Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5007) Stauffenberg válasza topikk (#5004) üzenetére


Stauffenberg
Topikgazda

Meg tegyük azt is hozzá, hogy manapság a hype lett a fő szervezőerő, mint mondjuk a mobilpiacon. Ez egy marketingesek által fújt lufi, ami a MILC technológia első 8-10 évének robbanásszerű fejlődése alatt tényleg látványos méretűre dagadt és beleloholták a vásárlókat is abba, hogy ezt a végtelenégig lehet fokozni, hogy minden évben látunk valamit amitől letesszük a hajunkat.

De törvényszerű, hogy amint egyre kiforrottabbá válik egy technológia, úgy lesz egyre nehezebb valami nagyot gurítani. A Nikont meg azért csapkodják és temetik, mert letett az asztalra két tökre rendben lévő vázat (Z6II és Z7II). A "tökre rendben van" ma már nem elég, ha nincs hype, nincs vásárló, mert ebben ők is cinkosok lettek, már nem csak alkotni akarnak, hanem a pénzükért részesülni egy kicsit a hype élményből.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.