Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cocka

    veterán

    válasz ReSeTer #21800 üzenetére

    CIB akkor megbízható, ha hard tokent használsz és CIB Internetbankot vagy esetleg a webes verziót.

    Az appnál csak a panaszáradat megy. Nekem 2 hónap is elég volt, hogy jól felidegesítsenek az appjukkal. Elegem volt az app szarságai miatti örökös CIB24-ezésből. Miután megrendeltem a hard tokent minden, a mobilapp hülyeségeiből adódó hiba huss... megszűnt létezni.

    Megmondom őszintén tudom, hogy mocsok dolog kárörvendeni, de valamilyen szinten szórakoztató is, hogy egyesek mennyire nem a megoldást keresik, csak sopánkodnak, hogy az app hülyeségei miatt nem férnek hozzá a pénzükhöz. :DD

    Nálam ez elvi kérdés, mivel a "minden online tranzakció ingyenes" típusú sztorival nehéz versenyezni, szóval ha már fizetni kell inkább fizetek kb. 362 Fttal többet havonta a tokenhasználatért és egyben a működőképességért, minthogy ingyen kurvaanyázzak egy sort a cib mobilalkalmazás alatt és verjem az asztalt, hogy már megint nem tudok utalni és/vagy bejelentkezni vagy withkey-t generálni.

    Csak viszonyításképp:

    kb. 2 éve van hard tokenem... hibák száma ennyi idő alatt kb. 3 és azok is csak a karbantartások miatt voltak, na ehhez képest a cib mobilappnál a 2 hónap alatt se szeri, se száma volt a millió hibának. A 3.2-es értékelés is arra enged következtetni, hogy a helyzet semmit nem javult azóta se.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés