Új hozzászólás Aktív témák
-
biga
őstag
Nem nagyon lehet ezt így számolni. Valójában igazabb lenne, ha 2 gyorsulásnak számolnánk ilyenkor az egészet (egyszer 70-ről 0-ra rugalmasan, hisz ilyenkor gyűrődés van, és az energia jó része elnyelődik, bár ennek van nagyobb energiája az ütközés pillanatban), és egy 0-ról mondjuk (egy folyamatosan, erősen lassuló) 40-50-re. Ez utóbbi már nem nagyon rugalmas, de cserébe jóval kisebb energiájú, mint az első.
De mint mondtam, a konkrét video esetén csak spekulálunk, hisz minden adatunk az, hogy látjuk a testek mozgását és a kocsi gyűrődését. Szerintem eleve nem mennek 70-el (a kamion szerintem nem ment, a másikat nem tudom), de természetesen erről semmi infom nincs, csak szerintem csalóka a sebesség látszata hóban. Másrészt a testek ha valóban nagy sebességgel mentek volna (kikapcsolt övvel) simán kirepülnek a szélvédőn is akár. A testek ehhez képest nem mozdulnak ekkorát, még a hátul ülő sem. És ismétlem: a kocsi frontális energiaelnyelő része a lehető legideálisabb (vagy ahhoz nagyon közeli) szögben érte a kamiont, gyakorlatilag 100%-os fedéssel. Ilyenkor nagyon hatékonyan nyeli el az ütközés erejét az autó eleje és ez jól látszik is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gyúrósok ide!
- Google Pixel topik
- R.I.P. Aláírások
- Gyártófüggetlenül hiányozhat a blending egységek egy része az új GeForce-okon
- BestBuy topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Automata kávégépek
- További aktív témák...