- Depression: Hardver rúzs effektus?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 14 – Kések, késélezés
- Luck Dragon: Alza kuponok – aktuális kedvezmények, tippek és tapasztalatok (külön igényre)
- sziku69: Szólánc.
- talmida: Változások 2. rész
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Oldman2: A KOReader ebook olvasó program
-
LOGOUT
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
btz
addikt
válasz
sztanozs
üzenetére
Pontosan hogy is tudnám a "var innertomydiv" változómat végigfuttatni ezzel? Bocsi, de én már hosszú ideje kezdő vagyok Javascriptben, így ez egy kicsit magas, hogyan is tudnám ezt alkalmazni, de akár az előző BA változós példához is jó lenne, tudnom, hogyan is varázsolhatom bele, illetve hogyan nyerhetem ki, mondjuk egy új változóban?
Emoik nem lesznek benne, csak a példában is látott input mező benne az input mezőben lévő iframe html kód a magassági értékkel együtt ami a v1data változóban van tárolva.
var innertomydiv = '<input style="width: 100%;" type="text" id="frame" name="frame" value="<iframe src='https://website.com/embed/id' id='iframe' name='iframe' scrolling='no' frameborder='0' style='width: 100%; height: ' + v1data + ';'></iframe>">';UPDATE:
A kimásolandó kód értékét elrontottam, mert id="iframe" name="iframe" helyett csak id="frame" name="frame" van az input mezőben.Amúgy az még jobb lenne, ha valami buttonnal az egész értéket a vágólapra is lehetne tenni. Ennek még utánanézek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Windows 11
- Formula-1
- Gamepad
- Az eddigi legolcsóbb, 3D V-Cache-t használó CPU-ját hozta forgalomba az AMD
- Itt a Galaxy S26 széria: az Ultra fejlődött, a másik kettő alig
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Futás, futópályák
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- Anglia - élmények, tapasztalatok