Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Rap, Hip-hop 90'
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- RetepNyaraB: Kávés szöszölés, az élet, a világmindenség, meg minden
- Őskoczka
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gurulunk, WAZE?!
-
LOGOUT
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kurfürst
csendes tag
válasz
theuprising #67273 üzenetére
Legyen a motorban - váltóban olaj (utóbban kifejezetten Honda saját valtóolaj!), a tankban benzin, időnként cserélni kell a szíjat, vízpumpát. Illetve ezeket érdemes kapásból vásárlás után cserélni, ha nem vagy benne 1000% hogy mikor volt utoljára.
Egyébként komikusan megbízható, de egy Ilyen idős kocsinak már bármi baja lehet, általában a futómű alkatrészek használódnak el (gömbfej, szilent), ha rohad akkor azt a küszöbnél sárvédőíveknél csinálja, nem igazán látható helyeken. ABS jeladók purcanhattak ki.
szánja rá az a 10-15 ezer forintot és vásárlás előtt vigye el egy Bosch szervízbe átvizsgálásra, ott kijönnek a lényeges hibák. -
theuprising
tag
Sziasztok!
Haver szeretne venni első autónak évi 5-10ezer km-re egy megbízható autót, az Accord 6gen tetszik neki, 700k körül nézi.
Motor mindegy, hogy 1.6 - 1.8 - 2.0, a lényeg számára, hogy megbízható legyen.
Mire kell odafigyelni egy ilyen autó vásárlásánál? Motor, váltó, kasztni hogy bírja? Egyéb gyakori típusbajok vannak? -
burjois
csendes tag
Sziasztok!
8 gen Civic ufo, a hátsó varázs ülés egyik fele nem funkcionál, nem marad felcsukva, eddig tökéletesen működött.
Valaki találkozott a jelenséggel? -
Saccco
nagyúr
válasz
mergesmate #67270 üzenetére
Az adatlapján van email cím megadva.
-
mergesmate
tag
Sziasztok!
Tóth Imre (Integra2951) elérhetőségére lenne szükségem. Elkérhetem valakitől P.Ü. formájában?
Előre is köszönöm!
-
Biqci
aktív tag
Igen, az elég drága. A fiamnak az antennáját, ezt a cápauszony formát, mint kb.a tenyerem 50Euroért fényezték át...
Kb. 140km, de a másik amit kinéztem a másik topikban beszéltünk róla és amelyik jobban bejönne, pont az ellenkező irányban van és arra van egy 7.gen is amire kiváncsi vagyok. Úgyhogy ez a CR-Z marad a C terv -
Biqci
aktív tag
és hhenry
Már kerestem. Amit találtam és normál állapotban van 6000 pénztől indul. Van egy 3500-ért, de azt még fényezni kellene a bal első sárvédőt és a lököst. Pedig tetszik
Ez lenne az, mi a véleményetek? -
Biqci
aktív tag
válasz
Pfiucska #67259 üzenetére
Igen, a rozsda a mumus, de majd megnézzük alaposabban. Őszintén szólva, nem tudom mennyi időre gondoltam, de persze nem 10+ évben gondolkodom. Utcai harcos lenne a szerencsétlen, a garázs elúszik az Accord-dal együtt
Az csak plusz, hogy megbízható, a fogyasztás annyira nem foglalkoztat. De nagyon tetszik a formája, mint az 5 és 6.gennek, de azokból a jó az valami eszméletlen drága, abból kijönne egy 8-as ctr...
Mi lehet még a buktató az általános dolgokon kívül, mire érdemes figyelni? -
Biqci
aktív tag
Érdekelne a véleményetek...
Mivel kell keresnem egy olcsó autót az Accord helyett, kiélhetem az eddig a tudatalattimban elrejtett titkos vágyaimat. Nem, nem S-M
Szóval találtam egy pár off autót is, amirek eddig is fentem a fogaim, de most beugrott a titkos favorit. A 7.gen Civic 1.6l 3 ajtó. Itt a közelben találtam is kettőt, 2000 és 2800Euro áron. Na most ez irányú a kérdés, hogy mi manapság a trend, hogy szerepelnek ezek a gépek, érdemes velük számolni még? Igazság szerint, nekem ezek jobban is tetszenek mint a 8.gen, csak azok mégiscsak modernebbek. Ami érdekes, egy szebb 7.gen többért kelleti magát, mint a fiatalabb 8-as, főleg ha az még dízel is. Hihetetlen, de találtam 1700Euro-ért is dízel 8-ast. Érvényes Tüv, nem törött, nem motorhibás...
Szóval nagy hülyeség egy ilyenbe belevágni? Ha igen, nyugodtan beszéljetek le, akkor jöhet a B és a C terv -
válasz
dgyuri0123 #67244 üzenetére
Ha pedig tovább emelik az alapkamatot, tovább fog értéktelenedni a forint is. Ugyanannyit keresel, kevesebbet ér. Az infláció is beindult. A vírusválság sem tett jót az áraknak. Soroljam?
-
zolynet
veterán
Érdekes hogy azért a végére megközelítettem a PB-et (2:25.11) ,
az utolsó gyorsban összejött egy 2:25.27 , nem godoltam volna. Megnéztem utána a racechrono-t (ezzel mérem) és a célvonali topspeed 8km/h-val volt gyengébb a PB-hez képest, azaz valahol valamit jobban elkaphattam.
Millers Racing 300+ fékolaj szépen bizonyított, nem volt már az a fura fékpedál felpuhulás. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
[CS]Blade2 #67252 üzenetére
Nagyon elszaladtak az arak. Es ez mar nem is fog visszamenni sajnos.
-
[CS]Blade2
addikt
Én is lecseréltem volna a 20 évest akár egy vatta újra, de már csak maximum 2018-asokat nézegetek [ár és részecskeszűrő miatt], de lehet, hogy egy 7-10 éves lesz belőle végül. Hondából minden kategóriában régebbit tudnék venni, Jazz-ből maximum 2016-ost, Civicből talán 2013-st sem, ha az 1.8-asokat nézem.
Nemrég még reálisan meg lehetett volna toldani a keretet egy új Jazz-re is akár. Aszem amikor először szétnéztem valami 4 millió valamennyi volt az új, még a Hybrid érkezése előtt.
Meg kellett volna venni azt a 2018-as Swift-et 2,8-ért még aznap. Most 700.000-el többet kérnek egy ugyanolyanért, sőt 2,8-ért 1 generációval régebbi van csak, 2016-os. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
[CS]Blade2 #67248 üzenetére
Most is a beka feneke alatt van az autoallomany atlageletkora. Igy majd szepen tovabbromlik. En eladtam volna a 10 eves autot, hogy vegyek egy ujat. De ennyiert marad.
-
zolynet
veterán
Vasárnap volt egy kis menés.
Korai órákban mentem volna amíg nem annyira meleg az idő, de keresztbehúzták, 10:40kor tudtam csak felmenni. Őszig a pályázás letudva, ebben a melegben nem szeretem nyúzni a vasat. A délutáni etapomat inkább eladtam.
-
[CS]Blade2
addikt
Az lesz, hogy aki eddig nagy nehezen összekapált 400.000Ft-ot autóra, vagy 1 milliót, vagy 2 milliót, az majd jár gyalog. Aki pedig eddig tudott venni bármilyen még hétköznapi Audit, BMW-t, Volvo-t, stb, az fog járni Jazz-el meg Dacia-val, mert az fog kijönni a pénzéből. Ja, és hosszan fog járni, mert aki venné használtan az ugye nem fogja tudni megvenni.
-
Ispy
veterán
válasz
dgyuri0123 #67244 üzenetére
Majd vitara 7-ért
-
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
mbaker #67221 üzenetére
Most már késő, valszeg megmérték, de olajat tud enni egy motor úgy, hogy a kompresszió teljesen jó, mert a kompresszió gyűrű teljesen jó, alatta az olajlehúzón meg szépen ottmarad az olaj.
Lehet, hogy csak olajlehúzó gyűrűknél és a szelepszár szimmeringeknél megy el. A szimmering filléres, a gyűrű már nagyobb tétel, de toronymagasan a munkadíj lesz itt sok.A kipufogó vége milyen belül? Van rajta vastag fekete lerakódás? Ha bemelegíted a motort, melegen, álló helyzetben felpörgeted 5000-6000-es fordulatig, akkor nem ad kékes füstöt?
Nekem sz*r a motor 6000km alatt 2 litert rátöltöttem, ez néha kormolja a kipufogó végét, néha nem.
Neked ettől többször ennyi fogy, ha az bekerül az égéstérbe, akkor ott kellene lennie koromnak, fordulaton füstnek, lerakódásnak látszódnia kellene a gyertyákon. Ha nem néztétek még, azt is meg lehet játszani, hogy ránézni mindegyikre. Őzbarnának kellene lennie, de ennyinél fekete ráégett olaj lesz. -
dgyuri0123
nagyúr
-
BlacKSouL
addikt
válasz
dgyuri0123 #67235 üzenetére
Úgyse lesz pénze senkinek megfizetni... Szerintem mázli ha az alapverzió befér 10 alá...
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz
tboldi #67228 üzenetére
Szerintem gyönyörű .
A klímapanel és a rádió a Jazz-ből jött.
Ami még nagyon fontos (szerintem), hogy (tudtommal) megszűnt az európai összeszerelés. Mint ahogyan Jazz e:HEV esetében is, csak Japán szerelésű kapható. Ennek vannak hátrányai, mert hónapokat fog késni a szállítás, de sebaj, mert cserébe nem lesznek hétfői szerelésű autók, "mindenféle" európai beszállítótól beszerzett alkatrésszel.
-
tboldi
nagyúr
2022 őszén érkezik Európába a Civic 11. generációja, és csak hibridként lesz kapható (viszlát manuális váltó
).
[link]szerk.: Talán majd a Type R, az az egyetlen reményem.
-
Zsombe
senior tag
Egyszer már kifakadtam itt a topikban a Duna Autóra, de végképp betelt nálam a pohár. Írtam a Duna Autó menedzsmentnek, kíváncsi vagyok kapok-e egyáltalán érdemi választ.
Idén februárban volt náluk az Insight éves kötelező szervizen + műszaki felkészítőn. Azóta kb. 1,5-2e km került bele. Párom utóbbi 1-2 hétben panaszkodott, hogy hátul mintha csörögne valami. Fékhatáson nem érezni semmit, futómű nem húz semerre, gondoltam lehet valami kavics beragadt, vagy egyéb huncutság. Nos levéve a kereket és megnézve a féket súlyosabb volt a helyzet, csak tudnám ezt a Duna Autó hogy nem vette észre. -
mbaker
tag
Holnap reggel viszem kompresszió mérésre...Mindenki(szakik) csodálkoznak hogy nincs látható nyoma...Volt aki olajcserét javasolt ha jó a kompresszió gyári eneos 0w30-at...kíváncsian várom a holnapot!
-
KrAt
veterán
válasz
szabonagyur #67218 üzenetére
G Astráról jöttem át az Accordra, az első időkben kb 1000km-enként néztem, hogy mi a helyzet, és mindig meglepődtem, hogy nem csökken az olajszint...
-
szabonagyur
félisten
válasz
runner 125 #67216 üzenetére
Szomszéd srac minden reggel vizet és olajat tolt az autóba, meg lehet szokni
-
mbaker
tag
válasz
runner 125 #67216 üzenetére
Értem.1 éve jarok így és most fogyott el a türelmem.Fogyasztáson nem vettem észre semmit 6.8L.Most voltam Pécsett...Nézessem meg azért esetleg kompressziót es CO kibocsatast?nagyon elkeserít ez az ügy....
-
runner 125
nagyúr
válasz
mbaker #67215 üzenetére
...én kiszállnék belőle. De ezt elhallgatni nem lehet, tehát úgy ne add el, h minden ok az autóval. Nem ismerem motorkód szerint a szóban a forgó blokkot, de az biztos, h ha egy típus extrémen olajevős már ennyi km-nél is, akkor a generál is csak ideig óráig oldja meg a problémát.
Az tuti h én nem töltögetném, ez tényleg brutális fogyasztás. Kb. olajat se kéne cserélni, mert mindig megeszi és úgyis frisset töltesz bele.Már bocs.
Emellett a lambda-szondákat, a katalizárot, mindent kinyír ennyi olaj és akkor még a környezet terhelésről ugye nem is esett szó. -
mbaker
tag
Tehát akkor vagy generál vagy töltögetem az olajat vagy eladom....azt hiszem ma nem alszom nyugodtan
Köszönöm mindenkinek! -
válasz
mbaker #67212 üzenetére
Hat jobb nem lesz
hogy mennyire lesz szarabb a helyzet, azt sem tudom megmondani.
A general annyi tenyezos, hogy kar tippelgetni is. Fugg attol hogy hol csinaltatod es hogy mit kell cserelni, meg persze hogy milyen minőségű alkatrészeket hasznalsz.
Nem 50e Ft-os kategória.
En Tóth Imivel vennem fel a kapcsolatot Budapesten.
-
nandow
aktív tag
válasz
tboy93 #67210 üzenetére
Annyi kiegészítés, hogy a 8gen Accord 2.4-es motorja kényes nagyon az olajra. A 2 literes (R20 motor) kevésbé, viszont a 2012-ben gyártott R jelű motorokat (R20 az Accordban és CRV-ben, R18 a Civicben) kerülni kell, azok eszik az olajat a nem megfelelő olajlehúzó gyűrűk miatt.
-
válasz
mbaker #67203 üzenetére
Figyelj, kar itt kontorfalazni. Az van, hogy beletenyereltel a szarba. A 8gen accordokrol sajnos (hondas korokben legalabbis) koztudott, hogy nem sikerultek a legjobban es nagyon kenyesek az olajra. Ha meg is kapják idoben es vegig a nekik kello 0w20-at, akkor is soknal jelentkezik az olajfogyasztas.
Ezen semmi nem fog segiteni, csak a motorgeneral. Vagy eladod. Vagy toltogeted az olajat. Ezek az opcióid vannak.
Az az 1000km/L az csakis amiatt van ott a kezikonyvben, hogy a gyartot vedje egy-egy szarabbul sikerult motort illetoen. Kerdezd Tse-t a masik topikbol, hogy jart a vatta uj fordjaval...
-
mbaker
tag
Vigyem szervízbe?Méressem ki?Vagy lehet mas hiba is mint maga a motor?Rövid távon használom.Nem sportos vezető vagyok!Néha meghúzatom...ennyi
-
mbaker
tag
válasz
szabonagyur #67206 üzenetére
107900km
-
mbaker
tag
Honda.hu oldalon írják elérheti 1L/1000km
Szerintem sem normális.... -
mbaker
tag
válasz
runner 125 #67201 üzenetére
Mar nem tudom...de mar volt pár autóm és ott nem volt ilyen.Engem is aggaszt!Az nem számít esetleg hogy a benne lévő olaj nem full szintetikus?Motortér tiszta...nincs elfolyás..nagyon halkan jár.Nincs füst a kipufogónal...Kompresszió mérés?Vagy esetleg más probléma?köszi
-
válasz
runner 125 #67201 üzenetére
Az nem folyik el
Tapasztalatbol mondom, nekem tocsogott az egesz motor alja, a motorter tiszta olaj volt, alul csopogott ki, par perc alatt foltot hagyott es a nivon konkrétan szinte semmi fogyas nem latszott. Na akkor kepzelheted, hogy 1 liter olajat ha kilocsolsz akkor mi lenne ott
(Szelepfedel tomites szarul lett visszarakva)
-
runner 125
nagyúr
válasz
mbaker #67199 üzenetére
Belefér? Hol olvastál te ilyet? 1 literes olajfogyasztás maximum 1 csereperiódus alatt fér bele, ami 10-12.000km. Ne viccelj, az brutálisan sok, gondolj bele, 2 csere között megeszik 10 litert. Mennyi a feltöltési mennyiség az autódnál? 5-6 liternél gondolom nem több, szóval gyakorlatilag megeszi a teljes kapacitást addig 2x.
Ott probléma van a motorban. Ha csak nem elfolyik valahol. Nézz körbe a motortérbe, vedd le az alsó motortakarót és nézd végig az egész blokkot, nincs-e valahol repedés, szivárgás, bármi.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Új! HP 230 Vezetéknélküli USB-s Billentyűzet
- Csomagfeladás Foxpost automataba XS/S/M/L/XL - 2390 Ft egységesen
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3060- 3070/ Hp EliteDesk 800 mini, micro PC-Számla/garancia
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R5 5600 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Kolink Observatory LM RGB 600W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest