Új hozzászólás Aktív témák
-
csiga8
senior tag
válasz BLUE TORNADO #4752 üzenetére
Szia!
Ha a katalizátorors kiput nem cseréltétek le, még időben tegyétek meg.
A melegre így szokott reagálni, ha túlmelegszik a gyújtásmudul, vagy a gyertya a végét járja.
( Egyik sem drága, a kínai mudul jó bele) [link] A piacon is pont ezt megvenni.
Gyertyából az NGK BPMR7A--t ajánlom [link]Meg lehet csinálni harapósra az 510-et is.
bemutatás 1. rész [link]második rész, itt vágok vele: [link]
Mindent elmondok mit érdemes csinálni és hogyan.
Kérdésedre a válasz. Nekem volt Husi 135-öm, amit eladtam, maradt az Oleo 410CX, DE!! ki kell szedni belőle a drótgubancot ( katalizátort). Egészen más, sokkal használhatóbb lett!
Használtan vettem, így nézett ki: [link]
Ide használtam: [link] , [link]
Szóval ó pont gallyazásra való.
Most pont akciós: [link]
Minimum egy Motul710-et vegyél hozzá, ne hagyd magad rábeszélni más csoda olajokra. [link]
Katalizátormentesítés után elég az Elf moto2 tech is. [link]
A kipufogóban lévő drótgubanc kb 800C fokon izzik, bődületes hőterhet adva a dugattyúnak, ami ettől sokkal hamarabb erodálódik, használódik el.
Másrészt a nyitottabb kipufogó miatt könyebben jár a gáz, nincs fojtás, érezhetően jobb lesz a gép.
Az én 410-emen néhány év után membránszettet kellett cserélni, ez lehet a másik opció nálad is az 510-nél.
Szimering milyen került bele?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Kuponkunyeráló
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Milyen egeret válasszak?
- Okos Otthon / Smart Home
- XPEnology
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Lenovo Vibe Z2 Pro - csillagromboló
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest