Hirdetés
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Meggyi001: Több tucat Eiffel torony??? ... Igen, gyere mutatom, hogy hol...
- weiss: Lakodalom van a mi utcánkban...
- ZolaMan: NerdQAxe++ 4.8TH/s SHA256 BTC Miner Modding
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- GoodSpeed: Kell-e manapság egérpad vagy sem?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Anubris
őstag
válasz
RetepNyaraB
üzenetére
Jah nem is azért írtam, hanem még nagyon kezdő vagyok és tanulni szeretnék, tökre rossz, hogy senki sincs ismerettségbe aki megtudná állapítani, hogy amit lefőzök az jó vagy sem. Mármint az nyílván meglehet állapítani, hogy nem ízlik, de hogy ez csak azért van mert a kávé fajtája nem jön be az illetőnek vagy mert én csinálok valamit rosszul.
Tehát a robuszta keserűbb? Ar arabica meg savanyúbb? És ha egyiket sem szeretném, plusz kicsit legyen könnyedebb vizesebb akkor mit tegyek?
#9612Nimda: Én egyelőre próbálom a 14 gramm-ból a 28g-t kihozni és nem nagyon hagyom tovább folyni. Én azt hittem ha tovább hagyom folyni pl 40g-ig akkor még rosszabb, keserűbb lesz az íze, mert ha jól értettem ilyen videókban a világosabb rész a végén már azt adja.
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI RC RM-330 drón távirányító
- DJI Avata drón - vadonatúj, bontatlan
- Electromos Guitar ( Cort Kx300 oprb+premium ortega tok+ Black Star Debut 10E erősitő!
- DJI AVATA Dupla Fly More Combo drón szett - VADONATÚJ, aktiválatlan
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett - 500m magasság, C1, kevés repülés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Jura Impressa C5 Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Honor 200 Lite / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12HÓ Garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3352