Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz DigitXT #7364 üzenetére

    Bejöttem ezzel a setuppal (kicsit még alakítottam az elrendezésen, meg a töltőn).
    Először hegynek fel indultam tesztelni, hogyha megmakkanna, még hazaguruljak.
    Basszus: emelkedőn is megy 28-at!:D Azért az nem semmi egy Kugoo S1-től.:DDD

    Lejtőn úgy 32-33-ig nincs probléma.:N Utána kell vigyázni, mivel erősebb lejtőn a
    hátsó motor hajtása miatt hajlamos 35-36-ra is felszaladni, ám ezt az első motor
    nem komálja, túl nagy feszt generál a kis akkunak, a vezérlő elkezd fékezgetni...
    Ezt egyszer megszívtam anno, most gyorsan elvettem a gázt, maradt a 33 km/h.

    De ami a lényeg: síkon, saját erőből 29-30-at megy már így is. Persze megint tök
    kiegyensúlyozatlan, csak most pont fordítva, LOL. Ugyanis most a hátsó motor a
    nagyobb fesz okán jóval többet dolgozik, az első akkor már csak 1-2A-t vesz fel...
    Eredmény: 46.3V-ra ment le a 10Ah akku, 14 km-en, míg a Panasonic még 39.2V

    Szerk: nyilván akkor lenne a legtutibb, ha az első motort is 48V akku hajtaná. Ami
    késik, maga esik bele... eladtam a G-Booster akkut, az árából talán építek valamit.

    Szerk2: természetesen ahogy azt tőlem megszokhattátok, ezek GPS-szel validált
    sebességértékek. Slusszpoén: még a Lágymányosira is erőlködés nélkül, 25-tel...

    Szerk3: kicsit szokatlan látvány: pálcika rolleren két töltő, ami nem is egyforma...

    Szerk4: szokatlanul sokáig tartott az út, uis meg kellett állnom néha a kormányt
    igazgatni, úgy néz ki, nem húztam meg rendesen a rögzítő csavarjait, elforog.:(((

    Szerk5: van az úgy, hogy a GPS is képes baromságot mérni, 44-et nem mentem:

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés