- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: MOD Júni 13 Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- user2: Kia Ceed Gold 160 1.5 T-GDI MY2024
- Gurulunk, WAZE?!
- Argos: Szeretem az ecetfát
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
-
LOGOUT
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
btz
addikt
válasz
sztanozs #7848 üzenetére
Pontosan hogy is tudnám a "var innertomydiv" változómat végigfuttatni ezzel? Bocsi, de én már hosszú ideje kezdő vagyok Javascriptben, így ez egy kicsit magas, hogyan is tudnám ezt alkalmazni, de akár az előző BA változós példához is jó lenne, tudnom, hogyan is varázsolhatom bele, illetve hogyan nyerhetem ki, mondjuk egy új változóban?
Emoik nem lesznek benne, csak a példában is látott input mező benne az input mezőben lévő iframe html kód a magassági értékkel együtt ami a v1data változóban van tárolva.
var innertomydiv = '<input style="width: 100%;" type="text" id="frame" name="frame" value="<iframe src='https://website.com/embed/id' id='iframe' name='iframe' scrolling='no' frameborder='0' style='width: 100%; height: ' + v1data + ';'></iframe>">';
UPDATE:
A kimásolandó kód értékét elrontottam, mert id="iframe" name="iframe" helyett csak id="frame" name="frame" van az input mezőben.Amúgy az még jobb lenne, ha valami buttonnal az egész értéket a vágólapra is lehetne tenni. Ennek még utánanézek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Nintendo Switch 2
- Milyen széket vegyek?
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Milyen okostelefont vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Tőzsde és gazdaság
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)