Egy sajátságosan működő Jófogás processzre szeretném mindenki figyelmét felhívni, ami saját tapasztalatomon alapul.
Meghirdettem valami használt cuccot, egy érdeklődő írt üzenetet, majd rá egy másik is.
A 2.-nak írtam, hogy kis türelmet, az 1. volt az első, ha visszalép viheti.
Mivel telefonos eszmecserét követően visszalépett, írtam a 2.-nak, aki Házhozszállítással el is vitte.
És most jön az érdekesség:
A Jófogástól, megkaptam a 2. vevő adatait, valamint a GLS oldalt, ahol a saját adataim megadását követően elindult a szállítási folyamat.
Már másnap reggel( ! ) megjött a GLS-től az üzenet, hogy jönnek érte.
Jöttek is, a csomagot elvitte a futár.
És ekkor érkezett egy üzenet a Jó(?)fogás-tól, hogy a 2. vevő törölte a megrendelést.
Bravó!
Írtam egy válasz üzenetet, amiben sérelmeztem, hogy a Jófogás minek avatkozik bele egy már elindult szállítási folyamatba? De nem értették meg, hívjam a vevőt, akinek az elérhetőségét megkaptam már.
Nem hívtam, ő "csak azt csinálta", amit az elhibázott rendszer engedélyezett számára.
Szóval óvatosan, mert a "nagy testvér" beavatkozhat látszólag sínen lévő adásvételekbe.
Egy másik csomagküldőnél 1x jártam már úgy, hogy a címzett nem vette át a pakkot, csak két hét után kaptam vissza azt. Emiatt most kellően beparáztam...
A rosszban a jó az lett végül (köszönhetően annak, hogy a futárt azonnal felhívtam), hogy hozza vissza a csomagot, hogy másnap visszahozta.
„Ilyen esetben neki kötelező felvinnie a központba a csomagot, majd onnan már vissza tudja hozni.”