Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • drsanya

    aktív tag

    Sziasztok,

    Nos máris jelentkeznék egy kérdéssel. Adott egy 5 éves, Olaszországból behozott Kia Ceed SW ( [link] ), amit szombaton vettem át. Szükségét éreztem annak, hogy a garanciát tisztázzam a magyarországi márkaszervízben. Sajnos voltak a szervíz előéletében az intervallumokban pici csúszások. Mielőtt megvettem, láttam ezeket, de úgy gondoltam, talán nem lesz gond. Nos felvilágosítottak, hogy de, így már itthon nem vállalják a maradék két év garanciát. DE az "importőr jóindulatúságán múlhat a dolog". Ezt azért tettem idézőjelbe, mert ezt mondta az a szervizes, akivel beszéltem. Mit gondoltok fussak egy kört náluk, vagy engedjem el a dolgot? Baj nincs, apróságok vannak csak, hálaisten nem műszakilag (meg az ennyi idő alatt úgyse derül ki), hanem pl a kalaptartó roló rakoncátlankodik, a fedélzetin a szervíz figyelmeztetés offline, meg az egyik kulcsnak a háza a kettő közül elég leharcolt, meg pár ilyen apróság van még. Nyilván futott 84 ezret, szóval ezeken annyira nem lepődtem meg, csak jó lett volna ilyeneket gariban intézni, illetve az a két év amit tervezek vele, teljes biztonságban érezni.

    Várom az építő jellegű véleményeket ezügyben, meg hogy Ti mit tennétek a helyemben. Esetleg ha más is járt így a fenti apróságokkal kapcsolatban, azt hogyan orvosoltátok amit lehetett házilag? Kulcs oké, azt találtam 4000 ft-ért, csak át kell szerelni.

    Köszönöm a megtisztelő válaszokat :R

    [ Szerkesztve ]

    I am iRacer

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés