- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Rap, Hip-hop 90'
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Meggyi001: RTX 5060 - Az új népkártya?
- eBay-es kütyük kis pénzért
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
btz
addikt
válasz
sztanozs #7848 üzenetére
Pontosan hogy is tudnám a "var innertomydiv" változómat végigfuttatni ezzel? Bocsi, de én már hosszú ideje kezdő vagyok Javascriptben, így ez egy kicsit magas, hogyan is tudnám ezt alkalmazni, de akár az előző BA változós példához is jó lenne, tudnom, hogyan is varázsolhatom bele, illetve hogyan nyerhetem ki, mondjuk egy új változóban?
Emoik nem lesznek benne, csak a példában is látott input mező benne az input mezőben lévő iframe html kód a magassági értékkel együtt ami a v1data változóban van tárolva.
var innertomydiv = '<input style="width: 100%;" type="text" id="frame" name="frame" value="<iframe src='https://website.com/embed/id' id='iframe' name='iframe' scrolling='no' frameborder='0' style='width: 100%; height: ' + v1data + ';'></iframe>">';
UPDATE:
A kimásolandó kód értékét elrontottam, mert id="iframe" name="iframe" helyett csak id="frame" name="frame" van az input mezőben.Amúgy az még jobb lenne, ha valami buttonnal az egész értéket a vágólapra is lehetne tenni. Ennek még utánanézek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.