Új hozzászólás Aktív témák
-
Izi_25
csendes tag
Helló,
Meg tudja nekem valaki mondani, hogy az Ürömi Mercedes bontóban hogy van a nyitvatartási idő? Dolgoznak szombaton is, legalább délig?
Esetleg ha valakinek van rájuk tel. száma és meg tudná adni azt nagyon megköszönném.Előre is köszi a segitségért
Mercedes Benz W115 220D 1974, W123 200D 1981
-
Izi_25
csendes tag
válasz tkazmer #5817 üzenetére
Helló!
Az előző hozzászólásokhoz csak annyit szeretnék hohozzátenni, hogy nekem van egy W115 220D-m 1974 ből. Amikor a kocsit megvettem, gondoltam egy küszöbcserével, ajtók aljanának kiheggesztésével, illetve egy bal sárvédőiv cserével egy fasza kocsim lesz. Szép illúziók valtak, ameddig meg nem bontottam. A végeredmény egy 4 évig húzódó felujitás lett (persze fősuli mellett, szabad időben, azért tartott addig). Kapott 2 kompett új padlólemezt, küszöböket, külső belső hatsó sárvédőiveket, ajtokat 30 cm magasságban javitani kellett és még sok kis apro lyukacskát bestoppoltam. Fékrendszer komplett felújitva, a motorban meg kicseréltem a vizpumpát, kapott új filtereket, olajat. A végén meg egy komplett festést. A végeredmény egy nagyon szép, jómegjelenésű, megbizható 36 éves Mercedes Benz. Azok akik voltak a W123-as klub hajdúszonoszlói találkozóján láthatták is.
Most ezzel amiket itt leirtan nem a kedved akarom elvenni a W115-ös szériától, pont ellenkezőleg. Ha van helyed, szerszámaid és kedved akkor egy kicsit lelakottabbat is meg lehet még menteni (ha megad csinálod relative olcsón ), de ha nincs, akkor bizony inkább egy drágábbat és lehetőleg nem agyonlakatoltat kellene keresni.
A szakemberekhez meg csak annyit, hogy mint már mások irták, nagyon nehéz jót találni. Saját tapasztalatból, amit megtudok én magamnak csináni azt inkább megcsinálom, mert tudom hogy az akkor rendesen meg van.Ha bármi kérdésed lenne nyugodtan irj, igyekezni fogok a lehető legrövidebb időn belül válaszolni
Mercedes Benz W115 220D 1974, W123 200D 1981
-
Izi_25
csendes tag
válasz Mintcar #5719 üzenetére
Helló!
Én a W 115-ösömben nemrég cseréltem hajtóműolajat, és a gyári szervizkönyv alapján a CASTROL TQ olajat találtam. Tökéletesen működik, és igen inkább automata váltókhoz van.
A leirasaban viszont mint kivétel pontosan a Mercedes Benz 236.2 megjegyzés szerepel, mi szerint jó a mehanikus MB váltókba is.
Elküldök egy linket is, nézd meg.
http://www.castrol.com/castrol/genericarticle.do?categoryId=9020385&contentId=7037635Mercedes Benz W115 220D 1974, W123 200D 1981
-
Izi_25
csendes tag
Nem tudom miért nem jelent előbb meg a kép.
Megpróbálom még egyszer.Mercedes Benz W115 220D 1974, W123 200D 1981
-
Izi_25
csendes tag
Heló.
Elkészült a járgányom.
4 év munkájának gyümölcse látható a képen. Még el kell intéznem a műszakit és végre cirkálhatok vele. Nagyon várom már
[L:/dl/upc/2009-07/02/164992_bxnzlqyfsh3vcpuu_fotografie-0080-1.jpg]Mercedes Benz W115 220D 1974, W123 200D 1981
-
Izi_25
csendes tag
válasz Batman2 #5269 üzenetére
Heló!
A difin a kozépső az szerintem az ellenőrző csavar. A felsőkről fogalmam sincs.
Ezt onnan tudom, hogy múltkor iszonyatos ropogás, patogás jött a hátsó futóművemből. El sem tudtam képzelni mi az, először a lengéscsillapitóra gyanakodtam, de mikor vasuti átjárón nem ropogott, viszont kanyarban igen, akkor mindjárt tudtam hogy a difi.
16-os középső imbusz ki - hypoidgetrieböl 2 dcl feltölt - irány a próbaút. Semmi, semmi morgás, pattogás, ropogás. Segitett neki. És csak addig nyomtam bele az olajat fecskendővel, mig nem kezdett belőle folyni. Úgyhogy biztosan nincs tele a difi szinültig olajjal.Mercedes Benz W115 220D 1974, W123 200D 1981
-
Izi_25
csendes tag
Heló!
Na, a hétvégén egy picit kínlódtam a 123-assal. Az üzemanyag rendszert átfújtam, de ha lesz rá majd időm az egészet át kell takaritanom, de erre most sajnos nem volt, meg az eső is szakadt :-(
Rosszabb az, hogy a töltésem az még mindig raplizik. Megtudná nekem valaki mondani, hogy hol tudom esetleg megtalálni a feszültségszabályzót? Nem találtam, pedig már egy pár verdában kotorásztam (igaz hogy az 123 as volt) :-)Előre is köszönöm a segitséget
Mercedes Benz W115 220D 1974, W123 200D 1981
-
Izi_25
csendes tag
válasz t.zsolti #5191 üzenetére
Szevasz!
Az üzemanyg rendszert át fogom ézni, gondoltam erre én is csak a hétvégén már erre nem volt idöm, most is csak leghamarabb péntek délután fogok haza kerülni.
Az alapjáratom olyan mint amikor megvettem, az egész jól tartja magát, de lehet amúgy hogy egy picit alacsony. Miért kérdezed?
Mercedes Benz W115 220D 1974, W123 200D 1981
-
Izi_25
csendes tag
válasz Danny_L.hu #5186 üzenetére
Szervusz!
A töltést a hétvégén átmérem, köszi a tippeket.
A motorban 1 éve volt cserélve üzemanyagszűrő, olajszűrő és természetesen olaj is Mobil 15W40 Diesel oil. Hidegen ja, jobban megy, főleg ha csak 10 fok körüli a hőmérséklet, össze sem lehet hasonlitani.
Tankolni ugyan ott tankolok ahol a fater Ford Escortjába, és azzal semmi gond sincs.A tankot át fogom nézni, mikor a szintmérőt takaritottam abban is volt trutyi bőven. Csak nekem az nem tetszik hogy nem megy belőle padlón korom. Az újakból is megy ha hirtelen rálépnek, ezért akarom valahova adagolóshoz elvinni, lehet keveset adagol. Azt nem tudom hogy a tengerszinti különbség hatással lehet-e rá, ezt azért irom mert az autót a Magas Tátrából hoztam. Ja, a másik meg az hogy alapjáraton az egész kocsi rezeg, pedig új tartóbakok vannak rajta.
Köszi a tanácsokat
Mercedes Benz W115 220D 1974, W123 200D 1981
-
Izi_25
csendes tag
Sziasztok!
A hétvégén meghalt a W123 200D-m
Először elment a töltésem (még jó hogy a diesel áram nélkül is megy ). Szétszedtem az alternátort, megnéztem a szénkeféket - azok rendben vannak, kipucoltam az egészet, összeraktam. Töltésem van, de nagyon halványan még mindig világit a töltésjelző, de ezt már nem tudom hogy miért csinálja. Ha valaki esetleg rendelkezik ezen a téren tapasztalatokkal, nagyon megköszönném a jó tanácsokat.Na de más! "Meg csináltam" a töltést és elmentem vele kerülni egyet. Kinn kb. 25 fok hüvösben, én pedig repesztek. Pár km után mikor már a motor jól be melegedett (vizfok max. 85), egyszerűen elfogyott. Semmi erő Kis emelkedő, állok 2-esben a pedálon és semmi, lassú pöfögéssel mászok fel az emelkedőre. Mögöttem már dudálnka rám hogy menjek már! De a magasságos Úr Istenért sem akar menni, és ami még meghökkentőbb, hogy mikor álltam a pedálon akkor sem ment belőle füst, fekete meg egyáltalán.
Kérdésem, Teljesen kuka a motor? (jól meghajtva olajnyomás 1,3-1,4 -re esik), vagy csak szarul van beállitva az adagolóm? Fél éve tettem bele új porlasztó csúcsokat is.
Én már nem tudomHa tudtok légyszi segitsetek. Előre is köszönöm.
Mercedes Benz W115 220D 1974, W123 200D 1981
-
Izi_25
csendes tag
válasz Batman2 #5167 üzenetére
Heló!
A végkifejletre még én is kíváncsi vagyok, főleg a belső térre, mert kárpitosnál vannak az üléseim
Mikor már teljes pompájában fog csillogni, teszek fel képet rólaAmúgy 220D, de a benne lévő kilométereket lehetetlen még megsaccolni is
Igen Dawes kollégát személyesen is ismerem, 16km-re lakom tőle.
Mercedes Benz W115 220D 1974, W123 200D 1981
-
Izi_25
csendes tag
Szevasztok!
Ritkán iró, de rendszeres oilvasója vagyok a fórumnak. Nagy valószinüséggel ez a 2 tulajdonomban lévő Mercedes Benz- nek köszönhető :-)
Annak ellenére hogy ez nagyrészt W123-assal foglalkozó fórum (van a tulajdonomban az is 200D :-) ), mégis a készülőben lévő W115-tel dicselkednék körötökben.
Ezen a képen még nem teljes egészében látható, azóta kapott már diszleceket, új kerekeket és meg generálozott első futóművet is. :-)
Remélem mihamrabb elkészül, és akkor neki foghatok a W123 felújitásának is :-)Mercedes Benz W115 220D 1974, W123 200D 1981
-
Izi_25
csendes tag
válasz Batman2 #4447 üzenetére
Heló.
Tény, hogy a diesel az zárt rendszer. Szóval a visszavezető cső a gázolajban van, amiból az következik hogy a csövekben és tulajdonképen az egész üzamanyag rendszerben semmi keresnivalója a levegőnek. Ha valamelyik gumivezeték meg van repedve akkor ott belevegőzhet, és valahogy úgy mint a benzineseknél az AC pumpa leengedi a gázolajat. Inditáskor ezért egy kicsit eltart mig újra felszivja.
Ez az én véleményem. Szerintem ennek róható fel Dawes problémája.Apropó: a 115-ösömen is cseréltem már ilyen csövecskét, mert ott láthatóan buborékok voltak az üzemanyagban.
Mercedes Benz W115 220D 1974, W123 200D 1981
-
Izi_25
csendes tag
Üdv mindenkinek.
A hétvégén szétkaptam egy kicsit a gépet (W123 200D), mert az agyamra ment hogy nem megy. Amiket irtatok, hogy eleinte egy picit köhögve indul, az nálam teljesen ellenkezőleg működik. Izzitás, kettőt fordul és ketyeg is, szépen relative csendesen. Ámde kb 5-8 másodperc után elkezd jobban ketyegni, és ha kint kb. 25-30 fok van, akkor a bemelegedett motrot művészet beinditani, sokat kell tekerni
Most első nekifutásra vettem új porlasztócsúcsokat, kicserélem, meg megnézem a szelephézagokat is, aztán meglátjuk a fejleményeket.
Ha valaki már találkozott ilyen panaszokkal, akkor minden jó tanácsot örömmel fogadok.Apropó! Nincs valakinek előkamra kiszedője???
Elég lenne róla egy rajz is ami szerint le lehetne gyártatni. Ki szerettem volna azokat is szedni, csak az nélkül nem megy.Köszi.
Mercedes Benz W115 220D 1974, W123 200D 1981
-
Izi_25
csendes tag
Heló mindenkinek.
Tudna valaki nekem segíteni, hogy hol lehetne régebbi merci jelet szerezni? W115-ösre kellene.
Valami szemétláda letörte és a W123-ról nem passzol.Mercedes Benz W115 220D 1974, W123 200D 1981
-
Izi_25
csendes tag
Sziasztok
Lenne egy, vagyis tulajdonképen 2 kérdésem. Nem tudja valaki hogy Esztergom kornyékén ki foglalkozik diesel adagolók javításával?
A másik: Valahol ezen a kornyéken kellene lennie tudomásom szerint egy autóbontónak is, ahol nagyjarészt mercik vannak. Kellene néhány dolog a W115-osomre.
Elore is koszonom.Mercedes Benz W115 220D 1974, W123 200D 1981
-
Izi_25
csendes tag
OK, benne vagyok. Nekem a legmegfelelobb a hétvége, mert csak akkor vagyok otthon,
de még pontosítjuk.Szóval ha a találkozó valamikor hét végén lenne, nem lenne ellenemre, de a hétkoznapot is meg lehet oldani (ha semmi nem jon kozbe). Én alkalmazkodom...
Mercedes Benz W115 220D 1974, W123 200D 1981
-
Izi_25
csendes tag
Heló.
Láttam hogy megfordultál, gondoltam is hogy megállok...
Azért van még mindig LM-es rendszámom, mert még nem irattam át a nevemre, de remélem a jovo hét folyamán már sikerul.
A találkozót díjjazom, és ott a helyem... de én inkább a Visegrád kornyékére adom a voksom.Szóval: 1
Mercedes Benz W115 220D 1974, W123 200D 1981
-
Izi_25
csendes tag
válasz Babszivacs #2405 üzenetére
Heló
Ha jól tudom 5 - 5,5 L.
Mercedes Benz W115 220D 1974, W123 200D 1981
-
Izi_25
csendes tag
válasz Batman2 #2395 üzenetére
Szevasz
Köszönöm szépen.
Tulajdon képpen nekem már van egy W115 240D-m, csak még nincs használható állapotban.
Karoszéria felújitás alatt áll, de már lassan elkészül
Aztán erre kerül a sorApropó: MB W115 200,220D-hez van eredeti német szervizmanuálom
Mercedes Benz W115 220D 1974, W123 200D 1981
-
Izi_25
csendes tag
Heló mindenkinek.
Nemrég vettem egy MB W123 200D-t. Mivel túl jó áron volt, gondoltam hogy valami baja lesz, na de belevágtam. Meglepetésemre a karosszérián csak a seggét kellett befoltozni, a tobbi még egy darabig kibírja. Jobban féltem hogy a motor milyen állapotú. Mivel 200D gondoltam hogy nem lessz egy sprinter, de parton egyenesen halott. Most olajcsere után (MOBIL 15W/40) az olajnyomásom meghajtott motor után max. 1,6- ra esik vissza. Nincs nagyon osszehasonlítási alapom, ezért szeretném a tanácsotokat kérni, hogy ez 300000 Km után normális állapotnak tekintheto?
Mercedes Benz W115 220D 1974, W123 200D 1981
Új hozzászólás Aktív témák
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Külpolitika
- Hamarosan kapható lesz az Enermax Intel és AMD HEDT platformokhoz szánt AIO-ja
- Windows 10 Mobile (Windows Phone) szakmai topik
- Bemutatkozott az ASUS ROG NUC mini PC idei kiadása
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen processzort vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- One mobilszolgáltatások
- Snowboard topic
- További aktív témák...