Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Gardaai #23223 üzenetére

    Az biztos, hogy ha nem az akku kapacitásának megfelelő a szoftver beállítása,
    a töltésszámláláson (coulomb) alapuló százalék kijelzés teljesen meghülyül.:K
    Feszültség alapon még lehet rajta korrigálni (általában kombinálják, tuti ami fix)
    ezért talán nem mutat teljesen hülyeséget, de nagyon komolyan sem kell venni.

    Az, hogy terhelés után "visszapattan" a feszültség, teljesen normális. Az, hogy
    ezt a szoftver +30% ugrással jelzi vissza már annyira nem, viszont az is biztos,
    hogy a balance feszültség alapon működik, azt nem tudja megzavarni, ha teljes
    homályban is van a százalék kijelzés. Az M365-ben épp az a jó, hogy beépített
    okos BMS van benne egy csomó infóval, és a vezérlő is paraméterezhető.:R

    Ha zavar van az erőben, én sem tudok jobbat, mint vidd szakemberhez. Sajnos,
    magában az akkucellák fáradásában is lehet keresni a problémát, ha megbontja
    és teszteli, akkor még kiderülhet, hogy bizonyos cellasorok már gyengélkednek.

    Én mondjuk nem paráznék egy 10s3p akku felújításán, totál újat is lehet építeni
    értelmes árban úgy, hogy az már nem 7800-as lesz, hanem 10500-as...:))
    Magamnak megcsinálnám anyag árban egy 20-asból, és kalap, de nyilván más,
    ha másnak kell csinálni, és munkadíja van: az lehet 40-50K is a végén. (Javítás,
    ha javítható értelemszerűen olcsóbb, lehet, mondjuk 1 kör tesztelés, 1 kör aktív
    balance, majd 1 kör újra teszt. Ez inkább csak időigényes, mint melós, 10-15K
    tippre, de persze a siker nem garantálható. Nálam az olaszon bevált, persze az
    is igaz, hogy egy 1 éves akkuról volt szó, ami csak sokat állt, és kialakult difi...
    Viszont semmiképp nem voltak fáradtak a cellák, így teljesen jól magához tért.)

Új hozzászólás Aktív témák