintetében: Comfort? Elegance? Essentia? Ez helytálló?Ez nekem tetszene: katt Érdemes megnézni?
-
válasz xtevo #152262 üzenetére
Megfelelően karbantartott autó esetében típusfüggetlenül bármi jó. Viszont nem árt tudni h a kötelező az nem csak olaj, fél és vezérlés! Gyártótól függ mi ami beleszámít ebbe. VAG vonalon (csak ezt röfögöm valamennyire) pl futás tekintetében elő van írva a turbó, magasnyomású injektor meg sok minden más cseréje is. Csak ezt valahogy sokan elfeledik - mert nincs "kedvük" megcsináltatni.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Acheron
őstag
válasz xtevo #152239 üzenetére
Messze nem olyan problémás, mint a 2.2, ez utóbbit bottal sem szabad piszkálni, időzített bomba mind. A 2.0 egy nyugodt, mászkálós motor, a 116 lóerótől nem kell csodát várni abban a kaszniban, cserébe egész jó a fogyasztása. Ilyet csak kézi váltóval fogsz találni (igaz, nem írtad az automaták feltételnek.) Ilyen távra talán a benzines jobb választás, a pálya miatt nagyobb köbcentivel. Többet fognak enni, de megbízhatóbbak (a Toyota benzinmotorban jó, bár ott is voltak bakik) Az "ingerszegénységet" megerősítem (nekem T27 volt, de ezt ott sem tudták levetkőzni), viszont ettől még jól használható autók.
Dízelben érdemes lehet szétnézni a VW, Skoda vonalon is. Ha közeli a család bővülése, a kombit azért fontoljátok meg. -
-
xtevo
őstag
válasz xtevo #151748 üzenetére
Sziasztok!
Köszönöm, hogy foglalkoztatok a kérdéssel.
Feleségemmel átbeszéltük, hogy éves szinten kb. 10.000 km-t tennénk meg, de max +5.000 km a plafon lenne.
Ennek kb. 2/3-a autópálya/autóút, a többi pedig inkább külváros.Nem szeretnénk belefutni semmi autó gyerekbetegségbe, a megszokott szervizekkel, olajcserék stb. szeretnénk csak foglalkozni.
Elengednénk az autókat, amiket írtunk. Fentiek függvényében mit ajánlanátok?
Összeg kb. 1-1,5M körül.Köszönjük.
[ Szerkesztve ]
-
theuprising
tag
válasz xtevo #151748 üzenetére
Mennyit mész egy évben, és abból mennyi számít országútnak/autópályának?
Ebben az árkategóriában nagyon óvatosan kell kezelni a dízeleket, igaz hogy vannak legendás darabok (VW 1.9 TDI-je, PD korszak előtti, Honda 2.2 i-CDT, Toyota 2.0 D4D), de ezek már mind 10+ évesek, kész taposóakna az összes még akkor is ha minden egyes csavartekerésről van szerviztörténet (egy kis költői túlzással élve). EGR probléma, kettőstömegű-kuplung-részecskeszűrő szentháromság, turbó, magasnyomású befecskendező... jó buli a kb -2L-es fogyasztást a benzines ismerősök orra alá dörgölni és a plusz nyomaték, de megéri?
Évi 20ezer km-rel számolva a dízel költsége (335 Ft-tal számolva) 6L-es átlaggal:
1200L üzemanyag, 402000Ft üzemanyagköltség
Benzinben 8L-es (ezt is 335Ft-tal számolva) átlaggal:
1600L üzemanyag, 536000Ft üzemanyagköltség.
Üzemanyagár, benzinkút választása miatt lehet itt egy pár százalékos különbség, de azt nézzük hibahatáron belülinek.
~130ezerrel drágább tankolni egy évben a benzinest, viszont abban nincsen sem EGR (bár igaz, létezik benzines amiben van ebben az árban, de nem olyan jellemző a meghibásodása), kettőstömegű, részecskeszűrő, magasnyomású befecskendező, turbó.
Egy 2.0 D4D Avensis (amit olcsón fenntarthatónak mondanak) példáját tekintve:
EGR szelep, új, Denso (gyári): 140k (jobb esetben tisztítható és akkor nem kell cserélni)
Turbó, gyári minőség: 300k (felújítható jobb esetben)
Kettőstömegű: 320k (plusz kuplung, mert azokat egyben szokás cserélni, 60k-tól van a csillagos égig belőle).
Ha jobban körülnézel biztos találsz jobb áron is.
Látod, hogy ezekből ha bármi elhalálozik, máris a benzinesek fognak jobban örülni.
Plusz a dízel büdös, pöfög meg kormol és kultúrálatlan traktor hangja van soknak (én pl anno régen gyerekként utáltam dízeles autó közelében lenni ha épp járt a motorja).Ha évi max 20 ezret mész, még ha abból a fele pálya, akkor sem biztos hogy megéri a dízel nyűgje.
Pl.: egy 1.8-as benzines kombi T25 Avensis vígan eldöcög 8 literrel vegyesben kényelmes vezetéssel, nem lomha mozgással.
Egyik legjobb haveromnak Touran-ja van (és azelőtt is az volt). Családnak abszolút ideálisnak tartom a méreteit, felette a Sharan már sok, alatta a Golf Plus meg már láthatóan kevesebb, a Touran viszont pont az a méret ami még kényelmesen mozog városban is, belül pedig aludni is lehet annyi hely van.
2003-as 1.6-os benzines Touranja volt havernak az első autója, na az eléggé alulmotorizált, annál nagyobb erőforrással venném már ha Touran lenne a kiszemelt (hogy milyen motorral, abban nem írnék véleményt, én japánbuzi vagyok, és bár ismerem a VW-t de vannak itt nálam okosabb VW-sek).Vagy ha Avensis kombi, akkor 1.8-as benzinessel, viszont az sem egy mindenható világbajnok motor, van gyermekbetegsége (dugattyúgyűrűvel van probléma, de majd erről később ha esetleg tetszik ez az irány).
-
diegho
nagyúr
válasz xtevo #151748 üzenetére
A Jetta nem túl tágas autó. Ha családalapítás lesz, akkor fontoljatok meg egy olyan autót, amiben nem a padlón ültök. Baromi jó dolog a gyerekeket betenni az autóba és nem pedig letenni az autóba, ugyanez a beülni és a leülni, a kiszállni és felállni az autóból. Ráadásul ha lesz netán 2 babakocsi és még mellé pár cucc, akkor egy 4 ajtóssal elég hamar akadályokba lehet ütközni. Nem véletlenül kedvelik a családosok az egyterű autókat, nézzetek meg párat. Pl Corolla Verso-t, C-Maxot, Golf Plus-t stb.
-
Rick4
félisten
Ha azt mondom, Bitpork Allroadjában elől kevesebb hely van, akkor szerinted? 192 cm és 125kg mellé kell némi térérzet, ezt sajna se a Punto, se az Allroad nem tudja, pont most néztem hétvégén, a fejem az Alhambra A oszlop-tető találkozásától kb 60-70 centire van, tehát a szélvédő legalább ilyen messze van a fejemtől... Ez van, én ezt a távolságot érzem kényelmesnek. Nincs klausztrofóbiám, csak szeretek elférni, meg néha cuccolok, szóval az átlagos autó ezért kevés. De ennek ellenére a pedálok, kormány, ülés nagyon jó, ez nem a Regata- Ritmo kategória.
Amúgy volt, mikor a Puntoval mentem, a párom mögöttem ült, a jobbos ülés heéyre meg bepakolva egy csomó cucc, közte egy Mitsu Eclipse és egy '91-es Ford F150-es első lököse, vízhűtők dobozban, féktárcsák, meg mindenféle ilyesmi cucc, és vidáman elfértünk.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
nagyúr
Én 175 centi és közel 100kg voltam mikor megvolt a Punto, elöl simán marha kényelmes, hátul meg városi távon elvan akárki. 2 nagy 2 kisebb emberrel sima ügy. De "csak" 295l a csomi (nekem elég volt).
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
hobizoli
nagyúr
sima TD jelu VW-k pl, de barmelyik masik elokarmas turbodizel is ilyen
konnyen hengerfejesednek az elokamras turbodizelek, ezert is az a gúnynevuk, hogy szamováraz 1.2 16v mk2 Punto tenyleg nem egy rossz opcio, sulyos evekkel ujabb es sokkal kevesebbet futottat is vehetsz belole eleg konnyen
legidosebb is "csak" 1999 ev vegi azokbol
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Rick4
félisten
3-4 éve én is ezeket nézegettem, Punto lett belőle, de Puntoból nem JTD-t kell venni, hanem ha pörgetni akarod, 1.2 16V-t. Az a 80 ló elég szépen szalajtja a karosszériát, a 80 ló a 9 mázsára már egész jó arány, a 3 ajtós még jó vonalvezetésű is, megvan neki a 4 csillagos törésteszt is, és 5-6 literrel eljársz vele. Emellett olcsó az autó is, olcsó az alkatrész is, a turbo- injektor problémákat el lehet felejteni, komfortos, nem zajos. Nekem a sima 8 szelepes motoros volt, én direkt olyat kerestem, de teljesen rendben volt, sajnálom is, de nekem kicsi volt, csak ezért adtam el.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
-
Bdanyy
addikt
Golf
A compact is kicsi, én pl nem tudtam hová tenni a lábam a kormány és a kozepkonzol miatt (abban asszem fix volt a kormány, legalábbis nem nagyon rémlik hogy lehetett volna bármennyire is állítani)
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
kalmanchris
tag
Ha egy kis izgalomra is vágysz, én az f astrát kizárnám. Olasz jtd motor jó hírében áll, punto mellett még néznék 156 alfát. Kívül tetszetős, engem a műszerfal kicsit taszít és kényes a futómű.
Német vonalon 15-20 éves tdi-k (jó hírű) vannak ebben az árban. 3-as golf, passat, ha nagyobb kell, vagy octavia. Kollégámnak volt ilyen 318 bömöse, nem panaszkodott, de itt is belefutsz a 15 év feletti életkorba.Ilyen korban figyelni kell a rozsdára.
Francia vonalon egy Xsara 1.9td is jó választás lehet, itt a hátsó futóművet kell jól megvizsgálni, kitűnő motorral, jó kényelemmel.
Esetleg focus 1.8D. Bár lehet ebből egy jó példány kicsivel többe kerül.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest