Új hozzászólás Aktív témák

  • csiga8

    senior tag

    válasz Tanaka 4501 #2967 üzenetére

    Azok, akik ide, vagy hasonló fórumokra járnak, azok vagy szeretik a motoros gépeket, vagy érdeklődő, "tanuló". Ezekkel nincs gond, az egyik már tudja mit csinál, a másik meg meg akarja tanulni.

    Van egy harmadik, akikkel találkozhatsz a szervízben. Megveszem a gépet, és hozzáértés nélkül használom. Ha beszarik a gép, a gép a hibás. Nagyon kevés emberrel találkozol az életben egyébként is, akik beismerik, hogy balfékek voltak.

    Voltak akik azért hozták gariba a gépet vissza, ( több eset!) mert a láncfék beugrott, fogott, és nem tudta, hogy azt vissza kéne húzni.

    Sokan tiszta benzinnel használták, majd amikor megállt, akkor érdeklődtek, hogy mi lehet a baj. Jött a trükközés, a gyertyanyíláson öntenek bele tömény olajat. Szétszedésnél gyönyörűen látszik, hol folyt le az olaj, mellette meg porszáraz. ( Részemről a hajtórúd csapszeg tűgörgőjét szoktam nézni. Ha az száraz, tiszta benzines volt a történet)

    Láncot nem igazán tudnak élezni, sőt, sokszor nem is akarnak. :( Jó az még...
    Emiatt vannak a bakok szakadása ( nyomja mint a barom), a kuplung oldali szimering megég, durvább esetben a csapágyház kiszopósodik.

    Nem egy user volt, aki úgy akart láncot feszíteni, hogy nem lazította meg a dekni csavarokat, és C betűt csinált az állító csavarból.

    Nem hiszitek el, de sok esetben gondot jelent az 1:40 bekeverése, nem tudnak számolni!

    A légszűrőt azt kevesen takarítják..., ahogy a gépet is.

    A berántókat szokták szétrángatni.

    A láncolajat hírből ismerik, de sokan nem használják.

    Benne hagyják akár 1-2 évig is a benzint, nem tudják, hogy megromlik.

    Hirtelen ennyi jut eszembe.

    Azt azért tudni kell, hogy minél olcsóbb egy gép, annál kevésbé hülyeálló.

Új hozzászólás Aktív témák