Hirdetés
- Send to qBittorrent (with SavePaths): Egy apró Firefox kiegészítő qBittorrenthez
- Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája – egy Ikea-horror igaz története
- -TongFang- Medion Erazer Beast 16 X1 - induló teszt így kora délután..."CB R23"
- Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- A Magyar Néphadsereg emlékére
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája – egy Ikea-horror igaz története
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K
#6054
üzenetére
Első Huawei telóm, korrekt képeket csinál, de kb. első dolgom volt
az önreklámját kikapcsolni. Úgyis megkérdezi akinek tetszik. Vagy
ha elég kocka, akkor megnézi az EXIF-ben. ON: lejjebb vittem picit
a súlypontot, így megint össze lehet csukni három akkuval is, lol...Meg beforrasztottam egy 1394-et a kínai kontaktos fos helyett, ha
holnap ki tudom hajtani belőle a 30-40 km távot, örülni fogok.
Ui: amúgy mit is láttunk a képen ex-IntelliSense tolmácsolásában?
Van két rollere, vagy mi? Biztos valami dual megoldáson agyal.
-
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K
#6021
üzenetére
Ellenállást. Bemásolom a kollégának 1 hónapja küldött privát
üzenetem, mert bebizonyosodott, hogy a dolog működik.
Hali!
Most nézem, hogy erre nem válaszoltam: F-XC836 2FRI-AB

A vezérlőben van: egy 5mOhm-is ellenálláson eső feszültség
mérésével következtet a leadott áramra, és így szabályozza
le a motort 11A-nél. A régi verzió meg 15-nél. Hardveresen a
két vezérélő tök ugyanaz, csak másképp van programozva...Ha átprogramozni nem tudjuk, akkor át kell verni: mondjuk ha
lecsökkentjük az 5mOhm ellenállást 2.5-re, akkor pl. 10A-nél
azt fogja hinni, hogy még csak 5A a leadott teljesítmény, így
hagyja tovább menni - egészen 22A-ig. Ez az elmélet...
Üdv,
DigitXTSzerk: annyi, hogy 2 mOhm-ra váltottam, így megvan a kW.

Amúgy, ha nem bírná a mosfet, vettem azt is, egyelőre bírja...
Az akku lesz a szűk keresztmetszet, szóval azt duplázom.
-
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
B-L-A-C-K
#5858
üzenetére
Köszi Black!
DigitXT
Ja...szóval hiába állsz meg a zebra előtt ha már a felénél jársz és ott ütnek el...-sztem...
És igen elég súlyosbító...az biztos, nem adok fel vissza fogok állni a rollerre is...és lesz egy nagyobb rollerem ami nem feltétlen a sebességre értem hanem lábtarto+hatótáv+magasság+kerekek stbJa én fényes nappal délben, kivilágított rollerrel, világos ruhában nyílt nagyon jol beláthato keresztezödésben jártam így.
-
krakki88
csendes tag
válasz
B-L-A-C-K
#5835
üzenetére
Akkor jött volna jól ez a kép.
Azóta már megvilágosultam.
Igen, igy megoldható, csak hát garissal nem tenném meg. Pedig lehet jobb lenne, az eredeti gázkar eléggé hülyeség és veszélyes. Ugyanis ha pont akkor történik valami(esés, neked mennek, kiesik a mágnes
stb)amikor húzod a gázt, akkor rajta marad a kezed mert ahogy instabillá válik abba kapaszkodsz(én legalábbis többször jártam már igy, főleg a kieső hall szenzor mágneses sztorinál....) és amig teljesen el nem engeded addig pörgeted a motort.
A legjobb lenne a motoroknál használt módszer.
Az viszont biztos, hogyha jövőre lecserélem a Mantis dual-t Wolf warriorra akkor az úgyis kiinából jön, "gari nélkül", ott azonnal cserélni fogom erre a verzióra ami a képen van. Köszi!
Qlux: Én a Dual mantisról tudok nyilatkozni : Az alap jó, de foglalkozni kell vele, csavarokat meghúzni alap, az összeset! Akkor az alján két fajta kontollernek való felfogatási pont van, azaz két lyuk, amit gyárilag úgy hagynak, kilátszik a kontroller alja....
Azt nem tudom, hogy hogy gondolják h ezzel 2.5 centis vizbe bele lehet menni? A kézikönyvébe van.... Na mindegy, azt is neked kell tömiteni.
DE a legfontosabb h megvétel után a gázkarban lévő mágnest kiveszed kb körömmel(előtte bejelölöd h melyik része néz kifelé, nem mindegy, mert ha forditva rakod vissza akkor padlógázzal indul el!!!
) és FBS szilóval alulról beragasztod, felülről meg jobb fajta pillanatrasztóval húzol rá egy vékony réteget. Na ezt a házi verziót nekem 10 perc volt minimum kiszedni késsel, csavarhúzóval feszegetve, pedig az fbs sziló még el sem kezdett kötni, tehát csak a pillanatragasztó fogta....
Ugyanis ha kiesik a mágnes akkor még meg se kell húzni a gázkart, alaphangon padlógázzal fog majd menni, vagy szerencsésebb esetben sehogy.
Amúgy nagyon erős gép, brutálisan húz 80-90 kilós embert is, simán felmegy 30-40 fokos emelkedőn is. Talán a sima mantis dualnak lehetne nagyobb akksija, de városba elég. -
hito
nagyúr
válasz
B-L-A-C-K
#5824
üzenetére
Köszönöm, de már az M365 is határ fölött van, már ami az erre fordítható összeget illeti
Jó lesz kezdésnek a sima is, úgy gondolom. A 30km-t meg direkt úgy írtam, hogy "maximum hatótáv min. 30km" tudva, hogy a dupláját hazudják be a gyártók a távnak
Illetve nem hazugság ez, csak tök sík terepre, közepes sebességnél, 50kg-s tömeggel számolnak. -
válasz
B-L-A-C-K
#5761
üzenetére
az feature
hogy nem merev és minden fix így jobban csillapítja az úthibákat sőt a lyukas gumik meg felérnek egy jól felfújttal +ott van a lengés csillapítónak a rugózás sokkal jobb mint a xaomi amin meg nincs semmi merev az egész hiába a lapos gumi ami még jobban fogyasztja az akut is cserébe xD Xaomiból csak a pro a jobb mert nagyobb hatótávja van de ennyi is az előnye.De írtam már példának ott van a normafa mindenki kipróbálhatja milyen az akár biciklin is ha egy normál biciklivel felmegy és a sípályán keresztül aztán kápolnán legördül milyen érzése lesz.Aztán kipróbálja csak egy első teleszkópos biciklivel még nem is kell összteleszkóp és imát fog mondani a teleszkópért hogy az nélkül sose megy többet.
-
-
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
B-L-A-C-K
#5746
üzenetére
Nagyon belevágtál....

Valami ilyesmi rám is várni fog tuti, mert predator sisakot akarok hozzá venni majd ha meglesz nekem is a rollerem, amit kinéztem, és grátiszba vagy vörös, vagy fémes ezüstben gondolkodom lefestésben majd....És onnan indul majd a fejlesztés nálam is. -
krakki88
csendes tag
válasz
B-L-A-C-K
#5558
üzenetére
Nézd, az enyémen a gázkar a kijelző aljára van csavarozva, az EYE kijelzőnél magába a kijelzőbe van épitve a gázkar, tehát megkell bontani az egész kijelzőt. EZ még ugye nem probléma, viszont az már "gázabb", hogy az egyiket alulról kell rögziteni, a másikat felülről. OK, ez se biztos, hogy gond, sőt még az se, hogy a mágnes iránya milyen irányú, mert ahogy látom itt sincs műanyag burkolat alatt magában a karban(bár az mindenképpen előnyös, hogy legalább magában a kijelző burkolatában van, tehát elhagyni nem tudod), azaz megtudod forditani. De hogy még méretazonos is legyen a két gázkar.... Na mindegy, lezártam a vitát, hisz te már 4 gázkart is vettél, hogy valamelyik jó legyen a gépedbe...
Részemről a vitát lezártam, a gari lejárta után megveszem és csak a kedvedért megpróbálom majd kicserélni, ha igazad van és cserélhető, akkor meghivlak valamire...
-
krakki88
csendes tag
válasz
B-L-A-C-K
#5550
üzenetére
Miért nem én fogom megcsinálni?

Magamnak épitettem a házam is, az összes épitőipari/kerti stb gépem magam javitom, viszont ez nem jelenti azt, hogy értek is hozzá. Szétszedem, összerakom, nem jó, szétszedem, megint összerakom stb szinten csinálom, de kevés dolog volt eddig amit nem sikerült megcsinálnom.
Viszont egy garis, fél millás gépet nem szivesen basznék szét.
Illetve abszolút nem látom, hogy milyen pöcköt kéne kivennem, meg milyen kábel bekötnöm. Lehet ha szétszedném, akkor látnám, csak közbe lehet kukáznám az egész kijelzőt-gázkart. Mert nem láttam még ilyet, nem bontottam szét.https://www.youtube.com/watch?v=cdpNxLcTLNs
Ez kb ugyan az mint ami a Mantison van. Se itt, se az enyémen nem látok az egy darab csavaron kivül semmilyen pöcköt, se kábelt. Az egész kijelző-gázkar egyben van, semmiféle bontási lehetőség nincs. Egyedül magát a gázkart lehet leszedni, úgy ahogy a videóban is leszedik, de ott sehol egy kábel se. Persze mivel a nyomorult mágnes rögzitése a gond, igy HA méret azonos a EYE és ennek a fosnak a gázkarja és az nem szabadon van hanem egy műanyag burkolat mögött, akkor végülis ennek a cseréje is elég. Kár h eddig csak komplett találtam EYE kijelzőt, simán csak az a kis kart még nem.
Na de majd keresek egy EYE kijelző bontást is, és akkor hátha megvilágosodok... amúgy a pöcök alatt ugye nem a rugót érted?
-
krakki88
csendes tag
válasz
B-L-A-C-K
#5545
üzenetére
Bocs, hogy értetlenkedek, de eleve műszaki analfabéta vagyok, de az erollerekhez meg aztán végképp, egyelőre.
https://www.ultimate-ebike.com/img/76946/KAAB24_altpic_4/KAAB24.jpg?time=1589282310
Itt milyen pöcköt veszek ki és honnan? Maga a gázkart csavarját? De ahhoz meg nincs kötve semmi. Amire meg a gázkar van felfogatva, az egybe van a kijelzővel.
-
krakki88
csendes tag
válasz
B-L-A-C-K
#5543
üzenetére
Fizikailag egybe van a gázkar a kijelzővel. Sajnos a minimotors EYE kijelző is hiába ugyan olyan csatival van mint a sima kijelző, a kontroller miatt(elvileg)nem fog működni.
De irtam a gyártónak, remélhetőleg kiderül mi az igazság, mik a lehetőségek, hogy egy megbizható jármű legyen a sima Mantis Dualból....
Hiába van 2 féle ragasztóval visszarakva a mágnes, az igazi az lenne ha be lenne épitve a gázkarba, még egy 1 mm-es műanyag is elég lenne, nem is értem....Nyilván egyszerűbb igy legyártani, de ez a gyári megoldás nagyon ingatag lábakon áll és életveszélyes...
-
krakki88
csendes tag
válasz
B-L-A-C-K
#5541
üzenetére
Na ha leirod, hogy ezt hogyan, azt megköszönöm... Ezekiel Ston se véletlenül kérdi, ő csak a kijelző-gázkar miatt venne pro-t, én meg nem akarom beszopni megint a kieső mágnessel.
Nekem az Ultimate ebikenál azt mondták h csak vezérlővel együtt lehet cserélni.....ilyet meg végképp nem hallottam, hogy csak magát a gázkart is lehetne.... https://www.aliexpress.com/item/32961195345.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.52ba3571oPLBEk&algo_pvid=f0f59c05-de7d-4706-93ce-c73adc82dfcd&algo_expid=f0f59c05-de7d-4706-93ce-c73adc82dfcd-50&btsid=0ab6f81615901897507613893e1753&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_Ezt néztem ki amúgy, de a kontroller még 50 lenne, azt azért nem szánnám rá egyelőre, kitudja meddig húzza. Viszont ha tényleg átlehet cserélni csak a gázkart akkor megéri a 17 ezrest. Max. ha megéli az 1 évet akkor kap hozzá kontrollert is.
Megnéztem és egybe van épitve a gázkar és a kijelző, vagy nem értem h lehet még kicserélni. Magát csak a kart? Csereszabatos? -
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
B-L-A-C-K
#5536
üzenetére
Köszike az infókat. Egyébként, ha a sima dual-t venné az ember és a gyári gyorsító kart meg az órát le akarnám cserélni rajta akkor elég lenne csak azt megvennem aliexpressről vagy konkrétan kéne hozzá még vezérlő csere is meg minden? -még sose néztem meg hogy működik ez csak használom de ha magasabb szintre akarom vinni úgy érzem bele kell ássam magam ebbe.
-
-
válasz
B-L-A-C-K
#5522
üzenetére
Nem téríteni akarok de hogy hogy nem próbáltad ki az egy kerekűeket ? Vannak már 50km/h órás gépek amik több mint 100 km mennek gondolom vétel árral nem lenne gondod. Persze nem olyan gyors mint a rollered de ezzel már tudnál közlekedni.
Puszta kiváncsiságból kérdezem.
-
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
B-L-A-C-K
#5513
üzenetére
Figyu már...nem gondolkodtál még erről írni egy szösszenetet? Te mit vettél, mit cseréltél rajta, mik a tapasztalatok, mit ajánlatsz, ha ilyet vagy olyan rollert kéne venned akkor mi lenne az első amit kicserélnél rajta, honnan érdemes venni hozzá vezérlő fék stb-ket?
-
-
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K
#5482
üzenetére
De neked nem e-rollered van, hanem egy rakétád.
Szerintem a 20 km/h átlag
is necces, ha az ember járdázik közben. Autók közt érthető el csak több. De az
meg nem a pálcika rollerek világa. 51 km/h átlag Budapesten meg picit húzós!
(Egy ilyen statisztika felér egy önfeljelentéssel... Nekem 40 km/h volt anno úgy
az átlagom, hogy több 70-es szakaszon haladtam nagyrobogóval, de pontosan
ugyanannyira volt elég a kisebb vas, csak kevesebbet kellett állni a pirosnál.
) -
_seth_
veterán
-
krakki88
csendes tag
válasz
B-L-A-C-K
#5445
üzenetére
Azt a felválást néztem videón is, saját gépemen is, de az nem direkt van? Könnyebb szerelni.
Csak mert nem volt ragasztva semmi, a széle simán felhajható. Engem egyelőre nem zavar, de nem sokba telik leragasztani.
A fék sem rossz szerintem, de ha a hátsót már "viseletes" lesz, akkor kicserélem majd biztos ami tuti alapon. Milyet ajánlasz? -
krakki88
csendes tag
válasz
B-L-A-C-K
#5434
üzenetére
Háááát, szerintem épeszű embernek ez is bőven elég, sőt...
Aki ilyet vesz, az tuti nem gondolkodik majd a kategória váltáson, nincs értelme. Mondjuk egyéb dolgain lehetne javitani, mint pl mechanikus gáz, talán megbizhatóbb lenne, az max elszakadni, kinyúlni tud, full csutkán beakadni kevésbé.
Teljesitményben viszont tökéletes, az 55 kilóm alatt még gyengébb gázadásnál is elkapar. -
#07746304
törölt tag
válasz
B-L-A-C-K
#5376
üzenetére
Hát kezdjük ott, hogy:
Hazahozott (ellentétben a Kugoo-val), másrészt fent nem ázhatott be, mert esővédő volt rajta. Harmadrészt a Kugoo-nál ugye nekem az akkumulátor indikátora elszíneződött, aztán kiderült, hogy az akkumulátor jó, megvásárolták, nem jött rá panasz. Negyedrészt, azóta töltöttem, nem volt gond. Ötödrészt azóta mentem is vele, applikáción keresztül is monitoroztam, minden rendben volt. Vágom én, hogy alattad megnyekkent egy roller hetek múltán, de én optimistán állok a jövőhöz, meg ugye nem kell felelevenítenem a Kugoot forgalmazó srácok is annyira szerették az angol szófordulataimat, hogy elküldtek darabokban kb egy teljesen új rollert
Amire ma is Bhüszke vagyok, és még jól is jártam. Igaz Kugoo-n azóta sem álltam. Csak azt akartam mondani, hogy szerintem a Xiaomival is hamar megtalálnám a közösnevezőt 
-
-
válasz
B-L-A-C-K
#5226
üzenetére
Nem. De van hozzá felszerelhető hátsó sárvédő is.
#Dojt: tény, hogy nem olcsó, de ez egy Rolls Royce! Olyan rugalmas, hogy semmi rezgést nem érzel meg rajta. Én felhívtam a gyártót, és tudott jóàrasítani, igaz, nem 50e-ig. Az enyém kígyófa borítású limitált kiadású. Nem bántam meg, hogy megvettem.
-
-
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K
#5180
üzenetére
Hát igen, akár én is írhattam volna.
Nekem még azóta is jön a vezérlő Kínából.
De tetszik az ötlet, hogy burkolat nélkül beerőszakolni az akku mögé, ötletes!
Mondjuk a dupla akku nem jutott eszébe, ha már egyszer leszívja emelkedőn.![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Viszont a "brutál fékhatás" kicsit ijesztő... Szerintem ezt szoftverből fel lehetne
tuningolni, mivel azt tudod, mennyire van lenyomva a fék: a szoftvered csinálhat
egy sima PWM szabályozást a kimenő fékhatáson ennek függvényében.
Írta is, hogy nyomogatni kell, hogy ne essen pofára. Nyomogassa a szoftver.

De ha satulni kell, akkor meg satuljon kegyetlenül, mert még így sem tárcsafék. -
-
Metacska
aktív tag
válasz
B-L-A-C-K
#5048
üzenetére
Olvastam teszteket a Nanrobot X4-ről: [link]
Magyar youtube link: [link]
Angol teszt: [link]Nagyjából az M365 Pro árában van. Tény, hogy itthon nem forgalmazzák, ezért nem is garanciális. Noname-nek tűnik, de a US shop és a korrekt weboldal mögött azért minőség van.
Meglehetősen masszív cuccnak tűnik, sok funkcióval és elég jó menettulajdonságokkal. A slusszkulcs hozzá mindent visz
-
#07746304
törölt tag
válasz
B-L-A-C-K
#5044
üzenetére
Két kérdés:
1. Abban ugye egyetértünk, hogy a Próhoz egy új akkumulátort szerezni ha nem garanciális, akkor kb lehetetlen, ha garanciális akkor meg csak a gyártó tud bele rakni?
2. Ha valakinek 6 hónapon túl - mert ugye az is alap, hogy Murphy törvénye szerint, ami elromolhat az el is romlik - mégis meghibásodik az akkumulátora, akkor hiába van még rá 6 hónap garancia legalább magára a Pro rollerrel így járt?!Magam is sokat filóztam, hogy Pro legyen e, de ugye én egy relatíve kisvárosban lakom (Hajdúszoboszló), a 45 km-es hatótáv számomra nem volt releváns még úgy sem, hogy abból olyan 35-38 lehet a reális az én 95 kiló + ruha és 178 cm-es magasságom mellett.
Ha nincs hátszelem, sőt szembe szél van a 30 maxból is 22 körül alakul a távom, és ez szépen elég egy napra még akkor is, ha Szoboszlón hosszában 2x teszem meg a távot oda és vissza a két végpont között...
Ami nálam alap, hogy mindig 100%-ról indulok, tehát ha a napot kibírja akkor úgyis feltöltöm .
3. A Próhoz sem adnak gyorstöltőt, tehát azt külön kell venni. Nekem az volt a cél, hogy a roller ne egyidényes legyen, ha majd megfekszik az akkumulátor, akkor tudjam cserélni. Ameddig van alkatrész utánpótlás addig életben tartom.
4. A fék nálam jól fog, olyaannyira, hogy volt olyan, hogy alattam megállt a hátsó kerék egy pillanatra.
-
Metacska
aktív tag
válasz
B-L-A-C-K
#5044
üzenetére
Először is köszönöm a tippeket és linkeket B-L-A-C-K és Intellisense.
A több kihozható belőle alatt azt érted, hogy valahogyan moddolható a szoftver, hogy nagyobb legyen a teljesítményleadás?
Illetve én is azt olvastam mindenhol az M365 Pro kapcsán, hogy nagyon lassú, közel 9 órás a teljes töltési ciklus. Ezek szerint mégis van mód gyorstöltésre?
-
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K
#4988
üzenetére
Akkor biza elírás, és akár úgy is értelmezhető, hogy 10" széles, LOL:

Ennek ellenére magyar webshop átvette, sőt továbbment (hibát hibára
halmoz), mivel az a felniméret lesz (a 6.5), véletlenül sem 6.5 cm...
ilyen gumim van amúgy most az építetten is.
Na pont arra mondják, hogy peresebb.
Kép jöhet, ha lesz.
Szerk: tudom vótmá, de ezen se látszik, hogy oldalról milyen az a gumi. -
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K
#4986
üzenetére
Néztem a manuált, azzal kezdik, hogy 10", a végén meg felkerekítik 11"-nak.

A videóban látottak alapján végülis hihető, hogy nem tudják: 60/90-6.5 az 10.8",
de ugye a videó pont arról szól, hogy milyen másfajta kereket érdemes rá rakni.
A hozzászólásokban egymást szapulják, hogy peresebb gumi kell arra a vasra!
Franc essen bele, hogy még mindig nem tudtam megnézni, pedig érdekelne na.Megjegyzem "váltóméretet" ír, talán nem véletlen: 100/55-6.5, de állítólag nem jó
ha túl széles, mert belever az index a karterba... akarom mondani a sárhányó.
Szerk: olyan nincs, hogy ugyanaz a gumi, csak szélesebb. Peresebb is, az tuti.
Ha nem, akkor nő a kerékátmérőd, és esetleg nem fér el a "kerékívben" a cumó:
oldalról lőtt fotód nincs róla?
Szerk: vagy inkább róluk/összehasonlításként. -
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K
#4979
üzenetére
Most komolyan azt akarod sugallni, hogy nagyobb(!) kereke van, mint egy tipikus
SMKP-nak? Mondjuk Yamaha Jog, vagy Honda Tact a jó kis 10"-os kerekeken.
Valójában nem csak arról van szó, hogy dübörög a rollermarketing?
A nagyobb
számokat könnyebb eladni, mivel amúgy mindennormálisjárművön a kerékméret
gumiszélesség/oldalfalarány és a felni átmérője adja meg. Példának okáért az én
motorkámon az a 13"-os kerék 120/70-es első és 140/60-as (váltóméretek!) hátsó
gumival megy, szóval a kerék teljes átmérője jó közelítéssel számolható.
Kijön, hogy 19.6" a teljes kerékátmérőm, "marketinggel" rámondhatjuk, hogy 20"!
Ui: rákerestem a Dualtron Thunderre. Az mondják, 10 inch + 65 mm széles gumi,
de már a saját manuáljukban se jutnak dűlőre, mert a végén meg 11 inch-et írnak!
Az a vicc, hogy szerelhető a felni, tehát jogodban áll más gumit rakni rá (ha elfér):
emlékeim szerint te is tuningoltad az OXO-t így, szóval a végén utána kell húzni a
kalibrációs értéket, hogy ne összevissza mutasson az óra. Akkor mit "túloznak"?Számoltam egyet a régi Jog adatai alapján: 80/90-10 roller számokkal 15.7... 16"!
Hogy ne legyen teljesen OFF, anno mértem, hogy a Kugoo is túloz a maga kis 8"
adatával: a teljes átmérő jó ha megvolt 7.4". Ehhez kellett átállítanom a menüben.Én el tudom fogadni, hogy "rollerberkekben" ez norma! Csak amikor arról van szó,
hogy mennyire biztonságos csapatni vele a Hungárián, már összehasonlíthatatlan.
(Igen, egy nagyobb kátyú a Jogot is elnyeli szinte keresztbe, akkor egy rollert?
)Szerk: találtam egy videót (megnézni még nem tudtam), de az indexképen ott virít,
hogy mit rakott rá: 90/60-6.5 Valahogy úgy érzem, nem ér fel a 80/90-10-hez.
Szerk: a 250-es Maja, a maga 12"-os kerekeivel is brutál nyomvályú érzékeny volt.
Mondjuk azon ballonosabb gumik voltak, szóval átmérőben csak nem volt miniatűr. -
#07746304
törölt tag
válasz
B-L-A-C-K
#4972
üzenetére
Nem az a lényeg, nekem informatív és most amikor új még a roller. Ezt nem lehet gyorsítva megcsinálni... vagyis meg lehet de akkor nem lenne ember aki követni tudná. Lesz olyan aki megnézi az ECO-ból az első pár percet, vagy odateker ahol a maximális teljesítményt adja le...
Amúgy a gyári applikácó lett volna a másik, de az nem tartja bekapcsolva a kijelzőt...
-
#07746304
törölt tag
válasz
B-L-A-C-K
#4969
üzenetére
Most miért? Egyszer csináltam ilyet vagyis kétszer, mert kíváncsi voltam A nyers adatokból látható, hogy ECO és Sport módban milyen teljesítményt ad, milyen sebesség mellett a motor, még az is kikövetkeztethető belőle mikor van hátszél, vagy mikor van lejtő. Milyen a visszatáplálás stb...
-
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K
#4964
üzenetére
Nálunk is 4000W-ot írnak, az barátok közt is 4kW, szóval nem a 7+ üti meg...

Szerk: ez a húzott SW-vel többet tud, elég szar érv. Motoroknál is vannak ugye a
teljesítmény kategóriák ill. a jogosítvány kategóriák adott kW teljesítményig, és a
belsőégésű motorok karakterisztikája bőven nem olyan lapos, mint a villanyosé...
Mi következik ebből? Nem ülhetsz Hayabusára "M" jogsival azt állítva, hogy okés,
én ezt nem húzom soha 2000 rpm fölé, akkor nincs is vele semmi gond: SMKP.
Viszont ez az egész SMKP biznisz rákfenéje, hogy a 45-re "fojtott" gyöszök is ha
kikapják belőlük a fojtást, máris viszik a 60-70-et. Erre mondják, hogy ha tuningolt,
akkor bukó az SMKP minősítés (és elvileg le lehtne vizsgáztatni nagymotornak).
A Te rollered ugye nem tud (saját erőből) 45 km/h fölött vánszorogni? Költői kérdés.devil-k: nem panaszkodom neked, pont leszarom ezt az SMKP mizériát, asszem
vannak komolyabb problémák is az életünkben. (De csinálok 700W-os Kugoot, és
motoros jogsit mellé. Ja bocs, az már van: úgy tudom, BLACK-nek is, szóval nem
kell aggódnia, max. a papírozás kérdés, hogy kap-e típusengedélyt az épített vas.)
Új hozzászólás Aktív témák
- A Microsoft bedurvult, így a jövőben keményen odacsapnak a veszélyes drivereknek
- Apple asztali gépek
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Hobby rádiós topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Formula-1
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Goddess of Victory:Nikke
- További aktív témák...
- DJI Mini 3 drón - új állapotban
- DJI AVATA Dupla Fly More Combo drón szett - VADONATÚJ, aktiválatlan
- DJI Air 3 Fly More Combo RC2 drón - NO LIMITS
- Electromos Guitar ( Cort Kx300 oprb+premium ortega tok+ Black Star Debut 10E erősitő!
- DJI MINI 4 PRO ÚJSZERŰ ( CARE GARANCIÁVAL ! ) Hibátlan Fullos szett ( C-0 minősítéssel )
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 128GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3910, 100% Akksi
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600G 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600XT 8GB GameMax Aero Mini ECO 650W
- Lenovo ThinkPad T14S Gen1 Ryzen5 4650U/8GB RAM Refurbished - Garancia - Akció!
- Apple iPhone 8 64GB Fekete 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s G2 - i7-11GEN I 16GB I 1TSSD I 14" FHD Touch I W11 I Cam I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi




Azóta már megvilágosultam.
stb)amikor húzod a gázt, akkor rajta marad a kezed mert ahogy instabillá válik abba kapaszkodsz(én legalábbis többször jártam már igy, főleg a kieső hall szenzor mágneses sztorinál....) és amig teljesen el nem engeded addig pörgeted a motort.
2 bar körül szokott lenni a rollik gubijában, úgy tudtam, de akkor ennyit tolok bele. Köszi a tippeket!
Jó lesz kezdésnek a sima is, úgy gondolom. A 30km-t meg direkt úgy írtam, hogy "maximum hatótáv min. 30km" tudva, hogy a dupláját hazudják be a gyártók a távnak
Illetve nem hazugság ez, csak tök sík terepre, közepes sebességnél, 50kg-s tömeggel számolnak.
hogy nem merev és minden fix így jobban csillapítja az úthibákat sőt a lyukas gumik meg felérnek egy jól felfújttal +ott van a lengés csillapítónak a rugózás sokkal jobb mint a xaomi amin meg nincs semmi merev az egész hiába a lapos gumi ami még jobban fogyasztja az akut is cserébe xD Xaomiból csak a pro a jobb mert nagyobb hatótávja van de ennyi is az előnye.



