Hirdetés
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- A fénynél gyorsabban
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- PLEX: multimédia az egész lakásban
Aktív témák
-
Krystal_s
addikt
válasz Kezdő vagyok #47594 üzenetére
jaj bocsi az OFF akart lenni és nem Dőlt igen sajnos ez van, és még örülnöm kellett h kb 50ezerrel drágábban megtudtam rendelni Neten,és nem abban a színben, amit szerettem volna, mert ez Mo. itt korlátozott lehetőségek vannak
-
Krystal_s
addikt
válasz Kezdő vagyok #47604 üzenetére
ez most egy Toshiba T210
ui: átírtam Linkre ,ahol van róla mindenféle infó
[ Szerkesztve ]
-
csaba1203
addikt
Dr Web promo egyszerre 2 is az egyik mobil security és 1 évesek:
[link] -
iNfAntRy
senior tag
sziasztok
nem szoktam a netbookomon netezni, itthon van rendes pc, csak néha netezek rajta ahol van wifi, de ilyenkor is csak a leveleim nézem meg vele,facebook, prohardver, meg hireket olvasok. Igy kiváncsiságból rátettem az Ad-aware free internet security-t. Nem olyan rossz, nem foglalja a gépet, viszont két kérdésem lenne: az emlitett használathoz bőven elég ugye? illetve gyakran fordul meg benne pendrive, és adaware nem tudom mennyire jó a trójaik felismerésében, ugy tudom nem annyira.
A másik pedig hogy a tálcán nem jelenik meg az adaware, csak az asztalon. Be van kapcsolva az ad-watch live!, de nem jelenik meg a tálcán. Aki használ szintén adaware IS-t vagy más lavasoft programot annak is van ilyen problémája esetleg?Galaxy Tab 4, Galaxy S20FE
-
RBJ
addikt
Most lehet én vagyok hülye de a Dr web hivatalos oldalán nem találok sima AV. pro ba is tűzfal van .
Régen volt simma tűzfal nélküli AV.Ubuntu / Realme GT2 / Fitbit charge 6 / Gaggia Classic / Xbox Series S
-
nagyúr