Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Rap, Hip-hop 90'
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [galaxy55:] Egyszer akarok jótündért játszani...
- [Re:] [wapee:] Eltávozott a kis angyalom
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:49:52
LOGOUT.hu
Hozzászólások
(#10351) Fáraó válasza Hasaggymeg (#10318) üzenetére
- Privát
- 2011-08-12 09:52:27
Fáraó
őstag
Gondolom később áttérsz majd 9-es rendszerre, ezért rendeltél XT váltót hátra.
venember: Azért nem olyan rossz az a NN, még bízhatsz benne. A Wildkogel trail-en, eső után 2 órával, mentem le NN-el. Volt, hogy az ösvényen folyt a patak több száz méteren-esővízelvezetésképpen. A vizes köveken, gyökereken csúszkált a NN, de azért jó volt, nem volt zakó. Ha tutira akarsz menni, ott a WTB Velociraptor.
Konkrétan ezen a részen volt végig patak.
[ Szerkesztve ]
VIGYORRRGAZMUS.....
(#10352) venember83 válasza Fáraó (#10351) üzenetére
- Privát
- 2011-08-12 10:01:53
venember83
nagyúr
Szó sincs arról, hogy ne bíznék benne. Itt én rontottam el, nem is kérdéses. Nem kellett volna annyira fékezni, hogy elkezdjen szitálni a háta, és a hátsó gumi elveszítse a tapadását.
(#10353) amargo válasza venember83 (#10333) üzenetére
- Privát
- 2011-08-12 10:15:27
amargo
addikt
Kicsit másra gondoltam, de jó volt a terelés!
Miért kellett lassítani? Csúszós köveken nem túl kifizetődő a lassítás.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
(#10354) venember83 válasza amargo (#10353) üzenetére
- Privát
- 2011-08-12 10:20:50
venember83
nagyúr
Még a kövek előtt akartam lassítani, de a sárban csúszkált a hátsó kerék, és rácsúsztam a kövekre az első kerékkel, nem számítottam a szitálásra.
- Privát
- 2011-08-12 10:42:35
Thulcandra
senior tag
Lassan többet megyek kajakkal mint bringával... Tegnap nevetséges 38 km bringán, 19 km kajakkal... vacsora, aztán több mint 10 óra alvás... kicsit elfáradtam! Viszont eszméletlen szép volt a tegnapi nap.
" Ride away from falling ground, ride away from the big black cloud, ride away until the day come that we all live in a 2 wheel nation "
(#10356) Hasaggymeg válasza Fáraó (#10351) üzenetére
- Privát
- 2011-08-12 10:49:18
Hasaggymeg
veterán
Nem hiszem ezzel a vázzal tovább tudnék menni,bár ki tudja. ...amúgy nem xt hanem slx lesz és nem annyira tovább-bővítés végett hanem a minőség miatt.Egy vázat meddig lehet hurbolni?Al Schwinn,8000km 85%-ban aszfalt van benne,én meg egy ~80kg-os kíméletesen bringázó fószer lennék.
(#10355) Thulcandra...ma is szép idő lesz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
(#10357) amargo válasza venember83 (#10354) üzenetére
- Privát
- 2011-08-12 11:00:51
amargo
addikt
Értem - kérdezgetek, hogy tanuljak a helyzetekből
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
(#10358) Fáraó válasza Hasaggymeg (#10356) üzenetére
- Privát
- 2011-08-12 11:11:42
Fáraó
őstag
Nagyrészt aszfaltra, kíméletes tekerés mellett, 80 kilóval, ezzel a felszereltséggel egy fél életre elég lesz, ha rendesen karbantartod.
[ Szerkesztve ]
VIGYORRRGAZMUS.....
Misály
addikt
Sziasztok,
Kis helyzetjelentes, a rendorseg lassan megkaparintja a biztonsagi felveteleket, amin igen sok szogbol latszik a tolvaj es kiveheto az arca is. Abban bizom hogy a tegnapi facebook-bikemag-testbike hadjarat a kepevel, kis meghatralasra kenyszeriti a tolvajt hatha nem mer kimenni piacokra vele. Arra kerlek titeket is hogy ahol lehet nyugodtan rakjatok ki a galeriat, bikemag lopott adatbazisan fent van.
Koszonom.
szki
őstag
Drukkolunk, hogy előkerüljön a bicajod!
Ha az a tolvaj a kezeim közé kerülhetne!
(#10347) belaazallat: márpedig van műhelyed! A pincében bicikliket tárolsz? Akkor az lehet a műhely
(#10361) Hasaggymeg válasza Fáraó (#10358) üzenetére
- Privát
- 2011-08-12 11:33:49
Hasaggymeg
veterán
"egy fél életre elég lesz"...az enyém több mint fele le is járt.
(#10355) Thulcandra...te kajakra bringázol,hallod!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
(#10362) venember83 válasza szki (#10360) üzenetére
- Privát
- 2011-08-12 11:57:02
venember83
nagyúr
Ha az a tolvaj a kezeim közé kerülhetne!
Akkor te húznád a rövidebbet önbíráskodásért és bántalmazásért. Mert mindenkinek vannak jogai, illetve egyeseknek csak jogai vannak.
(#10363) Misály válasza venember83 (#10362) üzenetére
- Privát
- 2011-08-12 12:04:16
Misály
addikt
Igy van probalom torvenyes keretek kozott megoldani, hogy leultethessek. Mindenesetre a fotoval nyomast lehet gyakorolni ra, nem hiszem hogy nem latta.
djbahool
senior tag
Sziasztok!
Remélem jó topicban kérdezek.
Van egy kb. 15 éves Trek 800-as montim.
Most úgy érzem megérett a cserére.
1. gagyi tescost nem akarok venni.
2. max. 80000 huf-om van rá, de inkább 60000 ft
3. 26"-os kerekű montiba gondolkodom, első telósba, aluvázasba, kb. 21"-os vázméret
4. mivel aluvázast akarok, ezért a használt részemről kizárt
5. 21 vagy 24 sebességes legyen (21 is elég szereintem, csak a jelenleginél haladósabb legyen a leggyorsabb áttétel, a mostani trek-en 48 elől, 14 hátul)
Kérném segítségeteket, javaslataitokat, mind márkában, mind abban hogy hol érdemes helyileg, valamint hogy érdemes-e megvárnom a telet a vétellel, gondolok itt arra hogy esetleg akkor olcsóbbak.
(nem befolyásoló tényező, de amit kinéztem eddig az a Caprine Epik 30 V (kb. 80eHUF, és a Montana Mythos vagy Prizma)
Köszönöm
DemonDani
addikt
szánalom de tényleg csak így érezném már biztonságban a bicajom néha...
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
Muton
addikt
Hello!
Másfél havi munka miatti kihagyás után újra elkezdtem tekerni. Biztatásképpen berendeltem egy rox8-at meg egy visszapillantó tükröt
Sajnálattal olvasom, hogy bicajlopás történt a napokban
Eddig a hátizsákban tartottam a telefonomat, mint fényképezőt, de ma ezt át kell gondolnom:a János-hegyről hazafelé beállt elém egy csaj, olyan rövid rakott miniszoknyában, hogy rá sem tudott szerencsére ülni, szóval lobogott a menetszéltől rendesen
Csak az volt a baj , hogy tolta neki 35-40-el a körúton, én meg a hosszú szünet és a hegymászás után alig bírtam követni
De az a hátsó simán megérte az izomlázat
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
(#10367) venember83 válasza Muton (#10366) üzenetére
- Privát
- 2011-08-12 12:53:25
venember83
nagyúr
Így jár az, aki nem tartja magát formában.
#56474624
törölt tag
Nem kioktatásképp mondom, de egy ilyen bringa, mint ami neked is volt (lesz is, remélhetőleg ), csak úgy vonzza a tolvajokat. Munkába/suliba való bejárásra inkább érdemes szerintem valami kevésbé jót használni, én egy 200k feletti bringánál sose lennék nyugodt, mikor le van zárva 10 percnél tovább.
(#10366) Muton:
Jellemzően még azért sem lehet beérni ezeket, mert a piroson olyan természetességgel vágtatnak át, mintha zöld lenne. Nem tudom, milyen alapon hiszi azt a kerékpárosok jó 90%-a (sajnos bőven van ennyi az arány), hogy rájuk más szabályok vonatkoznak. Mi lenne, ha az autósok sem állnának meg a pirosnál?
[ Szerkesztve ]
(#10369) Muton válasza venember83 (#10367) üzenetére
- Privát
- 2011-08-12 13:06:12
Muton
addikt
Remélem, hogy pár hét múlva akár le is tudnám előzni, ha összefutnék vele, persze nem akarnám, csak tudnám
Ba cy lus
Ő kivételesen betartotta.
Szerintem valami sportoló lehetett, mert egy izzadságcseppet sem láttam rajta, míg engem az infarktus kerülgetett, és a háta alapján úszni is szokott (persze nem asztal méretre kell gondolni, csak a vékony alkatához képest volt egy kicsit izmos)
dqdb
aki ilyen rövidet hord, az nem az időjárás miatt hordja, szóval nem aggódom
[ Szerkesztve ]
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
dqdb
nagyúr
Ezzel csak az a baj, hogy pár hét múlva elmúlik a miniszoknyás időszak Meg különben is, miért előznéd le, van hátul neked szemed?
Ba cy lus: ismerős szituáció, amikor sokadszorra érek utol valakit, gyorsabb vagyok nála, de szabályosabb is ... Valami http://kerekagy.blog.hu/2011/08/11/egymillio_forint_a_buntetes_becsben_az_ittas_bicikliseknek itthon is üdvözölnék
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
#56474624
törölt tag
Bennem is erősen él pedig a versenyszellem, de már leszokóban vagyok arról is, hogy valakit visszaelőzzek, mert megelőzött. Inkább egy jót pihenek a szélárnyékában.
Amúgy azzal is nagyban lehetne javítani a közlekedést itt bp-en, ha a lámpákat normálisan beállítanák (rengeteg nagyon nincs jól belőve).
(#10372) fpeter07 válasza belaazallat (#10331) üzenetére
- Privát
- 2011-08-12 15:38:42
fpeter07
veterán
Lehet nincs teljesen meghúzva a csavar, ami tartja a nyerget. (14-es villáskulcs) A bilincs nem tudom, hogy nyekereghet-e egyáltalán.
Reggeli bringázás során mentem 30 km-t. 12-es átlag körül lehetett a sebesség. Teljesen más dimenzió terepen menni. Felfelé azért fáradtam el, mert tekerni kellett, lefelé meg a folyamatos fékezés miatt.
(#10370) dqdb : Láttam én már rövid ünneplős szoknyában a tél közepén lányt. Érdekes volt.
Vasinger!
nagyúr
Nem tudok dönteni milyen km mérő órát vegyek. Kérlek segítsetek eldönteni. Nem kell semmi + funkció pl.: pulzus mérés, világítás, pedálfordulat. Csak egy megbízható, pontos óra ami kijelez némely fontosabb adatott: Megtett táv, max, átlag, óra . Kb ennyi elég is lenne.
Amiket kinéztem:
Bikemate 2500 Huf vezetékes
Sigma BC 1009 vezetékes 5000 Huf
Lidlis vezetéknélküli 4500 Huf
BLACKBURN ATOM 2.0 vezetékes 4000 Huf.
Vagy esetleg valami Ciclosport csodát?
Ezek közül kéne választani, de nem tudok. Árban e fölé nem tudok sajna menni, minden pénzem elment és a Hai-t sem akarja senki se vinni.
[ Szerkesztve ]
Ariadne
őstag
Szerintem vegyél egy sima Cateye Velo8-at, mindent tud, ami alapvetően szükséges, megbízható és olcsó. Évekig használtam, teljesen jó volt.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Misály
addikt
Tudod munka utan egybol mentem volna fel a janos hegyre, 2 eve jarok igy, soha nem volt gond belole. Ugyhogy nem kell a kioktatas, itt sajnos kineztek a gepet a munkahelyemen, es paran osszejatszottak.
dqdb
nagyúr
Nem kell versenyszellem ehhez, elég egy 15 km/h környékén kacsázó amatőr, aki feltart a haladásban. A forgalomban nagy nehezen leelőzöd, a következő lámpánál pedig elhúz melletted, és kezdődik az egész elölről.
fpeter07: lefelé meg a folyamatos fékezés miatt
Nem kell fékezni De most komolyan, nem folyamatosan kell fékezni, hanem szakaszosan erőset és keveset. Másrészről hatékonyabb mind időben, mind fékpofában fékezés helyett megfelelő helyezkedéssel megoldani a kanyarok egy részét. Persze van, amit nem lehet, de meglepően sok abszolválható így (nem mintha nekem menne ).
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
Muton
addikt
Ha alap óra kell, akkor irány a Hervis, ott van 2k-ért tízen sok funkciós. A legjobb az benne, hogy tudja automatikusan váltani az adatokat.
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
Vasinger!
nagyúr
Egyetlen dolog amit kifogásolok rajta, az pedig az, hogy nem lehet kormányszárra tenni. Sokkal jobban tetszene, ha oda lehetne rakni.
Bár lehet, hogy akkor azt veszek 4k-ért.
Muton:
Azért viszonylag valami hosszú életűt akarok, ami kijelzi az elem állapotát és van valami neve is.
Most találtam egy Blackburn Atom 2.0-át 3k-ért. Szerintetek?
#56474624
törölt tag
2 év még nem nagy idő, és most bekövetkezett a baj. Ami persze máskor is bekövetkezhet, tökmindegy hogyan, ki játszik össze kivel. Ha megússzák, én biztos levonnám a következtetést, de ha neked úgysem számít a pénz, akkor nem szóltam.
Misály
addikt
Utolag mindenki olyan kurva okos.
#56474624
törölt tag
Szerintem itt többen vagyunk, akik nem csak utólag okosak, hanem tanultak más szerencsétlenségéből, mert igenis lehet előre is okosnak lenni bizonyos szintig. Mindenre nem lehet felkészülni, de más esetekből mindenképp lehet tanulni, én például ha nem olvasok utána, lehet mai napig spirál zárral kötném le a bringámat, és már régen nem is lenne meg valószínűleg. De olyanról is lehetett már olvasni, hogy biztonságiak összejátszottak másokkal, vagy hogy simán csak átverték őket ("elhagyta a kulcsot" az illető).
Misály
addikt
En is tanultam mas szerencsetlensegebol ezek szerint nem olvastad vissza, hany napig jarkaltam az irodahazban hogy hol kothetem le a kerekparomat, fostam mint a galamb. Es tessek, kineztek a gepemet es elvittek, kothettem volna le barmivel, egy kulcsos kryptonitot is felkocogtatnak.
- Privát
- 2011-08-12 17:24:28
BF_ÚrIsten
csendes tag
Sziasztok, Caprine Epik 50-em van és legkisebb hátsó és legnagyobb első fogaskereken a váltó szélét súrolja néha a lánc, ez mennyire baj? Nem mindig ér hozzá csak egy részen, meg nem is hallani semmit tekerésnél, de a másik régi bringán középen áll legnagyobb fokozatban a lánc a váltó között, nekem meg eléggé a szélén van. Nemrég állíttattam be szerelővel a váltót, ott azt mondták, hogy ez nem baj, meg hogy nem ér hozzá, meg elvileg kisebb a monoblokk gyárilag. Amúgy könnyen vált fel és le is, a váltással nincs gond. Csak nem tudom jó-e így. Shimano Alivio a váltó.
[ Szerkesztve ]
lorcsi
veterán
hátha a tolvajod is így elkapják
Misály
addikt
Remelem, nagyon bizom a felvetelben.
Mindenesetre EZT A LINKET is terjesszetek legyetek kedvesek. Elore koszonom.
Motaba78
őstag
nekem is a kormányon van a cateye velo 8
Def26
félisten
Most volt a Híradóban.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
dqdb
nagyúr
nem lehet kormányszárra tenni
Stem Mount Bracket Sensor Kit 1699304
[link]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
dqdb
nagyúr
Rákerestem az árára, szóval olyan, mintha nem is létezne
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
lacos001
senior tag
Igy van,pontosan ma ez történt velem...........
Gondoltunk egyet öcsémmel,és 1 átmozgató laza tekerésre elindultunk Szentendre felé a kerékpárúton,persze tele kacsázó,lassú,zenét hallgató,gyerekkel/gyerekekkel tekerő házaspárokkal,nyugdijasokkal......
Persze utolértünk 1-2-3 ilyet,de semmi gond nem akadt.Na elénktárult a csoda,imbólygó,halálra pakolt túrabringás öregúrfi.Már messziről láttam,hogy nem lesz egyszerű elmenni mellette,de bepróbálom.........öcsém a seggembe,mert én ugye neki fogom a szelet Tempó folyamatosan 30-34km/h ( igen,azon a rossz bringaúton....igy utólag tudom )
Ha már elmentünk igy sokak mellett,miért ő lenne a kivétel.Ő volt !
Tekertem,nincsen lassitás,balról kerülöm,persze a kacsázása bejátszott,rántottam még balra,lekerültem a füves részre,1 keréknyire voltam az öregtől......Lendülettel majd visszajövök az aszfaltra,de a nagy lófütyköst....15 cm magas szegély,amit a fű benőtt,nem láttam ,aztán megakadt a csodálatos Continental Sport Contact,nem tudott visszakapaszkodni,és huppanás a jobb oldalamra.Sosem estem még el bringával,igy 30 évesen igen
Jobb lapocka és jobb térd felfogta a dolgokat,bal tenyér és bal lábszár kapott kicsit...bár véres minden és zöld,mert sikeresen átcsúsztam az aszfalton a bal oldalról a jobb oldalra be a fűbe. ( ez a "véres minden" elég drasztikus,de csak felületi a dolog )
Öcsém még megspékelte azzal,hogy a hátsó kerekemre ráfutott,mikor kiterültem,mert neki is akkorát kellett fékeznie,hogy simán rámcsúszott....igaz közel is volt,hiszen emlitettem,én voltam a szélfogó.
Na elég a sirásból
Az biztos,hogy az ilyen tömegkerékpáros helyeket el fogom továbbra is kerülni,haladni sem lehet,figyelni rengeteg mindenre/mindenkire,Sokkal rosszabb minőségű,mint az autóutak.......vicc.
Marad továbbra is az aszfalton való gumikoptatás.
(#10392) tzimash válasza BF_ÚrIsten (#10383) üzenetére
- Privát
- 2011-08-12 21:02:09
tzimash
őstag
Bajnak éppen nem baj, ha nem számít, hogy zajos, kopik a lánc is és a terelőlemez is. Így első ránézésre a láncterelő-lemez nem párhuzamos a lánctányérral, először állítsd párhuzamosra, lehet meg is oldja a problémádat. Ám szép egy szerelő lehet, ha így állította be...
szki
őstag
Örülök, hogy azért súlyos sérülésed nem lett!
Na ezért (is) utálok a Balaton körül tekerni, ahol hasonló szituk vannak percenként.
"Marad továbbra is az aszfalton való gumikoptatás." Nálam is, és kerülöm a bicikli utakat!
Ma tekertem 115 km-t több részletben (790m szint). Melyből Rétisünnel is tekertem együtt egy 40-est. Teljes erőből tekertem, és totál kifárasztottam magam több apró összetevő miatt (33 C fok kánikula, ebéd hiánya, pakk a hátamon és kormányon, kevés víz, szél). De azért csak megmásztuk Rétisünnel a Csácsbozsok-Botfa emelkedőt Zeg. felől (150m szint 10%), meg még jópárat a Zalai dombságban
Holnap felkerül az SPD, aztán meglátom mire lesz erőm. Lehet csak strandolni fogok ilyen kánikulában.
[ Szerkesztve ]
(#10394) rétisün válasza BF_ÚrIsten (#10383) üzenetére
- Privát
- 2011-08-12 21:07:18
rétisün
veterán
"meg elvileg kisebb a monoblokk gyárilag"
most őszintén, kit érdekel, mekkora a monoblokk gyárilag? (mert ezek szerint ez már nem a gyári) ahhoz kell neki jónak lenni, ami most benne van a bicajban, nem? (azért sztem ez minősíti a szerelőt vagy próbálta más szavakkal elmagyarázni, hogy lusta normálisan beállítani a váltót?)
úgy nézem, mintha nem lenne teljesen párhuzamos a váltó terelőlemeze a lánccal. ha a váltón kicsit fordítasz úgy, hogy a terelőlemez alsó (hátsó?) részét kifelé húzod, valószínűleg meg is szünik a problémád.
más: összfutottam szki-vel délután, és mivel amúgy is bringázni indultam elmentem vele egy darabon. éppen csak útbaejtettük az fpeter által már többször felemlegetett bozsok-botfa közötti emelkedőt, így már az is megvolt
én továbbra is azt mondom, itt a környéken nincs olyan melkedő, amihez ne lenne elég a dupla hajtómű, illetve (esetemben) a 42/27-es áttétel.
persze nem azt mondodm, hogy nem fujtattam a végére, mint a thomas a gőzmozdony, de igen, megcsináltuk
(#10392) tzimash: ugye?
(#10395) tzimash:(sztem) azzal kéne kezdenie (főleg egy magát szerelőnek nevező akárkinek) hogya lánccal párhuzamosra beállítja a váltót...aztán lehet játszani bovdennel, végállás-csavarokkal, megatöbbi...
(#10393) szki: tessék a rétisünt nyugodtan kisbetűvel írni
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
tzimash
őstag
Kinagyítva a képet kicsit elbizonytalanodtam, de ha nem csak én látom így, akkor ja
szki
őstag
Parancs! Értettem! Kisbetűvel ezentúl!
Hazaérve egy pizza, 3 szendvics, és 2 L víz lecsusszant. Sajna a fagyi elfogyott, de fél kilót biztos letoltam volna belőle.
Kíváncsi vagyok holnap milyen erőben leszek, mert hosszú idő után izomlázam van most.
Már megfogadtam, hogy kánikulában nem tekerek Veled együtt. De ma elfelejtettem
#56474624
törölt tag
Ha kedves az ember élete, a kerékpárutakat messzire elkerüli, na meg a járdát.
Vasinger!
nagyúr
Demotivált ez a mai tekerés. Leelőztek. Versenyeztem egy vadidegen sráccal, neki egy merevvázas első telós MTB-je volt én meg a fullyval voltam. Miután leelőzött, egyszerűen nem tudtam utolérni, csak mögötte voltam kb. 40 méterre.
Sokkal lassabbnak érzem magam, mint anno a Haival és nem a kondim miatt. Szerintem jóval nehezebb a biciklim és a külső Continental Vapor-X is nagyon tapad a betonon. Talán utóbbi a számottevőbb. Egyébként kb. 27-28-as átlagot tudtam már csak a vége fele menni, elején 30 is megvolt. Persze ezt csak GPS-szel néztem.
Remélem majd vasárnapi Börzsöny túra felvidít és bebizonyítja a fully, hogy arra teremtették, amire való.
Km órára visszatérve, egyelőre nem veszek semmit. Felrakom a régi Hairól a Beta 2-es órát, eléggé gagyi, de sok funkciót tud és bírja a vizet. Ha megbarátkozok vele, akkor marad addig biztosan, amíg el nem megy a Hai.
- Privát
- 2011-08-12 22:32:21
venember83
nagyúr
THM-re megy valaki innen?
Vasinger!: A fully aszfalton felér egy harmad öngyilkossággal, mivel nehezebb, a terepgumik gördülési ellenállása is jelentős, lezárva is mozog a tag és a villa minimálisan, egyszerűen nem aszfaltra való az egész gép. Amúgy meg úgyis a hegyen mutatkozik meg, mit tud a hegyikerékpáros, nem az aszfalton.
[ Szerkesztve ]
(#10400) Vasinger! válasza venember83 (#10399) üzenetére
- Privát
- 2011-08-12 22:40:35
Vasinger!
nagyúr
Persze, ez igazából világos.
Amúgy a tagnak és a villának lezártam az olaj szelepét, így azok nem nagyon mozogtak.
Csak próbáltam egy olyan bicót venni, ami aszfalton is jól teljesít, mert kell egy keveset menni aszfalton akkor is, ha terepre megyek. Meg amúgy is, nincs sajna pénzem egy jó kis outira.
Téma tudnivalók
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!