Új hozzászólás Aktív témák

  • Lifer092

    senior tag

    Sziasztok!

    Adott egy 30Mbit internet előfizetés, +2db iptv, telefon nincs. Havonta játszuk azt, hogy hibabejelentést kell hívogatni, vagy írni, mert kb. 10 de sokszor 6-7Mbit érkezik meg csak. (Ha minden stimmel, akkor megvan a 23-25) Kábelen, wifin egyforma a helyzet, több eszközön is próbáltam, ugyanaz. Ùgyis ha direktbe egy pct kötök csak a routerre, minden mást lehùzok róla.

    Az eszköz egy Speedport W 724V. Mondanom sem kell hogy 0 beállítási lehetőséggel.

    A szolgáltató a bejelentés után pár órára rá küld egy smst, hogy a hibát elhárították, az ő rendszerükben volt a hiba. Ez így is marad 1 hétig, aztán kezdődik elölről az egész, megint csak 6-7Mbit, tetű lassú a net, iptv szintén, csomagveszteség van, meg brutális Jitter és ping. Napszaktòl függetlenül.

    A házba oszlopról érkezik a kábel, mivel kertesházról van szó. Most ismét lett jelezve a szolgáltató felé, de félő hogy megint csak átmeneti lesz a hiba "megoldása".

    Ötlet hogy mitől hal meg az egész 1 hét után?

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés