Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- arden: Új robotos magazin építése – 1. rész: Miért hagytam ott a WordPresst?
- arden: Önjavító szoftver (Healing Agent) koncepció és demó
- eBay-es kütyük kis pénzért
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
Már máshol is hallottam ezt, hogy a silós az "elitebb".
Nem tudom miért. Még 2017-ben 1 hétre elmentem egyik ismerősömmel a kamionra, hogy megnézzem milyen. Ő silóssal nyomja.
Nem azt mondom, hogy addig kell tökölni egy lefújásnál, mint a ponyvásoknak a mindennel is, de azért lehet vele szórakozni. Csövek kiszed, összerak, kompresszor üvölt végig mint az állat, emelgesd a silót, figyeld mennyi ment le, vége felé kopogtasd gumikalapáccsal, stb.
Egyáltalán nem az volt, hogy visszaülni/feküdni a fülkébe, amíg leürül.Plusz ami meg totál szívás benne, hogy siló takarítás. Szerencsésebb esetben mosóban kimosatta, de volt nem egyszer olyan, hogy nem kellett mosni, de ki kellett söpörni. Akkor mászott be a 40 fokban kezeslábasban, nagy maszkban és söpörte ki a krétaport. Volt olyan mosó is, ahol ő mászott be és mosta.
Nekem egyáltalán nem tűnik "elit" különítménynek az a munka.Én hűtőssel mászkálok, mással még nem mentem. Nem tudom milyen benne aludni, füldugó nélkül biztos nem menne, kérdés, hogy füldugóval oké lenne-e. Mert ha igen, akkor talán ezzel van a legkevesebb meló. Életemben nem spaniztam még és az esetek 99%-ában annyi van, hogy kinyitom az ajtót és rámpára állok.
Talán a konténeres lehet még ilyen, hogy nem kell bűvészkedni rakodáskor és ott még hűtőzaj sincs. -
Hát azért ezzel kicsit vitatkoznék.
Szerintem a ponyvás az alja. Picivel kevésbé tróger munka a hűtős, konténeres, autós, aztán a silót mondják, hogy kicsit elitebb réteg.
Aztán azért elmehetsz túlméretesre is, simán csak prosztónak, meg olyanra, ami már tényleg elől hátul kísérő autós. Szerintem az a teteje, és azért már jól is fizetnek, meg hoznak-visznek szállodáznak. -
-
Geri89
aktív tag
válasz
Qtya123 #16129 üzenetére
Kb 10 éve voltam szakmai gyakorlaton egyik Nyugat-magyarországi multinál a logisztikán. Ott akkor vezették be azt, hogy az autót ékelni kell, illetve kulcs a rámpa ajtóra, és csak akkor nyithatja fel, ha a kulcs rajta van. Ott előtte többször előfordult, hogy a kamion épp a rajta lévő targoncával elindult a rámpáról, mert azt hitte, hogy készen van, illetve 1x a tagconra is leesett az autóról, épp pont akkor ment volna le róla, és a targoncás elég durván sérült.. Utána jöttek ezek a szabályok... Szóval sajnos néhány durván figyelmetlen sofőr kollégának köszönhetőek ezek az intézkedések..
-
Zolás
addikt
válasz
Di Natale #16136 üzenetére
Karrier? Nincs. Pénz? Az se sok
Azon kívül hogy kamiont vezetsz nincs más karrier, nem jutsz feljebb sehova. Esetleg lehetsz garázsmester ha nagyon jól fekszel a vezetőségnél. Szóval ahol normális munkáért a legjobban megfizetnek.
Azért szeretem a kezdd nálunk a karriert hirdetéseket, mert egy szint van. Vezetsz, meg vezetsz. -
Di Natale
senior tag
A kamionosoknál létezik olyan, hogy karrier? DHL, Gebrüder Weiss, Lagermax? Vagy inkább oda mennek ahol a pénz van?
-
Freiherr
őstag
válasz
Qtya123 #16129 üzenetére
Ez egy filozófia, " saefty first ". Na ez van túltolva (?) sok helyen, van ahol a platóra nem mehetsz fel rakodás után sem, hanem tologatod a mobil létrát a pót mellett vagy rakodás közben ki sem szállhatsz a kabinból, cégfüggő.
: Pedig a Michelin jól fizet, vállalkozóként szeretnéd szerintem
-
Zolás
addikt
Kapsz a kamionos boltban, ezért nem kell levágni sehonnan.
Találkoztam már ezzel a debil megoldással angliában én is, szerencsére a hűtő miatt szét is kell akasztani, ami miatt kevesebb hely maradt a kamion előtt, ami zavarta őket. Jöttek is, hogy tolassak, de a kulcsot is elvették. Szóval állt az egész degenerált cég egy okos ötlet miatt. Laza másfél órán keresztül senki se ki, se be a céghez. Én meg nézem a filmet a fülkében, és vigyorgok. Azóta nem kellett oda mennem. -
Qtya123
őstag
De mi a fene értelme van ezeknek a dolgoknak úgy mégis? Nehogy véletlenül elmenj onnan, amíg a rámpa rajta van, vagy mi a bánat?
Miért nem mindjárt a motort szereltetik ki ott helyben.... -
HoTaZo
addikt
Ja, angoloknál láttam ilyet először. Legutóbb franciáknál volt, beregisztráltam, kaptam egy rámpaszámot és egy kulcsos ketyerét. Rámpára állás után piros fej le, ez a ketyere rá, kulcs ki belőle, kulccsal bent kinyitott egy ládikát, abból vett ki egy kulcsot, amivel fel tudta nyitni a rámpa ajtót, s utána a rámpát. Mondtam is nekik, hogy aki ezt a rendszert kitalálta az biztos, hogy Fort Boyard rajongó.
-
Gyerekek, egyre idiótább ez a világ.
Itt raknék le hollandoknál, ráállok rámpára, 10 perc múlva jön egy boxos-san, és hoz valami kütyüt amit sose láttam még.
Bazmeg, be kell mászni a treplikre, szét kell húzni a két fékvezetéket, és a pót csatlakozójába bele kell dugni egy kilós kütyüt, amit rázárnak, és halleluja.
20 perce ezzel szopunk, mert nem lehet rázárni, addig meg nem kezdik el a pakolást.
Mondom a gyereknek, hogy szétakasztok, hozok hat kerékbilincset kamionra, aztán lekapom a hat kereket, ráteszem a bilincseket, aztán beöntöm a pótot 300 köbméter betonba. Akkor kurva élet nem megy sehova.
Nem érti mi bajom van...
Nagyon remélem, hogy nem lehet majd leszedni, és simán ki lesz számlázva napi 500 euró amíg itt állok.
Elmennek már a picsába. Franciáknál is ez a kulcselvétel-önzárókerékbilincs-anyámkínja is már kiveri a biztosítékot, de ez aztán már tényleg a baromság netovábbja.
Meg amúgy mi értelme? Hiába csinálja ezt, elindítom, így is úgy is elhúzza, mert a nyereg nincs szét akasztva. Az lesz a következő baromság, fogadni mernék. Akasszál szét is, ezt a baromságot is tedd rá, meg a kulcsot is elveszik majd.
Mondanák azt, hogy húzzam ki a pisszenöféket a póton. Pont ugyan ez lenne a végeredmény, csak kevesebb szívással és időveszteséggel. -
HoTaZo
addikt
válasz
Somatom #16117 üzenetére
Nem, te nem fbhozol.
Ott feldob neked egy ismerősöd megosztását, ha megnézed, akkor utána van más videó, s ha nincs jobb dolgod, azt is megnézed. Így egy idő után Nagytestvér algoritmusa tudja, hogy nem a kiscicás videókra gerjedsz, hanem a motoros, kamionos, MMA -s, nagycicás videókra. Így olyanokat dob be, hogy ott ragadj.
Te értelmesebben töltöd el az időd, mert míg én leragadpk pár videónál, addig te itt a fórum valamelyik topikjában könnyíted még valaki életét. -
Somatom
veterán
válasz
KAMELOT #16115 üzenetére
Ti igazi kamionosk vagytok, hogy ilyesmire van időtök/energiátok. Én nem vagyok kamionos. A melós kéthetem alatt eszembe nem jutna ilyen kamionos videókat keresgélni. Az otthoni kéthetem alatt meg pláne nem.
Tüzi:
Ezt már láttam. Egy önvezető autós topikban linkelte vki, hogy ezért van szükség önvezető autókra. Én meg visszakérdeztem, hogy ha ebben a szituban egy önvezető autó ülésén utaskodna, akkor hogyan oldódna meg számára a történet. Nem volt rá egyértelmű válasz. Még ez az ostoba nő is rájött arra, hogy meg kell fordulnia a záróvonal ellenére. De, vajon mit tenne egy robot jármű? -
KAMELOT
titán
Ez durva, még jó hogy mindenki figyelt! [link]
-
válasz
KAMELOT #16111 üzenetére
Ez a lerakó volt, a két felrakóból az elsőt már két órával csúszom, a második meg lesz vagy 3. Az este 6os. De tuti nem lesz már ott senki este 9-10 között.
Persze az ide tartozó két lerakás is fix időpontos holnap xD
Bár én már pénteken mondtam magamban, hogy ez tutiziher nem lesz meg kedd estig, főleg, hogy most még mehetek bele a párizsi délutános csúcsba miután felraktam az elsőt, és már pénteken elég biztos voltam benne, hogy hétvégére nem érek haza. Pláne, ha szerdán délután még hazafele kanyart keresnek...
3. hétvége lesz kintEnnek tényleg külföldi meló keresés lesz a vége.
-
Imádom amikor 25 tonna acélgerenda kidaruzására fél órát számolnak az okosok, aztán nem értik mi került 2.5-3ba :D
De persze a következő két felrakó az fix időpontos, az elsőről csak két órát kések -
Freiherr
őstag
válasz
KAMELOT #16107 üzenetére
Na ezt nem tudtam.
Viszont SK telefonos ügyfélszolgálat perfekt, 5 nyelven tudsz beszélni velük. Nekem eltört a kábel, megkérdezte a hölgy, honnan - hova megyek, és adott egy címet, ahol 16 €- ért számlával! kicserélték 10 perc alatt a kábelt.
Plusz kaptam egy hivatkozási számot, ha megállítana a rendőrség, hogy ne legyen gubanc, respect. -
HoTaZo
addikt
válasz
capafog23 #16083 üzenetére
2. - Hogy szól a rendelet?
"A csökkentést
azonban kompenzálni kell egy, a kérdéses hetet követő harmadik hét vége előtt egészben megtartott, a csökkentésnek
megfelelő pihenővel.
A heti pihenőidőnek az előző, heti pihenőidő végétől számított hat, 24 órás időszak végéig meg kell kezdıdnie.
(7) A csökkentett heti pihenőidő kompenzációjaként tartott pihenőt egy másik, legalább 9 órás pihenőidőhöz kell
kapcsolni."4. Legfeljebb 4 óra 30 perc vezetés után. Tehát, akár 30 perc (vagy kevesebb) vezetés után is kivehető a pihenő, ami értelmetlen, de előfordult már, hogy úgy dobta a gép.
Ergo, 9 vagy 10 órás vezetést oszthatsz fel 3 (vagy több) etapra (3x3 óra; 3:30-3:30-3 óra, szabad a variálás egész max. 4:30-as egybefüggő vezetésig).
S igen, szabály szerint, max. 6 óra munka után kell 40 (45?) perc pihenőt kivenni. Valóban nem sok emberrel találkoztam eddig, aki azt panaszolták volna, hogy ennek elmulasztása miatt büntették volna meg. De, lássuk be, senkinek sincs kedve levezetni 4:30-at, rakodni 2-3-4 órát, majd megint vezetni 4:30-at. -
KAMELOT
titán
válasz
Intruder A 6 #16090 üzenetére
Amint már írtam.
Kúty - Petrovice 1500 CZK vesz le.
Azért írtam, ha töltesz akkor tegyél rá 4000 CZK, mert úgy oda vissza kibír és még nem fog pittyegni meg besárgulni sem.
SK box veszi le a legkevesebbet. Tavaly decemberben töltöttem fel 200€-val, azóta megyek vele haza 2 hetente. 40km oda és 40km vissza a határig. Elég jól bírja!
Új hozzászólás Aktív témák
- NBA és kosárlabda topic
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- 70mai Omni 4K - körszem-őrszem
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- ASUS routerek
- Elektromos autók - motorok
- Formula-1
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G / 8/ 256 GB / Gyári független / 12 Hó Garancia
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X395 - AMD Ryzen PRO 5 I 8GB I 512GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- HP Probook 650 G4 15,6 i5-8350u 8. gen. GYÁRI MAGYAR VILÁGÍTÓ BILL!!!
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest