Hirdetés
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- aquark: Tapasztaltabb motorosok segítségét kérném!
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz
radi8tor #249019 üzenetére
Ha már így felmerült...
Az újabb fejegységekbe beépített e-simes kapcsolatok milyen sebességűek? Próbálta már valaki internetmegosztással használni?
Mindig elgondolkozok, hogy valami lassú, instabil kapcsolatot kap csak az autó (2-3 havonta néhány napig nem is tud felmenni a netre), de ahhoz képest pl. a szoftverfrissítések egész gyorsnak tűnnek (persze esélyes, hogy előre letölti ezeket, csak erről a folyamatról nincs visszajelzés).
-
bandus
veterán
válasz
radi8tor #248996 üzenetére
koszii, megnezem akkor en is ezt a hires mosot
Kisza: becsbol jottunk, s1 aztan a hatar fele, nem tudom mar hol volt ez. na mindegy, kicsit utana nezve az, hogy villant nem jelent egybol buntetest is, meglatjuk. majd kicsengetem a berlo cegnek legfeljebb, a lenyeg, hogy tul vagyok a koltozes nagy reszen
a netes resz meg igaz, ha egybol a technologia fejlettseg magasabb fokan csatlakozol be valahova
gruziaban is mindenhol szuper 4gs mobilnet volt evekkel ezelott, ok kimaradtak az edge, meg 3g korszakbol
-
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
radi8tor #248706 üzenetére
"A kötelező gépjármű felelősség-biztosítás egy szerződés, egy kétoldalú megállapodás. A szerződés két fél között jön létre, mely két fél a biztosító társaság, és a gépjármű üzembentartója. A szerződés keretein belül a felek arra vállalnak kötelezettséget, hogy az egyik fél folyamatos díjfizetésért cserébe a másik fél vállalja a kockázatot a szerződés másik szereplője által okozott károkért, melyeket a gépjárművével okoz a közúti közlekedés folyamán."
Anyámék pár éve elestek motorral külföldön, volt utasbiztosítás, meg motor biztosítás is.. és ő szerinte a maradandó károsodást a kgfb fizette, nem az utas.
Igazából a vastagon kiemelt szöveggel még igaz is lehetne, nem? Ő nagyon biztosra mondja.
-
tboldi
nagyúr
válasz
radi8tor #248665 üzenetére
A hagyományosabb autók is többet esznek hidegben, több ideig kell túldúsítani, hogy elérjék az üzemi hőmérsékletet, régi karburátorosoknál ez a szívató (choke), amit manuálisan kellett kihúzni, majd fokozatosan visszatolni menet közben, a befecskendezősöknél viszont az ECU maga intézi mindezt, és ilyenkor lambda szabályozás sincs még. Valamint tulajdonképp mindenhol nagyobb az ellenállás is, motor, csapágyak, stb., meg az olaj is nehezebben szivattyúzható.
És igen, a hideg, száraz levegő kedvezőbb az égésnek, érezheted úgy, hogy jobban megy, mint a 40°-os, párás időben.
-
JoinR
őstag
válasz
radi8tor #248656 üzenetére
A szomszédos országok boltjainak árazásával összehasonlítva az ittenieket inkább úgy tűnik, hogy az árstop hajtja az inflációt. Ami rekord áfabevételt jelent egyébként.
A benzin 480-on tartása külön nagyon káros, pont, hogy spórolni kéne vele, hogy ne kelljen annyi energiát importálni, hogy javuljon a folyó fizetési mérleg és ne ennyi legyen az euro.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
radi8tor #248604 üzenetére
A Goodyear Vector 4S Gen-3, amit anyumnak szerettem volna, pár hónap alatt 33-35k-ről 47-48k-re drágult, de a B terv Vredestein Quatracra is rádobtak 5-7000-et, ami nagyjából meg is felel annak a 20%-nak.
A Hankook H750-ért még csak 1-2000-rel kérnek többet, amióta azt is elkezdtem nézegetni.szerk.: Ja, 195/55R15, és /db.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
radi8tor #248528 üzenetére
Kolléga lecserélte a B5.5 Passatot egy Hyundai Accent-re. Ugyanott parkol vele a ház előtt mindkét kocsival, de a Hyundai műanyag lököse 2 hét alatt úgy nézett ki, mint amit sörétessel szórtak meg. Főút mellett kavicsos padka, ahol a közeli sóderbányából mennek a teherautók...
Szóval lehet, hogy a műanyag színrefújt műanyag felülete messze nem bír annyit, mint a fém. Gondolom, ez típusonként változik. De az biztos, hogy kavicsfelverődés miatt csomagtérajtót nem fóliáztatnék, legfeljebb farmotors autón.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
radi8tor #248526 üzenetére
Ahhoz meg nem kell körbe fóliázni. Amúgy van olyan értékű autó, aminél a 1,5 mFt-os fólia rentábilis. Nekem már az elég, ha csak olyan sérülések vannak rajta, amik önmagukban nem rontják tovább az állagát: nem kezdi meg a rozsda. A sárvédőíveket csináltattam meg, meg a motorhátető kapott néhány pöttyöt. Sajnos a motorháztető élén már van egy pénzérményi rózsásodás, de még nem dobta le a festéket. Olyan sokat nem megyek, elvétve kapok kavicsot. A szélvédő még egyszer sem sérült, kop-kop...
-
tboldi
nagyúr
válasz
radi8tor #248297 üzenetére
Én szoktam, ha elenyésző az árkülönbség, a helyi kirendeltséggel legalább megúszom a szállítási költséget. Illetve a gyári csetreszek beszerzése is így a legkézenfekvőbb.
szerk.: Meglepő módon a WagonR csomiajtó teleszkópja (Stabilus) pont a Bárdinál volt a legolcsóbb, nem a Kauffernél vagy bármelyik másik webshopnál. És én csak sima klubtag vagyok náluk, csupán 5-10%-ot kapok, nem 48-at.
-
tboldi
nagyúr
válasz
radi8tor #248293 üzenetére
Az Unixra értettem, de a Bárdira is igaz.
Honda olajszűrő pl. ~6500 Ft, tök mindegy, hol nézed.
Unix, Bárdi, Zsellér Tamás, Import tuningIlletve ha cikkszám alapján rendelsz valami gyárit egyedi beszerzéssel, ami nincs raktáron, akkor sincs kedvezmény, sőt előre ki kell fizetni.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
radi8tor #248201 üzenetére
Amikor felgumizzák a felnit, centírozzák is. Utána persze félre kophat, egy komolyabb fékezésnél lehet kagylós, leeshet a súly, stb. De ezeknek vannak indikátorai, észre lehet venni szemrevételezéskor, vagy menet közben.
Akinek viszont nem tűnik fel sehogy sem, az lehet, a gyári emelőt sem tudja használni.
-
szőröscica
addikt
válasz
radi8tor #247956 üzenetére
Nekem is raktak ra boven a Marsoban, nem erdekel. Nem raz, es az Ampera aero felnijein nem is igazan latszik. Tul rovid az elet ahhoz, hogy ilyeneken idegeskedjunk.
Holnap megyek muszakiztatni, ugyhogy felkeszitettem az autot. Elmentem lemosni
tele is tankoltam, a mobil petrolnal meg mindig 20 liter a limit, de nekem csak 17 kellett.
-
-
kisza25
félisten
válasz
radi8tor #247950 üzenetére
Én seatba nem találtam az istenért sem, na most hyundai van 3 garnitúra
Felni, súly:
Nekem volt olyan, hogy nem kért semmi súlyt még az i20, gumis felírta a naptárába
Én is örültem, mert akkor vettem a felniket és az alföldre elmentem értük, oda-vissza több, mint 400km-t, de zsír új gyári hyundai felnik voltak 80eFt-ért -
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Tippmix
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- A kínai routerek mellőzését kéri az amerikai kongresszusi bizottság
- EA Sports WRC '23
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Lexus, Toyota topik
- Hardcore café
- Windows 11
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Használt Stadler Form hideg párásító ingyenes szállítással
- Stadler Form Oscar Little Titanium hideg párásító
- Bebetto Luca 2in1 babakocsi - mózeskosár és sport résszel
- Xiaomi BW300 Okos Kamera Kültéri ÚJ 12 Hónap Garancia ingyen foxpost!
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif Ip kamera
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest