Új hozzászólás Aktív témák

  • csiga8

    senior tag

    válasz BLUE TORNADO #4752 üzenetére

    Szia!

    Ha a katalizátorors kiput nem cseréltétek le, még időben tegyétek meg.

    A melegre így szokott reagálni, ha túlmelegszik a gyújtásmudul, vagy a gyertya a végét járja.
    ( Egyik sem drága, a kínai mudul jó bele) [link] A piacon is pont ezt megvenni.
    Gyertyából az NGK BPMR7A--t ajánlom [link]

    Meg lehet csinálni harapósra az 510-et is.
    bemutatás 1. rész [link]

    második rész, itt vágok vele: [link]

    Mindent elmondok mit érdemes csinálni és hogyan.

    Kérdésedre a válasz. Nekem volt Husi 135-öm, amit eladtam, maradt az Oleo 410CX, DE!! ki kell szedni belőle a drótgubancot ( katalizátort). Egészen más, sokkal használhatóbb lett!

    Használtan vettem, így nézett ki: [link]

    Ide használtam: [link] , [link]

    Szóval ó pont gallyazásra való.

    Most pont akciós: [link]

    Minimum egy Motul710-et vegyél hozzá, ne hagyd magad rábeszélni más csoda olajokra. [link]

    Katalizátormentesítés után elég az Elf moto2 tech is. [link]

    A kipufogóban lévő drótgubanc kb 800C fokon izzik, bődületes hőterhet adva a dugattyúnak, ami ettől sokkal hamarabb erodálódik, használódik el.

    Másrészt a nyitottabb kipufogó miatt könyebben jár a gáz, nincs fojtás, érezhetően jobb lesz a gép.

    Az én 410-emen néhány év után membránszettet kellett cserélni, ez lehet a másik opció nálad is az 510-nél.
    Szimering milyen került bele?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák