Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Meggyi001: A Lidl Silvercrest kenyérsütő jó?.........Jelentem:Jó!
- RetepNyaraB: Kávés szöszölés, az élet, a világmindenség, meg minden
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
batmanéhes #11464 üzenetére
Az belefér még. Ha nincs panaszod, ne foglalkozz vele.
Hyperion: ja, kölyökként én is imádtam, ma már sajnálom rá az időt, és mindenért szerelőhöz viszem. Jó, pl. fejegység, műszerfal mögötti dolgok, vagy a nyest megette a napfény érzékelőm, ezeket magam megcsináltam. De amivel szívni kell, olajos, vagy nincs kijárt út a megoldáshoz, azt magam már nem.
Nincs is értelme. Beleölsz egy vödör pénzt, időt, és nem jön vissza. Ráadásul ilyen jellegű átalakításokkal veteránnak sem lesz igazán jó. -
-
batmanéhes
tag
sziasztok. a régi 55A-es generátor mennyit kéne töltsön? mert nekem nem megy feljebb ~13,85-nél fogyasztó nélkül, utóizzítás után sok idővel se. ha lámpát bekapcsolom akkor ~13,65 körül van. fordulaton se megy feljebb. a bajom az, hogy mindkettő általam elérhető hasonlót mutat, azaz vagy mindkettő rossz, vagy nem tudom. a csatlakozások, kábelvégek látványra vállalhatók, most végigmentem az összes földponton is csiszolóval, nem sok változás van. a szíj feszes, új.
-
Nem tudom honnét van ez az "elveszed a kedvem" paranoiád?
Egy szóval sem mondtam, hogy hagyd a fenébe az egészet, egy szóval sem mondtam, hogy ne csináld!
Csak arra világítok rá, hogy vannak munkák amiket nem a reggeli kávézás mellett kell félvállról megcsinálni.
Egyenlőre -ha a szerelőket nem vesszük- én foglalkoztam a kocsiddal a legtöbbet eddig, beleértve téged is! -
MurdR
veterán
válasz
KillHates #11459 üzenetére
Addig idegesítesz vele amíg meg nem csinálom magam
A 124es talira ha az ülések bent lesznek, meg az első lőkös le lesz cserélve, én már boldog leszek.
A hátsó lőkösöm is elkezdte ledobni a fekete festéket (láttad asszem, elvileg piros az eredeti színe), de azt szerintem egy fényezéssel megúszom.Attis, a légkonditól sem veszed el a kedvem, mert ha meg kell fizetni azt aki hozzáértő, akkor meg kell fizetni. Az én munkámat sem tudja megcsinálni akárki, a klímaszerelést sem, de ez így van rendjén.
Sokat beszélgettünk róla, hogy mi pénzek el fognak menni, megértettem, elfogadtam. Benne lesz egy olcsóbb 211es árában, de akkor tudom, hogy a világ végére el fog vinni oda meg vissza.
-
MurdR
veterán
Na ''feltuningoljuk'' egy kicsit a 124-esemet.
Amit kap: szép állapotú bőrbelső kárpittal együtt, memóriás fűthető ülésekkel, kap egy klímát, meg kap egy szép állapotú első lököst is.
-
Batman2
őstag
Köszi mindkettőtöknek az infókat !
Most már valóban nem érné meg a növényi olaj, személyautók számára, de anno, kb. 15-20 évvel ezelőtt még bőven a hagyományos rendszerek mentek, CR még nem volt, még csak a roto adagolóknál jártak.
Valami ismeretterjesztő kisfilmben, vagy anno még éppen a Delta c. műsorban volt erről szó és természetesen mercedesszel szemléltették, ez akkor még egy w124-es volt.
Az biztos, hogy a traktoroknak többségében soros adagolójuk van, bár manapság már lehet hogy azt is CR-rel csinálják, nem tudom, az viszont manapság elég jellemző, hogy turbós motorokkal szerelik.
Etanolt én csak 4T trabantban póbáltam, az is rosszul indult és ment hidegen vele, ha már 50% vagy több volt benne az alkohol. Bemelegedve gyorsításokkor jobban le kellett nyomni a pedált, majd kicsit vissza, hogy megfelelően dús legyen a keverék, különben torpant, az alkoholnak más levegő arány kell, mint a benzinnek (asszem 14:1 a 9:1 helyett).
Nagy kár, hogy megemelték az adóját, így már tényleg semmi értelme, mert a kutya nem tankolja, mivel még több is kell belőle, mint benzinből, azonos táv megtételéhez. Pedig az injektoros, tehát tipikusan mai autók gond nélkül kell menjenek vele, mert ott az elektronika az égés, illetve a kipufogógáz paraméterei alapján észleli a tüzelőanyag energiatartalmát és át áll az alkoholnak megfelelően, nem úgy mint egy karburátoros rendszer.A 2T-s tapasztalatod érdekes, de igazából reális, mert ha megadod a rendszernek azt a kb. 30% többlet üzemanyagot, ami kell a megfelelő keverékképzéshez, akkor viszont több energiát képes leadni, illetve gyorsabban és az alkohol, mint a benzin, lehet ezért is ment gyorsabban vele a simsonod !
Üdv.
-
tailor13
csendes tag
válasz
Batman2 #11452 üzenetére
Németországban mezőgazdasági gépek számára árulják főleg, ha információim nem csalnak, a traktor meg főleg soros adagolós
A növényi olajat nagyobb mennyiségben sem a CR dieselek, sem a köradagolós dieselek nem komálják, a köradagolónál az üzemanyag keni az adagoló belső részeit, a növényi olaj kenőképessége viszont elég gyenge.
Azért a pár soros adagolós Mercedesért pedig nem éri meg senkinek ilyen hálózatot telepíteni.
Az etanol is csak addig érte meg, míg nem emelték meg a jövedéki adóját, azóta már drágábban jön ki, és kevésbé megy vele az autó. Amikor olcsó volt, használtam Simsonba, de kellett bele 20-30% benzin, mert a tiszta etanolban nem oldódik a 2T olaj, hanem megy szörnyű, lemoshatatlan ragacs lesz belőle. Igazából elég rossz volt vele menni, mert amíg át nem melegedett a karburátor (nyáron 4-5 km legalább) borzasztó rossz volt a keverékképzése, durrogott, detonált, de ha meleg volt, 10 km/h-val jobban ment, mint benzinnel valaha
(mostanság benzinnel, jobb karbival 82-85 körül tud, a gyárival olyan 80-82 körül ment, etanollal gyári karbival 92 volt a legjobb
)
-
Batman2
őstag
válasz
tailor13 #11451 üzenetére
A tisztító hatás érdekes !
Én zömében csak akkor használtam, mikor olcsóbb volt a boltban, mint a GO, és tisztán ment bele, használtam nincs.
Mondjuk visszatérve az növényi olaj vs. üzemanyag rendszer kérdésre, ha jól tudom, akkor Németországban vannak repceolaj kutak, melyeken tiszta repce olajat lehet tankolni.
Ha ártana töményen az üzemanyag rendszernek, akkor gondolom nem árusítanák, csak keverékként.Mondjuk itthon Magyarországon, ha lett volna egy kis eszük, akkor már megoldották volna a növényi olaj, mint üzemanyag kérdését például úgy, hogy a legtöbb kúton meglévő, valamikori kétütemű keverék kút fej és a hozzá tartozó tartályból 50-50% előre kevert növényi-GO-t lehessen tankolni !
A normál adagolós dieselek biztosan tudnák használni, a modernebb common rail, nem tudom mit szól hozzá, de lehet, még az is elmenne vele.Vagy legalább mindenhol árusítottak volna belőle bioetanolt, akkor is több értelme lett volna, mint így, hogy ott állnak, kihasználatlanul.
Üdv.
-
tailor13
csendes tag
válasz
Batman2 #11445 üzenetére
Nem tudom, hogy csinálják, mert én is használttal tolom, de ülepítem, és kétszer szűröm utána, mert az alján annyi zacc van, mindenféle takonnyal, hogy borzasztó.
A kopást nem tudom, nem szedtem még szét tartósan étolajüzemű autó üzemanyagrendszerét, de hogy tisztít, az bizonyos. Amikor hosszabb tiszta gázolajos üzem után megkapja az első friss étolaj adagot, mindig előrehoz egy kis lerakódást a tankból, a szűrőbe.
-
aero.
veterán
Az M111.970 - M111.974 euro 1-es lesz ugye, ha jól sejtem?
-
lali81
tag
Sziasztok!
Tudja valaki honnan tudnék ilyen műszerfali alatti dekorelemet szerezni, elsősorban zongoralakk érdekelne (lsd klímakonzol körül).
2007-es A Merci (W169)
Köszi! -
Nemo1001
aktív tag
Mercedes A140 1.4 benzin mi lehet a baj?mikor ezt a hibát csinálja a töltés lemegy 6-7 volt közzé
[link]
https://youtu.be/cvI3uB18vcQ -
Batman2
őstag
válasz
tailor13 #11443 üzenetére
Az nem semmi, mázlid van azzal az autóval !!
Youtubeon lehet találni amerikai videókat étolajos átalakitásokról.
Valami spéci üzemanyag szűrőt szerelnek fel a sűrű étolaj miatt, igaz, ott használt étolajos üzemről van szó.
Sőt, asszem olyat is olvastam, hogy fűtés is van a szűrőben, hogy könnyebben átjusson a lé.
És olyan átalakitás is rémlik, ahol kettő szűrő van párhuzamosan felszerelve, szintén étolajos üzem miatt.
Ezek mind tömény, használt étolajra vannak.Azt én is tapasztaltam régen, hogy étolajos gázolajjal finomabban, lágyabban járt, tiszta GOval keményebben, kopogósabban.
Addig rendben van, hogy Rudolf Diesel mogyoróolajra, tehát növényi olajra tervezte eredetilag a diesel motort, de vajon azért ezen fejlettebb dieselek, mint amilyenek a 23asok is, vajon nem kopnak e jobban az üzemanyag rendszert illetőn növényivel, mint GOval??
Én töményen növényivel biztosan nem merem hajtani, legfeljebb fifti-fiftiben, ha ennek a csere motornak tetszik a növényi.
Így azért még biztosan rendben kell lenni még az adagoló, üzemanyag pumpa kenésének.Köszi az infót!
Üdv.
-
tailor13
csendes tag
válasz
Batman2 #11434 üzenetére
Gyári Bosch szerintem, a csúcsok még nem voltak szerintem szétszedve (Original Tauschaggregat, most olyan 210-220 ezer lehet benne, 81-es gyártás, 72 ló, röpsúlyos adagoló, kisizzítós).
A nagynyomású gázolajcsöveken meg ilyesmi szerelvényeken még rajta van a gyári sárga galvánréteg...
-
tailor13
csendes tag
válasz
Batman2 #11432 üzenetére
Üdv!
Nincs mit
Teljesen gyári, ezt nem sikerült összetörnöm
Télen tiszta gázolajjal megy mindig, nem szeretném, ha beledermedne, ilyen 0-3 fokban ami pár napja volt, a 70-80% étolajjal simán indult és ment, kicsit puhábban jár vele, mint tiszta gázolajjal. A teljesítménycsökkenés inkább a telerakódó gázolajszűrő miatt szokott lenni, az étolajüzem miatt nem vettem észre, de valamennyi bizonyára van. A tankszűrőt viszont rövidesen megint pucolni fogom.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
bucihost #11439 üzenetére
Olajcserére nincs valami kiejlzőnél elkövethető nullázás?
(VW Golf 4 pl. a két állító pöcökkel elintézi, új Ford Transit kuplung+gáz pedállal, ilyesmire gondolok). Rendes diagnak típusspecifikusan nézelődnék, ami nem csak az ECU-ba lát bele, hanem esetleg több elektronikába is (így lehet pl, hogy olajcsere intervallumra pont nem elég egy ilyen kütyü
).
-
bucihost
senior tag
-
Batman2
őstag
Jó ötlet, ez engem is érdekelne, jó lenne, ha magam ki tudnám olvasni a hibát!!
Utána is néztem Ebay-en, van mindenféle.
Üdv.
-
bucihost
senior tag
válasz
Batman2 #11436 üzenetére
Nekünk is nem rég volt ugye ékszíj meg vízpumpa cserélve. Előtte nem sokkal volt egy hiba jelzése, akkor is a rendszámtábla világítás ment el. De akkor írta is, hogy a jobboldali világítás problémás. Szerdán oda voltunk vidéken, ~500km oda-vissza, és az utolsó 2 km-en elkezdett a bal hátsó keréknél valami súrlódni, és írta is hogy van valami hiba. Mivel már nagyok késő volt nem néztem meg mi a nyűge, csak másnap. Szerencsére csak a rendszám meg az ablakmosó miatt sipákolt, a hátsó keréknél meg csak egy szerencsétlen kavics szorult be
Más: olcsó (2-3 ezres) ebay és társairól származó OBD2 kiolvasókat próbált már valaki?
Ha nem akkor tudnátok ajánlani valami más alternatívát? -
Batman2
őstag
válasz
bucihost #11435 üzenetére
Valszeg úgy kezeli a gyártó a felhasználót, hogy úgy is buta, nem ért hozzá, no meg persze ne is nagyon akarjon érteni hozzá, elég neki annyi hogy hiba van, aztán menjen a szervizbe, így csak a szakik tudják, mi a hiba (vagy ők sem...), Te meg fizess az időért, amit az autóddal töltenek !
Nekem sem beszédesebb az autóm, múltkor egyszer csak jelezni kezdett a "motor működési zavar" megnevezésre hallgató piktogram, aztán menjek a szervizbe, ha többet akarok tudni a hibáról !
nagyon nem foglalkoztam vele, volt tippem, hogy a szűrőket már cserélni kell, azt meg is tettem, de már előtte magától meg is szűnt a jelzés, hirtelen, ahogyan megjelent.
Azóta már mentem vele több ezret, semmi jelzés, vagy rendellenesség, nem mentem szervizbe.Üdv.
-
Batman2
őstag
válasz
tailor13 #11428 üzenetére
Szevasz
Köszi a fotókat !
Ez a duda rögzítés vajon mennyire gyári ?
Az autód nem megy lomhábba, zajosabban, füstösebben tömény növényi anyaggal, hideg indulás ??
Az enyém 5-10% körüli növényi komponenssel csendesebb volt, talán még jobban is húzott, talán kevesebbet is evett, melegen füstje nem volt, de a hideg indulása kicsit már rosszabb volt.
20% felett viszont már jelentősen rosszabbul indult, hidegen kékes-fehéreset füstölt és kicsit már morgósabban, nehézkesebben gyorsult.
Kvázi töményen (de az is szerintem csak 50-70% lehetett) meleg motornál, próbáltam egyszer még régebben, akkor nem volt sok különbség, csak szintén kicsit mormogósabb volt a hangja.
Igaz, az én motorom eleve nem jól indult gázolajjal sem hidegen, bár azzal azért sokkal jobban.A felújított motor is hasonlóan viselkedett, a mostani új-használt motorral még nem próbáltam, anélkül is nagyon döglött, bár a hideg indulása jobb és egyébként nagyon csendesen, egyenletesen kulturáltan jár, csak iszonyú lomha.
No majd kipróbálom ezzel is, ha majd már lehet vele közlekednem.Üdv.
-
Batman2
őstag
-
bucihost
senior tag
Sziasztok. Merci c200. "1 malfunction". Ebből nem sokat tudtam meg. Rá lehet bírni valahogy, hogy nyögjön bővebb infót vagy csak hibáról kiolvasás?
[Javítottam]
[ Módosította: MurdR ]
-
tailor13
csendes tag
-
válasz
Batman2 #11426 üzenetére
Nem tudom mi volt az előzmény, nem az én kocsim volt, csak arra motoroztam és feltűnt a ködgyertya végén a kocsi
Megálltam és elmondtam a csókának miről van szó és nyissa ki a motorháztetőt. Kinyitottam letéptem a légszűrő fedelét és mutattam neki, hogy ide kellene valami. A kezembe nyomott egy doboz sört amit beleszorítottam a szívónyílásba. Amikor a motor lefulladt akkor és mindenki megnyugodott akkor derült ki, hogy a kocsi egy török figuráé és egy szót sem tud magyarul
-
Batman2
őstag
válasz
barnam_ #11422 üzenetére
Szevasz
Ahogy Egér is mondja, csak egy részét keni az adagolónak a motorolaj.
Igen, analóg nyomásmérő az van, de mivel nem állandóan a műszerfalon van a szemünk, illetve a lassan mozgó, lassan változó tárgyakat, fényeket a szem sokkal kevésbé veszi észre, így simán nem vettem észre, hogy a nyomásmérő lassan lekúszott, pedig pár percenként azért rászoktam nézni a műszer egységre, a tönkremenetelhez pedig sajnos pont elég volt ennyi intervallum.
Ráadásul mivel korábban volt üzemanyag rendszer dugulás, így az sem irányította rögtön a nyomásmérőre a figyelmemet.Viszont ha a lassan mozgó mutató mellett van egy fényjelzés, fel villan, vagy pláne villogni kezd egy kis kontroll lámpa, akkor azonnal észre vettem volna és megálltam volna !!
A jelenlegi céges autóban mindenféle piktogram van, ráadásul LEDes, így tudom, hogy azonnal észre veszem, ha felvillan valami, még nem is kell villognia.
Meg is fogadtam, hogyha az Öreget megint talpra állítom, akkor teszek a nyomásmérő vezetékbe egy 0,3-0,5 bar-os gombát, amire meg egy LEDet, hogy jelezze, ha kritikus érték alá esik a nyomás !Üdv.
-
-
barnam_
nagyúr
válasz
Batman2 #11416 üzenetére
Egyetértek veled, azt a leírást nem feltétlenül kell szentírásnak venni, lévén az adalék-gyártó oldalán van. Ugyanakkor azt sem állítom, hogy hazugság, ami ott van.
Ami viszont tény, hogy a Merci soros adagolókat a motorolaj keni, nem a gázolaj, tehát ilyen értelemben nem kell a gázolajhoz adalék. Sokkal többet ér a minőségi olaj 10 ezrenkénti cserével, mint a motorolaj gázolajhoz való öntése. Hogy a porlasztócsúcs elkopik-e... nem hiszem.
Én is kipróbáltam (2-3x öntöttem hozzá azt hiszem), az tény, hogy nagyon elcsendesült alapjáraton, illetve gyorsításkor, de mintha gyengébb lett volna és jobban is füstölt. Illetve nem tudom hogy összefüggés van-e, de pont akkoriban kezdett el csöpögni a gázolaj az előmelegítő környékén. Azóta nem öntöttem bele, nem is fogok. Ha nagyon kell üzemanyag adalék, akkor Liqui-Moly, de azt se öntök már bele, pedig van itthon még 3 db Diesel-Spülung. Sima MOL-t kap ugyanarról a kútról (igyekszem is ezt tartani), jól megy, jól fogyaszt
Csak hát kerregős, azért majd remélem a csúcsok tisztítását hamarosan megtudom csináltatni.(#11417)-re: olajnyomás mérő van a 123-ban is, nem? Ezt kiegészítve a olajszint visszajelzővel, szerintem elegendő védelem. Vagy az olaj hőmérsékletre gondolsz? Az jópofa, de azért lehet nélküle élni
-
válasz
molnarpeter #11419 üzenetére
Egyszer egy C220CDi-t láttam így megszaladni. Automata volt, tehát nem lehetett lefullasztani. Letéptem a légszűrőről a fedelet és a csőbe és belenyomtam egy sörösdobozt, ment még vagy majd fél percig a kis mocsok mire megfulladt a saját nyáljában....
Elég para volt a tűzforró ordító motorban kotorászni, de rajtam volt a motoros kesztyűm. Azóta van az E270CDI-m motorterében kesztyű és az utastérben egy doboz sör! -
Batman2
őstag
Korábban hallottam valami olyasmit, hogy a diesel motorok képesek olyanra, hogy bizonyos meghibásodás esetén, mikor valamilyen módon, valamilyen formában nagy mennyiségű motorolaj jut a hengerbe, nem áll le, "magától" gázadás nélkül, a motorolaj égetésével pörög tovább, amíg be nem sül és közben persze hatalmas füstöt ereszt
Sok ilyesmi hibáról szóló videót lehet találni a jutyúbon, de sehol sem bírtam találni leírást, hogy ilyenkor mi is történik.pl. ilyesmi: [link]
Tud erről valaki valamit, tényleg létezik ilyen ??Sőt még olyat is találtam, hogy benzines autóból kivette a gyújtókábeleket és akkor is járt a motor !!
Üdv.
-
Batman2
őstag
Na ezt a kombinált jelzést hiányolom a 23-asból is, akkor nekem sem ragadt volna be a motorom: [link]
Lsd. első oldal vége, Porche 911 műszerfal jelzései !Üdv.
-
Batman2
őstag
Találtam egy írást a 2T motorlaj gázolajba való adagolásával kapcsolatban, kenés céljából:[link]
Ugye sokan, közöttük én is volt, hogy adagoltam 1:100 arányban 2T olajat a gázolajhoz, mivel a mai, csökkentett kén tartalmú, illetve bio-komponenssel kevert gázolajok nem kenne úgy, mint a régi gázolaj, ami fokozott kopást okozhat az adagolóban, illetve csúcsokban is.
Még igaza is lehetne ennek az írásnak, bár azért a elegyedésben szerintem nincsen akkora különbség benzin és gázolaj esetében, de az, hogy ezt pont egy ismert adalékot gyártó cég írta, aki nyilván a saját adalékát szeretné eladni, az egy kicsit gyanús nekem.
Amúgy magáról az üzemanyag kenőképességéről nem szól semmit, és arról sem, hogy akkor mit lehetne tenni, hogy garantáltan rendben legyenek ezek a régebbi rendszerek is, amik a régebbi üzemanyagokhoz voltak tervezve, és a saját adalékára sem tér ki, azt sem ajánlgatja ebben az írásban...Üdv
-
Batman2
őstag
válasz
tailor13 #11394 üzenetére
Szevasz
Semmi gond, egyelőre rögzítettem a doblemez egy gyári lyukjában csavarral, gumi alátéttel, hogy ne rohadjon, új lyukat semmiképpen sem akartam fúrni.
A régi lyuk az megszűnt, mivel kasznizni kellett a doblemezt.Azért persze mindenképpen szeretném tudni, hogy hol is lenne a helye gyárilag !
Láttam többször olyan verziót is, hogy a zárhidat és a lökhárító merevítőt összekötő ferde rúdra van fel erősítve a kűrt. Lehet gyárilag több helye is volt ?
Üdv.
-
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
Sziasztok!
Facelift W203-ba (Audio 20 fejegység) megoldható az aux ezzel a kütyüvel? [link]
MBForumon találtam egy leirást csak az a kérdés hogy a képen látható csatlakozó vajon minden autóban megtalálható?
Van esetleg valakinek tapasztalata ilyennel vagy hasonlóval?
Előre is köszönöm!
-
Pé
senior tag
válasz
Acheron #11407 üzenetére
Enyémben is 7 sebességes automata van. Eddig nem volt a napira használt autóimban automata váltó, igaz Mercim se volt még ez előtt. Nem is igen akartam automatát, de a srác akitől vettem meggyőzött hogy nem kell félni ezektől a váltóktól, pláne ha szervizelve volt rendesen, és pláne százezer körüli futásteljesítnénynél .
Remélem igaza lesz -
Acheron
őstag
Használd sokáig balesetmentesen!
Abba én is szerelmes lennék, azt hiszem. Viszont az élhető példányok sajnos túlnyúlnak a keretemen, ezen nincs mit szépíteni. Most a w204 modelleket nézegetem benzines V6 motorral (280, 350) ezek - eddig úgy tűnik - motorikusan megbízhatók. A váltó már kevésbé (7 sebességes automata).
Ezekkel esetleg van valamilyen tapasztalatod a mostani autód előttről?Budapesten hova érdemes elvinni bevizsgáltatni egy kinézett példányt, ahol jó eséllyel észre is veszik a problémákat (az eddigiek alapján a váltótól tartok leginkább, nem is a vezérlő elektronikától, az még vállalható ősszeg, hanem mechanikai hibáktól.) Ha költeni kell rá, az nem baj, csak tudjak róla előre.
A másik út, hogy Németországból hozzátok egyet ismerősön keresztül, igaz, az Euro 4 motorok miatt ott kicsit több lesz a sarc.
Köszönöm! -
Pé
senior tag
válasz
Acheron #11397 üzenetére
Szia.Nem túl sok tapasztalat, de talán segít. Én nemrég vettem egy W212, E350 CGI-t. Szerelmes vagyok azóta is. A teljesítménye a minősége, a tudása, a mindene .. példaértékű. Eddig kb 5.000 km-t vezettem, az átlagfogyasztása 10l kereken. Baja volt egy pici hozott, termosztátot kellett cserélni, (32e Ft) illetve az akku is kicsit kehes, lehet az is cserélve lesz hamarosan. Minden más zseniális. Ha esetleg érdekel valami konkrétan, kérdezz bátran.
-
Acheron
őstag
válasz
molnarpeter #11403 üzenetére
Az nem túl szép
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- LEGO klub
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Egyre kevésbé érdekli az okostelefon Európát
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Vezetékes FEJhallgatók
- A pornóóriások ellen indít vizsgálatot az EU
- Mazda topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Parkside szerszám kibeszélő
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest