Hirdetés
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- localhost: Radírgumi hatás [Törölt topicok emlékhelye]
- sziku69: Szólánc.
- Victoryus: Thomson 43UC6306 tv
- Algieba: Hulladéktermelés művészi szinten, mert megérdemlem
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kempingezés és sátrazás
Új hozzászólás Aktív témák
-
Izi_25
csendes tag
válasz
Mintcar #5719 üzenetére
Helló!
Én a W 115-ösömben nemrég cseréltem hajtóműolajat, és a gyári szervizkönyv alapján a CASTROL TQ olajat találtam. Tökéletesen működik, és igen inkább automata váltókhoz van.
A leirasaban viszont mint kivétel pontosan a Mercedes Benz 236.2 megjegyzés szerepel, mi szerint jó a mehanikus MB váltókba is.
Elküldök egy linket is, nézd meg.
http://www.castrol.com/castrol/genericarticle.do?categoryId=9020385&contentId=7037635 -
Mintcar
tag
Sziasztok!
A héten szeretném megvásárolni az olajokat, de egy kicsit zavarba estem.
A váltó, difi, szervó olajat is cserélem.
Ami zavarba ejt az az, hogy a manulális váltóra is automata váltó olajat mond a kézikönyv és a Haynes Manual is.
Pontosan: Type A Automatic Transmission Fluid 1,6L.
A Szervó kormányra is azt irja hogy ATF.
Akkor most a manuális váltóba, és a szervóba is mehet az automata váltó olaja????
Megköszönném ha valaki konkrét tipus be linkelne -
t.zsolti
tag
válasz
Babszivacs #5712 üzenetére
köszi az együtérzést
-
Mintcar
tag
válasz
Babszivacs #5715 üzenetére
Pedig már nagyon útban van nekem, vagyis a családnak a küszöb
-
Babszivacs
csendes tag
ohh köszi
de a fentiekben elfelejtettem írni hogy megbízható ÉS olcsó
de azért köszönöm. Küszöböm szerencsére jó állapotban van. -
Mintcar
tag
válasz
Babszivacs #5709 üzenetére
Szia!
Ha esetleg küszöböt is kellene cserélni :[link]
-
Dumb
senior tag
válasz
Babszivacs #5709 üzenetére
Ezek nagyon jók, de nem túl olcsó. Nekem 4 elemre mondtak 150.000-et egy éve. De általában Porsche-k, A8-ak állnak náluk, és a Kárpát utcai szervíznek is bedolgoznak, mert olcsóbbak náluk, és kiváló minőségűek.
-
Babszivacs
csendes tag
háháháhá
köszi
-
t.zsolti
tag
válasz
Babszivacs #5709 üzenetére
akivel én csináltatom 3hetet mondott
és 3hónap lett belőle, a 3-as benne van
de megdolgozott a pénzéért -
t.zsolti
tag
válasz
Babszivacs #5709 üzenetére
van olyan??????????????
-
Babszivacs
csendes tag
hi
srácok megbízható lakatos és fényező embert tudtok Pest megyéből?
köszics
-
Batman2
őstag
válasz
Angin san #5702 üzenetére
Szevasz
Méress kompressziót minden hengerben, ahogy már mondták mások is, az majd elárulja, hogy a henger kopottságában keresendő, hogy a 4. henger nem megy csak magasabb fordulaton, vagy egyéb probléma van (mondjuk a szelep problémát nem zárja ki), ha tudsz, akkor veszteséget is méress !!!
Mondjuk az, hogy jó izzítás után azonnal indul hidegen, az egy kicsit megkavarja számomra a dolgokat !?
Az előbbi jelenségeire a motornak, amiket leírtál, ha a henger nem tulságosan kopott és nem a kompresszió hiány az oka a működési bajainak, akkor azt mondanám rá, hogy beégett már a szelepülés, vagy akár átlyukadt a szeleptányér és azért nem megy alacsonyabb fordulaton, azért nincs elég kompresszió, de erre rácáfol az azonnali hideg indulás !
A jó hidegindulás, ami egy dízelnél a legkritikusabb, azt jelentené számomra, hogy van kompresszió, nem rossz a motor (sem a henger, sem az adagoló), csak beállításra, tisztításra szorul !
Szóval azt tudnám javasolni, hogy előszőr is cserélj olajat, olaj és légszűrőt, üzemanyag szűrőt, ha még eddig nem tetted meg és menj vele vagy 100-200km-t legalább !
Ha már megtetted a cserét, és így is produkálja ezeket a jelenségeket, akkor javaslok egy motor átmosást, valamilyen olajhoz öntendő motormosó folyadékkal és annak előírása szerint üzemeltetsd vele a mtort, aztán olaj, szűrő csere és megint menjél vele vagy 100-200km-t !
Ha a koksztól, üledéktől leragadtak volna a dugattyúgyűrűk, akkor ez elvileg meglazítja és ha ez okozta a problémát, akkor rendesebben fog járni a motor utána !Ha ez sem javított lényegesen, akkor keress egy valóban jó, hozzáértő és felszerelt motorszerelőt, aki az adagolótól kezdve mindent be tud állítani és javítani, továbbá a motor minden (hengerfej levétel nélkül) részét szét kéne szedni, megviszgálni, megpucolni, javítani, cserélni amit kell !!!
A befecskendezőket feltétlenül w123-ashoz megfelelőekre (ép, széttekerhető, ragasztatlan állapotú, bontottra) cserélném ki, más nem jó bele és a beszerzett darabokban, ha cserélni kell a porlasztót, nem elég a tisztítás, akkor DENSOra cserélném, arról nagyon jókat mondanak !Az adagolót padon állítatsd be, méress le, állítass be mindent, max. nyomás (adagoló kopottságát mutatja), adagolás egyenletessége.
Meg kellene vizsgáltatnod, hogy a fordulatszám szerinti előbefecskendezés állítás működik e rendesen az adagolóban (ha nem, akkor időnként füstölni fog), az üzemanyag pumpa szállít e megfelelően üzemanyagot, jók e a szelepei !
Ha nem vagy messze Tamplomegerétől, akkor javaslom Őt !Az üzemanyag csövet is feltétlenül viszgáldd meg, ami a tankból jön a pumpához, hogy könnyen átjárható e, fújj bele visszafelé levegőt !
Ha kb. 15 liternél több üzemanyag van a tankban, akkor magától is csorogni fog ki, ha kevesebb, akkor meg kell szívni, hogy jön e rendesen (vagy 2m szilikoncső és megszívod, látod, hogy jön e rendesen a gázolaj és még meg sem iszod)
Üdv.:
-
Angin san
csendes tag
Ahh még egy kis adalék infó. A hengerfej tuti, hogy nem sajátja, papíron már a vékonygyertyás gyakorlatilag viszont vastag.
-
Angin san
csendes tag
Sziasztok!
Nemrég vettem egy w123as (gányolt) 240dét. Motor problémáim vannak vele, (többek között) amivel nem tok mit kezdeni. Csak röviden: mikor megvettem eszméletlenűl füstölt hidegen de aztán ahogy melegedett ez elmúlt, viszont cserébe nem ment egy henger, bár időnként be be indult. Először próbálkoztunk porlasztócsúccsokkal. Elvittem egy adagolóshoz aki azt mondta, hogy működésre bírja bármellik régi csúcsot. (Szerintem valahogy így: MUKOGY!) Megállapította, hogy fiat csúcsok vannak ugyan benne de szerinte ezzel még mennie kéne a kocsinak. Nem ment.Mentem másik adagolóshoz. Na nekik már sikerült eredményt elérniük, szelep állítás és adagoló állítás után egész jó volt addig amíg be nem melegedett. Utána rángat és alapjárat feletti gázadásnál "darál" a motor, aztán egyszer csak beugrik és sima út.. Ezt 1,2,3ban játsza 4ben már nem.
Ja és mióta elhoztam már sokkal jobban füstöl mint eddig. Régen inkább fehéres füst jött most inkább szürkés. Mérni ugyan még nem mértem de gyanítom, hogy extréműl sokat fogyaszt, a teljesítmény pedig négy henger ellenére csökkent. Tervezem a csúcsok cseréjét Bosch csúcsokra, de az adagolós szerint ez valszeg hiábavaló lesz mert kopott a motor. Hozzáteszem kartergáz csak nattyon minimális van.
Szóval szerintetek vethetek a motorra keresztet vagy lehet valami megoldás a teljes generálon kívül. Néhanapján mikor kedve van nem csattog nem füstöl csak szépen ketyeg de ez ritka. Nem értem ha ki van kopva akkor miért nem produkálja a hibáit állandóan.
Ja igen most hogy vettem bele 4 új izzítógyertyát, kettő három izzítás után pöcc röff indul nem tesz még egy fordulatot sem. Szóval ha tudtok segítsetek pls!
Elöre is köszi -
t.zsolti
tag
.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! HP ZBook Studio G8 OLED WorkStation - i9 11900H 32GB DDR4 2TB SSD RTX 3070 8GB Win11
- FÉL ÁR ALATT! Lian Li UNI FAN SL120 RGB 1db-os és 3db-os ventilátor szett garanciával
- Samsung Galaxy A15, 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
- Gamer laptop felvásárlás Magas áron, gyorsan és egyszerűen!
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest