Új hozzászólás Aktív témák

  • hiperFizikus

    senior tag

    Képeket töltök be fájból a canvasra, be is tölti, de van rajta egy csavar:
    1. amikor lenyomom a start56 gombot, akkor nem tölti be a képet, hanem a háttérben láthatatlanul csinál valamit, mintha előkészítené .
    2. amikor újra lenyomom a start56 gombot, akkor bejön a kép .
    3. ha ezután újraindítom, akkor bejön a kép .
    4. ha bezárom és megnyitom, akkor kezdődik előlről a móka, nem tölti be a képet elsőre .
    :((
    Gondolom, hogy az én hibám; mi specialitás hiányzik a kódomból ?
    :F
    <html>
    <body>
    <button id="idStart56" onclick="start56()">start56</button>
    <canvas id="idCanvas56" width="200" height="200" style="border:10px solid lime;" ></canvas>
    <script>
    function start56(){
           var canDim56 = document.getElementById("idCanvas56") ;
           var kg1.canDim56 = getContext("2d") ;
           var Img1 = new Image() ;
                   Img1.src = "link.bmp" ;
                   kg1.drawImage(Img1,0,0) ;
                   kg1.stroke ;
    };
    </script>
    <body>
    </html>
    :DDD

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés