Hirdetés
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- GoodSpeed: Daikin FTXF35E / RXF35F Sensira 3,3 kW Inverteres klíma - a Sztori
- Klaus Duran: RCS
- mefistofeles: Az elhízás nem akaratgyengeség!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- lkristóf: Prohardver fórum userscript – hogy lásd, mikor neked válaszoltak
- gerner1
- Luck Dragon: Alza kuponok – aktuális kedvezmények, tippek és tapasztalatok (külön igényre)
-
LOGOUT
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
btz
addikt
válasz
sztanozs
üzenetére
Pontosan hogy is tudnám a "var innertomydiv" változómat végigfuttatni ezzel? Bocsi, de én már hosszú ideje kezdő vagyok Javascriptben, így ez egy kicsit magas, hogyan is tudnám ezt alkalmazni, de akár az előző BA változós példához is jó lenne, tudnom, hogyan is varázsolhatom bele, illetve hogyan nyerhetem ki, mondjuk egy új változóban?
Emoik nem lesznek benne, csak a példában is látott input mező benne az input mezőben lévő iframe html kód a magassági értékkel együtt ami a v1data változóban van tárolva.
var innertomydiv = '<input style="width: 100%;" type="text" id="frame" name="frame" value="<iframe src='https://website.com/embed/id' id='iframe' name='iframe' scrolling='no' frameborder='0' style='width: 100%; height: ' + v1data + ';'></iframe>">';UPDATE:
A kimásolandó kód értékét elrontottam, mert id="iframe" name="iframe" helyett csak id="frame" name="frame" van az input mezőben.Amúgy az még jobb lenne, ha valami buttonnal az egész értéket a vágólapra is lehetne tenni. Ennek még utánanézek.
Új hozzászólás Aktív témák
- MWC 2026 exkluzív: Bemutatom a Pininfarina mobilt
- Windows 10
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung kuponkunyeráló
- Assetto Corsa Rally
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Facebook és Messenger