Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- tordaitibi: Chatcontrol
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Bitfenix Outlaw
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- bambano: Bambanő háza tája
-
LOGOUT
Mikrotik routerekkel foglalkozó téma. Mikrotik router típusok, hardverek, router beállítások, programozás (scriptek írása), frissítés, és minden Mikrotik routerrel kapcsolatos beszélgetés helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dynax
tag
sziasztok! nagyon kezdő vagyok szoval bocsi
olyan gondom lenne hogy az arp listába eddig mindig csak egy ( az aktuális ) külső ip jelent meg a belső ip-k elött , de valoszinuleg valamit elszurtam mert ahogy változik a külső ip-m bekerül az új de ott marad a régi is és zavaro hogy van 15 sor külső ip cím , ha esetleg valaki tudná hogy mit pipáljak vissza nagyon hálás lennék , nem komoly probléma csak zavaró
-
-
dynax
tag
Sziasztok ! Egy azt hittem egyszerű dolgot szeretnék de mégis elakadtam
Mivel csak 5 gigabit portom van és van 5 100-as is át szeretném rakni az eth1-ről az eth6-ra a wan-t , így nyernék egy gigás portot. Az interface list-ben a wanportot átraktam 1-ről 6-ra . A bridge > portnál kivettem az eht6-ot és beraktam az eth1-et. A dhcp cliensben az eth1-et átraktam az eth6-ra. Elvileg ennyi lenne de nem megy , hogy gyakorlatilag is menjen valaki tudna segíteni ?
-
dynax
tag
válasz
bambano #2268 üzenetére
az első részre , hogy gondom lehet belőle most már értem
a kihuzom a kábelt helyett akkor is ugyanúgy elvágom a netet ha lejár a jelszó és egy random generált új lép a helyébe , tehát a két esetnél a második értem hogy gyengébb biztonsági szempontból de ennyi erővel feltörhetik a sima wifimet is de azért csak modernebb
az elsőt én is meg tudom csinálni