Csupa pozitívum vagyok... Szegény kifogott minden gyíkot, de vagyunk itt sokan, akik teljes mértékben meg vagyunk elégedve a géppel.
Be Victorious!
Csupa pozitívum vagyok... Szegény kifogott minden gyíkot, de vagyunk itt sokan, akik teljes mértékben meg vagyunk elégedve a géppel.
Be Victorious!
De ha szervízben van, akkor feld*****m magamnak a teljesítményét.
Viccet félre téve, nem véletlenül nézelődök itt a róla szóló tapasztalatokat illetően.
(#2951) Mottie:
Az is igaz, hogy akinek semmi baja, az többnyire hallgat...
[ Szerkesztve ]
"Minden nő 20 centist akar, de 10 centinél már fulladozik" -Torrente
A kérdés komoly volt, mert én még nem találtam és hajlandó vagyok bevállalni 'apróbb' dolgokat a teljesitmény oltárán, de nyilván azért van egy határ.
Szerk : masholnap : Épp ezért gondolkozom, hogy netről megrendelem, annak ellenére, hogy kb 100méterre lakok a boltól, de így ha bármi van, visszaviszem szépen egy délután és köszönöm szépen a lehetőséget, esetleg felajánlani, hogy vagy cserélik vagy payback .
[ Szerkesztve ]
egy biztos, ha nem bírod a szar garanciális szervizt, akkor a lenovo nem ajánlott.
csak telefonon éred el őket, nem tudsz odamenni, hogy akkor most ide nekem a főnököt, addig nem megyek el, amíg nincs itt a főnök.
konklúzió számomra: soha többé helyi szerviz nélküli cucc.
az szerencse kérdése, hogy milyen gépet fogsz ki. ha lehetőséged van, jól teszteld meg átvételkor.
én pl. soha többé nem fogok úgy note-ot venni, ha nincs pár órám a boltban tesztelni.
nekem most "muszáj" volt összeszedni, mi mindent érdemes egy gépnél áttekinteni. nem hittem volna, hogy ennyire durván ízekre kell szedni
ha meg házhoz szállíttatsz, akkor pedig jogod van elállni az esetben is, ha mondjuk nem teszik a gép. megbízható helyről vedd!!!
Ha nem egy selejtet fogsz ki (ami bármelyik gyártónál előfordulhat) akkor ez egy tökéletes gép lesz neked.
Érdeklődnék afelől, hogy Lenovo-nál ha a notit beküldög gariidőn belül servicebe és megcsinálják, a garanciát bővítik-e (tehát attól a naptol megint +idő) régen Asus -nál így volt ha jól emlékszem. (csak érdeklődök. )
Vagy csak ketyeg a gari-idő és hiába van / volt servicebe nem kapsz + időt (ami járna szerintem!)
L
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
Pont ez a lényeg benne. Ez a "HA". Gondoltam, hogy az erős hardvernek, meg az olcsóságnak máshol kell legyen az ára. Pedig ez nem egy PB. Nem beszélve arról, hogy ha már ennyi pénzt elköltök valamire, akkor ne kelljen azon paráznom, hogy nehogy szart fogjak ki. Lottót sem veszek soha...
(#2956) luimapeiz:
Járna elvileg, de fogadok, hogy nem adnak. Kapitalizmus nem a fairplay-re meg az elvekre épül.
[ Szerkesztve ]
"Minden nő 20 centist akar, de 10 centinél már fulladozik" -Torrente
Bármilyen laptopot veszel, van rá esély hogy hibásat fogsz ki. Akár 80ezer, akár 300...
Elvileg kötelező hozzáírniuk a gariidőhöz.
Be Victorious!
Geci bank elutasította a hitelkérelmemet Sose lesz ilyen gépem, pedig az Aqua-nál már 289k az i7-es FHD-s
Van, de hogy mennyi, az a nem mindegy. Meg mik az ember lehetőségei, ha a rosszabbik helyzet áll fenn.
De nem akarok elmenni ilyen irányba. A gép papíron nagyon jó, ezt aláírom. Biztos rengeteg elégetett vevő is ücsörög előtte, de itt most nem ők adtak hangot a véleményüknek az utóbbi időbe.
Én ezt szűrtem itt le.
"Minden nő 20 centist akar, de 10 centinél már fulladozik" -Torrente
nekem is ez a gép van I7 FHD
teljes mértékben elégedett tulaj vagyok
ha tutira akarsz menni, akk ahogy egy előttem szóló fórumtárs írta: rendeld neten házhoz szállítva, laptopszalonnál ingyenes, mellesleg 14 napos pénz visszafizetési garanciát kapsz rá
Privátra illik válaszolni! :)
Ha valakinek tökéletesen működik a gép, az nem fog a fórumba írogatni. Hisz minek?
Ide inkább azok írnak akinek valami problémája van.
Ha webshopban veszed, akkor tudomásom szerint 8 napon belül bármilyen indok nélkül visszaküldheted és 30 napon belül kötelesek visszafizetni a pénzt.
Kivéve a fanatikusok
Be Victorious!
azért szerintem nem csak az követi ezt a fórumot, akinek baja van a gépével. lehet egyfajta magán-supportnak nevezni ezt a topicot
ez így van
Privátra illik válaszolni! :)
Nem csak az követi, de inkább azok írnak akinek problémája van.
Azért tettem fel a kérdést , mert ő már küldte párszor és vagy papírja van róla, vagy megtudja nézni hivatalos warranty oldalon, hogy meddig szól a garija.... reméljük a választ megkapom a kérdésemre !
L
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
Sziasztok.
Esetleg valaki nem tudja, hogy hol lehet kikapcsolni a turbót?
Előre is köszi
"Ne próbáld, hanem csináld meg"~ egyik kedves volt Tanárom :)
Nekem csak a jack dugóm nem működik de megoldottam egy usb-s fülessel Én garira még1x nem küldöm,h ott roha.... egy hónapig. Amúgy bátran vedd meg nem rossz kis masina ez. Szerintem az ügyfélszolgálathoz még kell egy-két év hogy normális minőségre fejlődjön..
Valaki próbálta a béta drivert?
[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz
jajbocs, kicsit átcsúsztam a kérdésen.
a lenovo oldala szerint nem növekedett a gariidőm, de eleve hosszabb volt mint 2 év
aug 29.-én vettem, és 2014. okt. 14-ig tart a garim
az eddigi "örömöm" ebben a gépben:
1-2. hét
- ejj, a hdd nagyon melegszik, fórumfórumfórum (hmm, azért sem akarok hűtőpadot, inkább caddy-zek majd)
- francba, az entert nem találom el az ujjammal
- nehezen konnektál nethez... hmm, jaaaa, a mcaffe
- mi ez a sok kínai szar bejegyzés az event viewerben, újrahúzás, ja lenovo baromság
- lassabb lett, újrahúzás, most is lassabb, újrahúzás, nomindegy, majd kigyepálom
- éjszaka van egy kis zavaró hűtőventi alapzaj, dontlájk
3-4. hét
- miaszar ez a kijelzőben? ja, egy kosz a panelen belül? milegyen?
- szuper, beszereztem olyan cuccot, amellyel le tudtam fényképezni a panelbe zárt szőrszálat
- levél lapiszalonnak ezmiez, mit javasolnak -> gari
5. hét
- 1. gari, egy panelbe zárt szőrpamaccsal kaptam vissza... meg mintha gyengébb lenne mint az eredeti
6. hét
- 2. gari, most oké a kijelző
- jééé, a onekey theater egész használható, ez tecc... de mintha nem menne youtube-bal, na majd utána kell nézni
7. hét
- nem működik az í, nem működik az ííííííííííííííííí
- kedd: bejelentés, küldi a futárt, becsomagolom
- szerda: mérnemjött? hívás: ja nem továbbították a kedd délelőtt elküldött levelem, megy a futár
- csütörtök: nemjött!!! hívás: kommunikációs problem, most bejegyzi, majd megy a futár
- pénteken futár, 3. gari
8. hét
- hmmm, állítólag hangos a hdd a caddy-ben. mindegy, egyelőre más gondom van
- visszaért 3. gariról, selejtesebb a billentyűzet mint előtte
- elindítás 4. garira
ez az eddigi közös életem ezzel a géppel
Lapiszalon miért nem cserél? Gondolom nem 5 percig magyaráztad nekik hogy mennyi bajod van a géppel, igazán adhattak volna egy másikat. Talán a csere még ügyintézés szempontjából is egyszerűbb lenne..
ASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz
2 héten túl voltam már, persze ettől még mondhatták volna, ha személyesen raplizok, hogy cserélnek, de épp nehezen jutottam volna el munkaidőben hozzájuk, így mailt írtam nekik, a lapiszervizből írtak vissza, hogy garira küldjem el, valszeg cserélik a kijelzőt
ne feledjük, a melegedő hdd feature, a béna enter feature, a mocskos windows feature, a hűtőventis dolog pedig határesetnek tűnik, de lehet, hogy az is feature, ezt a mai napig nem tudnám megítélni
szerk:
további gondolat. nem hiszem, hogy veszek valaha is a továbbiakban látatlanban note-ot, inkább rászánok egy két délutánt, hogy megnézzem a felhozatalt. a lenovo billentyűzete pl. szerintem pocsék technológiával van összerakva, ez egy kiállítási készüléken simán letesztelhető, és akkor nálam egy ilyenért már repül is a választékból az adott gép.
[ Szerkesztve ]
Én a 4.garira (de lehet már a 3.ra sem) küldtem volna el, hanem kértem volna egy új gépet. Eléggé belenyultál .
Köszönjük a részletes leírást / kifejtést !
Jövő héten felhívom a szervízt és elküldöm nekik a "TouchPad" miatt a gépezetet... nekem más bajom nincs vele , igaz őszintén megmondom, nem is teszteltem nagyon mivel a gépet kb. annyira használom, hogy felnyitom / bekapcsolom, A bill. + egér USB -s (rákötve - USB HUB - 4es van az USB 2.0 -ba kötve)
Lehet átnézem kicsit jobban a dolgokat mielött felhívom a support -ot !
A gépet, hogy kell nekik beküldeni? eredeti állapotába, vagy mehet úgy ahogy épp van? (+ hardverekkel..?.)
csak nehogy kikapják belőle
L
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
én inkább eredeti állapotban küldöm vissza, nem bízom a szervizesekben.
vissza kell küldeni a gépet akkuval + töltő. be kell csomagolni jól, adatot lementeni, ilyenek, de mindent elmondanak
ettől még a szerviznek nem kéne ennyire szarnak lennie, 3-ból 2x hibáztak
Már előrendelhető az erősebb i7 procival (3630QM) szerelt konfiguráció.
[ Szerkesztve ]
Értem és köszönöm !
Hétfőn azzal indul a napom, hogy felhívom öket
L
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
SSd a gyári vagy te raktad bele? Le is van írva valahol hogy eredeti állapotában kell visszaküldeni, azaz a belerakott cumókért felelősséget nem vállalnak.
ASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz
én raktam bele minden + cuccot. eredeti / gyári minden megvan , RAM-ot elakarom adni a 2x 4GB -ot , HDD-t használom külső USB -ként TV -re kötve (1TB)
L
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
ami még fontos, nagyon meggyőzően és erőteljesen kell a problémát tálalni, mert különben visszaverik a támadást. azt hiszem, ennek köszönhető, hogy a mai napig nem mondtam azt, hogy elég volt. aztán lett egy kompromisszumos, ha most sem lesz jó, akkor csere vagy pénz. őszintén szólva, én már nem akarom ezt a lenovót, inkább a pénzem kéne vissza, és egy olyan gép, amelyikre azt tudom mondani, hogy nekem megfelel, no és persze van hazai szervize
A benchmark értékek semmit nem érnek. Mellékesen mindig a leggyengébb láncszem számít, ami szinte soha nem a processzor. Lehet marha erős, ha vár a többi perifériára.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
Azzal nem lesz gond, mivel sokat dolgoztam servicebe... meggyöző leszek
Vettél volna Asus-t (én eddig mindig csak Asus...Asus..Asus... ! ez az Y580 az első nem Asus termékem
L
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
Az enterrel mi a gond? Időnként a 7-est eltalálja az ember, de ez velem az 'ű'-vel régebben is sokszor megesett. Illetve a billentyűzetből is csak rosszabbat láttam azon gépek között, amiket néztem..
A venti-hez nem tudok hozzászólni
A windows meg.. Na ezért kell nélküle venni
Be Victorious!
ÉN ezt magyaráztam 1000 hozzászólással ezelőtt hogy mennyivel jobb ha beviheted személyesen, erre lehurrogtak
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
nem mondod?
Privátra illik válaszolni! :)
Ez még a 80-al ezelőtti hozzászolásodra a reakció, csak lassan olvastam vissza a dolgokat Nem tudom ma mi volt de rohadt sokat írtatok.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
Mindkettőnek van előnye szvsz (Ha nincs a közelben szervíz ugye). A bevivős egyértelműen jobb ha van rá lehetőség.. Meg tudod MUTATNI a hibát és egyszer sem fogják visszaküldeni azzal,hogy nem produkálta a hibát - 1- szer megpróbálva -. Illetve ha problémázni kell akkor lehet is.
Ilyen 4. láncgaris eset után simán írnék a lenovo képviseletnek, hogy ezt nem tartod elfogadható hozzáállásnak és kompenzációt szeretnél izibe'.
Be Victorious!
Az ellenpélda az volt hogy a tanyára milyen jó hogy ha kimegy a futár, meg az emberek lusták blabla. Én amit másholnap szív eljátszottam a HP kb 2 hónapja csak sokkal súlyosabb problémákkal. Én akkor rágtam be erre a futáros mókára. Szerintem szar, lassú, nem lehet személyesen anyázni. Nekem nem vált be. Ami bejött az a DELL-jönamérnökésahelyszínenmegszereli-jellegű szolgáltatás.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
jaja, Asus volt a másik, amelyiken gondolkoztam, de az lesütné a combom, ölben pont az ember lábára okádja a meleget
azt gondoltam, egy nagyobb összeg szavatolja, hogy alapvetően jó minőségű terméket kapok, de valószínűleg ezek az idők elmúltak. meg azt is gondoltam, hogy egy vérlázító hiba miatt nem kell elmagyaráznom a callcenteresnek, hogy ezzel márpedig foglalkozniuk kell.
egyébként a lapiszalonosok írtak valamit a táccspadodra?
tuti ezen a topikon volt?
[ Szerkesztve ]
nem találtam email címet, csak telszám van mindenhol, vagy elmehetek budaörsre a nyálam verni, vagy küldhetek ajánlott levelet postán
Jah , nálam egy ilyen hiba jött elő: otthagyom a gépet 3 percre, semmilyen művelet nem fut rajta, mire visszajövök, no boot device, check cable, és csak kikapcsolásra jön helyre, egyébként nem. Kb. egy hónapja volt először, mint ha döglődne a Hibrid hdd-m...
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
nos én már abban a hozzászolásomban le akartam zárni az i5 vs i7 témát!
teljesen nézőpont kérdése! van aki téll nem használja ki az i7et, és sokan vannak, attól még megéri i7et venni, mert gondolom nem fél évre kell ez a gép senkinek, bár ki tudja
am meg ha SsD van a gépben akk nem kell várnia semmire
Privátra illik válaszolni! :)
ssd-knél volt jellemző ilyen hiba, hogy kikapcsoltak, ssd firmware frissítéssel lehetett gyógyítani. hybridnél fene se tudja, ez segít-e
A call center által megadott email cím ez: husupport@lenovo.teleperformance.com. Nekem még soha nem válaszoltak emailre pedig mindig ide kérték, hogy küldjek képet, levelet a problémámmal stb.(Pl. amikor 2 hónap alatt ért ide a futár a szervizbe küldendő gépért). Szóval marad a call center, vagy a magyar képviselet címének, elérhetőségének megszerzése. Én nem fűznék sok reményt hozzá.
(#2995) robin18: Ha most nem kell valakinek i7, honnan veszed hogy 2-3 év múlva kelleni fog? A Win7-et béta állapota óta használom, 2 magos procin is. Van egy 3 éves t5800-as core2duo-s thinkpad itthon és jobban fut rajta a win8 mint a win7 és netezéshez, levelezéshez általános célokra felesleges lenne bele egy erősebb proci. És ennél egy ivy i5 nagyon sokkal erősebb. A PC-k esetén már a procik bőven elegek az átlagos felhasználásra, és egy erősebb proci már csak minimálisan gyorsít ezeken a dolgokon.
[ Szerkesztve ]
én nem csak netezésre, meg szövegszerkesztésre használom a gépet....
Privátra illik válaszolni! :)
Nem is rólad beszélek. Azokról beszélek akiknek NEM kell, és pl játékra nem kell.