Hirdetés
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Random25: Windows 11 telepítés Pendriveról
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
Aktív témák
-
#00809728
törölt tag
válasz
KisBundi #217 üzenetére
Hát volt vele munka rendesen.
Átmosás alaposan szilikonlemosóval 2-3x
Itt-ott 2000-es papírral átcsiszolgattam mert nem tetszett a gyári fényezés (narancsosság)
Menzerna fg300
Meguiars M101
Meguiars M205
PolishAngel master polish I.
PolishAngel master final polish II.
Nanolex nano one
Nanolex headlight50órám ment el rá..ELADÓ 2008/06 1.6benzin végig MAZDA márkaszervizben szervizelték.
-
#00809728
törölt tag
-
jobbman
tag
Ahoj!
A hideg 1 perces kopogással kapcsolatban találtam a mazda-autó expanzió fórumán:
Kérdés:
"Sziasztok! Szeretnék feltenni egy kérdést.Van egy mazda 3 om 1,4 benzin, hidegen induláskor KB1 percig van egy csúnya kopogó hangja,melegen megszünik.Mi lehet a baja?"Válasz:
"Egyedi dolog lehet. Mindenképpen a lehető leghamarabb meg kell nézetni egy Mazda szervízben. Akár nálunk."Ezek szerint ez valami hiba lehet.
Újabb mazda válasz másik autó kopogására:
"Valójában a Mazda hivatalos indoklása alapján a dugattyúcsere csak enyhítheti a 60 fokos hűtővízhőmérséklet alatti, 1000-es főtengelyfordulat környéki enyhe kopogást (1,4i). Szintén a gyártól eredő mondat, hogy nem okoz motorkárosodást a jelenség. Ezekből kiindulva akár konstrukciós jelenségnek is betudhatjuk, amely az örvényszelepek nyitásáig hallható. Persze más alkatrész hibás működése is okozhatja a kopogást, de ezt nyilván megvizsgálták a dugattyúcsere előtt." -
Daywalker
addikt
válasz
#00809728 #209 üzenetére
Az a jó, ha van munka. Leghamarabb úgyis tavasszal lenne aktuális szerintem...meg azóta sem fényeztettem le a motoridomokat, mióta beszéltem veled erről. Pályamotor lett belőle, másik szett üvegszálas idomokkal, de lehet visszaalakítanám utcaira, szóval még lehet, hogy élek a lehetőséggel valamikor
-
jobbman
tag
Sziasztok,
kicsit szétszedtem a kalaptartós részt, vagyis csak azt a függőleges részt amihez az ülések támaszkodnak, a vízszintes valódi kalaptartó részéhez nem nyúltam, az is kicsit macerás lesz majd ha nekiállok. Ugye valami hülye hangom volt, amikor bukkanóra mentem, mintha két anyag egymáson pattogott volna 3-4-szer. Kivettem a műanyag patenteket az üléstámaszos részből, és ahol a patentok vannak, a műanyak takarónak vannak kialakítva felfekvő részei, amik kiállnak és hozzáérnek a fémvázhoz. Namost ezt megütögettem és megkaptam azt a hangot amit szoktam a bukkanókon. Nagyon megörültem, hogy megvan a hangforrás, ki is béleltem az egészet, hogy semmi hangja ne legyen...eltűnt a 3-4szeri hülye hang bukkanókon, viszont egy maradt. Tehát amikor rámegyek egy bukkanóra, hallom az első hangot, de a többi járulékos eltűnt. Csak azt nem értem az első miért nem.
Félek hogy az a valódi kalaptartó részből jön, pedig az alatt van szigetelés is.
Ti is halljátok a hangokat?
-
#00809728
törölt tag
válasz
gilfoyle #197 üzenetére
Mazda 2 2007-től,3 ,5 nekem mindegyik tetszik de utobból az 1.8benzin sajnos nem egy jó széria.
Ford motor és hoztam 132.000km ill. 178.000km mindegyik zabálja az olajat 10w40 2000km/fél liter.
Csináltatni kell gyűrű,síkoltatás stb...Utána akár 500.000km.
2.0benya dicsérik nem halottam róla rosszat. -
gilfoyle
őstag
-
gilfoyle
őstag
Sziasztok!
Van valakinek Mazda 5 2 literes benzinmotorral?
Ma néztem egyet vásárlási szándékkal, egy dolgot vettem észre, hogy a kuplung kemény. Úgy tűnt, fog rendesen. Az eladó szerint ez ilyen, amolyan Subarus... Na ez nekem semmit nem mondott.
Szerintetek? -
Land
veterán
A 3 éve létező új Mazda 3-ról vannak már tapasztalatok? 120 lovas benzinesre gondolok. A keretembe beleférne 1 éves használt példány Attraction felszereltséggel+navival, még 4 év garanciával (ha vélhetően megvették a +2 garancia kiterjesztést). 100.000 km körül már járhat belőle néhány példány.
-
jobbman
tag
válasz
KisBundi #186 üzenetére
Én meg főleg két város között használom, 12km reggel, 12km délután haza. Viszont a városok között nincs nagyon országút, hanem egy harmadik városon kell átmenni, így gyakorlatilag városi üzemmódban megyek.
Valaki nem tudja, hogy egy 2006-os Mazda 3 Sedan-ban mi kolompol a csomagtartóban? Mindent kiszedtem, a csomagtartóban szinte mindent ki-szigeteltem, ami kongott. Olyan mintha 2 műanyag lap lenne a csomagtartóban szabadon, és amikor rámegyek egy buckára, akkor felrepülnének és utána egymásra esnének. Pedig nincs szabadon semmi. Már csak a kalaptartóra tudok gondolni, vagyis a burkolatra ami a hátsó szélvédő alatt van. Azt le lehet szedni valahogyan?
-
KisBundi
őstag
-
#00809728
törölt tag
Hy...
Mazda 2 GTA 2008-as 100.000km körül van.
Olajos céghez vittem ott csinálják előttem precizek kb. 15féle olajból válogathatsz+szűrő fajtákból.
Sajnos ö mondta szűrőből ne vegyünk olcsot mert ami olcsó annak híg a leve.Ha nem szűr rendesen akkor viszi a fémforgácsokat ugyanugy a henger falához.Elf olajat rakott bele 10.000ft 15.000km csere nem is ette nem is volt elkoszolodás...
Most eneos sustinát raktuk bele de az tény és való csendesebb a motor pedig ugyanaz 5w-40ment bele.
Nem tudom mivel magyarázni nekem feltünt elsőre majd utána Asszonyom mondta olyan finomabb lett a hangja.Levittem a faluba az egyik BMW fan szervizes papihoz aki szerelgeti az autót és ő is csak megerősített benne.
Lehet nem Japán meg nem über mint a castrol és társai de jó bele.
15.000km akkor is kidobom ha az van rá írva akár 50.000km is el mehetsz vele ezekben sosem hittem. -
jobbman
tag
A Mazda klub fórumáról, érdekesség az Eneos olajjal kapcsolatban:
"15 év alatt mióta Mazda szerelő vagyok sok mindent próbáltunk már kíváncsiságból és van ami nem vált be Mazdánál. Az Eneost próbáltuk anno csak miután volt osztálytársam a hazai forgalmazónál dolgozik és mondta ha jót akarunk saját autóba ne rakjuk. Amúgy a nagy reklám, hogy japán meg egyebek az egy dolog, csak az itt kapható az sosem járt japánban itt készül európában.
5W-30 a gyári előírás az 5W-40 tökéletes lesz bele. Amúgy azt szoktam mondani az olaj a motor vére neki sem jó a sz*r olaj úgy ahogy neked sem lenne jó ha sz*r vért kapnál. Az olajon meg nem érdemes spórolni ha sokáig tervezel az autóval egy motorgenerál mindig drágább kiadás.
Amúgy minőségi olajat vesszük a 4 vagy 5 literes kiszerelést 10000 Ft-ért amit sokan drágálnak pedig 10e km periódussal számolva 1 km 1 forint ami hatalmas összeg.Mi amit használunk legtöbbet Mobil1 de jó pár ügyfélnek meg Motul vagy Liqui Moly megy a Mazdájába."
-
Doomgiver
aktív tag
Nem véletlenül nem gurulok be márkaszervízbe.. sajnos nem túl jó tapasztalatokkal vagyok róluk.. ezért is mertem feltenni a kérdést itt is hétha akad egy Mazda szaki
De mindenesetre a dolog több embernél előfordul úgyhogy szépen végigpásztázom a lehetséges dolgokat aztán ha meglesz a megoldás akkor itt is közzé fogom tenni segítve ezzel a márkatársakat
-
Doomgiver
aktív tag
Na most én tennék fel egy kérdést !
Az autóm egy ideje folyamatosan kivillantja a check lámpát. A hibakód olvasáskor a következőt írja:
P2096 – Katalizátor utáni tüzelőanyag korrekció rendszer túl szegény (1.hengersor)
Hol kellene keresni a hibát?
Az autó fogyasztásával nincs gond,(vagy csak nem vettem még észre
) az ereje ugyanúgy megvan nem rángat stb.
A békéscsabai mazda auto.hu fórumon a levegő örvényeltető szelepet mondták (elvileg ez is valami EGR szelep féleség) hogy rá kellene nézni mi a helyzet vele. Nos egy hete megörtént szépen kitisztítottam, kontaktspray a csatlakozókra stb azóta ment faszán egészen mostanáigReggeli utamon szépen az orrombatolta a lámpát..
Javasolták még a hátsó lamda cseréjét is..A közelmúltban volt gyertya, légszűrő, kopogásszenzor, szívósor tömítés csere. Mindenből minőségi márka lett választva.
Autószerelőhöz nem merem vinni mert errefelé nem találni megbízhatót és hozzáértőt csak a kókányos lehúzós fajtát :/
2004 Mazda3 1.6 Sedan benzin ( 77kW – 105LE – Z6 )
( Aki megoldja a rejtvényt vendégem egy tálca sörre
)
-
#00809728
törölt tag
válasz
Doomgiver #170 üzenetére
Alvázmosás alaposan
Kapard le és csiszold meg fémtisztára a rozsdás részeknél.
Majd Korant roszdaátalakítoval adj neki
majd töröld le a felesleget
epoxy 2k-s alapozóval kenegesd át azokat a részeket
majd jöhet rá a jobb minőségű alvázvédőÜregvédelem és sprayal csinálom ahhoz adnak egy 50-60cm csövet bármilyen részt ki tudsz vele fújni.
Carcolornál szoktam vásárolni.
-
Doomgiver
aktív tag
válasz
#00809728 #169 üzenetére
A topic tényleg nem valami forgalmas
Egyébként én tavasszal szeretném megcsinálni magam az alváz és üregvédelmet. Édesapám jó pár évig (17évig) dolgozott a kasztnis műfajban kaptam tőle is tanácsot + amit ellestem + olvasgatás (totalcar stb) de ha van még valami jó tanács akkor azt szívesen meghallgatom ez ügyben
Szeretnék majd minőségi munkát csinálni a lehető legjobb termékekkel dolgozni hogy majd egy jó pár évre ne kelljen a rozsda miatt idegeskednem
-
#00809728
törölt tag
Mazda 3 1.6benzin...
hideg motor elindítom és az alapjárat ide oda ingadozik.Majd a hűtőventilátor elindul és megy majd kikapcsol.
Melegen meg ha van kedve bekacsol vagy nem.Hiba: kiolvastuk és sensor hiba de mivel van benne pár igy konkrétumot nem tudtunk.
Kitőrőltük és inditgattuk majd probálgattuk 3napig nem csinálta.
Megint újra csinálta.
Kiderült a motorblok oldalában van egy viz hőfok az adta meg magát.
Kiolvasás+törlés 2* és kijőttek házhoz 8000ft majd az érzékelő a bárdiban 3200ft helyett 1750ft volt.
Hát a beszerelése nem volt egyszerü mert a fél mocit lebontottam és egy nagyobb vizcső mögött volt az aranyoskám 19-es kulcsal ki majd kisúj be a lyukba majd pici zsír és az új érzékelő beteker roppano alátéttel.
Eladtam az autót 2honapja nem volt vele gond.Ez csak utmutatásként írtam le.
-
#00809728
törölt tag
válasz
Doomgiver #163 üzenetére
Voltam kiraktak mert az óttani alapító tagnak nem csináltam meg ingyen az autóját polír+kerámia de előtte lakatoltasam ki és fényeztesem le mert sok-sok helyen átrozsdásodott.
Mivel az ö oldalán (face)árulom a "szarjaimat" és hasznom is van belőlle igy valamit rakjak le az asztalra.
Nyitottam egy polír+cerámiás,alvázvédelem és üregvédelem totyikot gondoltam azzal is már segittek pár autóörültnek.Hát ö nem értkelte.
Sokan azóta felkerestek ugy priviben szoktam is segitteni de ....ez van -
#00809728
törölt tag
Hy...
Azért amit belinkeltél azok nagyon felszereltek és ha újat szeretnél is hasonló felszereltéggel azt nem hiszem,hogy 1millával lenne csak drágább.
Ha engem kérdezel tuti megvenném.Szkönyves leinformálható.Ha meg Magyarországi akkor bent van a rendszerben a km/h állás.
GTA+Bose a nyerő páros
-
Land
veterán
Üdv!
Mennyire ajánlott, megbízható egy előző generációs Mazda 3 (2.0 szívó benzin, 151 LE, 6-os kézi váltó)? Az 1.6-os 105 LE-s elég kevéskének tűnik az autóhoz...
4-6 év alatt ez a kevesebb mint 50.000 km elég kevéskének tűnik (lásd hirdetés linkek). Olyan autót keresek, melyre évekig nem igen kell a kötelezőkön kívül hozzányúlni. Lehet végül új autó lesz belőle (kb 4.5 millió Ft-ért), de vonzó egy kb 1 millió Ft-tal olcsóbb kevés km-es autó. Csak akkor érdekel ez a típus, ha sokáig megbízhatóan teszi a dolgát.Köszi!
-
#00809728
törölt tag
Mazda 3 2.0 benzin GTA eladó 2004/12havi.
Éves szinten 7000-10.000km között mentek vele és mazdánál szervizelték.Számlákkal igazolt.
125450km.NEM TEKERGETETT.Webasto álló fütés programozható.Nem dohányzó.
Magamnak vettem ezért úgy is újítottam fel.
ÚJ:
2db első sárvédő
4 új gumi
4 új fékrendszer ate
1db küszöb
üregvédelem
komplett kamrás fényezés kicsit gyöngyházzal megbolondítva.
Klíma feltötve átnézve +6,5fokot nyom
leszervízelve olajcserék ill. szűrők cseréje...5-40w eneos sustina ment bele
2db gyári kulcs.
80Ah akksival1299000ft szivem megszakad érte...
-
KisBundi
őstag
Ez azért érdekes, mert a megugró fordulat váltáskor teljesen normális. Ezt direkt azért találták ki, hogy a 2 váltás között időben a motor optimális fordulatra essen le, hogy finomabb legyen a váltás és ne túlságosan alacsony fordulatról induljon a motor ami ugyan úgy rántást eredményezne. Ez nálam annyiban mutatkozik meg, hogy amint kinyomom a kuplungot egy pillanatra 200RPM-el megnöveli a fordulatszámot és pont annyit esik le így 2 fokozat között, hogy a következő sebességi fokozatot szinte azon a fordulaton kapja ahova épp leesik. Nem mozdul a fordulatszámmérő sehova amikor felengedem a kuplungot.
-
Doomgiver
aktív tag
jobbman: elképzelhető
-
Freddy76
addikt
Mazda6 furcsaság: új Mazda 6-om van, és nem jelzi ki az ablakmosó folyadék fogyását. Egyszer csak elfogy, nincs, kiürült, de nincs figyelmeztető jelzés. Ami érdekes, hogy a szervízkönyv szerint van erre figyelmeztető lámpa, a gyakorlatban viszont nincs: nem villan fel indításkor, és nincs is ott a műszerfalon. Érdekes apróság egy ilyen autónál... Persze ettől még nem viszem vissza
-
jobbman
tag
válasz
KisBundi #148 üzenetére
Megtaláltam a megoldást, vagyis szerintem ez az. Miután feltöltöttem az akksit (még gyári van benne), eltűnt a rángatás. Egyébként olyan volt, hogy amikor váltáskor benyomtam a kuplungot, felugrott egy kicsit a fordulat. Gondolom emiatt rántott rajta amikor visszaengedtem a kuplungot. Alapjárati motor talán nem kapott elég feszültséget, aztán meghülyült.
Most már teljesen jó. A kuplung/váltó mindig kemény szerintem is, remélem emiatt tartósak is.
Aktív témák
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Külpolitika
- Politika
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF/ i5 8-9-10 gen, i7-9700 vagy "félkonfig"/ Win11- Számla, garancia
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Gigabyte A620M R5 7500F 16GB DDR5 512GB SSD RX 6700XT 12GB InWin 301 Erazer CM 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest